La Cucina Italiana

Ginnekenweg 309 4835 NC Breda Nederland Kaart

Over restaurant La Cucina Italiana

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

Meer informatie over restaurant La Cucina Italiana

• Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Toos A. 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Mooi, sfeervol restaurant waar het goed toeven is. Vriendelijk en voorkomend personeel. Heerlijk gegeten, wel ruime porties.
Jiskevanpelt . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker ongecompliceerd Italiaans eten. Heerlijke Calzone pizza en de huispasta gegeten. Alleen jammer van de risotto met asperges. Die was te gaar en daardoor te papperig. Fijne bediening.
Tvantwist . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Eten was lekker. Portie van het eten had iets kleiner gemogen. Locatie is prima. Zeker een restaurant waar ik vaker ga komen.
Gera D. Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
vooraf gamba`s in knoflookboter en als hoofdgerecht ribye met gorgonzola sauce en ossehaas puntjes met tomaat en parmezaan! weer genoten , personeel erg vriendelijk , leuke bediening!
Vivienne.chavanu . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden voor een 4 gangen verrassingsmenu gekozen en de kok had werkelijk alle uit de kast gehaald om daar iets van te maken.
Zowel de ober als de kok zelf kwam met veel enthousiasme vertellen wat hij voor ons gemaakt had. Een echter aanrader om hier eens te gaan eten.
Ik kom zeker een keer terug. Ook mijn gast was erg tevreden met mijn keuze.
Marco H. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk achter in de tuin gegeten. Zelfs tijdens de finale van de Europacup netjes de tijd voor ons genomen. Eten en wijn goed op elkaar afgestemd! Kortom een geweldig avond.
Jan B. Bourgondiër (3 recensies) 6,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Sfeer in het restaurant was gezellig en informeel maar wel lawaaierig. De bediening was echter traag en het eten niet bijzonder genoeg voor deze prijs.
Sannec . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijk gegeten, in een ontspannen sfeer, goede bediening die de tijd neemt om ons vriendelijke en gastvrij te ontvangen en verzorgen, lekkere wijntjes. Zeker een aanrader, ik ga hier nog een keer terug komen.
Hansmesman . Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Leuke ongedwongen sfeer. Allervriendelijkste bediening. Heel lekker gegeten: Dorade in zoutkorst en tongscharfilet ze waren fantastisch!
Strienap . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Verrassingsmenu gegeten, voortreffelijk van smaak en uiterlijk. Bediening was zeer attent, vriendelijk, meedenkend. Ambiance is informeel maar toch smaakvol en stijlvol.
Noortje B. Gastronoom (11 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgelopen vrijdag hier heerlijk gezeten op het terras. Hele vriendelijke bediening. Het eten was heel erg lekker, de anti-pasta was een mooie combinatie van vlees en vis en voldoende om te delen voor 2 personen. De grietfilet met tomaten risotto was erg smakelijk en ook de ossenhaas met rucola en Parmezaanse kaas was lekker. Al met al een super gezellig avond, met lekker eten. Klein puntje van kritiek, ik vind ze aan de prijzige kant.
Jorismaurik . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Het succes van dit restaurant is over, alles een beetje middelmatig behalve de bediening die is traag. Wij hebben twee uur gedaan over twee gerechten en vooral gewacht op bediening

Een wanhopige poging Itlaliaans te zijn strand op pizzerianiveau. wat fantasieloze keuze van te zoute gerechten.
Weinig Italiaanse touch en middelmatige gerechten en prijs/kwaliteit staat niet in verhouding.
Jolanda H. Gastronoom (62 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Rolstoelontoegankelijk!, helaas, want je gunt het iedereen om hier te komen eten.
Het eten is hier nl. altijd erg lekker.

Ditmaal genoten van de coquilles, welke werden geserveerd op een mousse van kikkererwten en aperol. Bijzondere combinatie welke erg goed smaakte.
Mijn tafelgenoten gingen o.a. voor de klassieker: vitello tonnato, welke hier ook altijd prima smaakt.
Als hoofdgerecht gekozen voor de orata, een dorade in een korst van zeezout, ook al een authentiek gerecht. De presentatie op zich is natuurlijk al bijzonder, en de smaak van de vis was perfect. Mijn tafelgenoten kozen ieder iets anders, en ook zij smulden behoorlijk.

De inrichting van het pand doet gezellig Italiaans aan, en de bediening is vriendelijk.
Gera D. Bourgondiër (4 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Weer erg lekker gegeten, leuke bediening en gezellig in de tuin , mooi weer!
onze gasten waren erg te spreken !!!
Het visgerecht zag er erg lekker en rijkelijk uit en smaakte dito!
nagerecht , mmmmmmmm!
Hans.smit . 1e beoordeling (1 recensie) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Eten was okay, bediening was waardeloos. Erg onattent, lang laten wachten als je binnenkomt, lang wachten tussendoor, niet in de gaten houden of je nog iets wilt.
Na 't hoofdgerecht wilden we nog even de wijn opdrinken voor het dessert, vervolgens kwam er niemand meer en hebben we maar betaald. We kregen duidelijk 't gevoel dat ze liever wilden gaan sluiten ipv de gasten te bedienen.
Hoge pretenties maar uiteindelijk een ondergemiddelde pizzeria.
Kortom, eens maar nooit weer. Zullen dit restaurant niet aanbevelen.
Ro.waasdorp . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Een voorgerecht verkleinen: geen probleem ! - de overgebleven pasta mee naar huis : tuurlijk ! - een dessert delen: vanzelfsprekend ! - nog 1 glas van die heerlijke wijn die eigenlijk alleen per fles verkocht wordt : doen we toch ! En dan die heerlijke grappa's als afsluiter.......het was kortom weer opnieuw een feestje om bij la Cucina te eten.
Debbie L. Bourgondiër (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Bediening was goed. We konden zelf kiezen waar te zitten.
Voorgerecht en pizza en pasta gegeten. Erg lekker daarom komen we er ook vaak.
Een van de beste italiaans in Breda
Miloumulder . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We zijn vanavond voor de laatste keer bij La Cucina Italiana gaan eten. Waar we voorheen echt wel genoten van de maaltijden en de ambiance, viel het vandaag enorm tegen. Dat de kok zijn dag niet heeft en zelfs de spaghetti smaakloos uit kan laten serveren, dat kan een keer gebeuren. Wat onvergeeflijk is, is de ronduit slechte bediening! Geen menukaart geven, niet alert zijn, ongeïnteresseerd zijn richting de klanten. Je gaat uit eten en je wilt in de watten worden gelegd. Daar betaal je mede voor. Jammer!
Mos.visser . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Ik zou het aan bevelen aan vrienden. Eten is heerlijk. Bediening is goed en ik hou wel van de sfeer (maar dat is natuurlijk persoonlijk).