La Cucina Italiana

Ginnekenweg 309 4835 NC Breda Nederland Kaart

Over het restaurant La Cucina Italiana

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

Meer informatie over restaurant La Cucina Italiana

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras

Jouw recensie over het restaurant La Cucina Italiana

ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Els B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Heerlijk gegeten . Mooie porties. . Evenwichtige kaart.,. Gezellige ambiance., ik kom zeker terug.,
Alleen de espresso was niet wat je van de espresso verwacht.,
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Goede Italiaanse keuken. Prima porties. Gezellige ambiance
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk . Vaste klanten Jammer dat we geen plaatsje aan het raam kregen . Dat was het verzoek geweest
Lidia K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
een gezellig restaurant waar het heerlijk eten is! Aanrader!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk gegeten
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Fantastisch eten, heel smaakvol, ik proefde dat hetmet liefde is gemaakt!

Bediening uitstekend, diervriendelijk en veel aandacht!
monique R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Reservering via IENS was niet gecheckt door personeel. dus we stonden niet op hun eigen reserveringslijst. Leidde verder niet tot probleem, omdat het restaurant nog ruimte had.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijke avond gehad en voortreffelijk gegeten!
Job V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het was een tijdje geleden dat we hier hebben gegeten. Eten waren we altijd al positief over maar deze keer waren we ook zeer positief over de bediening. Hier is duidelijk iets positief veranderd. Al het personeel is zeer attend en vriendelijk. Veel aandacht voor alle tafeltjes en checks of alles klopt zonder de hinderlijke vraag of alles naar wens is/ alles smaakt. Keuken klopt nog steeds en men heeft aandacht voor persoonlijke wensen.
De tafel van Harry V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De kok de volledige vrijheid gegeven voor entree, tussengerecht en hoofdgerecht. Hij heeft daar een fantastische verscheidenheid van lekkere hapjes van gemaakt. In 5 weken vakantie in Italië niet zo lekker gegeten als bij La Cucina Italiana.
Jos B.
Er hangt een warme sfeer en de bediening is zeer gastvrij en bereid om je een zo prettig mogelijke avond te bezorgen; de keuken is uitstekend !
Margot M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Heerlijk Italiaans eten voor een eerlijke prijs. Prettige ambiance en vriendelijke bediening
martijn S.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij La Cucina. Het lekkerste Italiaans ooit in Nederland.
Werner V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Familie Van Belleghem Belgie. We waren er vorige zaterdag en zijn heel tevreden dat we in dit restaurant hebben gereserveerd. We hadden een mooi tafelje en zaten erg ruim en rustig. Het voorgerecht werd de anti pasti en dit was heel lekker. Als hoofdgerecht namen we elk een pasta en ook die waren top. De bedieng was dik,in orde. Vriendelijk en attent. We komen er zeker nog terug wanneer we nog eens een weekendje in Breda vertoeven.
Erna B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk verast door de kok, zeer smaakvol. We komen vast nog eens als we in de buurt zijn.
Christine D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ben al eerder bij La Cucina geweest en zowel eten als bediening was altijd top!
Daarom extra teleurstellend als ik met mijn man kom voor onze 22e huwelijksdag! We moesten erg lang wachten voor onze bestelling opgenomen werd.
Helaas was het eten dit keer veel te vet, alles zwom in de olie en bakvet. Ook kwam de bediening veel te weinig langs, dus stonden regelmatig droog! Jammer!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hier afgelopen zaterdag gegeten i.v.m. onze 45 jarige huwelijksdag. Het liep er storm, maar gelukkig kregen wij ivm slechthorendheid mijnerzijds een tafeltje in een hoek. Vandaar ook nog eens een goed uitzicht op de keuken, waar hard maar rustig gewerkt werd door nogal wat mensen. Wij hadden aangegeven geen grote porties aan te kunnen. Bij de keuze van de gerechten adviseerde de patronne degelijk en ook mbt hoeveelheden. Alle gerechten zagen er geweldig uit en waren ook heerlijk en om te herhalen. Bediening vriendelijk en zeer attent.
Dit gaan we nog eens vaker doen, zowel omdat het zo heerlijk was, maar ook omdat rekening wordt gehouden met wensen mbt hoeveelheid. Ook de Chardonnay huiswijn super.
Zo kun je nog eens even lekker ontspannen genieten zonder te hoeven vechten tegen een schier onoverkomelijk bord :)
g.v.d.broek V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Een goede sfeer ,vanwege het mooie weer hadden ze in de binnentuin voor ons een tafel ,een fijne plaats .
Het eten was erg goed .
Een italiaan van topklasse.
Fijne bediening en lekkere sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Gezellig restaurant, gevarieerde menukeuze, lekker eten en uitstekende service.