La Cucina Italiana

Ginnekenweg 309 4835 NC Breda Nederland Kaart

Over restaurant La Cucina Italiana

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

Meer informatie over restaurant La Cucina Italiana

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras
Lidewijn K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Zalig gegeten.Voorgerecht vitello tonnato......was precies zoals het moet zijn.En het hoofdgerecht de tournedos.....was mals en heerlijk..Wel weinig groente bij het hoofdgerecht.
Als toetje de crème catalana.....en met een kopje koffie daarna......met een voldaan gevoel verliet ik de tent.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het was vanavond erg chaotisch en lange wachttijden.. niet wat we gewend zijn bij la cucina!
Eric.pero P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
super
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goede ontvangst, aardige bediening en prima gerechten en alles smaakte naar behoren. (kom uit het vak).
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prima gegeten, maar het was erg koud binnen.
Johan O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Lekker gegeten, prima sfeer en vriendelijke bediening. Top!
G.v.d.broek .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Erg lekker,mooi geserveerd en erg vriendelijk personeel al met al een geslaagde avond.
Meer dan we er van verwacht hadden.
Ina V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Lekker eten, maar wel flink aan de prijs! Mijn spies met zeeduivel, heerlijk, maar enkel een schep risotto eronder, geen groente, geen kommetje rauwkost of i.d. mijn tafelgenoot had een mooi stukje fillet, maar ook op een schep risotto, zonder garnituur verder, dus wat aardappeltjes bijbesteld, dan wordt het gerecht te duur € 29 en later zag ik op de bon dat er € 6 voor de aardappeltjes gerekend was, te gek!
Sytze G.L. V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met z'n tweeën een prima avond gehad bij La Cucina Italiana.De ontvangst was vriendelijk en het tafeltje overeenkomstig de tevoren geuite wensen.De bediening was zeer vriendelijk en adequaat met goede wijnadviezen bij de gerechten.De voorgerechten ,Vitello tonato en op verzoek de risotto com fughi lekker , hoewel de risotto wat vlak van smaak was. De hoofdgerechten , Ossehaas puntjes met rucola en een grietfilet met een langoustinesaus en gekaramelliseerde venkel op een bedje van linguini, voortreffelijk. De Italiaanse koffie was een prima afsluiter. Kortom , genoten van en in dit restaurant . We komen zeker terug.
Henrik L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Geen hoogvlieger maar ook niet slecht, dus matig. Moet wel lang wachten op hoofdgerecht en koffie.
Toos A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Mooi, sfeervol restaurant waar het goed toeven is. Vriendelijk en voorkomend personeel. Heerlijk gegeten, wel ruime porties.
Jiskevanpelt .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker ongecompliceerd Italiaans eten. Heerlijke Calzone pizza en de huispasta gegeten. Alleen jammer van de risotto met asperges. Die was te gaar en daardoor te papperig. Fijne bediening.
Tvantwist .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Eten was lekker. Portie van het eten had iets kleiner gemogen. Locatie is prima. Zeker een restaurant waar ik vaker ga komen.
Gera D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
vooraf gamba`s in knoflookboter en als hoofdgerecht ribye met gorgonzola sauce en ossehaas puntjes met tomaat en parmezaan! weer genoten , personeel erg vriendelijk , leuke bediening!
Vivienne.chavanu .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Heerlijk gegeten. We hadden voor een 4 gangen verrassingsmenu gekozen en de kok had werkelijk alle uit de kast gehaald om daar iets van te maken.
Zowel de ober als de kok zelf kwam met veel enthousiasme vertellen wat hij voor ons gemaakt had. Een echter aanrader om hier eens te gaan eten.
Ik kom zeker een keer terug. Ook mijn gast was erg tevreden met mijn keuze.
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Heerlijk achter in de tuin gegeten. Zelfs tijdens de finale van de Europacup netjes de tijd voor ons genomen. Eten en wijn goed op elkaar afgestemd! Kortom een geweldig avond.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Sfeer in het restaurant was gezellig en informeel maar wel lawaaierig. De bediening was echter traag en het eten niet bijzonder genoeg voor deze prijs.
Sannec .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Heerlijk gegeten, in een ontspannen sfeer, goede bediening die de tijd neemt om ons vriendelijke en gastvrij te ontvangen en verzorgen, lekkere wijntjes. Zeker een aanrader, ik ga hier nog een keer terug komen.
Hansmesman .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Leuke ongedwongen sfeer. Allervriendelijkste bediening. Heel lekker gegeten: Dorade in zoutkorst en tongscharfilet ze waren fantastisch!
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Goede berichten gehoord dus toch maar eens geprobeerd.
Helaas een avond vol gemiste kansen. Onattente bediening gaf het gevoel dat we niet welkom waren. De gerechten misten de echte pure smaken die je van een Italiaans restaurant verwacht. En voor de prijzen die er niet om liegen krijg je weinig waar voor je geld qua smaak en beleving.