La Cucina Italiana

Ginnekenweg 309 4835 NC Breda Nederland Kaart

Over het restaurant La Cucina Italiana

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

Meer informatie over restaurant La Cucina Italiana

• Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Juste du bonheur !
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gezellig etablisement met zelfs eventjes show cooking van een macaroni. Tof om te zien. Bediening was correct en snel. Eten was heerlijk
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heel lekker eten. Moet wel veel geduld hebben.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Leuke bediening, eten liet iets te wensen over.
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eten goed, ambiance niet super en service was traag voor de prijs die we ervoor betaalden.
Mevrouw C B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Na ontvangst , lang wachten om een drankje te kunnen bestellen , lang moeten wachten op de menukaart .
Uiteindelijk alleen een hoofdgerecht genomen omdat het allemaal te lang duurde !
Zeliha P.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Komen hier al jaren. Altijd goede service en lekker eten.
Cees M.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Hier wordt je gelukkig van. Deze mensen willen dat je het naar je zin hebt. Prijs is redelijk. Wijn is prima.
floor W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Helaas waren wij teleurgesteld over ons bezoek aan dit restaurant. De inrichting oogt wat kil en 'schuur'-achtig niet erg warm of gezellig. Vooraf deelden we een pizza die goed was! Dat beloofde veel goeds. Het hoofdgerecht was echter 3x niks. Opgewarmde niet vers gemaakte pasta, erg zout. De vis was droog en zout en hebben we teruggestuurd. De prijs van het gerecht, 25,- stond echt niet in verhouding tot het gerecht. Ter compensatie een kopje koffie dat dan wel maar dat kon de avond voor ons niet meer redden. Wij zullen hier niet meer heen gaan. De pizza's zijn prima, maar een echte cucina italia is het niet.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Gezellig en lekker eten!
HAnnie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik en mijn tafelgenoten hebben het prima naar ons zin gehad, verrassingsmenu beviel goed, attente bediening, sfeer professioneel en ongedwongen, inrichting gezellig oubollig, kortom we komen hier zeker terug!
Lizeke V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Wat wordt er toch lekker gekookt. Super!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Een zaak met potentie, alleen de bediening MOET geschoold worden! Die weten niet wat gastheerschap inhoudt. Jammer van de totale beleving van uit eten gaan, de bediening is daar een groot onderdeel van. Lang wachten voor er ook maar iets aan tafel gebracht wordt en in ons geval was 1 lid van de bediening ronduit onbeschoft, nadat wij een opmerking plaatsten over zijn kledingstuk die in ons eten hing, hij vond dat wij zeuren waren. Geen zaak om naar terug te gaan, ondanks de kwaliteit van het eten. Dat was goed.
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was geweldig. Bedankt!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
10-11 met 3 vriendinnen hier gegeten. 4x verrassingsmenu. 1 persoon zonder kaas en funghi ivm allergie. Krijgen we ALLEMAAL alle gerechten zonder kaas en funghi. Heel vreemd. Om uitleg gevraagd. "Dit komt zo uit de keuken" was de niet zo vriendelijke reactie.
Alle gerechten waren anders dan tevoren aan ons verteld. Geen echt italiaans eten, en geen allerte bediening. Moet steeds vragen om iets te kunnen bestellen. Lange wachttijden.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Eten was goed, maar ambiance was minder - waarschijnlijk doordat het op een woensdag niet vol zat
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren voortreffelijk en met zorg opgediend. Ook met onze koemelk- en lactose intolerantie werd goed rekening gehouden been meegedacht.
Wel vond ik dat na het hoofdgerecht de aandacht voor onze tafel wegzakte. Moest om de dessert kaart vragen. Idem voor de rekening. Is normaal in NL, maar ik moest erg mijn best doen om aandacht te krijgen.
Wij vonden het een geslaagde avond en komen graag terug om nog een keer van de Italiaanse keuken te genieten.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Bediening was erg traag: lang wachten op drankjes, menukaart en gerechten
ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
itt andere keren nu wel heel lange wachttijden tussen de gerechten.