La Cucina Italiana

Ginnekenweg 309 4835 NC Breda Nederland Kaart

Over het restaurant La Cucina Italiana

Net dat beetje meer

Net even wat anders dan het standaard Italiaanse restaurant; La Cucina Italiana geeft je net dat beetje meer. De gerechten, de wijnen, de sfeer, alles nodigt uit om een avond lekker lang te tafelen. De bediening is zeer vakbekwaam en kan je alles vertellen over de producten die de keukenbrigade gebruikt.

Meer informatie over restaurant La Cucina Italiana

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant La Cucina Italiana

Vittoria L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Met de nieuwe eigenaar is La Cucina La Cucina niet meer. Er ontbreekt iets.. Het is meer een gemiddelde Italiaan geworden met prima pizze en pasta maar de overige gerechten zijn niet meer top.
J.W. B.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Gisteren weer eens aangelegd bij la Cucina Itaiana waar het altijd goed toeven was. Maar er leek iets veranderd. De prachtige uitstalling van lekkernijen die meteen bij binnenkomst opvile was verdwenen. In plaats daarvan stond een ronde vitrine met flessen wijn te pronken. Ook mooi, maar niet echt gezellig. De bediening was vriendelijk, maar slecht gecoördineerd. Zo werd ons drie keer gevraagd wat we wilden drinken. Niet erg, maar dan moeten we niet bijna 20 minuten hoeven te wachten. Daarbij moest eerst even gevraagd worden welke merken jonge jenever voorhanden waren. Dat bleek er één te zijn. Ook niet erg, maar we waren wel weer vijf minuten verder.

Als entree kozen we Vitello Tonato en Carpacio, die vrij snel door kwamen. Het was een beetje slecht te zien allemaal omdat de carpacio bedolven lag onder een laag rucola met daarop wat uitgeslagen dunne plakjes kaas wat op Parmazaan leek, maar niet zo smaakte.
De Vitello smaakte goed, maar zag er niet uit.

Het hoofdgerecht was Confit de Canard en mijn tafeldame koos de lams carré. Ik heb de Canard niet kunnen proeven omdat die bremzout was en het daarom laten staan. De lamscarré was behoorlijk saignant hoewel daar niet expliciet om gevraagd werd. Er werd hoffelijk aangeboden om iets anders te bestellen, maar ik zag daar van af omdat mijn tafelgenoot inmiddels haar gerecht naar binnen had gewerkt.
Daarom was het dessert voor rekening van het huis. Desondanks moesten we toch nog €110 aftikken wat anders met het gecompenseerde dessert € 131 zou zijn geweest. En dan wordt het toch wel pittig voor het gebodene.

We geven het nog een kans en gaan er over een tijdje nog een keer naar toe. Als het dan nog hetzelfde is gaan we toch zoeken naar wat anders.
Aimé S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Kwam er altijd graag omdat ik in de buurt woonde en het gewoon goed was, maar na vanavond is dat anders. Voor pizza’s en pastaatje is het helemaal prima. Voor meer is de prijs-kwaliteit een beetje zoek. Erg jammer.
Folkert en Lilian H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
heerlijk gegeten, goede sfeer, heel vriendelijk personeel
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Het eten was echt heerlijk !
Gamba's als voorgerecht en
de Dorade in zout geserveerd .
verrukkelijk !
leuke manier van serveren waarbij de vis aan tafel van het zout werd ontdaan en geprepareerd .

de tiramisu was wel aardig , maar jeb wel eens betere geproefd

in ieder geval echt een fijn avondje uit !
Monica Q.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Beetje gehorig
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima gegeten en prima wijnen, gezellige ambiance en gastvrije ontvangst .
Cees L.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Leuke avond gehad onder het genot van prima eten.
Thirsa B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Service was top. Niks meer aan doen!
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijke Italiaanse gerechten waarin de smaak prima op orde is. Iedere hap is weer een genietmomentje. Begeleid door een hele vriendelijke bediening die goede aanvullende wijnsuggesties doet. Goede volle wijnen, waarbij ik aaan het eind van de avond zelfs een fles heb gekocht.
Ik was al een jaar of 15 niet meer geweest, maar de kwaliteit was en is nog steeds top. Ik ga zeker eerder terugkomen!!
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Op de zolder is de inrichting wat gedateerd maar nog steeds sfeervol.
H. D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Gezellige locatie. Lekker gegeten en prima personeel.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
De bediening viel wat tegen, het leek te weinig personeel tov gasten. Maar verder als altijd heerlijk
Job V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Al vaak hier gegeten maar vandaag viel het echt tegen. Nadat het ons een kwartier had gekost om onze auto te parkeren duurde het meer dan een uur voordat wij ons gerecht kregen. Dessert en koffie hebben we maar overfeslagen.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
We hadden gereserveerd, maar werden in een ongezellig en koude achteraf kamer geplaatst.
Jacqueline A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gisteren erg lekker gegeten bij La Cucina Italiana. De bediening was heel charmant en attent. En het gekozen verrassingsmenu was echt top! Voor slechts 35 euro kregen we vier gangen. We startten we met een pasteitje met kip, zuurkool, vanille en granaatappelpitjes. Het tweede gerecht was een pasta fungi. Het hoofdgerecht een stukje zeebaars met kreeftensaus en een gamba, op een bedje van risotto en groente. En het nagerecht een tiramisu van citroen met limoncello en chocolade. Allemaal even lekker! Aangevuld met een aantal passende wijntjes met ook daarbij een prima toelichting. Echt een hele fijne avond gehad. Bedankt en zeker tot ziens!
Madeleine F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Verrassingsmenu is een aanrader
Sabry K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Juste du bonheur !
Thomas N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Gezellig etablisement met zelfs eventjes show cooking van een macaroni. Tof om te zien. Bediening was correct en snel. Eten was heerlijk
Danny S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heel lekker eten. Moet wel veel geduld hebben.