La Cucaracha

Sassenstraat 54 8011 PC Zwolle Nederland Kaart

Over restaurant La Cucaracha

Mexicaans genieten

Op zoek naar een goed Mexicaans restaurant? La Cucaracha voldoet zeker aan uw strenge eisen!
Het restaurant is gelegen in Zwolle en je kan er terecht voor een snelle hap en allerlei bijeenkomsten, maar er zijn ook cateringmogelijkheden!
La Cucaracha doet je meteen denken aan Mexico, want het interieur heeft heel wat Mexicaanse elementen. Wanneer je een bezoek brengt aan dit Mexicaanse restaurant, dan ervaar je zonder twijfel de echte Mexicaanse cultuur.

Meer informatie over restaurant La Cucaracha

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Rosalein V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Wat een heerlijke avond hebben wij hier gehad! Fantastisch eten, goede sfeer, gezellige entourage en geweldige bediening! Ivm mijn allergieën tijdig een telefonische reservering gedaan, en dat was al een beleving. Bij binnenkomst werd gelijk duidelijk gemaakt dat ze op de hoogte waren van de allergieën, waardoor ik mij snel op mijn gemak voelde aangezien het toch nog regelmatig mis gaat. Het eten was zalig, ook met allergieën is er genoeg keuze op de kaart en anders past de keuken het aan. Kortom een aanrader!
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Net weer gegeten met mijn vriendin hier. Dit was de 4de keer en het was net zo goed als altijd. Beter zelfs! De laatste keer was een half jaartje geleden.
We hebben vanavond gekozen voor Menu Loco met als voorgerecht de Nachos Supremos en de Albondigas (gehaktballen in pikante tomatensaus). Wat was dat smullen! Vooral die gehaktballen waren erg lekker.
Daarna hadden wij allebei de spareribs. Hier is niks teveel over gezegd op de kaart (5 sterren spareribs) want het vlees valt van de botten, de smaak is spectaculair en het kleine vetrandje maakt het helemaal af!
Na het hoofdgerecht hadden we gekozen voor het wisselende cheesecake en de Creme Brulee op mexicaanse manier. De creme brulee was zeker de beste die ik ooit heb geproefd en de cheesecake was genieten.
De bediening was ook geweldig: vriendelijk, snel en let goed op lege drankjes. Bij het afrekenen bleek dat het dessert apart was aangeslagen ipv dat het bij het menu inzat. Heeft de serveerster prima mee geholpen en we kregen dat geld zonder moeite terug.
Deze toppers kunnen ons zeker vaker verwachten, want inmiddels na alle goede ervaringen is het toch wel echt een beetje ons stamrestaurant geworden.
CorneliaC .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Eenvoudig, maar heerlijk gegeten hier! Aanrader! Verse produkten
Gezellige sfeer, goed eten en lekker huiswijntje!
Fijne bediening en goed geprijsd.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met z'n vieren hier gegeten op een volle vrijdagavond. Lekkere hapjes vooraf (albondigas, etc). Hoofdgerechten typisch Mexicaans, goed klaargemaakt en zeker voldoende. De spareribs waren echt super (het vlees viel vanzelf van het bot, zo hoort het). Huiswijnen zijn best wel lekker en plezierig geprijsd. Leuke, Spaans aandoend interieur, vriendelijke bediening die niet te lui waren om uitgebreid uitleg bij de gerechten te geven. Kortom: een leuk restaurantje waar je apart en lekker kunt eten.
Krokantje .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Sinds een jaar of 10 eet ik regelmatig bij La Cucaracha. Het eten is doorgaans heerlijk (de kaart veranderd nauwelijks, waardoor je altijd wel je favorieten terugvindt) en de ambiance is prettig.

In februari at ik hier voor het laatst samen met mijn vriend, om zijn verjaardag te vieren. We waren enigszins teleurgesteld over de bediening en het eten was ook minder dan ik gewend ben. (we namen de aanbieding voor het 20-jarig jubileum, onbeperkt tortilla's eten).

Het voorgerecht was mijn favoriet 'Nachos Supremos'! Helaas was het gerecht lauw en de chips was slap in plaats van krokant....jammer. '
Daarna de verschillende kleine tortilla's. Dat zag er leuk uit! Het meisje dat ze kwam brengen was vriendelijk, maar wist overduidelijk niet wat er op het bord lag....het smaakte gelukkig wel prima. Toch betaal je in verhouding wel erg veel geld voor 6 halve tortilla's. Achterna gezien had ik toch liever van de kaart besteld.

De jongen die ons af en toe hielp maakte niet tot nauwelijks contact. Er kon geen praatje vanaf, informeerde niet of we nog wat wilde drinken (toen zelf maar aangegeven, maar ons drinken werd vervolgens tot 2x toe vergeten) en maakte een ongeïnteresseerde indruk. De vaste bediening was deze avond niet aanwezig en ik moet zeggen: dat maakte een groot verschil qua beleving. Opeens was 80 euro voor gedeeld voorgerecht, een paar tortilla's, een toetje en twee drankjes wel veel geld. Terwijl ik normaal gesproken 80 euro voor een fijne avond geen probleem vind.

Hopelijk de volgende keer wel écht weer beter.....
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Op een doordeweekse dag aten mijn vriendin en ik de tres verduras (drie vegetarische tortillas) en de burritos, afgesloten met twee keer een cheese cake. No nonsense Mexicaans: lekker eten, redelijke tafelwijn inclusief (en ongevraagd) glazen water en alerte bediening. Het restaurant ligt in een mooi, oud deel van Zwolle op een steenworp van de grote pleinen in het centrum. Ongedwongen plek, overzichtelijk menu en redelijke prijzen.
B A.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Gewoon een goed restaurant. Leuke sfeer en lekker eten. De spareribs smelten van het bot zo zacht. En ook de tortilla gerechten zijn lekker op smaak. Mocht je het iets scherper willen, is de huisgemaakte gallopenj
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten bij La Cucaracha was prima. We kwamen met een grote groep en hadden van te voren aangegeven niet veel tijd te hebben. Daarom was ons aangeraden van te voren door te geven wat we wilde eten, wat we ook gedaan hadden. Ik had zelf de tres verdures: een vegetarische combo van drie verschillende tortilla gerechten. Dat was echt een prima vega maaltijd. Wel was de portie voor mij niet helemaal voldoende, maar mijn tafelgenoot kon zijn groente fajitas niet op, waardoor ik ook heb mogen proven dat die erg lekker was. De nachos die op tafel kwamen vooraf waren ook erg lekker. De bediening begon erg sterk (accomoderen van een grote groep met een strakke planning) alleen werd van 1 van de gerechten het bijgerecht geserveerd toen het bord al leeg was en hebben we voor het uiteindelijke afrekenen 10 minuten moeten wachten tot de serveerster uitgepraat was met de tafel naast ons.
Streekie .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Gezellig restaurant met prima spareribs. Zacht vlees dat eigenlijk al direct van het botje valt. Dat in combinatie met een lekker koud biertje is dan ook helemaal prima. Qua service is het dan weer wat minder. De twee bedienden waren zo druk met vaste gasten dat de rest vergeten werd. Tafel werd niet opgeruimd en we kregen niks meer aangeboden. Contact maken ging ook maar lastig omdat ze alleen maar bezig waren met de vaste gasten. Qua service erg matig. De spareribs haal ik volgende keer wel ergens anders!
Lindsey T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Nacho's met salsa van het huis bij aankomst, je voelt je dan gelijk welkom! Terrasje buiten is klein en prima, binnen ziet het er gezellig uit. Bediening is vriendelijk en snel. We moesten wel een tijdje wachten op het hoofdgerecht maar hebben heeeerlijk gegeten. Pulled pork burger was heerlijk, goeie frietjes erbij ook, portie precies goed. Spare ribs zijn extreem mals, vallen zo van het bot af, lekker gekruid.. echt super! Beide grote eters en we hadden een prima portie :-) Aanrader!
Anneleennn .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Afgelopen week hier lekker gegeten. De appetizer van nachochips met twee verschillende salsa's is leuk, daardoor voel je je welkom. De bediening was prima, maar iets te nonchalant en niet uitzonderlijk beleefd. Namen niet echt de tijd voor je.
Het eten was erg lekker, ik ging zelf voor de quesadilla, erg smakelijk, met de roomkaas en knapperige groenten en rijst. Minder vond ik de guacamole, die had weinig smaak. Tafelgenoot had de Enchiladas, die waren smaakvol en de kip was mals.
Toppertje was de crème brulee, de bovenlaag was perfect en ook de crème zelf was heerlijk!
Kezia H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Vanavond met twee kleine kindjes lekker gegeten bij La Cucaracha. Er is geen speciale kinderkaart, maar onze kinderen kregen een leuk en lekker gerechtje.

Ik had de burito met heerlijk zacht gegaard rundvlees. De verse salsa is ongelooflijk lekker, en de frozen margaritha verdient drie sterren. Heerlijk!

Een 10 voor de bediening, omdat die ondanks de drukte en duidelijke stress super met ons meedacht, aardig was voor de kinderen en we heel snel geholpen werden. Top!

Een 9 voor het decor, omdat het zo'n gezellig en authentiek plekje is. De details doen het hem, kaarsjes op de trap, kraalgordijntjes, gewoon leuk.
MLRaalte .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Het eten is prima, maar wel simpel en niet bijzonder. Wij hadden het El Gusto tapas menu, wat bestaat uit een proeverij van voorgerechten en hoofdgerechten. Er zaten lekkere gerechtjes bij, maar ook wat missers (de vis was droog, in de stukjes wraps zat alleen wat roomkaas..) Door de recensies hadden wij er meer van verwacht.
Rolanda K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Heerlijke Gusto tappas gegeten met mijn collega,s gezellige sfeer,vriendelijk personeel,voor een nette prijs!! We gaan zeker nog een keer!!
Elaine J.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
Op zaterdagavond bezochten wij LaCucaracha. We zagen veel positieve recensies, met name over de heerlijke spareribs die ze zouden hebben.
We kregen de keus uit 2 tafeltjes boven aan het raam, helaas was het hier de hele avond vrij tochtig en hadden we het niet erg warm. We bestelden het 3-gangenmenu. Het voorgerecht was heerlijk, de buffalo wings waren heerlijk zacht en mierzoet. En de Nacho's Supremos waren ook heerlijk. Hierna hadden we na een uur ons hoofdgerecht nog niet, dit was een enorme teleurstelling. We gaven dit aan aan de bediening en binnen 10 minuten stond ons hoofdgerecht er alsnog. We hadden de spareribs en de saludar de cocino. De spareribs waren heel zacht en goed gegaard, maar helaas smakeloos en koud. Dit was echt een gigantische teleurstelling. We hadden én een uur moeten wachten op ons gerecht en dan werd er ook nog iets koud en smakeloos geserveerd. Dit was echt doodzonde. De saludar de cocino was overigens wél warm en erg lekker.
Ook het nagerecht, de Flan Mexicana en de Pay Sopresa was lekker.

Minpunten van deze avond: Aan het raam was het koud. Het een uur wachten op het hoofdgerecht. De slechte spareribs, terwijl er vol lof over gepraat werd.
Pluspunten: Vriendelijk personeel. Nette excuses en thee/koffie van het huis. Lekker voorgerecht en toetje.
Daphne89 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Heerlijk gegeten op vrijdagavond. De zaak zat helemaal vol: dus reserveren of vroeg langskomen. Het eten is super en de bediening bijzonder vriendelijk. De spareribs zijn een aanrader en ook de Tres Amigos tortillas kan ik aanbevelen. De prijs is meer dan redelijk. Dit restaurant is zeker de moeite waard en één van onze favorieten in Zwolle.
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
De beste spareribs van Zwolle, en ook de andere gerechten zijn uitstekend voor deze prijsklasse. Bovendien lekkere cocktails, een vlotte bediening en een ontspannen sfeer. Eén van mijn favoriete restaurants als ik meer wil dan een eetcafé, maar me niet blauw wil betalen.
Pelle- .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
De bediening was goed en erg aardig, ook het decor zag er leuk uit, maar het eten was erg matig. Het was wel lekker, maar erg gewoontjes en zonder uitzonderlijke smaken. Dit is niet iets wat je in de mexicaanse keuken terug zou vinden. Zo waren de wraps/tortilla's totaal niet pittig of lekker gekruid.
Geert A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Ik kom al 18 jaar in dit restaurant. Zonder twijfel de lekkerste spareribs van Nederland. Ook de andere gerechten laten zich goed smaken. Een warme entourage en gastvrij personeel maken het af. Dan smaakt het eten drie maal zo lekker. Ik kan u dit restaurant van harte aanbevelen!
Max84 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Gisteren beland bij dit gezellige restaurant in het centrum van Zwolle. De bediening was echt uitzonderlijk goed en sympathiek, duidelijk mensen met oprechte passie voor het vak. Het eten was bijzonder lekker, bereid met verse ingrediënten en de hoeveelheid was meer dan genoeg. Prijs/kwaliteitverhouding prima in orde. Als we nog eens in Zwolle zijn komen we zeker weer, een absolute aanrader!