La Cubanita

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita

Robin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Afgelopen zondag zijn we met z'n vieren bij La Cubanita wezen eten. Vier jaar eerder waren we al in een vestiging in Schagen geweest en toen was ik ontevreden. Ik dacht: Laten we het nog eens proberen. Wat me ten eerste opviel waren de ontzettend smalle tafeltjes. Ik zat constant met benen tegen de benen van mijn overbuurman aan. En wanneer je met je ellebogen op tafel leunt zit je bijna met je gezicht tegen de overbuurman aan.

Over de gerechten was ik ook niet echt te spreken. De tapas zijn naar mijn idee nogal basic. Tapas die je overal ziet. Kipkluifjes, Hamburgertjes, Gehaktballetjes, Inktvisringen, Kip met bacon, Nachos. Wanneer de gerechtjes basic zijn én lekker is het geen probleem maar erg lekker vond ik het ook niet. De drankjes (cola, sinas, ijsthee) worden geschonken uit een fles in plaats van in een flesje. Wat je dan krijgt is een glas, wat overigens maar drie kwart vol zat, met minder tot geen prik.

Voor het toetje bestelde 2 tafelgasten een chocoladetaartje en vroegen of daar een bolletje ijs bij kon. Dat was geen probleem. Echter zagen we op de rekening dat we per bolletje ijs 1 euro bij moesten betalen. Als we dat hadden geweten hadden we voor 4 euro wel een ijstoetje bij betaald.

Al met al, la cubanita word het niet meer voor mij.
Middelmatig, simpel eten.
Drinkglazen drie kwart vol, weinig tot geen prik.
Te smalle tafels, geen zit comfort.
Duur voor wat je krijgt.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Kun je voor 18 euro (menu prijs)een gezellige avond hebben... tja, eigenlijk niet als je er een kannetje sangria bij neemt blijken die duurder dan de hele prijs van het menu...Uiteindelijk met een paar drankjes erbij betaalden we 45 euro per persoon... geen ramp, maar niet de super deal waar ze je mee proberen te lokken. Ook het desert zit in de projs niet inbegrepen. Andere restaurants bieden in dit segment bieden voor minder dan 30 euro echt all in...

de smaken waren voldoende, de quisine liet te wensen over, maar voor het prijsniveau van het menu moet ik toch een dikke voldoende geven... maar met de erg dure drank er bij, schijnt er toch een ander lampje op de kwaliteit.
geertkingma .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteren per toeval hier terecht gekomen. Wat een aangename verrassing! Ieder gerechtje was heerlijk en met zorg bereid, en dat voor een hele schappelijke prijs. De bediening was top: vlot, attent en zeer vriendelijk.
Linsta86 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
La Cubanita Den Helder heeft recent een nieuwe eigenaar gekregen en dat merk je. Het eten is erg lekker en de service is duidelijk beter dan voorheen.
We hebben er erg gezellig gezeten en lekker gegeten. Gaan er tegenwoordig regelmatig heen. Aanrader!
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gister heb ik bij La Cubanita gegeten voor de tweede keer en het was weer superlekker, het ziet er gezellig uit en de bediening is ook top! Een hele goede prijs voor lekkere tapas! Ik kom zeker terug!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Iedere keer is het eten hier weer heerlijk. Ik heb bij meerdere restaurants van deze keten gegeten, maar La Cubanita in Den Helder behoort voor mij echt bij de top.