La Cubanita

Meer informatie over restaurant La Cubanita

Duur
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Kun je voor 18 euro (menu prijs)een gezellige avond hebben... tja, eigenlijk niet als je er een kannetje sangria bij neemt blijken die duurder dan de hele prijs van het menu...Uiteindelijk met een paar drankjes erbij betaalden we 45 euro per persoon... geen ramp, maar niet de super deal waar ze je mee proberen te lokken. Ook het desert zit in de projs niet inbegrepen. Andere restaurants bieden in dit segment bieden voor minder dan 30 euro echt all in...

de smaken waren voldoende, de quisine liet te wensen over, maar voor het prijsniveau van het menu moet ik toch een dikke voldoende geven... maar met de erg dure drank er bij, schijnt er toch een ander lampje op de kwaliteit.
Geertkingma .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteren per toeval hier terecht gekomen. Wat een aangename verrassing! Ieder gerechtje was heerlijk en met zorg bereid, en dat voor een hele schappelijke prijs. De bediening was top: vlot, attent en zeer vriendelijk.
Linsta86 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
La Cubanita Den Helder heeft recent een nieuwe eigenaar gekregen en dat merk je. Het eten is erg lekker en de service is duidelijk beter dan voorheen.
We hebben er erg gezellig gezeten en lekker gegeten. Gaan er tegenwoordig regelmatig heen. Aanrader!
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gister heb ik bij La Cubanita gegeten voor de tweede keer en het was weer superlekker, het ziet er gezellig uit en de bediening is ook top! Een hele goede prijs voor lekkere tapas! Ik kom zeker terug!
Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Iedere keer is het eten hier weer heerlijk. Ik heb bij meerdere restaurants van deze keten gegeten, maar La Cubanita in Den Helder behoort voor mij echt bij de top.