La Cubanita

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita

Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met een gezelschap van 9 personen wezen eten na een gezellig dagje Beverwijk. De uitstraling van het restaurant is goed, wel merk je dat wanneer het restaurant zich vult de tafels erg dicht op elkaar staan en je dus wat moeite moet doen als je naar het toilet wilt.
De gemiddelde leeftijd van het personeel is jong, de meesten zijn ene jaar of 18/19. Opvallend is ook dat de menukaart vermeld dat het bedrijf altijd op zoek is naar nieuw personeel.
Van de tapas, waar overigens heel veel keuze is, hadden we meer verwacht. Onze indruk dat het om opgewarmde diepvriesproducten ging werd bevestigd door een kroketje die van binnen nog bevroren was. Ook vond iemand een haar in een ander gerecht. De bediening leek het storend te vinden dat we voor een tweede keer kwamen klagen. We hebben een gezellige avond gehad, maar zullen voor dit eten niet terug komen
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Perfecte bediening, perfect eten en heerlijke en gezellige entourage. Niet lang wachten, af en toe even komen vragen of alles nog naar wens was. Kortom, perfect. Complimenten voor keukenpersoneel, zij doen het toch maar!
Klantbenadering en -vriendelijkheid staan hier hoog in het vaandel. Misschien iets om andere bedrijven hier eens langs laten gaan?

Peter Bakker
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellige omgeving. Goed eten en gevarieerde kaart. Gelukkig is de kaart eindelijk eens veranderd. Goede bediening alleen kwam het in het begin van de avond allemaal niet zo vlot door.
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Wat een verrassing wanneer je binnen staat. De entourage is echt heel sfeervol en warm met mooie grote sfeerfoto's inclusief grof houten lijsten van Cuba. Zelf had ik wat moeite met het verstaan van wat iedereen zei. Kortom de akoestiek kan naar mijn mening een stuk beter. De bediening is snel en vriendelijk. Je hoeft niet lang te wachten op de eerste schaaltjes met eten. Het eten had naar mijn smaak meer gekruid kunnen zijn, maar smaken verschillen natuurlijk. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is prima.
sophia96 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Afgelopen weekend uiteten geweest bij La Cubanita in Schagen. De nieuwe kaart is echt een groot succes! Ik ben een vaste gast van La Cubanita, en de vestiging in Schagen is toch echt wel mijn favoriet. Het personeel is altijd vriendelijk, erg spontaan en gastvrij. Ook valt het eten goed in de smaak, we hoefden niet lang te wachten op ons eten of drinken, kortom echt een top avond!
puck95 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteren gegeten bij la cubanita schagen. Super lekker gegeten! Bediening vriendelijk, en gastvrij. Het restaurant zat vol, maar onze glaasjes hebben nooit leeg gestaan. Alles verliep dus erg vlot waardoor wij bijna niet op het eten hoefte te letten. Conclusie: super geslaagde avond en komen zeker weten nog een keer terug.
Falerie .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Leuke zaak, voor niet veel geld toch lekker uit eten. Ruime keus qua tapas.
Ook de service is prima! Leuke dames en heren in de bediening.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
De keren dat wij naar La Cubanita Schagen zijn geweest is ontelbaar.. Heerlijk restaurant met snelle service en lekker eten. Alleen ons vorige bezoek liep anders dan gedacht, de bierglazen waren op waardoor we genoodzaakt waren om grotere glazen te betalen. Ook vind ik het zeer krap, maar dit is overigens bij elke La Cubanita. Super fijn dat dit restaurant in Schagen is gekomen!
Vincent P.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
La Cubanita

Een vriend gaf al aan dat La Cubanita in Schagen qua eten zich niet op hetzelfde niveau bevindt als de 2 andere restaurants in die plaats die min of meer dezelfde keuken aanbieden. En hij had gelijk. De tapas waren doorgaans zouter dan wij gewend zijn (de kinderen hadden de dag erna nog behoorlijk wat "nadorst") en minder smakelijk. Het kwam allemaal onuitgesproken over, en behalve het zout, niet lekker gekruid en smaakvol. Dit geldt voor zowel de vegetarische als vlees en vis tapas.

Verder kregen wij de indruk dat het personeel zich nog moest inwerken. Hoewel de bedrijfsleidster de boel goed leidde, leek menig serveerster nog wat onwennig te zijn.

Kortom, wij lopen niet warm voor La Cubanita in Schagen, culinair zijn er betere alternatieven.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met valentijnsdag heerlijk gegeten bij La Cubanita Schagen! Lekkere gerechten, vriendelijke bediening gewoon prima in orde! Hebben eerder in Zaandam gegeten maar Schagen steekt daar wel met kop en schouder bovenuit! Top!
Marthe2 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
La Cubinata is onlangs geopend in een voormalig restaurant dat bekend stond om problemen met lawaai door slechte isolatie of wat dan ook. Dit was dan waarschijnlijk ook de reden dat het personeel en wij elkaar de hele tijd niet goed begrepen of was het verstonden? Bij binnenkomst vroegen we naar de witte huiswijn. De overigens zeer snelle en handige medewerkster - hier was niets op aan te merken - kon helemaal niets vertellen over de witte huiswijn, behalve dat die minder zoet was dan de Chileense witte huiswijn. Er zullen toch wel meer klanten geinteresseerd zijn in de regio of druif? Geserveerd werden echter twee rode wijnen in van die Duralexglaasjes. Kennelijk hadden ze niet anders en we wilden niet moeilijk doen, dus dachten: "bij de volgende ronde komt het goed". Mijn man vond de rode wijn lekker, dus expliciet een witte en een rode wijn besteld. Helaas er kwamen tweede rode wijnen. Ik gaf aan dat ik toch echt witte besteld had. Dit werd hersteld en even later kwam ze terug met de witte wijn, maar wist niet meer voor wie, terwijl we maar met drie personen waren. De volgende ronde moest het goed gaan: We hadden gezien dat andere gasten wel wijn in wijnglazen kregen, dus een witte wijn besteld in een wijnglas. Er kwam inderdaad witte wijn, helaas kwam die wederom in een Duralexglas.
Ik dacht dat het aan onze leeftijd lag dat we elkaar niet goed konden verstaan, maar misschien kon het personeel ons ook niet goed verstaan.
Entourage: de openslaande deuren zijn nog steeds prachtig. Het restaurant zit op een mooi stukje van Schagen. Kwaliteit eten: redelijk. We balen altijd ontzettend van restaurants die geen kraanwater schenken, maar alleen flessen water. Heel klantonvriendelijk.
De prijs ad € 62,- voor 3 personen voor vijf wijntjes, twee cola en wat tapas én een fles water, zonder nagerecht was toch behoorlijk. We hebben de koffie maar thuis gedronken en komen niet meer terug. Het restaurantconcept La Cubanita gaf ons een gevoel van snel geld verdienen, zonder gastvrijheid.
J8 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Leuk restaurant en heerlijk eten. Leuke meiden in de bediening. Prijs is ook goed zo ga je sneller even lekker wat eten buiten de deur. Ga hier zeker vaker heen. Zelf als er een grotere groep zit merk je geen vertraging echt top
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2014
Een positieve start voor dit net geopende restaurant. Vriendelijke bediening, goed eten en lekkere cocktails! Alhoewel de bediening jong is, zijn ze fris, spontaan en komen af en toe vragen of alles naar wens is. Ook de jongeman (bedrijfsleider/eigenaar?) die er rond loopt is vriendelijk en charmant.
Een aanwinst voor Schagen en aanrader!