La Cubanita

Meer informatie over restaurant La Cubanita

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita

Kees S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten op uitnodiging van onze dochter. Eten is lekker en divers. We waren op vrijdagavond. Best erg rumoerig. Daarnaast waren de wijnglazen op, Wel genoten met elkaar.
Bernard S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Voor deze prijs kan je natuurlijk geen topeten verwachten, maar het is wel gewoon lekker! Sfeer is heel goed en de cocktails zijn perfect
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Gisteravond mocht ik voor de tweede keer met mijn tafelgenoot aanschuiven bij La Cubanita in Amersfoort. Even lekker bijpraten onder het genot van een hapje en een drankje. We mochten boven plaatsnemen en we konden meteen aan de gang. Ik moet zeggen, de cocktails waren prima van smaak en ook de kleine gerechtjes werden goed ontvangen. Verwacht geen hoogstaande gerechten, maar dat maakt het zo leuk! Je kan voor een klein bedrag lekker je gang gaan en je te goed doen aan allerlei kleine dingetjes die je ook naar hartenlust kunt delen met je tafelgenoot. De muziek was wat hard, en ook de andere gasten waren wat gehorig, maar dat vind ik nooit echt een groot probleem. Het personeel deed z`n best, ik had er niks op aan te merken! Hier kom ik graag weer!
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vanavond gegeten.
Wat wij normaal een van de lekkerste la cubanitas vonden.
Staat na vanavond voor ons onderaan de lijst.
Alles was smaakloos en niet lekk er.
Na dit aan te hebben gegeven bij het personeel, kregen we te horen dat ze hoopte dat we het de volgende keer el weer lekker vonden.
Ik ga er mn geld in iedergeval niet meer aan wagen.
Zoek wel een andere zaak .
Ronald
plukkieb .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Zaterdagavond hier gegeten met vriendin. Om 19.45 uur moesten we naar bios, dit hadden we vooraf aangegeven.
Om 19.15 uur zeiden ze heel attent dat als we nog 1 ronde wilden bestellen, dat dat nog op tijd lukte. Dat hebben we gedaan, alleen die ronde is nooit gekomen!
Ook niet nadat we er om vroegen.
Dat is wel handig dan met zo'n all in price.. Ze leveren gewoon niet snel genoeg al het eten...en geven geen korting of service in dit soort situaties..
Kortom - volle mep betaald maar niet al het eten gekregen :-(
Ppetra .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Na deze recensies en ook niet al te motiverende berichten van vrienden gehoord te hebben, wilden wij dit toch met eigen ogen en smaakpapillen bekijken/proeven. Wij hadden niet gereserveerd op een doordeweekse dag, maar werden zeer vriendelijk welkom geheten en ons werd verteld tot welk tijdstip wij een tafel hadden en dat wij daarna aan de bar mochten plaatsnemen. Waarschijnlijk door onze verwachting vielen de tapas ons niet tegen. Over de prijs/kwaliteit kan niemand vallen. Al met al voor ons een aangename ervaring en wij komen hier zeker terug.
Rosanna0011 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vriendelijke bediening, maar het eten is wel onder de maat. Er zit overal té veel saus op en is te vettig en zout. Er staan weinig dingen op de kaart waarbij je niet liters saus geserveerd krijgt. Hierdoor zit je wel erg snel vol en vraag is me af of het bedrag er wel echt uit wordt gehaald. Verder leuke locatie, met uitzicht op de Eem. Van binnen is het ook wel redelijk sfeervol.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisterenavond heerlijk gegeten bij La Cubanita. Het was er erg druk. Heerlijk de hele avond op het terras gezeten. Mooi terras, interieur binnen mag wat mij betreft wel wat gezelliger. Denk niet dat ik er zou gaan eten als het geen terrasweer is.
WC was erg vies, maar na dit aangegeven te hebben werd dit direct aangepakt.
Eten was erg lekker (op de inktvisringen na). Bediening erg vriendelijk/gezellig en behulpzaam.
Aanrader dus. Prijs/kwaliteit is goed.
Jordi P.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Zeer vriendelijke bediening, ondanks de drukte. De dames die langskwamen waren zonder uitzondering super sympathiek en werkten duidelijk hard.

De tapas waren wisselend. Soms een 9 (zalm!), soms erg ondermaats (de paella...). Ook duurde het mede door de drukte, twee en een half uur voordat je de eerste drie rondes hadden gekregen. Lang, gezien de kleine porties (eigen aan tapas). Nadat het restaurant leger begon te geraken, ging het merkbaar sneller met de bediening.

Interieur leuk, binnenbalkon is geinig, en locatie aan het water van Amersfoort bij de Koppelpoort in de buurt erg mooi.

Een gevalletje 'mwah'. Als het niet druk is, een aanrader voor degelijk voedsel voor een degelijke prijs.
carolinemaas5 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Gister avond met 8 personen gegeten, zij waren duidelijk niet voorbereid op een drukke avond met terras en binnen alles bezet.
Er waren 5 gerechten niet voorradig en wij moesten heel erg lang wachten op brood vooraf zodat het tegelijk met het eten kwam.
Een ding wat ik echt te erg voor woorden vind zijn de toiletten, deze zijn zo vreselijk vies de deuren durf je niet met je blote handen open te doen. Gaat het personeel daar ook naar het toilet.....?
daanje3 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Lekker eten, met name de garnalen in knoflooksaus, de mojito en de en quasadillas waren lekker. Biedining was chaotisch en eten duurde sommige rondes erg lang, maar al met al wel goed.
hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Lekker onbeperkt tapas gegeten. Je hebt een ruime keus en de gerechten waren wel lekker. Het is best wel druk en de gerechten worden niet snel geserveerd, je moet er dus wel lang op wachten.
Thomas K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Eten is niet heel bijzonder. Wel lekker om af en toe te doen, en qua prijs wel redelijk in verhouding.

Het verschilt wel per gerechtje of het een 9 of een 6je is, helaas zijn de verschillen nogal groot.

Qua decor zijn ze helaas enorm achteruit gegaan. Waar je eerst een leuke herinnering op de muur mocht schrijven, mag dit nu niet meer. Helaas!

Al bij al wel een aanrader, maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.
Hartogm .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heel gezellig restaurant, bij binnen komst kregen we een hele fijne begroeting! We werden snel en erg netjes geholpen. De medewerker weet veel van de drankenkaart, en gaf goed advies voor een lekkere wijn die erg lekker smaakte bij het eten. Er is genoeg keus aan tapas, echt Voor ieder wat wils. Wij gaan hier zeker snel nog eens eten, erg leuke hardwerkende bediening!
Annerie D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijk gegeten! Leuke sfeer en de cocktails zijn erg lekker. Het eten was goed en de bediening was erg vriendelijk. Een echte aanrader voor een leuk avondje uit eten!
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Leuk en gezellig restaurant. Het is vaak erg druk, dus je moet wel van te voren reserveren (zeker in het weekend) door te bellen. Goede prijskwaliteitsverhouding, eten is prima. Mijn favoriete gerechtjes zijn de pizza stukken, het vleesplankje en de spareribs. Echte aanraders!!
Het personeel is vriendelijk en staan je goed te woord. Hele fijne ervaringen daar gehad!
Mandyb1990 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
We liepen hier toevallig langs en het eerste wat opviel was het mooie terras. Superleuk aangekleed en erg uitnodigend. Het was een zaterdagavond en we hadden niet gereserveerd, maar konden zo een tafeltje uitzoeken buiten, super!! Je kan uit heel veel verschillende tapas kiezen die ombeurten naar je tafel worden gebracht. Ze hebben ook een ruime keuze aan cocktails, en het meisje wat ons hielp kon precies vertellen wat er allemaal in zat, erg fijn. Dat het wat lang duurt voordat je je eten hebt vond ik niet zo erg want het was genieten op het terras, en logisch als het zo druk is, de bediening rent de benen uit hun lijf voor je. Aanrader voor een lekker zomers avondje!
Pamm16 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Er hangt een gezellige drukke sfeer bij la Cubanita in Amersfoort. De bediening is vriendelijk en snel, en een plekje op het terras is heerlijk! Je kunt uit veel verschillende tapas kiezen, waardoor er altijd wel iets bij zit wat je lekker vindt. En wij vonden het leuk om de tapas met elkaar te delen. Met name de carpaccio, quesadillas en hamburgertjes waren erg lekker. Ook smaakte de sangria goed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Yaelle D.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heel gezellig en ideaal qua kwaliteit/prijsverhouding voor studenten. Soms wel erg druk dus reserveren via telefoon is verstandig.
Meesske .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Laat ik maar met het positieve gedeelte beginnen; de bediening was vriendelijk. Het eten was een absolute ramp, te vettig, teveel zout, smaakloos. En bij elk gerechtje dat je krijgt hoop je dat die beter smaakt dan de vorige, maar helaas, naarmate de avond vordert begint het eten nergens meer naar te smaken.