La Cubanita Zoetermeer

Zondag 17:00-22:00 uur
6,9
Rosemarije B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten was lekker!vandaar de 8. Alleen personeel met hele lang nepnagels je eten laten serveren kan echt niet! Verder staan de tafeltjes niet echt heel gezellig grote open ruimte. La cubanita is zeker voor herhaling vatbaar alleen niet de vestiging in Zoetermeer;)
Kicheko .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wat een fijne ervaring om hier te eten. Wij waren er met een grote groep waar op het laatst nog 3 mensen bij kwamen. Het restaurant was eigenlijk vol geboekt, maar ze hebben geschoven met tafels tot we met de hele groep pasten.
Het eten was lekker en voor het concept echt een aanrader.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Heerlijke gerechtjes, leuke ambiance en de bediening is top! Precies wat je mag verwachten als je even geen zin hebt om zelf te koken.
Ming Yin H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Wat met sushi kan, kan met tapas ook: AYCE concept!
Hoewel ik beslist geen tapas specialist ben, kan ik vrij goed beoordelen dat deze tapas weinig te maken hebben met echte tapas die je in Spanje kan genieten.
Dat neemt niet weg dat je hier best een smakelijk avondje kan hebben. Het is een gezellige zaak, de tafels zijn inderdaad wat gammel en klein, de bediening vond ik wél vriendelijk en attent en bij grote drukte zullen ze moeite hebben om de tempo bij te houden, maar dat valt ze te vergeven in een restaurant in dit segment en prijsklasse.
Het eten is goed; eenvoudig en zonder enige vorm van een culinaire hoogstandjes, maar dat zou te mooi geweest zijn om waar te zijn voor deze prijs.
Kortom, geef je niet om een krappe tafel en wil je voor een schappelijke prijs heel gevarieerd eten, dan kan ik je La Cubanita zeker aanbevelen!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met 4 personen prima gegeten: diverse Cubaans georiënteerde tapas. Sommige leuk pittig. Dit alles onbeperkt voor 22,50 euro per persoon. De witte chardonnay en Chileense volle rode huiswijn waren prima passend. Het personeel attent en een dipje werd met voortvarendheid opgelost. Het restaurant was geheel bezet.
Mehdi H.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Wij hebben met z'n drieen heerlijk gegeten bij de cubanita in Zoetermeer. Ons complimenten aan de bediening; vooral Gabriëlle heeft ons voortreffelijk geholpen. Zij is een voorbeeld voor veel serveersters.

Gr Mehdi & Hasiena & Shokoefa

Veerle B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Super lekkere tapas en top bediening! Prijs/kwaliteit verhouding is goed, je krijgt echt waar voor je geld. Het eten en de drankjes werden snel geserveerd en de cocktails waren heerlijk. Zeker een aanrader!!
Rosaline18 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Ik ben vorige week hier wezen eten. Het eten werd erg snel op gedient en het smaakte ook erg lekker! Ik vond de nieuwe cocktails zeker een aanrader ze zijn echt heerlijk!! En wat een leuke en vrolijke meiden in de bediening!
Emy K.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Afgelopen week onwijs lekker gegeten bij la cubanita zoetermeer! Super behulpzame bediening en bedrijfsleidster! Ben vooral fan van de spareribs en de nieuwe cocktails zijn okk erg lekker ;) Ik kom zeker nog terug
Lizzybenik .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vorige week hier gegeten. Erg lekker en je kunt van alles kiezen. Heerlijke Sangria en cocktails, we hebben ons goed vermaakt. De bediening is erg vriendelijk. De prijs onbeperkt voor 17,50 is echt super!
Amber V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Heerlijk gegeten, lekkere kleine hapjes zoals het hoort. Gezellige sfeer ook altijd en het is elke dag super druk. Drinken gaat ook met een prima tempo. Maar inderdaad de tafels zijn way to klein. De bediening mocht wel iets vriendelijker en meer communiceren met elkaar. Dit zeg ik omdat wij tot 4/5 keer toe gevraagd zijn om extra drinken, desserts, of we klaar waren etc. Zorg dat dit duidelijk na gelezen kan worden. 1x is best, en de 2e keer geeft ook niet maar de 3e keer vonden we toch vervelend worden..
Mivad .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Ossenhaas puntjes waren te ver doorgebakken, aioli was lekker en ook de grote garnalen waren goed. Vlotte bediening, alleen zat er teveel tijd tussen de gerechten, waardoor je uiteindelijk maar net voldoende gegeten hebt. Tafels veel te klein, je zit niet gemakkelijk. Dit laatste is reden genoeg om niet meer terug te gaan.
Dvde .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het eten is prima te doen. Veel keuze en snel op tafel bij een groep van 8man. Bedieningspersoneel allemaal jonge meiden maar erg aardig in tegenstelling tot de bedrijfsleider. Komt er dominant en onaardig over en is absoluut niet flexibel. Dit is niet de eerste keer dat wij dit mee maakten of hoorden van naasten. Tafels staan erg dicht op elkaar, stoeltjes zitten ook hard en oncomfortabel. Al met al een leuk tentje voor een snelle hap met prima tapas.
Elizabeth K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Gegeten met een groep collega's (11pers). Het was vrij druk in het restaurant, maar wel gezellig. Lekker gegeten, maar niet altijd wat we besteld hadden. Grote porties, prima prijs-kwaliteit verhouding. Alleen qua drankjes was de bediening wat langzaam. Al met al een leuke zaak, maar niet vergelijkbaar met de tapas in Spanje.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Wij hebben hier op een maandag gegeten en tot onze verbazing zat de zaak behoorlijk vol, het is daar onbeperkt tapas eten voor 17.50.. en dat hebben we dus gedaan; heerlijke garnalen , geitenkaas, gehaktballetjes, lekker heerlijke witte huiswijn erbij. De tapas zijn prima maar ook niet heel bijzonder of origineel. De bediening is vlot.
Wat ons betreft zeker een restaurant om nog een naar terug te gaan.
Fariel S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
We hebben erg lfarekker gegeten (prijs-kwaliteit verhouding is echt goed). Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant en ondanks de drukte was de service was echt top. Voor herhaling vatbaar!
Samantha D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Zaterdag 12 september bij la cubanita gegeten. Eten was van prima kwaliteit. Enige wat ik niet lekker vond was de tortilla. te veel ei en er was denk ik een pot zout in gevallen.
Lekkere cocktails en er werd voldoende gevraagd of wij nog iets wilde drinken.
Ook werd er vrij vlot geserveerd en is er niks vergeten.
Op een gegeven moment werd er wel erg gehaast omdat onze tijd bijna op was. Maar dat is logisch bij een All You Can Eat concept.
Tot nu toe de beste la cubanita waar ik gegeten heb!
Mariskavm .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zaterdag gegeten bij La Cubanita in Zoetermeer. Het eten was over het algemeen prima, al was de kwaliteit van sommige gerechtjes iets minder (zoals de vitello tonato en de gerookte zalm). Doordeweeks is de prijs/kwaliteitverhouding in orde, dan betaal je namelijk maar € 17,50 per persoon. In het weekend is het duurder, te duur voor de kwaliteit die je ontvangt. Overigens was op de bediening niets aan te merken, erg vriendelijk.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Op een heerlijke zomeravond hebben we buiten gegeten bij La Cubanita. Het is een all you can eat formule, maar de kwaliteit is er niet minder om. De tapas zijn de standaard-dingen, aardappelomelet, gehaktballetjes in tomatensaus, spiesjes, ham met meloen, garnalen in knoflooksaus, etc, alles in overzichtelijke porties die we met elkaar deelden. Eigenlijk alles viel in de smaak. De bediening is attent, neemt op tijd de drankjes op, haalt de lege schaaltjes vlot weg, en kwam terug op een vraag die we eerder die avond hadden gesteld - had ze nog even nagevraagd. La Cubanita is de moeite waard. Over het interieur kan ik niks zeggen wat ik ben niet binnen geweest, maar het terras is gezellig, en voor een dinsdagavond was het nog redelijk druk. Wij komen hier weer!
Pbaj .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Voor het eerst hier gegeten en het is erg goed bevallen. Veel keuze, ruim voldoende porties en alles even smakelijk. En dat voor een (doordeweekse) prijs van 17,50 pp. Tel daarbij op de vriendelijke bediening en de leuke locatie in 'oud Zoetermeer' en het plaatje voor een lekker avondje-uit-eten is compleet. Een aanrader!