La Cubanita Zeist

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Zeist

• Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Waarom kom je hier?
Aardige bediening
Veel keuze en dus veel variatie in wat je eet
De minigerechtjes zijn op smaak
Je weet wat je kunt verwachten
Het is niet duur

Waarom zou je hier misschien niet komen?
Het vlees en de vis zijn niet biologisch of duurzaam. Industrieel vlees.
De gerechten zijn fastfood
De kaart is altijd hetzelfde.

Leuk voor een keertje, maar zeker niet om altijd te doen, want daarmee help je de diervriendelijke vleessector om zeep.
mirjam129 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
We hebben al vaker met het werk/ grote groep tot volle tevredenheid bij Cubanita gegeten. Helaas is er nu voor grote groepen een beperking op de kaart, heel jammer. Daarnaast werd eenmaal aanwezig de eerste ronde alles tegelijk op tafel gezet......daarna ronde 2 er snel achteraan. Was teveell en te snel achter elkaar. Ook kwalitatief was het eten een stuk minder. Altijd met veel smaak en plezier bij jullie gegeten, maar nu zeker niet voor herhaling vatbaar
Cecile M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Erg vriendelijk personeel! Goede prijs-kwaliteits verhouding en de bediening loopt goed door. Erg gezellige sfeer ook, super!
Michelle W.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Heerlijk etne fijn personeel goede aandacht voor de gasten fijne service gezellige en knusse sfeer. Prijs kwaliteit verhouding is ook top.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag (17-03) heerlijk gegeten! Veel verschillende meningen van vrienden/kennissen gehoord maar we wilden het toch zelf nog even beoordelen. Dikke pluim voor de bediening want die liepen de benen onder hun lijf vandaan, ondanks de drukte bleef het eten en drinken snel komen en ze zorgen dat het ons aan niks ontbrak. Eten is prima wat je krijgt, je betaalt immers maar 22,50 per persoon. Sommige gerechten vonden wij iets minder lekker maar dat lag meer aan onze smaak dan aan de keuken. Inrichting is gezellig en lekker vrolijk! Aanrader: een chocolade lavacake met vanille-ijs. Wij komen snel weer terug!
Sander F.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Echt een top restaurant met goede kwaliteit eten en een aardige en fijne bediening. Verder is er ook een zeer goede sfeer
Le-r .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
Wij zijn van het weekend met vrienden wezen eten bij la cubanita Zeist.
We waren al in andere filialen van la cubanita geweest maar deze stijgt er kwa service en eten en inrichten duidelijk bovenuit !!
Ondanks de drukte was het eten lekker warm en op smaak, de bediening was erg vriendelijk en liep erg hard door met een grote glimlach! Bij la cubanita Zeist staan de tafels goed opgesteld en zit je niet bij elkaar op schoot haha.

Ronduit een geweldige avond gehad en toen de rekening kwam waren blij verrast over de prijs kwaliteit verhouding !

Tot de volgende keer !!
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Echt een top restaurant, heerlijk eten, gezellige sfeer en aardige bediening! Prijs-kwaliteit verhouding is echt heel goed. Ik kom zeker vaker terug!
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Inrichting? Net een rood geverfd schuurtje waar je in zat.
Service? Jonge mensen zonder enig besef van gastvrijheid of servicegerichtheid. Deden wat ze moesten doen, eten en drinken van "A" naar "B" brengen. Een getrainde aap zou het ook kunnen doen.
Eten? Het eten was oke... ik zou er niet meer voor betalen dan gevraagd.
Hamburgers waren niet echt te eten.
Garnalen waren smaakloos .
De kip met honing en mosterd was heerlijk.
Ik zou meer kwaliteit gaan serveren in een restaurant als la Cuba!
En wat meer training aan het personeel zou absoluut geen kwaad doen.
Voor herhaling vatbaar maar met een beetje Hoop dat er het een en ander verbeterd is.
Patriciajanssen .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Lekker gegeten, vlotte aardige bediening en een snelle keuken! Sommige hapjes waren wel erg klein, maar ach, het zijn immers tapas en onbeperkt, dus volop mn buik rond kunnen eten.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Altijd een dilemma: een erg leuk concept, veel verschillende dingen proeven en dan ook nog erg vriendelijk personeel en zeer schappelijke prijzen....maar aan de andere kant dus geen diervriendelijk geproduceerd vlees, geen msc-vis en geen biologische ingredienten. Dat kan ook niet met deze formule, maar toch, lastig. Wat een zalig idee: een biologische la Cubanita, waar wie wil dan dus geen 20 euro maar 35 euro betaalt...nog steeds een koopje!
Hoe dan ook, Cubanita in Zeist is leuk, doet niet aan afgemeten shifts, heeft vlot serverend en erg aardig personeel, en de gerechtjes smaken. Geen haute cuisine, wel veel lekkere amuse-achtige hapjes. Wat lekker kan een simpele manchego met vingenchutney zijn, of gevulde champignons, enz enz.
Valkuilen: meteen aanvallen op de ruime hoeveelheid brood en teveel gefrituurde dingen bestellen.
Wij voelen ons er erg welkom. Misschien een klein beetje meer licht in de zaak of boven de tafels....de kaart is in de donkere ruimte slecht te lezen als je geen 18 meer bent :)
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
La Cubanita gedijt bij lage prijzen en veel keuze, dat is ook het leuke van het concept. Betekent meteen dat je hier niet moet denken aan biologisch vlees en msc-vis....dat is jammer.
Binnen kiest La Cubanita voor tafeltjes voor twee die dus vlak naast elkaar staan: je kunt meepraten over de aanstaande scheiding van je buren. Persoonlijk vind ik zulke 'tweetjes' een belediging van de gast, maar goed...
Deze keer hebben we geluk: mooi weer dus buiten zitten! We zijn zo dom om meteen brood te laten aanrukken, niks mis mee maar zo zonde als je de andere gerechtjes ziet die je kunt kiezen...
Het personeel is erg aardig, lacht veel en lijkt het echt naar hun zin te hebben. Soms duurt het even voor een gerechtje komt, het is druk en de opzet van de zaak vergt veel van het personeel.
Al met al gewoon leuk en lekker, maar verwacht geen culinaire innovatie of een biologisch diner.
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
eten lekker zoals altijd. Mijn water glas rook naar bier en ik zou een nieuwe krijgen, het meisje nam mijn geheel volle flesje mee en er kwam niets nieuws.
kham .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij waren voor het eerst hier en hebben echt lekker gegeten, de tapas zijn niet al te groot, dat verschilt per gerechtje, maar je kan er van alles onbeperkt proeven. Wij vonden vooral de Vitello Tonato erg lekker, een koude tapa van zeer smaakvol kalfsvlees, maar ook de patatas bravas, varkensmedalions in portsaus, lamsburger(tje) met tzatzik en de gebakken zeebaarsfilet zijn heel smakvol. Wel moet je snel tapas bestellen terwijl je nog a.h. eten bent, want het duurt nogal totdat je ze krijgt, ze komen ook een beetje sporadisch aan tafel zodat je na de 2e ronde niet meer weet wat je al besteld had (de bestelkaartjes worden door de bediening opgehaald, vandaar). La Cubanita heeft ons aangenaam verrast, de bediening is heel vriendelijk, het eten is lekker en niet duur, echt een aanrader, wij komen zeker terug :-).
anne S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Heel gezellig, iedereen was aardig en het eten was bovenverwachting. Raad iedereen aan en is lekker goed koop!! Ook werd je goed geholpen en de sfeer was gezellig. (De bediendes onder elkaar ook gezellig)
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Vandaag was ik hier wezen eten met een paar vriendinnen en het was heel gezellig. Het eten was lekker en was er snel. De bediening was leuk en energiek. Je zag dat ze plezier hadden en ook met elkaar (heel leuk om te zien). Verder zag het er leuk uit maar was wel een beetje rumoerig verder top. Ga jullie vaker zien en voor de bediendes blijf er lekker plezier in houden want we werden er zelf ook vrolijk van!! Top meiden!!
Machteld V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heel lekker gegeten! Wat een ontzettend leuke en vriendelijke bediening! Hier ga ik zeeeekeerr nog een keer eten met mijn vriendinnen!
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
La Cubanita's moet je eigenlijk anders bekijken en beoordelen dan 'gewone' restaurants. Deze goedkope keten biedt je de kans om zeer voordelig van alles te proeven, een soort midden-amerikaanse snackbar :)
Minpunten: ga niet voor culinaire hoogstandjes of biologisch vlees....
Pluspunten: leuk als afwisseling, veel keuze, goedkoop, hardwerkend personeel
Advies: kies veel vega-gerechten, vermijd de gefrituurde gerechten

Zeist is gezellig, aardige mensen!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren bij La Cubanita gegeten, maar wat viel dat tegen. Een ontzettend voorspelbare kaart. Echt helemaal niets verrassends. Presentatie van de gerechtjes was ronduit armoedig. Kwaliteit van de gerechtjes was slecht. Kaaskroketjes waren niet vers bereid. Albondigas gehaktballetjes waren een soort stuiterballen en over de carpaccio zat mayonaise, waardoor ik de ossehaas niet meer proefde.
Volgende keer weer gewoon tapas eten bij de Winkel van Sinkel in Utrecht!
Damian H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik heb superlekker gegeten, de bediening wasvriendelijk en het eten werd snel opdetafelgezet.
ik gahier zeker vaker eten en raad het aan.