La Cubanita Zeist

6,9
6,8
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gisteren bij La Cubanita gegeten, maar wat viel dat tegen. Een ontzettend voorspelbare kaart. Echt helemaal niets verrassends. Presentatie van de gerechtjes was ronduit armoedig. Kwaliteit van de gerechtjes was slecht. Kaaskroketjes waren niet vers bereid. Albondigas gehaktballetjes waren een soort stuiterballen en over de carpaccio zat mayonaise, waardoor ik de ossehaas niet meer proefde.
Volgende keer weer gewoon tapas eten bij de Winkel van Sinkel in Utrecht!
Damian H.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik heb superlekker gegeten, de bediening wasvriendelijk en het eten werd snel opdetafelgezet.
ik gahier zeker vaker eten en raad het aan.
Damien R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Ik ben met een groep vrienden hier uit eten geweest en het smaakte goed voor weinig geld. de gerechten kwamen snel op tafel en het personeel was vriendelijk. de porties die op tafel waren gezet waren goed, niet teveel niet te weinig, ik raad het aan als je goedkoop en lekker wilt eten!
Eddyvanluin .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten in Zeist. En de snelheid waarmee de gerechte kwamen was perfect. Prijs kwaliteitsverhouding prima. Ze hielden echt alles goed in de gaten TOP wij komen snel weer terug!!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
We waren na een crematie met 8 personen gaan eten vandaag. De eerste 3 personen zijn halverwege weg gegaan vanwege de slechte service en het lange wachten op het eten terwijl het op deze woensdagavond niet druk was, maar vooral vanwege het slechte eten. De gangen die je bestelde kwamen of volledig niet aan of gedeeltelijk aan. Maar na zo n 3 gangen kwam er gewoon niks meer en werd er gezegd dat de keuken aan t sluiten was maar als we nog wat wilde dat we nog snel wat mochten bestellen. We hebben totaal niet kunnen genieten van het eten en het is jammer dat je zon afgang mee moet maken na een crematie. Ik heb nu een tweede super slechte ervaring met dit restaurant voor mij is het klaar , ik ga hier nooit meer !!! mvg fam,GOUDKUIL
Roos123456 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Eten:
Het eten zag er op het eerste gezicht niet slecht uit maar het was echt niet lekker, het was te vet, niet goed doorbakken en de sausjes hadden een vreemde nasmaak.
Ook na het eten was de ervaring van het eten en de tweede nasmaak onprettig.
Ik ga hier niet meer eten.

Service:
De medewerkers probeerden behulpzaam te zijn maar het had zeker beter gekund

Het decor is verder niet bijzonder al is de tuin wel leuk
Tammer .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Eten;
Het eten was echt ontzettend slecht.
Gehakt was rood van binnen.

Biefstuk was nog geen min op de grill geweest, was gewoon rauw, hou wel van rood vlees maar dit was net kauwgom.

Eten was echt ontzettend vet en erg vaak koud/lauw ipv lekker warm.

Personeel;
Vriendelijk, maar degene die bij ons de bestellingen van het drinken opnam, daar moesten wij zowat tegen schreeuwen want zij heeft ons de hele avond niet verstaan.
Personeel verloor geregeld bonnetjes, dit lag maar op de grond en werd niet opgeruimd.

Decor;
Het is mooi ruim, maar veels te warm binnen.
Gewoon benauwd.

En dan heb ik nog een opmerking over de parkeer gelegenheid, misschien handig om op de site aan te geven eerder te vertellen vooral op vrijdagavond, want het parkeren was een drama.
Zeker voor ons want wij komen niet uit Zeist.
Op een gegeven moment zelfs gebeld naar la cubanita, omdat wij echt geen plek konden vinden.
Kregen straten door maar deze waren op min. 20/25 loopafstand.
Vind ik echt te gek voor woorden!!!

Djenut .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
La cubanita

Het concept all you can eat.
Mijn favorieten zijn zeker de champignonnen uit de oven, de garnalen kroketjes en de knoflook garnalen. De carpaccio en de ham met meloen beviel ook erg in de groep.
Wat minder beviel was de witvis, en de hamburgertjes.
Wij zaten met een groep van 10 personen in een te vol restaurant maar dat had geen effect op de wachttijd. Het eten werd snel en constant geleverd.

Het interieur
Toiletten zijn ranzig, asbakken buiten zijn overvol. Restaurant zelf ziet eruit als een op elkaar gepropt zooitje. Het restaurant is vol en de muziek staat te hard. Het is echt net een kippenhok binnen. Daar had ik me van tevoren wel even op willen voorbereiden.

Personeel
Het personeel is aardig, vriendelijk en doet erg haar best. Ze zijn snel en vrolijk. Allemaal jonge meiden!

Conclusie
Lekker eten, leuk personeel. Het interieus is alleen een dikke vette onvoldoende.
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Vorige week donderdag wezen eten.
De meeste gerechten zijn uitstekend. Onze favorieten: Grote garnalen, Eendeborst en Carpachio. Bediening was zeer snel voor een all you can eat en erg vriendelijk. Super! hele goede prijs-kwaliteit
Garmt .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Prima kaart met allerlei verschillende tapas, waar je er steeds 2 p.p. van kiest. Afwisselend en smakelijk. Vriendelijke, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!
Lolayn .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Super lekker gegeten! Vriendelijk personeel! Eten kwam snel en warm op tafel. Super lekkere nieuwe cocktails. Zeker een aanrader.
FrankLSC .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Het was niet de eerste keer dat we bij een La Cubanita gegeten hebben maar wel de eerste keer met een slechte ervaring. Na Utrecht en Amersfoort meerdere keren te hebben bezocht besloten we nu naar Zeist te gaan. Het eten was zoals altijd top, goede kwaliteit en juiste porties(Als het eindelijk onze tafel bereikte). Het decor mag wat meer 'La Cubanita' zijn en wat minder strak verder een mooie tent. De bediening daarentegen was een groot drama. Na een ongeïnteresseerd ontvangst begeleid door gehang aan de bar door het personeel kregen wij onze tafel. De bediening daarna was traag, bestellingen werden vergeten en ondanks het horen van de 'keukenbel' was hun mobiele telefoon bij de bar duidelijk belangrijker dan het helpen van de gasten. Wanneer alle berichten weer gelezen en verstuurd waren kwam de bediening weer eens een kijkje in de zaak nemen. Het is duidelijk dat de bediening hier sturing mist en het leek er dan ook niet op dat er iemand als leidinggevende of bedrijfsleider aanwezig was. Na het afrekenen ziet de bediening daarnaast duidelijk geen noodzaak om nog aandacht aan de gasten te geven. Zonder een ''bedankt'' of ''tot ziens'' hebben wij La Cubanita Zeist dus verlaten. Zonde om een goed concept als La Cubanita op deze manier te laten versloffen. Volgende keer rijden wij La Cubanita Zeist in ieder geval voorbij!
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Na diverse keren in de andere tapas restaurants van Zeist te hebben gegeten was deze keer La Cubanita aan de beurt. Het werd gedurende de avond steeds drukker en vooral luidruchtiger door grotere groepen. De inrichting helpt ook niet om het soms oorverdovende geluid te beperken. Het is in feite één grote en diepe open ruimte met tafels. De Cubaanse eenvoudige inrichting is goed doorgevoerd, maar erg basic en niet onze stijl. De service van het personeel was niet meer dan net van voldoende niveau, het eten net iets beter. Wij geven de voorkeur aan andere tapas restaurants.
Emile D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Doorgaans is het erg druk in La Cubanita, maar vandaag was het opvallend rustig. De feestdagen die net achter de rug zijn zullen hier debet aan zijn. Maar het eten was er niet minder om. De gerechtjes smaakten allemaal prima, en werden snel bezorgd. Het nieuwe gerecht, de spareribs, bleken de favoriet van onze 12-jarige. Zelf vond ik de garnalenkroketten het lekkerst, terwijl mijn vriendin voor de biefstuk op brood op de eerste plaats zette (helaas is het vispotje al een tijd van de kaart af). De bediening was zeer attent, we hoefden nooit lang te wachten op eten of drinken. We zullen hier zeker nog terugkomen.
Tine82 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Positief is dat het eten lekker snel door kwam. Helaas was er weinig dat echt lekker was. De olijven waar heel erg vies.
Uiteindelijk hebben we vooral de garnalen in knoflook en brood besteld. Voor deze prijs is de kwantiteit prima maar verwacht geen jumjum verrassing moment
Berry N.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Met de kinderen hier gegeten, vanwege het mooie weer buiten op het terras. Als je voor de deur staat zou je niet denken dat er zo'n grote ruimte achter zit. De bediening was niet altijd even attent, we moesten vaak ergens om vragen en leken soms vergeten te worden. Een paar gerechten zijn ook nooit doorgekomen. Maar als het op tafel kwam was het smaakvol. Ook de kinderen vonden het lekker en de sfeer is goed.
Gerry95 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
erg gezellig restaurant. beleefd personeel. heerlijk eten! wij hebben hier onbeperkt tapas gegeten. mooie porties, mooi opgemaakte borden. leuk restaurant voor een gezellig avondje uit eten!