La Cubanita Zaandam

Westzijde 50 1506 EG Zaandam Nederland Kaart

Over restaurant La Cubanita Zaandam

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Zaandam

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Erg lang
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gisteren geweest. Wij komen er vaker maar na gisteravond voorlopig niet meer! Wat een afknapper. De eerste ronde tapes kwam op tijd. Tweede ronde duurde te lang en drie gerechten waren ijskoud! Niet eens lauw maar echt koud! Teruggestuurd naar de keuken en nooit meer terug gezien. Toen maar derde ronde besteld. Duurde ook een eeuwigheid. Waardeloze avond gehad en veel te veel betaald voor die troep.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Lekkere tapaz met veel variatie! Mooie prijs kwaliteit verhouding. Achteraan in het restaurant heb je een prachtig uitzicht over De Zaan.
Goede bediening die uiterst attent en oplettend zijn.
Chloe B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hier gegeten om ons 10 jarige relatie te vieren .eten is best lekker voor de prijs van 17,50 (weekend 22,50)mag je niet teveel verwachten de biefstukjes puntjes zijn er lekker maar de gehaktballetjes in tomatensaus lijken wel van die soort soepgehaktballetjes uit een blikje. maar voor de rest is het best lekker en ik.vind de sangria echt heerlijk.jammer is wel dat je maar 2 gerechtjes per ronde kan bestellen dus als je snel wilt eten lukt dat niet hier. wat ik.wel erg storend vind dat ze vaak langs lopen maar je ingevulde kaartje laten liggen.
Mastercool10 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Afgelopen weekend met een grote groep wezen eten bij La Cubanita, voor mij was dit de eerste keer tapas. De kaart is uitgebreid en voor ieder wat wils, de meeste gerechten waren lekker alleen sommige toch wel beduidend minder dan de ander(kip koud van binnen of toch een andere (mindere) verwachting van sommige gerechten. De bediening was vriendelijk alleen liet soms erg lang op zich wachten, vooral toen de avond vorderde. Het decor is zeker leuk! Uitzicht op de Zaan en lekker Cubaanse style!

Al met al is La Cubanita zeker niet een verkeerd restaurant om te eten!
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Met 4 personen een heerlijke avond gehad bij La Cubanitta.

Ik kom al een aantal jaar regelmatig en met groot plezier bij La Cubanitta. De tapas zijn niet echt spannend, maar zijn over het algemeen zeer smakelijk. De kaart is uitgebreid en gevarieerd; een goede sortering aan koude, vlees, vis en vegetarische gerechten. Het leukste vind ik altijd in dit type restaurant om allemaal een paar gerechten (max 2 per ronde per persoon) te bestellen en daarna te sharen met elkaar. De diverse bestellingen worden gebracht zodra ze klaar zijn waardoor de stroom aan gerechten een tijdje aanhoudt, juist in dit type restaurant is dit buitengewoon leuk en gezellig.

De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De Sangria en cocktails kan ik overigens ook aanraden.
De (jonge) bediening is uitstekend, snel en accuraat.

Tot de volgende keer.
Fan197304 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heerlijke tapas , ook met en grote groep geoegbkeus . De bediening liet wel af en toe opzich wachten , inrichting super leuk en gezellig. Ik Kom hier zeker terug !
Mick V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Hier gegeten met een groep vriendinnen. Het eten was heerlijk, vooral de varkenshaas in portsaus! We zaten aan een leuk tafeltje aan de zaan. Echt een aanrader. Daarnaast werden we super goed geholpen door het vrolijke en jonge personeel.
Noxplode .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Voor kwaliteit tapas moet je niet hier zijn. Het eten komt over als fabrieks eten. (Zal mij niks verbazen als dit ook zo is). Service is slecht, de schaaltjes komen willekeurig waardoor de een al aan het eten is terwijl de ander nog wacht. En het decor... Tsja... Dat schrijven op de muur zal vast met goede bedoelingen bedacht zijn maar ik vindt het er enorm goedkoop uit zien.
Lind1091 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Bij La Cubanita gegeten met een aantal (oud) collega's. Vriendelijke jonge meiden in de bediening, maar naar mijn idee erg onervaren. Behoorlijk lang moeten wachten op drinken, ook op het eerste gedeelte eten trouwens. Eerst kregen we een paar mandjes met een soort stokbrood en knoflook mayonaise en tapenade. Dat brood moest je kennelijk breken, geen mesje te bekennen om het op het brood te doen, dus dat werd dopen. Niet echt handig! Toen het eerste eten er eenmaal was bleken verschillende gerechten tegen te vallen qua smaak. Gehaktballetjes in tomatensaus, echt niet lekker..... Garnalen in knoflooksaus, er werd geen garnaal meer geproefd door de overheersende knoflook. En zo bij meer gerechten. Ze kwamen met nieuwe gerechten toen de tafel nog vol stond met schaaltjes en bordjes van de vorige. Dan ga je als gast maar meehelpen met servies stapelen..... Er werd niet goed onderling gecommuniceerd waardoor er regelmatig iets mis ging en drinken vergeten werd of een verkeerd aantal gebracht. We hebben ons zitten ergeren op een gegeven moment omdat er vaak iets mis ging, dit was echt zonde en onnodig geweest bij meer oplettendheid. Dus voor ons viel het tegen, heel erg jammer. Deze keer ook geen fooi gegeven en dat doen we normaal wel.....
Andress R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Al 2x geweest- klopt dat de gehaktballen niet echt denderd is maar voor de rest is het top . Eten super en ook desserts. Jammer dat er alleen hele jonge meiden rondlopen . Je kan zien dat ze weinig ervaring hebben maar ze zijn wel heel vriendelijk en goede service! 1 groot nadeel- 2 ( kleine) gerechtjes per keer. Bij anderen 4/5 : prijs doordeweeks is erg goedkoop. Ik kom gauw weer
Esmeesmit .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Vanavond heerlijk avondje gehad bij La Cubanita Zaandam. Dit was voor ons de eerste keer en dat is zeer goed bevallen. De kleine hapjes die je met elkaar deelt vonden wij heel gezellig. Mijn favoriete gerechten waren de biefstuk op brood en de moorse varkenshaasspiesjes. De bediening is jong en heel vriendelijk. Conclusie: een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker terug!
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Ruime keuze in tapas en vriendelijke bediening. Decor moet je van houden, met de ondergeschreven muren (ik vind het persoonlijk wel grappig eigenzinnig)
Jdegraaf81 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Prima gegeten, en erg vriendelijke prijzen, vooral doordeweeks en tevens vriendelijke jonge bediening. Er is veel keuze in eten, maar het gros is helaas wel gefrituurd. Dat is eenmaal tapas, en daarvoor kies je van te voren. De calamari en carpaccio waren uitstekend!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
heerlijk gegeten met mijn vriendinnen bij lacubanita Zaandam, bediening was snel en het eten lekker. Vooral de Cheesecake en natuurlijk hoort er een glaasje sangria bij!
Jokek83 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
Heerlijk avondje gehad bij la Cubanita. We hadden een tafeltje gereserveerd aan de Zaan. Dat is zeker een aanrader! Mooi uitzicht! De gerechtjes zijn klein en lekker om te delen. Wij vonden de hamburgertjes en varkenshaasspiesjes heerlijk. Leuke en vrolijke meiden in de bediening. Wij hebben het onwijs naar ons zin gehad! Tot de volgende keer.
Bushmaster .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Helaas, dat was dus de laatste keer La Cubanita Zaandam. Een aantal jaren zijn wij hier ook geweest, vlak na de opening. Toen waren we enthousiast over deze zaak, maar de kwaliteit is absoluut niet meer te vergelijken. De smaak is van laf/flauw tot bremzout. Van nauwelijks lauw tot zwaar doorgebakken. Deze kwaliteit hang erg naar prefab voer. Beetje wat je mag verwachten van de grotere fast food ketens. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar ja, wat kan je verwachten voor €17,50 per persoon voor onbeperkt tapas eten. Mijn advies. betaal €10,- per persoon meer en ga naar de individuele Spaanse restaurants
Pamela0251 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Het was heerlijk bij La Cubanita Zaandam!
De tapas smaakten allemaal erg goed, ik ben fan van de carpaccio en de varkenshaasspiesjes. We hadden allemaal cocktails die erg lekker waren! Ook een dessertje hoort er natuurlijk bij en omdat we niet konden kiezen namen we maar een grand postre waar maar liefst 4 desserts inzaten, heerlijk! De bediening was erg vriendelijk en liep hard door vanwege een drukke avond. Dit deed echter niet af aan de kwaliteit, alles netjes op tijd en service op en top. En wat zit je mooi bij het water zeg! De sfeer is erg relaxed en het ziet er allemaal netjes uit. Voor herhaling vatbaar!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Afgelopen vrijdag met het gezin bij La cubanita gegeten. Wij zaten mooi aan het raam met uitzicht op de zaan.

Elke ronde konden wij 2 hapjes per persoon bestellen die dan onderling weer verdeeld werden. De ossenhaaspuntjes en kipkluifjes zijn zeker een aanrader!

De bediening was prima, jonge gezellige meiden die goed hun best doen. Wij gaan zeker nog een keer terug!!
MarAgie .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Voor de tweede keer in half jaar tijd tapas gegeten. In eerste instantie was ik enthousiast, vooral de eerste keer, maar bij de tweede keer viel het mij op dat de kwaliteit toch wat tegen valt. Veel gerechten zijn veel te zout (kip en gehakt) en te droog (gehakt en biefstuk). De hoeveelheid brood die je van te voren krijgt bij onbeperkt tapas eten is eigenlijk iets te veel, maar wel lekker. Bij de tweede keer stoorden wij ons aan luidruchtige kinderen en de wat harde muziek. Persoonlijk vinden wij de entourage goed, behalve de teksten op de muren; waarom in hemelsnaam? Voortaan gaan wij toch liever naar een restaurantje in Castricum, waar tegen dezelfde prijs, toch echt veel smakelijkere tapas worden gemaakt. Sorry.
Rijser27 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Wij eten regelmatig bij La Cubanita. Er is veel keus aan tapas gerechten en dus voor ieder wat wils. Er wordt veel gefrituurd maar met de tapas is zeker niets mis! Voorafgaand reserveren is verstandig want het zit vaak vol. Zeker als je een mooi plekje wilt, moet je er vroeg bij zijn. Het restaurant heeft een serre met uitkijk op de zaan. Serveersters zijn behulpzaam en nemen de aandacht voor je. Als dessert moet men zeker de huisgemaakte Tiramisu proberen!