La Cubanita Voorburg

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Voorburg

Bart K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Liever hier dan bijvoorbeeld de "fabriek" La Cubanita in Den Haag. Veel gezelliger, en ondanks het "snel snel" concept toch gewoon persoonlijke service... 5 reeten voor deze franchise!
Chris S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
We eten hier altijd graag met oma! Knappe en vriendelijke bediening, nooit lang wachten op je eten en je kan alles eten wat je wil. Aanrader
Chris S.
lieke-smeets .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
We zijn net terug van heerlijk uit eten te zijn geweest. We zaten aan de deur kant van de bar met een paar tafeltjes waardoor we geen last van rumoerigheid. De service was erg goed! We hebben bijna niet hoeven te wachten op het ophalen van de kaartjes of ons eten en het was erg makkelijk om de aandacht te trekken van de bediening. Al met al zijn we erg blij met deze top avond!
Camilo H.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
heerlijk gegeten! Pita pulled pork is echt een aanrader. Kleine vestiging maar daardoor snel geholpen en hele persoonlijke en vriendelijke service!
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zondagavond heerlijk gegeten samen met m'n vriendin. Het eten was heerlijk en de bediening was zeer vriendelijk. Daarom raad ik iedereen aan om daar een keer te gaan eten. Een uitstekend restaurant!
Waard01 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Zondag wederom heerlijk gegeten voor de verjaardag van vaders. Alle gerechten waren weer heerlijk en de service is super!!
Waard01 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Super lekker gegeten! Alles wat heerlijk!
We hadden een telefoon laten liggen, daar werd gelijk over gebeld.
Super service!
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
16 november met een groep hier gegeten. Niet al te grote zaak, maar wel een gezellige sfeer. Voor het aantal klanten was er in mijn ogen te weinig personeel. Je moet de dames er op attenderen dat je een kaartje klaar heb staan met nieuwe gerechten. Sommige gerechten werden helemaal niet geserveerd of waren al een deel afgekoeld. Verder waren de dames erg vriendelijk. De toiletvloer was plakkerig. Dit komt volgens mij door te veel schoonmaakmiddel in het water. Het was er we mooi schoon. Kom zelf uit Rotterdam en vind de La Cubanita daar een stuk beter wat bediening betreft. We hebben alsnog een hele gezellige avond gehad.
Yvette62 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Dinsdag weer heerlijk gegeten bij Cubanita Voorburg.
Naast alle heerlijke kleine hapjes, vind ik vooral de Alioli zo lekker!
Personeel, zoals altijd, erg vriendelijk en behulpzaam!
Zeker een aanrader voor iedereen!
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Tapas Toppertje !

Met vier personen na reservering bij La Cubanita in Voorburg gegeten.

Korte versie :
helemaal top!

Lange versie:
Zeer vriendelijke ontvangst, waar na gezeten te zijn snel een vraag wat we willen drinken; het zelfde met onze gasten.
Korte en heldere uitleg van het systeem, waarna de wedstrijd kon beginnen! Attente serveersters haalden vrij snel de bestelkaart van tafel, waarna de verschillende gerechtjes eveneens vrij snel -en los van elkaar- werden uitgeserveerd .
En dan de smaak: we hebben best véél verschillende gerechten geproefd en géén één was minder! Stuk voor stuk heerlijk bereid, lekker gekruid en goed van smaak - zowel de vis/garnalen-gerechten als de vleesgerechten.
Elk van ons viertjes was uitstekend te spreken over de geleverde prestaties van keken en bediening.
Het restaurant heeft een lekkere sfeer, tikkeltje lawaaierig, maar dat mag met een geheel, best wel dicht op elkaar, gevulde (!) zaak.
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar en wij hebben er een concurrent van ons favoriete Tapas-restaurant in Zoetermeer bij!
Hier komen we zeker terug!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Afgelopen dinsdag super lekker gegeten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Vriendelijk ontvangen en direct naar de tafel gebracht. Het was gezellig druk en er hing een goede sfeer. Ze hebben twee hele leuke acties op het moment. Als je twee cocktails besteld krijg je een La Cubanita waaier cadeau. En een arrangement waarbij je een Walibi ticket krijgt. Dat is natuurlijk altijd leuk. Wij komen hier zeker terug, het eten en de bediening was erg goed.
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
prima. leuke sfeer, goed eten. garnalen niet gaar, werd meteen opgelost. niks te kort gekomen vanavond. leuke bediening en bazin
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We waren er voor de eerste keer en hebben genoten van het heerlijke eten. Het personeel was vriendelijk. En ondanks dat de zaak vol zat werden we snel geholpen. Zeker een aanrader, wij gaan er zeker nog een keer naar toe.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Kom regelmatig terug naar deze La Cubanita omdat het er lekker knus is. Gezellig sfeer, vriendelijk personeel, vriendelijke gastvrouw die tevens mijn naamgenoot is en overheerlijke tapas!

Vandaag de nieuwe menukaart uitgeprobeerd,
echt een verrijking.
Kortom: een echte aanrader!!!

Monique
TJ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goed restaurant, maar de bediening mag wat alerter zijn.
De indeling zorgt ervoor dat je soms wat krap zit.
Ondanks dat blijven we wel terugkomen vanwege de goede prijs kwaliteit verhouding.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanavond hier gegeten met mijn man. Het eten was prima. De medewerkers waren vriendelijk en de bediening was vlot. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Samen met mijn vrouw hier gisteren een heerlijke avond gehad. Perfect eten, fijne en vrolijke bediening!

Een topteam die weet hoe je gasten moet ontvangen en bedienen. Het keukenteam, chapeau!
jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
De tapas waren heerlijk en er was ruim voldoende keus! De sfeer gezellig en de bediening fantastisch. Echt voor iedereen een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten en gedronken. Bediening hield alles goed in de gaten en was zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit geef ik dit restaurant het cijfer 8.