La Cubanita Voorburg

Meer informatie over restaurant La Cubanita Voorburg

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Voorburg

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
16 november met een groep hier gegeten. Niet al te grote zaak, maar wel een gezellige sfeer. Voor het aantal klanten was er in mijn ogen te weinig personeel. Je moet de dames er op attenderen dat je een kaartje klaar heb staan met nieuwe gerechten. Sommige gerechten werden helemaal niet geserveerd of waren al een deel afgekoeld. Verder waren de dames erg vriendelijk. De toiletvloer was plakkerig. Dit komt volgens mij door te veel schoonmaakmiddel in het water. Het was er we mooi schoon. Kom zelf uit Rotterdam en vind de La Cubanita daar een stuk beter wat bediening betreft. We hebben alsnog een hele gezellige avond gehad.
Yvette62 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Dinsdag weer heerlijk gegeten bij Cubanita Voorburg.
Naast alle heerlijke kleine hapjes, vind ik vooral de Alioli zo lekker!
Personeel, zoals altijd, erg vriendelijk en behulpzaam!
Zeker een aanrader voor iedereen!
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Tapas Toppertje !

Met vier personen na reservering bij La Cubanita in Voorburg gegeten.

Korte versie :
helemaal top!

Lange versie:
Zeer vriendelijke ontvangst, waar na gezeten te zijn snel een vraag wat we willen drinken; het zelfde met onze gasten.
Korte en heldere uitleg van het systeem, waarna de wedstrijd kon beginnen! Attente serveersters haalden vrij snel de bestelkaart van tafel, waarna de verschillende gerechtjes eveneens vrij snel -en los van elkaar- werden uitgeserveerd .
En dan de smaak: we hebben best véél verschillende gerechten geproefd en géén één was minder! Stuk voor stuk heerlijk bereid, lekker gekruid en goed van smaak - zowel de vis/garnalen-gerechten als de vleesgerechten.
Elk van ons viertjes was uitstekend te spreken over de geleverde prestaties van keken en bediening.
Het restaurant heeft een lekkere sfeer, tikkeltje lawaaierig, maar dat mag met een geheel, best wel dicht op elkaar, gevulde (!) zaak.
Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar en wij hebben er een concurrent van ons favoriete Tapas-restaurant in Zoetermeer bij!
Hier komen we zeker terug!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Afgelopen dinsdag super lekker gegeten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Vriendelijk ontvangen en direct naar de tafel gebracht. Het was gezellig druk en er hing een goede sfeer. Ze hebben twee hele leuke acties op het moment. Als je twee cocktails besteld krijg je een La Cubanita waaier cadeau. En een arrangement waarbij je een Walibi ticket krijgt. Dat is natuurlijk altijd leuk. Wij komen hier zeker terug, het eten en de bediening was erg goed.
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
prima. leuke sfeer, goed eten. garnalen niet gaar, werd meteen opgelost. niks te kort gekomen vanavond. leuke bediening en bazin
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We waren er voor de eerste keer en hebben genoten van het heerlijke eten. Het personeel was vriendelijk. En ondanks dat de zaak vol zat werden we snel geholpen. Zeker een aanrader, wij gaan er zeker nog een keer naar toe.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Kom regelmatig terug naar deze La Cubanita omdat het er lekker knus is. Gezellig sfeer, vriendelijk personeel, vriendelijke gastvrouw die tevens mijn naamgenoot is en overheerlijke tapas!

Vandaag de nieuwe menukaart uitgeprobeerd,
echt een verrijking.
Kortom: een echte aanrader!!!

Monique
TJ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goed restaurant, maar de bediening mag wat alerter zijn.
De indeling zorgt ervoor dat je soms wat krap zit.
Ondanks dat blijven we wel terugkomen vanwege de goede prijs kwaliteit verhouding.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanavond hier gegeten met mijn man. Het eten was prima. De medewerkers waren vriendelijk en de bediening was vlot. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Samen met mijn vrouw hier gisteren een heerlijke avond gehad. Perfect eten, fijne en vrolijke bediening!

Een topteam die weet hoe je gasten moet ontvangen en bedienen. Het keukenteam, chapeau!
jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
De tapas waren heerlijk en er was ruim voldoende keus! De sfeer gezellig en de bediening fantastisch. Echt voor iedereen een aanrader!
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten en gedronken. Bediening hield alles goed in de gaten en was zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit geef ik dit restaurant het cijfer 8.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Wij zijn al een aantal keer daar gaan eten en het is echt een top restaurant voor ieder wat wils!!! Wij komen hier graag nog eens terug.

Mvg Marjolein en Richard van Delft
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Wij vinden het een top restaurant goede bediening niks is teveel terwijl ze zich echt rot lopen omdat het druk is petje af!! Eten is super goed op temperatuur je kan in de keuken kijken als je achterin zit prima geregeld wij komen zeker voor de 3e keer terug!!!!

De prijs is zeker niet duur voor wat je kan eten dus het was een super geslaagde avond.

Groetjes Marjolein en Richard
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Super lekker gegeten! Vriendelijke bediening! Eten is goed en snel bediend ze doen goed hun best om de klant tevreden te houden.. Maarten & Lindsay
M. Q.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen vrijdag met collega's bij La Cubanita Voorburg gegeten. Een enorme tegenvaller.
Bij binnenkomst viel direct de slechte akoestiek op; het was erg onrustig en lawaaiig, waardoor het moeilijk was een gesprek te voeren met elkaar.
Maar dan het eten. Dit kwam rechtstreeks uit de koelkast, de magnetron, of uit de koelkast. Smakeloos, verre van vers.
Mijn eerste portie krokante kipstukje met honingsaus; dit waren een soort legbatterij-kipnuggets, waar puur honing over gegoten was.
De tweede keuze waren kaaskroketjes, met een zuur naar azijn smakend papje erbij geserveerd. Bij de eerste hap werd ik 'verrast' door een haar in mijn mond. De volgende bestelling is niet meer neergezet.
Toen een collega naast mij ook een lange haar uit zijn hapjes viste was ik ook meer dan verzadigd.
Ik heb thuis een boterham gegeten.
Zelden zo ongelooflijk smerig gegeten!
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was oké, maar als je er een cocktail besteld dan zijn de glazen echt slecht gevuld hooguit 3 normale slokken en dat is echt slecht.
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vanavond met 2 personen wezen eten. Eten was perfect, bediening goed en de gastvrijheid heel goed.

Kortom een top restaurant wat betreft de tapasrestaurants in Nederland!
Marko V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteravond met 4 personen in deze vestiging van de keten La Cubanita gegeten. Was voor mij de eerste kennismaking met dit restaurant en zijn formule. Het is zeker een goede ervaring geworden. Geen bijzondere ambiance, maar het personeel en het eten maken alles goed. Eerst werd rustig en duidelijk de werking van bestellen uitgelegd en daarna konden we aan de slag. We hebben héél wat soorten tapas op onze tafel gehad en niets is ons tegengevallen. De dames waren verslingerd aan de vijgen, walnoten en feta salade, terwijl de heren de biefstukpuntjes, gehaktballetjes en moorse varkenshaas spiesjes wel wisten te waarderen.
Het restaurant is lang en smal en zat helemaal vol. Daardoor erg veel lawaai, wat soms stoorde maar dat is dan ook het enige bezwaar. Voor de rest is het eten zalig, de bediening attent en de prijs op een donderdagavond erg aantrekkelijk. Dit gaan we zeker vaker doen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Er zijn een paar opstart problemen geweest, maar iedereen verdient een 2e kans en ik ben blij dat we zijn gegaan. Vriendelijke bediening, het eten weer zalig!
Aanraders:
Gambas in Chili roomsaus
Carpaccio
Vitello Tonato
Knoflook garnalen
Pikante biefstuk stukjes
Pimiento frito
en nog veel meer. Echt heerlijk gegeten en zeker weer voor herhaling vatbaar!