La Cubanita Voorburg

7,1
Voordelig
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vanavond met 2 personen wezen eten. Eten was perfect, bediening goed en de gastvrijheid heel goed.

Kortom een top restaurant wat betreft de tapasrestaurants in Nederland!
Marko V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteravond met 4 personen in deze vestiging van de keten La Cubanita gegeten. Was voor mij de eerste kennismaking met dit restaurant en zijn formule. Het is zeker een goede ervaring geworden. Geen bijzondere ambiance, maar het personeel en het eten maken alles goed. Eerst werd rustig en duidelijk de werking van bestellen uitgelegd en daarna konden we aan de slag. We hebben héél wat soorten tapas op onze tafel gehad en niets is ons tegengevallen. De dames waren verslingerd aan de vijgen, walnoten en feta salade, terwijl de heren de biefstukpuntjes, gehaktballetjes en moorse varkenshaas spiesjes wel wisten te waarderen.
Het restaurant is lang en smal en zat helemaal vol. Daardoor erg veel lawaai, wat soms stoorde maar dat is dan ook het enige bezwaar. Voor de rest is het eten zalig, de bediening attent en de prijs op een donderdagavond erg aantrekkelijk. Dit gaan we zeker vaker doen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Er zijn een paar opstart problemen geweest, maar iedereen verdient een 2e kans en ik ben blij dat we zijn gegaan. Vriendelijke bediening, het eten weer zalig!
Aanraders:
Gambas in Chili roomsaus
Carpaccio
Vitello Tonato
Knoflook garnalen
Pikante biefstuk stukjes
Pimiento frito
en nog veel meer. Echt heerlijk gegeten en zeker weer voor herhaling vatbaar!
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Afgelopen dinsdag héérlijk gegeten bij la cubanita!

Top service en het personeel is erg klantvriendelijk ondanks de topdrukte vanwege de sauna actie!

Ga zo door!wij komen zeker vaker eten bij jullie!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Eind van de middag, begin van de avond gegeten. Wij waren de eerste en het personeel zat met twee man voorin de zaak te praten en met de telefoon te spelen. Gedurende ons bezoek werd er weinig aandacht aan ons geschonken en moesten wij zelf constant actief wenken om eten en drinken te krijgen. Het personeel had geen oog voor ons maar wel voor elkaar en de telefoons. Slechte ervaring en kom hier niet meer terug. La Cubanita ken ik echter wel als leuk en goed concept, maar het filiaal in Voorburg zal ik niet meer bezoeken.
Liek1978 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vanavond hadden mijn man en ik mazzel dat onze zoon van 5 bij een vriendje ging eten. Uitgelezen moment om even een hapje te eten voor quality time met z'n tweetjes. We werden hartelijk ontvangen door een vriendelijke serveerster. Nadat ze uitgelegd had hoe het systeem met de tapas rondes werkte kwamen rap de drankjes en leverde wij onze eerste viltje met de bestelling in.
De overheerlijke hapjes kwamen al vrij vlot op tafel. Meloen met ham, kalfsvlees met truffeldressing (de dressing kan ik verkeerd hebben dit bestelde mijn man maar uiteraard heb ik een stukje geproefd) carpaccio en nog iets waarvan ik de naam ben vergeten maar in ieder geval lekker was.
De bediening was echt super efficient. We hoefden niemand te wenken voor het ophalen van de volgende bestelling gewoon het viltje in de houder en op tafel en er stond al een vriendelijke dame naast ons om op te halen. Elke keer als ze langskwam checkte ze ook snel onze glazen en als ze zag dat die leeg waren vroeg ze vriendelijk of we nog iets wilde bestellen zonder opdringerig te zijn.
Qua eten was er eigenlijk maar 1 minpuntje en dat is er eentje waar het merendeel van de Hollanders niet echt over zullen vallen. De beenham met mosterddressing was teveel. 4 dikke plakken met saus. Zonde twee was genoeg geweest aangezien je altijd nog een ronde hetzelfde kan bestellen. Met de hoeveelheid tapas op de kaart wil je graag van alles wat proberen en wil je je niet vol eten aan 1 gerechtje. Aan de andere kant 1 punt verliezen als restaurant omdat je teveel van iets krijgt....
Het decor krijgt van mij wel minpunten, de tafeltjes zijn erg smal waardoor het lastig is alles kwijt te kunnen. Een mandje brood, waterglas 2x, 2 glazen wijn en er blijft weinig ruimte over om het eten neer te zetten.
De bediening verontschuldigde zich voor de voorbij rijdende fietsers maar als je met dit weer buiten wil eten en ze maken provisorisch een buitenterras dan moet je daar niet over klagen en binnen gaan zitten.
Al met al weet ik zeker dat de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Mvg Angélique
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heel lekker gegeten met mijn zoon van 18 op het kleine terras buiten. Overheerlijke tapas. Ik kon het niet nalaten om bij iedere ronde de paprika met zeezout te bestellen. Daarnaast heerlijke cocktails gedronken. De bediening was heel erg gezellig en maakte tijd voor een praatje.
Bas-lies .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Een top avond gehad. Super lekker gegeten. De carpacio was om te smullen! De sfeer was erg gezellig en de bediening super vriendelijke, snel ons eten, vroegen geregeld of alles naar wens was enhielden het drinken goed in de gaten. Echt een aanrader!
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
afgelopen vrijdag heerlijk gegeten
Voor mij was het niet de eerste keer maar voor mijn ouders wel mijn vader is een moeilijke eter maar die is er nu ook helemaal gek op wij gaan hier zeker vaker eten we hebben een hele goede service gehad! Top restaurant!
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Gereserveerd om 17.00. Er was alleen nog plek tot 19.30. Toen we om kwart voor 5 binnen kwamen werd direct voor ons de deur open gedaan en werden we welkom geheten. Ondanks dat het restaurant pas om 17.00 ging.
We zijn zeer vriendelijk geholpen. Op het moment dat bij het personeel duidelijk werd dat de tafel om 19.30 toch niet nodig was voor andere gasten is ons op tijd en direct gemeld dat we rustig aan konden doen en we gewoon mochten blijven zitten.
Eten was zoals wij gewent zijn weer prima!!!!
Sisi_V .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten was prima. Niet overweldigend goed, maar lekker en soms zelfs verrassend. De inktvisringen waren heerlijk en ook de dunne 'pizza' was lekkerder dan ik had verwacht. Wel jammer dat er weinig salade was en het ook niet mogelijk was om een salade te bestellen.
Op het eten is niet echt wat aan te merken, zeker niet voor dit geld!
Als je echt authentieke Spaanse tapa's wil eten moet je niet hier zijn, maar voor een lekkere volle maag is dit het juiste adres.
Het is wel erg lawaaierig, dus een goed gesprek is wel wat lastig voor mensen op leeftijd.
Prima tent verder!!
ArieRave .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Eten was ok. Veel voor weinig. Niet hoogstaand, wel veel keuzes. Erg druk, zelfs op een doordeweekse avond. Daardoor wordt soms iets wat warm bedoeld is, koud gebracht. Bediening is vriendelijk. Prijskwaliteit is goed. Eten is goedkoop, drankjes normaal.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Heeft weinig met 'spaanse' of 'cubaanse' tapas te maken. Goedkoop is dan ook echt goedkoop. Eten uit de vriezer. Smaakloze en soms zelfs vieze hap. Dieptepunt waren de groene asperges: zo slap, triest en taai heb ik ze nog nooit gezien.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Na Den Haag hier meer eens gegeten. Tafels zijn hier een stuk kleiner en je zit dicht op elkaar. Eten is gewoon goed, cocktails goedkoop, bediening hier kon wat beter(maar zeker niet slecht). Koffie wordt hier beter gezet. Snap nog steeds niet dat je voor zo weinig geld zo "goed" kunt eten. Al met al dik in orde, kom zeker weer eens terug.
RichieNL .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Eten goed. Leuke bediening en je wordt ook niet weggekeken om een tafeltje vrij te krijgen.
Restaurant en terras zijn vrij klein en daardoor staan de tafels dicht op elkaar.
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
We zijn gister met vieren geweest bij Lacubanita Voorburg gingen altijd naar Zoetermeer maar recensies waren zo goed dat we naar Voorburg gingen en ja hoor het eten was prima mals goed vlees en goedgekruid en de meloen was niet hard maar heerlijk zacht jullie zien ons zeker weer mensen van tafel 22
Hans P. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Vanavond met een achttal collegae bij La Cubanita in Voorburg gegeten. Eerst gezellig buiten op het terras een drankje, in mijn geval een fraaie chardonnay, met mooi vers Turks brood met smeerseltjes erbij. Het werd wat killer en de lucht in de Kerkstraat deed een enkele collega wat aan een oude put denken, dus naar binnen. Daar volgens de formule gegeten. De gerechten waren nogal wisselend van zowel hoeveelheid, smaak, kwaliteit als temperatuur. Met opzet drie keer lamsspiesjes met tzatziki besteld om te zien of ze die ook warm konden arriveren, nee dus. De bediening rende enthousiast, maar kwam licht chaotisch over. De volgorde van het bestellen van de gerechten en het op tafel komen zou de - afwezige - collega Duits waarschijnlijk omschrijven als "zwanglose Reihenfolge"; gerechten van de eerste ronde doken ineens bij de derde ronde alsnog op. Soms werd er een aantal bestellingen bij elkaar uitgeserveerd, dan weer werd er een enkel gerecht op tafel gezet in de loop naar een andere tafel. Wie wat wanneer besteld had speelde klaarblijkelijk geen grote rol. Op het menu werd al gemeld dat een karaf kraanwater niet tot de mogelijkheden behoorde, dus wat dat betreft een minpuntje. Het gebruikte servies bleef op de tafel staan en toen het toren van Pisa-achtige proporties aan begon te nemen hebben we een nabijgelegen tafel geannexeerd en daar een slaagden we er in om een vijftal nieuwe torens te bouwen die pas werden afgeruimd toen we al aan de (Irish) coffee / koffie en thee zaten.
Denice K.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heel vriendelijk en gastvrij personeel, werkt hard en kwamen ook tussendoor vragen of het smaakte etc. Het is een smalle ruimte maar dit was niet vervelend, goede sfeer. Kwaliteit van het eten was erg goed! (Dit is niet bij elke La Cubanita het geval).
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Voor de eerste keer buiten gegeten bij 'La Cubanita' in de Kerkstraat in Voorburg. Goede hulp bij de keuze van de gerechten (1 x vegetariër en 1 x vleeseter). Zeer attente en betrokken bediening. Het eten was heerlijk, dus ...wij gaan hier terug. Een echte aanrader, maar misschien wel even van tevoren bellen om teleurstelling te voorkomen. Het terrasje buiten is niet zo groot Wel zo houden graag! :)

Peter en Marianne uit Voorburg
Moozzzz .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Heerlijke tapas gegeten, vooral de maiskolfjes, gefrituurde rode paprika en pasta-kip salade waren erg lekker. De bediening is zeer vriendelijk. Op de nieuwe menukaart staan nieuwe gerechten, deze proberen we zeker de volgende keer als we komen eten.
Na de verbouwing, in mei, zien jullie ons weer terug.