La Cubanita Voorburg

Kerkstraat 8 2271 CS Voorburg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Cubanita Voorburg

Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
prima. leuke sfeer, goed eten. garnalen niet gaar, werd meteen opgelost. niks te kort gekomen vanavond. leuke bediening en bazin
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We waren er voor de eerste keer en hebben genoten van het heerlijke eten. Het personeel was vriendelijk. En ondanks dat de zaak vol zat werden we snel geholpen. Zeker een aanrader, wij gaan er zeker nog een keer naar toe.
Monique H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Kom regelmatig terug naar deze La Cubanita omdat het er lekker knus is. Gezellig sfeer, vriendelijk personeel, vriendelijke gastvrouw die tevens mijn naamgenoot is en overheerlijke tapas!

Vandaag de nieuwe menukaart uitgeprobeerd,
echt een verrijking.
Kortom: een echte aanrader!!!

Monique
TJ .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Goed restaurant, maar de bediening mag wat alerter zijn.
De indeling zorgt ervoor dat je soms wat krap zit.
Ondanks dat blijven we wel terugkomen vanwege de goede prijs kwaliteit verhouding.
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Vanavond hier gegeten met mijn man. Het eten was prima. De medewerkers waren vriendelijk en de bediening was vlot. Zeker voor herhaling vatbaar!
Fred O.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Samen met mijn vrouw hier gisteren een heerlijke avond gehad. Perfect eten, fijne en vrolijke bediening!

Een topteam die weet hoe je gasten moet ontvangen en bedienen. Het keukenteam, chapeau!
John V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten en gedronken. Bediening hield alles goed in de gaten en was zeer vriendelijk. Prijs/kwaliteit geef ik dit restaurant het cijfer 8.
jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
De tapas waren heerlijk en er was ruim voldoende keus! De sfeer gezellig en de bediening fantastisch. Echt voor iedereen een aanrader!
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Wij zijn al een aantal keer daar gaan eten en het is echt een top restaurant voor ieder wat wils!!! Wij komen hier graag nog eens terug.

Mvg Marjolein en Richard van Delft
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Wij vinden het een top restaurant goede bediening niks is teveel terwijl ze zich echt rot lopen omdat het druk is petje af!! Eten is super goed op temperatuur je kan in de keuken kijken als je achterin zit prima geregeld wij komen zeker voor de 3e keer terug!!!!

De prijs is zeker niet duur voor wat je kan eten dus het was een super geslaagde avond.

Groetjes Marjolein en Richard
Maarten K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Super lekker gegeten! Vriendelijke bediening! Eten is goed en snel bediend ze doen goed hun best om de klant tevreden te houden.. Maarten & Lindsay
Quistm .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen vrijdag met collega's bij La Cubanita Voorburg gegeten. Een enorme tegenvaller.
Bij binnenkomst viel direct de slechte akoestiek op; het was erg onrustig en lawaaiig, waardoor het moeilijk was een gesprek te voeren met elkaar.
Maar dan het eten. Dit kwam rechtstreeks uit de koelkast, de magnetron, of uit de koelkast. Smakeloos, verre van vers.
Mijn eerste portie krokante kipstukje met honingsaus; dit waren een soort legbatterij-kipnuggets, waar puur honing over gegoten was.
De tweede keuze waren kaaskroketjes, met een zuur naar azijn smakend papje erbij geserveerd. Bij de eerste hap werd ik 'verrast' door een haar in mijn mond. De volgende bestelling is niet meer neergezet.
Toen een collega naast mij ook een lange haar uit zijn hapjes viste was ik ook meer dan verzadigd.
Ik heb thuis een boterham gegeten.
Zelden zo ongelooflijk smerig gegeten!
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was oké, maar als je er een cocktail besteld dan zijn de glazen echt slecht gevuld hooguit 3 normale slokken en dat is echt slecht.
Jeffrey L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Vanavond met 2 personen wezen eten. Eten was perfect, bediening goed en de gastvrijheid heel goed.

Kortom een top restaurant wat betreft de tapasrestaurants in Nederland!
Marko V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Gisteravond met 4 personen in deze vestiging van de keten La Cubanita gegeten. Was voor mij de eerste kennismaking met dit restaurant en zijn formule. Het is zeker een goede ervaring geworden. Geen bijzondere ambiance, maar het personeel en het eten maken alles goed. Eerst werd rustig en duidelijk de werking van bestellen uitgelegd en daarna konden we aan de slag. We hebben héél wat soorten tapas op onze tafel gehad en niets is ons tegengevallen. De dames waren verslingerd aan de vijgen, walnoten en feta salade, terwijl de heren de biefstukpuntjes, gehaktballetjes en moorse varkenshaas spiesjes wel wisten te waarderen.
Het restaurant is lang en smal en zat helemaal vol. Daardoor erg veel lawaai, wat soms stoorde maar dat is dan ook het enige bezwaar. Voor de rest is het eten zalig, de bediening attent en de prijs op een donderdagavond erg aantrekkelijk. Dit gaan we zeker vaker doen.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Er zijn een paar opstart problemen geweest, maar iedereen verdient een 2e kans en ik ben blij dat we zijn gegaan. Vriendelijke bediening, het eten weer zalig!
Aanraders:
Gambas in Chili roomsaus
Carpaccio
Vitello Tonato
Knoflook garnalen
Pikante biefstuk stukjes
Pimiento frito
en nog veel meer. Echt heerlijk gegeten en zeker weer voor herhaling vatbaar!
Arlette V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Afgelopen dinsdag héérlijk gegeten bij la cubanita!

Top service en het personeel is erg klantvriendelijk ondanks de topdrukte vanwege de sauna actie!

Ga zo door!wij komen zeker vaker eten bij jullie!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Eind van de middag, begin van de avond gegeten. Wij waren de eerste en het personeel zat met twee man voorin de zaak te praten en met de telefoon te spelen. Gedurende ons bezoek werd er weinig aandacht aan ons geschonken en moesten wij zelf constant actief wenken om eten en drinken te krijgen. Het personeel had geen oog voor ons maar wel voor elkaar en de telefoons. Slechte ervaring en kom hier niet meer terug. La Cubanita ken ik echter wel als leuk en goed concept, maar het filiaal in Voorburg zal ik niet meer bezoeken.
Liek1978 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Vanavond hadden mijn man en ik mazzel dat onze zoon van 5 bij een vriendje ging eten. Uitgelezen moment om even een hapje te eten voor quality time met z'n tweetjes. We werden hartelijk ontvangen door een vriendelijke serveerster. Nadat ze uitgelegd had hoe het systeem met de tapas rondes werkte kwamen rap de drankjes en leverde wij onze eerste viltje met de bestelling in.
De overheerlijke hapjes kwamen al vrij vlot op tafel. Meloen met ham, kalfsvlees met truffeldressing (de dressing kan ik verkeerd hebben dit bestelde mijn man maar uiteraard heb ik een stukje geproefd) carpaccio en nog iets waarvan ik de naam ben vergeten maar in ieder geval lekker was.
De bediening was echt super efficient. We hoefden niemand te wenken voor het ophalen van de volgende bestelling gewoon het viltje in de houder en op tafel en er stond al een vriendelijke dame naast ons om op te halen. Elke keer als ze langskwam checkte ze ook snel onze glazen en als ze zag dat die leeg waren vroeg ze vriendelijk of we nog iets wilde bestellen zonder opdringerig te zijn.
Qua eten was er eigenlijk maar 1 minpuntje en dat is er eentje waar het merendeel van de Hollanders niet echt over zullen vallen. De beenham met mosterddressing was teveel. 4 dikke plakken met saus. Zonde twee was genoeg geweest aangezien je altijd nog een ronde hetzelfde kan bestellen. Met de hoeveelheid tapas op de kaart wil je graag van alles wat proberen en wil je je niet vol eten aan 1 gerechtje. Aan de andere kant 1 punt verliezen als restaurant omdat je teveel van iets krijgt....
Het decor krijgt van mij wel minpunten, de tafeltjes zijn erg smal waardoor het lastig is alles kwijt te kunnen. Een mandje brood, waterglas 2x, 2 glazen wijn en er blijft weinig ruimte over om het eten neer te zetten.
De bediening verontschuldigde zich voor de voorbij rijdende fietsers maar als je met dit weer buiten wil eten en ze maken provisorisch een buitenterras dan moet je daar niet over klagen en binnen gaan zitten.
Al met al weet ik zeker dat de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Mvg Angélique
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heel lekker gegeten met mijn zoon van 18 op het kleine terras buiten. Overheerlijke tapas. Ik kon het niet nalaten om bij iedere ronde de paprika met zeezout te bestellen. Daarnaast heerlijke cocktails gedronken. De bediening was heel erg gezellig en maakte tijd voor een praatje.