La Cubanita Utrecht

Oudkerkhof 44 3512 GL Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant La Cubanita Utrecht

Zonder vliegen in Cuba

La Cubanita is een tapasrestaurant met een ontspannen sfeer en Cubaanse muziek! Kleurrijk interieur met mozaiek en schilderingen, zoals in Cuba, en dat gewoon in Utrecht. Het concept is onbeperkt tapas, waarbij je er twee per keer bestelt en je betaalt voor wat je laat liggen. Maar die kans is klein met heerlijkheden zoals jamón, gehaktballetjes in tomatensaus, manchego en natuurlijk cocktails.

Meer informatie over restaurant La Cubanita Utrecht

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

6,9
6,2
Jackie3 R.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Op moeder en dochter dag lekker tapas gegeten bij La Señorita op de Oude gracht Utrecht. Tapas waren bovenverwachting lekker. grote porties en alles heerlijk vers. Ontzettend aardige bediening. Heel flexibel. We gaan zeker terug, omdat dit voor ons de beste tapas waren die we ooit in Nederland hebben gegeten! !

Jackie en jade
Chantalb89 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wij zijn onverwachts gaan eten en kregen te horen dat er alleen plek was aan de bar.
Bij binnenkomst werden we enthousiast ontvangen en is het concept ons uitgelegd en drinken aangeboden. We vonden het eten heerlijk lekker bereid en vooral genoeg keuze als je bepaalde dieet qua eten volgt. We zaten aan de bar maar moesten wel lang wachten voordat onze bestelling werd meegenomen, dit vonden we wel jammer omdat ze vaak langsliepen maar gewoon weg niet keken. We hebben dan ook een aantal keer iemand staande moeten houden om het gewoon zelf af te moeten geven.

Het decor is simpel en knus niet veel over te zeggen je ziet dat het ingesteld is op jongeren die niet veel klagen over inrichting, maar echt komen eten.
Elskecaramelske .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Gelukkig hadden we gereserveerd, want het zat hier zoals gewoonlijk helemaal vol. Ik kom hier vaker voor een gezellige avond met vriendinnen en het is altijd weer goed. De bediening doet ontzettend haar best en niks is teveel gevraagd, ze leggen alles graag aan je uit. Het eten is erg goed en naar mijn mening beter dan wat je verwacht voor 17.50. Ruime keuze, ook als je allergieën hebt en ik kom voor de kipkluifjes altijd weer terug.
Kortom, zeer tevreden. En het leukste is wanneer je ziet dat je voor dit alles zo weinig afrekend.
Vreetbeertje20 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Lekker gegeten bij La Cubanita Utrecht! Het restaurant zat helemaal vol, maar gelukkig was er nog een plekje vrij.
Bediening was erg vriendelijk en hielden goed rekening met mijn speciale wensen (ik heb namelijk een notenallergie). Wij komen zeker terug!
Love4food80 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Gisteren hebben we voor het eerst hier heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd en ondanks dat het druk was, konden we gelukkig nog een tafeltje voor 2 krijgen. Er hing een gezellige sfeer, met spaanse muziek en leuke foto's aan de muren. We kwamen speciaal voor hun actie met gratis walibi toegangskaartje (had ik op tv gezien). Het eten was super lekker en er was zat keuze daarin. Voor ieder wat wils. Vooral van de lamspiesjes kreeg ik geen genoeg van. De bediening vlogen door het restaurant met volle dienbladen en waren erg vriendelijk. Ik zou hier zeker nogmaals komen eten, zeker voor de prijs.
Juelan K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik vind la cubanita zo'n leuk restaurant, omdat je lekker kleine hapjes krijgt en zo van alles wat kan eten. Het eten is lekker en het personeel is werkelijk in elke la cubanita altijd zo lief en vrolijk. Verder voelt het altijd alsof je op vakantie bent in dit restaurant, omdat het zo warm binnen is. Dit vind ik juist positief en het geeft een leuke sfeer!!

Verder zijn de cocktails allemaal heerlijk verfrissend en hebben ze lekkere wijn.

Kim-utr .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Al een aantal keer gegeten bij La Cubanita Utrecht en het blijft een heerlijk avondje uit. Ze hebben een ruim aanbod aan tapas waarbij er voor iedereen wel wat lekkers bij zit. Het kleine restaurant zit vaak vol, waardoor het een gezellige aangelegenheid is. Je ziet dat de bediening super hard hun best doet om alles voor iedereen naar de zin te maken. Heel aardig en wijzen je goed op alle mogelijkheden die ze hebben, zoals heerlijke cocktails! Het decor is wat rustiger geworden doordat er geen teksten meer op de muur staan en volgens mij hebben ze ook de tafels vernieuwd. Grote aanrader dus en neem vooral de Ché Tea cocktail, dat is mijn nieuwe favoriet!
Krijgsvrouw .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Gisteren hier gegeten met 2 vriendinnen. Hadden niet gereserveerd, mochten er gelukkig wel zitten. Het decor oogt simpel, het is totaal niet mijn smaak. Het lijkt meer gericht voor studenten, als je kijkt naar de prijs wat ze vragen voor het onbeperkte tapas. Je hebt veel keus kwa tapas en het is zeker wel lekker. Toch duurt het vrij lang voordat je de 1e ronde krijgt en dan krijg je nog niet eens alles in 1 keer. De serveersters zijn druk bezig met heen en weer lopen om de tapas te brengen, je moet ze aanspreken als je een drankje wil bestellen. Je kan er zeker goedkoop en lekker eten, maar ik zal voor de volgende keer toch een ander tapas restaurant kiezen.
PaulavanW .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij La Cubanita! Veel keuze op hun recent vernieuwde kaart. Ik waardeer het dat de bediening zo hard hun best doet, ze lopen de hele avond hun benen onder hun lijf vandaan maar blijven lachen en vriendelijk. Het decor is simpel maar leuk, tikkeltje aan de krappe kant maar het is hun vergeven.
Fv94 .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Afgelopen maandag bij la Cubanita in Utrecht gegeten om de nieuwe kaart uit te proberen, heerlijk! Super lekkere nieuwe tapas en een zeer vriendelijke bediening die de moeite nam om uitleg te geven over de nieuwe tapas en de heerlijke cocktails! Hier kom ik zeker terug!
Tweemaaltwee .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Vandaag met twee personen gegeten bij La Cubanita in Utrecht. Op het eten was zoals gewoonlijk niks op aan te merken, het smaakte allemaal prima. De service was uitstekend, erg spontane en vriendelijke bediening! Ik was hier voor het laatst twee jaar geleden. Wat mij gelijk op viel was dat het decor enorm veranderd is. Het ziet er een stuk netter uit! Wij komen hier zeker nog eens terug.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Ik heb meerdere keren bij La Cubanita gegeten. Gisteren opnieuw met een groepje vriendinnen. Het eten is prima, iets wat je kunt verwachten voor onbeperkt tapas voor 17.50. De bediening is erg chaotisch. Het komt vaak voor dat je iets krijgt wat je niet besteld had of dat je iets niet krijgt (en het waarschijnlijk bij iemand anders op tafel staat). Het restaurant is erg donker en er zijn weinig ramen. Ondanks dat wij gereserveerd hadden, werden we aan een tafel gezet die eigenlijk te klein was voor zes personen en de bordjes pasten dan ook moeilijk op tafel. De afzuiging van de keuken leek niet te werken want de lucht was alsof er gegourmet werd. Mijn haren en kleding ruiken nog steeds alsof ik in een snackbar heb gewerkt. Het is een prima restaurant om 'all-you-can-eat' te gaan eten. Het is er gezellig, maar je moet er niet teveel van verwachten. De frituurgeur was voor mij echt een afknapper.
Hendrik82 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Goed gegeten, maar de bediening verliep erg chaotisch. Eerst een gerechtje gehad wat we niet hadden besteld om daarna een gerechtje helemaal niet te brengen. 2 keer gevraagd bij verschillende bediendes of we dat nog mochten verwachtten, die deden het er van af dat ze het zouden navragen maar ik betwijfel of dat is gebeurd.

Gewoon daarom zou ik er niet meer naartoe gaan.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Afgelopen donderdag zat het weer bomvol in een van mijn favoriete restaurants in Utrecht. Ik ben zeer te spreken over het nieuwe decor en ruime keuze aan tapas, ook vega en vis. Groentekroketjes en roodbaars zijn zeker aanraders. Tuurlijk niet haute cuisine maar wat verwacht je voor 17,50 AYCE.
Ik heb mij laten vertellen dat La Cubanita met stoomovens werkt wat alles ook een stukje gezonder maakt ;) Dat valt weer ruimschoots in te halen met de brede keuze aan cocktails. Tip: laat je adviseren door de bediening over de cocktails.
Wat betreft de bediening, zij doen super hard hun best. Altijd vrolijk en dienbladen staan ramvol. Met zo'n klein team een bomvol restaurant voorzien van service, tapas en drinken. Chapeau!

La Cubanita Utrecht is een aanrader voor een gezellig avondje met wat meer. Dan kun je alle 12 (!!) cocktails en 52 tapas uitproberen onder het genot van zwoele salsamuziek. Aanrader dus.
Morrisj .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Hier terecht gekomen omdat we zin in tapas hadden. Bij binnenkomst vond ik het al erg rommelig en veel lawaai. Het eten was erg vet en het was gewoon niet lekker, bediening was erg vriendelijk en deed hun best. Waar ik me de hele avond aan heb geïrriteerd is dat ik continue dienbladen tegen me aan kreeg en mensen die tegen je stoel aan lopen en het kon ook niet anders omdat er gewoon geen ruimte is alles staat te dicht op elkaar, ook rook het de hele avond naar een rioollucht. De tafels waren erg plakkerig en stonden niet stevig, hoop dat ze hier iets aan gaan doen tot die tijd kom ik hier niet meer!
Pablo55 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Lekker gegeten en ook de sangria is zeer aan te raden.
Leuke vlotte meiden in de bediening.
Het interieur is compleet vernieuwd, geen drukke teksten meer op de muren maar mooie platen en mozaïek.
Wij komen zeker snel terug!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Het eten bij la cubanita was verre van wat ik eerder in een andere vestiging op heb. Veel van de gerechten waren smakeloos of totaal niet wat er op de kaart stond. Zo waren de pikante ossenhaaspuntjes alles behalve pikant, de kip waren kipnuggets in honing en hoop andere gerechten waren veelal flauw.

Wat betreft de service. De bediening was vriendelijk maar hier valt nog veel te verbeteren. Bij binnenkomst werd de tafel aangewezen waarna het meisje meteen weg liep. Eerste drankje duurde ongeveer een kwartier en we moesten zelf meermaals om aandacht vragen.

Gelukkig zaten we in een hoek waardoor het qua herrie mee viel, echter het eerder genoemde probleem met de plakkende tafels merkte wij ook, onnodig in mijn ogen.
Edwin T.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Zondagavond gegeten met gezin (man, vrouw, puber en pre-puber). Ja de tafels zijn plakkerig, de olijven smaken nergens naar maar hee wat verwacht je dan van een all-you-can-eat. Minder goed dan Sumo maar je hebt dan geen last van de tijdsdruk. Publiek twintigers. Bediening prima alleen wel iets te gefixeerd op de drank. Ook wel te begrijpen daar wordt het geld mee verdiend. Afrekening onze jongste is 11 en kon nog tegen gereduceerd tarief eten. Werd beweerd dat dit tot 11 was. Op de site nog eens nagekeken maar er staat echt: tot en met 11. Niet netjes maar mocht de pret niet drukken. Dit is een tent die heel goed geschikt is om je kinderen mee uit eten te nemen. Om aan het concept te wennen zeg maar.

Het restaurant heeft contact gezocht en aangeboden om het prijsverschil in de vorm van een tegoedbon te retourneren. Het ging ons niet om het geld maar om het principe "doe wat je zegt". En dat is dus rechtgezet. Daarom vinden we dat we deze attente actie van La Cubanita niet onvermeld moeten laten.
Graef .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Zelden zo slecht gegeten. Geen tapas gezien maar mislukte imitaties in soort oud-hollandse variant. Rare pastasalade, ongare garnalen, droog vlees en harde goedkope olijven. Veel overgoten met vette sausjes...bv mozzarella tomaat en slasaus.
Binnen moet je schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan.
Bediening overigens vriendelijk.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Afgelopen zondag samen met mijn betere wederhelft gegeten bij La Cubanita in Utrecht. We besloten voor all you can eat te gaan omdat we allebei honger hadden en even niet wilden koken dus hoppa.
We hadden gereserveerd en kregen een tafel toegewezen, tafel plakte wat maar dat was dankzij de verf zeiden ze. Tja ach foutje kan gebeuren, maar het plakken was wat minder. De bediening was in ieder geval vriendelijk, snel en attent! Nadat we aangaven voor all you can eat te gaan kregen we ook al gelijk een mandje brood met aioli en tapenade. Brood lekker krokant, altijd goed.
We hebben van alles gegeten en vooral de biefstuk op brood herinner ik me goed, lekker! Eten was prima, ik twijfelde lang tussen een 6 en een 7 maar omdat het er NET niet boven uit sprong toch voor een 6 gegaan.
Ik heb prima gegeten, kan voorlopig geen salsa muziek meer horen en was tevreden toen ik weg ging. Decor gaf ik een 5 omdat het gewoon een 5 is :P niks speciaals, plakkerige tafels waren een min. Bar zag er goed uit en de heerlijke cliché foto's aan de muur horen erbij maar generen weinig punten.

Tot de volgende keer!