La Cubanita Tilburg

Meer informatie over restaurant La Cubanita Tilburg

6,7
Floraa .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Het eten is ontzettend vet en zout. Heeft verder ook weinig met echte tapas te maken. Absoluut geen aanrader.

Service is oke. We zaten wel erg dicht tegen de andere tafels aan, het was erg druk en daardoor had je weinig ruimte of privacy. Ik kon mijn stoel niet eens naar achteren schuiven, wanneer ik naar het toilet wilde.
Cvanderijt .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Afgelopen weekend gegeten bij La Cubanita.
Wij vonden het een geslaagd etentje. Bediening was snel en heel vriendelijk.
Gerechtjes waren verzorgd en smakelijk. Interieur was sfeervol. Hebben het boven niet gezien maar beneden zat het vol. Heel goed dat ze aangeven dat wanneer je bv vroeg komt eten, om 17 uur , je wordt medegedeeld dat er nog een tafelronde na je komt, bv om 19.30 uur. Je weet dan, dat je niet heel de avond kunt tafelen; dan zul je wat later moeten komen. Die keuze kun je dan zelf maken. Al de gerechtjes zo smakelijk worden opgediend en als je ook de gelegenheid hebt, ondanks een drukke avond, om er voldoende te bestellen, is het goed toeven in dit restaurant.
Mevrl .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Afgelopen weekend was het druk. Klein tafeltje. Je moest ruimte maken. Eten was goed. De visgerechten smaakte heerlijk.
Bediening was erg vriendelijk.
Mmggtb .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Van de week met vriendinnen gaan eten bij cubanita. Het restaurant is verbouwd en heeft een mooi nieuw uiterlijk. De nieuwe meubels zitten fijn en er Is meer ruimte dan eerst wat wij erg fijn vonden. Survice en tapas nog altijd even goed. Wij hebben in ieder geval weer een geslaagde avond gehad!
Mpw20876 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Bij aankomst werden we vrolijk onthaalt en naar onze tafeltje gebracht boven, echt een fantatisch pand. De balgehakt met knoflook en tomaat was tot in perfectie gebakken wat een genot.
In vind dit zeker voor herhaling vatbaar en zeker voor die prijs.
Ik zou deze zaak zeker aanbevelen bij onze vrienden
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Heerlijk gegeten maar de snelheid van het rondgaan vd tapas mocht wat hoger. Zodoende zaten we wat langer op de te harde stoelen, te lage tafel; meest vervelend was dan ook het zitcomfort. Daarnaast staan de tafels wel erg dicht op elkaar.
Gelukkig was het eten aanbevelenswaardig
Ron K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
Leuke kleurige inventaris. Volgeschreven muren spreken mij minder aan.
Concept is simpel en duidelijk. Gerechten zijn kwalitatief ook naar die prijs. Veel gefrituurd. Sausjes bijna smakeloos soms.
Personeel is van goede zin maar niet heel vakbekwaam.
Kortom: verwacht niet tevell voor 17.50 euro
Mmmariekske .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
De gerechtjes hálen het niet bij een goed tapas restaurant. Vlees is zompig en er zit aan veel gerechten een 'apart' smaakje of helemaal geen smaak. Sangria flink aangelengd met ijsblokjes, zat erg veel appel in. Leuke locatie, slechte akoestiek. Onervaren bediening.
Dorisperiolavrijsen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Lekker eten in informele sfeer. Bediening was goed. We komen hier regelmatig. Het enige jammere is dat de tafels bijna tegen elkaar staan. Je privacy is dus ver te zoeken.
Nick2203 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
Dit is pas echt slow food, na anderhalf uur een paar olijven en een stokje met mozarella en tomaat gekregen.
Matige bediening, vergeten de helft van de tafel en hebben het drukker met zichzelf dan de klant. Ik kom hier nooit meer terug!!!
BigJack .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Waardeloos eten en waardeloze bediening. Niemand komt naar je toe. Wachten wachten wachten...Dit restaurant heeft niks met tapas te maken. Gebakken garnalen met wat chili saus???
Kom op zeg!!!
Joan2311 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Leuk en gezellig restaurant. Werden snel geholpen en vriendelijk bediend.
Gezellig en gemoedelijke sfeer.
Eten was echt heerlijk. Komen er zeker nog een keer terug.
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Goed dat we een tafeltje hadden gereserveerd, want de beide verdiepingen waren volledig bezet. Druk dus.
Maar geef dan de klant die binnenkomt niet het gevoel dat hij niet welkom is. Je wordt aangekeken of ze je liever niet hebben en er wordt verder niet gereageerd. Tot je je tot een bepaalde persoon wendt, die er dan dus niet omheen kan en actie moet ondernemen. Deze ontvangst kan veel beter.
Eenmaal aan een tafeltje ging het verder zoals het hoort te zijn.
Het is per verdieping een vrij klein restaurant met behoorlijk wat tafeltjes, zodat het er behoorlijk lawaaiig is.
De tapas smaakten uitstekend. Wel met de kanttekening, dat de varkenshaas- en de zalmspiesjes aan de droge kant waren.
Opvallend was ook, dat de tapas warmer tot heet werden opgediend naarmate de drukte afnam.
Toch een adres om terug te komen.
Steve C.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Afgelopen zondag kwamen we terecht bij La Cabanita in Tilburg. Op het eerste zicht trekt de zaak aan door de rustige straat waar het gelegen is en de leuke vormgeving buiten. De bediening is basic. Gewoon wat je van een bediening kan verwachten maar ook niets meer. Het eten is voor 95% gefrituurde hapjes wat ons een enorm frituurgevoel gaf waardoor we het vooral een als een opgewaardeerde frituur beschouwen. Zeker toen we achteraf tot de constatering kwamen dat onze kleren enorm stonken door het frituren van de hapjes vooraan in de zaak (misschien door een slechte afzuiging).
Toen we afrekenden, bleek dat er twee comsumpties onterecht op onze rekening stonden. We hebben dit uiteraard aangekaart waardoor deze van de rekening werden gehaald. Er onstond echter een discussie tussen het personeel aan wie ze nu wel die consumpties moesten aanrekenen. In ieder geval een discussie waar ik als klant niet meteen een boodschap aan had.

Samengevat: deze zaak heeft voor ons een hoog frituurgehalte achtergelaten en we zouden ze niet aanbevelen aan vrienden.
Francis J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Leuke vlotte tent, jong personeel, vriendelijk en rap, heerlijke huissangria (pas op, drinkt als limonade), veel keus in tapas, heb al een aantal favorieten. Het is er vrijwel altijd druk dus reserveer zeker, ook door de week

Vaak ook leuke acties icm bioscoopbezoek en een lekkere cocktail.

Gelegen in de tilburgse binnenstad.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Het eten was wel lekker, soms iets te doorbakken of te zoutig, maar alsnog lekker gegeten.
Lekkere wijntjes en cocktails gehad ook.
Personeel was vriendelijk, we hadden niet gereserveerd en het zat bijna helemaal vol (op een maandagavond wow) We kregen na een paar minuten wachten een tafel voor 4 terwijl we met z'n 2 waren. Prima oplossing :)
Het decor was niet zo veel aan, gele muren met allemaal krabbels van klanten, en een paar gitaren aan de muur. Ook was het sanitair wel oké.
Al met al lekker gegeten en een erg leuke avond gehad :)