La Cubanita Schiedam

6,6

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Schiedam

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Mijn favoriete restaurantje in Schiedam / Rotterdam. De sfeer is supergezellig, de bediening is top, het eten lekker en goed geprijsd.
Fred G.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Gewoon goed. Géén culinaire hoogtepunten, maar daar is de prijs en opzet ook naar. Prima bedienend personeel; gerechtjes werden goed uitgeserveerd.
Helma K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
IK HOOP DAT JULLIE HEEEEEEEEL SNEL WEER OPEN GAAN!!!!
Wij konden niet bij jullie terecht vanwege de brand (heel netjes ook gebeld door jullie dat het nog even ging duren voordat jullie weer open zouden gaan).

Besloten om naar Cubanita in Schiedam te gaan. Wat een totale andere bezetting. Stuur asjeblieft het personeel uit Schiedam eens langs in Rotterdam. Wat een hemelsbreed verschil zeg. Altijd super vriendelijk geholpen in Rotterdam, nooit té lang moeten wachten. Anders was dit in Schiedam in anderhalf uur tijd hadden we pas twee gerechtjes op. En toen ineens kwam alles tegelijk. Nee wij gaan nooit meer naar Schiedam. Over de troep die was laten vallen zullen wij het maar niet hebben. Ik heb nog wel de foto bewaard.

Rotterdam we kunnen niet wachten op de opening! TOP!!!!
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Tja....veel mensen vinden LaCubanita leuk en gezellig, maar ik vond het in schiedam ver onder het niveu van vergelijkbare zelfde restaurants. Vaak is het eten koud en bediening is een beetje een gaos. Advies is om dit filiaal eens goed te veranderen.
Rino B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Om echt lekker te eten moet je eigenlijk niet naar een all you can eat restaurant gaan. Toch maar weer eens gedaan en ja, het viel tegen. Vrijwel alle gerechten zijn nogal smakeloos, voorgeprogrammeerde zooi. En laten we eerlijk zijn, wat kan je verwachten voorpakweg 20 euro? De hoeveelheid eten is enorm. Dit soort restaurants (vreetschuren) gaat mij steeds meer tegenstaan, maar er zijn veel Nederlanders die daar anders over denken. Die moeten dan zekerhier heen gaan. Oh ja, laat je niet aan een heel krap tafeltje zetten. Dat probeerde men bij ons, na weigering kregen we een veel betere tafel. De volgende gasten werden toen aan dde krappe tafel gezet, blijbaar pikken mensen het toch.Samengevat; veel eten, smakeloos en onpersoonlijk.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Heel slecht! We kwamen binnen iets na 20:00 uur niemand die ving ons op en we stonden zeker 5 minuten te wachten, en zelfs toen waren de tafels nog niet schoon. Eer dat we zaten werd er niet gevraagd of wij wat te drinken wilde dat duurde een half uur!! Ondertussen hadden we wel het kaartje neer gezet. Het systeem lag er uit en je merkte de chaos, je hoorde iedereen klagen dat het lang duurde de meiden die er rond liepen keken alleen maar chagrijnig. Toen het eten kwam was het vooral allemaal koud, en omdat het zo lang duurde voor we de 1e gerechten kregen zette we maar een 2e kaartje neer en die gerechten kwamen zelf nog eerder!! Bier besteld en uiteindelijk word het niet geserveerd, duurde allemaal lang we zaten vlak bij de bar ze stonden achter de bar alleen maar met elkaar te kletsen en drinken voor zichzelf in te schenken maar bier werd nog steeds niet getapt. Uiteindelijk maar weer opnieuw gevraagd en toen kon het wel ineens snel. Na bijna 2 uur daar gezeten te hebben en weinig gegeten hebben we niet eens meer gewacht op de laatste gerechten, ook het toetje (van het arrangement) hebben we maar gelaten dit omdat het allemaal zo lang moest duren. Toen we beneden kwamen om te betalen vroeg ze wel hoe het was, gelijk maar even verteld wat wij vonden. Toen heeft ze de drank van de rekening gehaald maar! Ze heeft nog wel even dubbele ijsthee aangeslagen (zit zagen we helaas pas buiten). al met al zeer slecht!! Wij komen hier niet meer.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Inrichting van het restaurant ziet er leuk en gezellig uit. Worden wel vaak tapas op verkeerde tafels gezet. Verder loopt het keukenpersoneel af en toe door de zaak heen, veelal met festivalbandjes en dergelijke om hun armen. Dit vind ik persoonlijk onhygiënisch. Verder lekker gegeten
Marloes W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Om bij te kletsen onder het genot van een hapje eten met vriendinnen zit je hier prima. Wel is de kwaliteit van het eten behoorlijk vet, verwacht daar niet te veel van. Wachttijden voor het eten waar prima, makkelijk 4 rondes gehaald binnen 2 uur en dat op een zondag.

De bediening kan wat beter opletten qua drank en dergelijke, dat duurt af en toe wel een tijdje.
Gerdien95 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Op 3 september hier gegeten met mijn vriend. We hadden een leuke aanbieding. We kregen een cocktail, een brownie en 2 welnessbonnen. Het eten was heerlijk! Het werd snel geserveerd en de service was goed. De locatie van binnen ziet er best oud uit, en de tafeltjes staan hutjemutje naar elkaar. Dat is misschien nog een verbeter punt.
noeppie .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Gisteren avond gegeten met 10 personen. We zaten heel gezellig aan een ronde tafel boven in het restaurant. Mochten 2 tapas pp bestellen, prima! Alleen na het bestellen kregen we te horen dat de tomaten op waren? En toen begon het we kregen totaal niet tegelijk te eten. Sommigen kregen 1 tapas geserveerd, anderen 2 en weer anderen helemaal niets! De tijden tussen serveren zaten soms 15 minuten tussen!! Echt belachelijk! Uiteindelijk hebben we er 3 uur gezeten en hadden sommigen maar 2 gangen op. Toen kwam de mededeling dat de frituur ook ermee gestopt was. Toen was het voor ons klaar. We kregen als compensatie de cappuchino gratis (wauw) Maar het was een grote tegenvaller!!!!
Jaytje .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Bedrijfsuitje gehad bij la cubanita schiedam. We waren met 9 man hadden om half 7 een tafel besproken. Om half 8 kreeg de helft van de tafel zijn eten en de rest kon nog een half uur wachten. Zo ging het de hele avond en hebben we niet meer dan 2 rondes kunnen eten omdat we om half 10 nog op de 3e ronde aan het wachten waren en sommige mensen het eten van de 2e ronde nog niet eens hadden gehad. Toen kwam er een dame van de bediening vertellen dat de frituur kapot was en dus alle gefrituurde gerechten niet gemaakt konden worden na 3 en een half uur zijn wij toen maar weg gegaan en kregen alleen 3 bakjes koffie gratis. Ohja en dan wil je afrekenen met zn alle 17.50 voor die 4 kleine bakjes die je hebt gehad doet de pinautomaat het niet waardoor je daar iok nog een half uur op kunt wachten. Zeer slecht allemaal wat een leuk bedrijfsuitje zou moeten worden is uitgelopen op een drama avond heel jammer en we komen er allemaal nooit meer! Weg gegooid geld.
jane7 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Het 'all you can eat' concept is niet goed uitgewerkt. De restrictie van maar 2 gerechtjes per persoon per ronde, samen met de bijzonder lange 'bereidingstijd' zelfs voor gerechten die nauwelijks bereiding nodig hadden (rauwe groenten met dipsaus), zorgt ervoor dat je meestal maar 1 gerechtje hebt om te eten (of niets) en dat is niet echt boeiend.
De tapasgerechten smaken wel aardig, niet geweldig. De keus is ook wel aardig, maar het meeste is niet echt goed klaargemaakt. De warme gerechten waren lauw. Na 20 minuten wachten op 2 kleine stukjes vlees zou dat toch op z'n minst warm mogen zijn. De tosti met zalm was erg taai (oud). De gefrituurde gerechten waren wel warm.
De bediening deed haar best. De witte wijn was goed.
denv22 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Een veelte kleine zaak met te kleine tafels. Wij waren samen dus kregen een tafel voor 2 wat logisch is. Echter waneer je gaat bestellen past het niet op je tafel. Dus was het niet gezellig eten.

Ook waren de producent niet lekker niets met tapas te maken. Alles is voorbewerkt en behandelt. Echt zonde.
Lissa J.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Ik heb hier op een donderdag gegeten op een vroeg tijdstip voor de drukte en toch lukte het niet om de gerechten op een acceptabel tempo aan tafel te serveren en ontbraken er bestelde gerechten en dit gaat ergeren als je komt om te ontspannen.
Zelfs koude hapjes zonder veel bereidingstijd laten heel lang op zich wachten of worden geheel niet uitgeserveerd.
Zo kregen wij de bestelde meloen met ham van de eerste ronde pas na twee keer navragen in de 4e ronde!
De zogenaamde tapas kwamen op mij over alsof ze niet vers bereid waren zoals de kip puntjes met honingmosterdsaus waren kipnuggets drijvend in een mieren zoet sausje dat leek op de saus die je bij de afhaalchinees bij de loempia,s krijgt.
De patatas bravas zijn gewoon gebakken aardappeltjes zonder veel smaak met een whiskey/cocktail sausje duidelijk uit een fles .
Een gevulde couscous is een bak kale couscous zonder garnering en ziet er niet uit.
Een wrap is helemaal geen wrap maar een klein puntje plaat zoals je bij een roti krijgt met een verdwaald stukje groente er in zonder veel smaak en met een smakeloos soort griekse yoghurt zonder kleur nog smaak erbij geserveerd.
En dan tot slot de cheesecake met aardbeiensaus echt zo uit een pakje uit de fabriek zelf afgarneren zodat het er uit zag met een takje munt of een besje was teveel werk !
Hop de kale cheescake op een bord en los een bakje aarbeiensaus uit een flesje erbij niet eens er over dat was kennelijk teveel werk !
De cheesecake is wederom smakeloos ,ziet bleek en kaal ,is machtig en ik eet hem ook niet helemaal op omdat de smaak tegenstaat .
Menige supermarkt heeft een betere in de diepvries liggen dan deze!
Een paar jaar geleden ook hier gegeten en toen was het prima maar nu ontzettend slecht!

Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Na goede ervaring bij La Cubanita in Den Helder en Zoetermeer, zijn we hier met vrienden wezen eten.
Helaas viel het eten hier erg tegen. Veel gerechtendreven in de olie, waardoor we gerechten van de kaart hebben gekozen welke zeker zonder olie geserveerd zouden worden.
Jammer want de andere vestigingen bewijzen dat het wel lekker kan zijn.
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Het eten is zeker wel lekker. Het is er wel altijd zeer rumoerig. Ben er 2 x geweest met een groepje. De eerste keer ging goed. De tweede keer liepen we geregeld een of meerdere rondes achter waardoor niet iedereen altijd wat te eten had.
Als je niet te veel eisen stelt kan je hier een gezellige avond hebben.
Per L.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Zijn met 3 personen wezen eten. Hoewel de kok zich soms makkelijk maakt met saus uit een potje of kip nuggets vonden wij het wel smakelijk, een goed punt is dat er voldoende vegentarisch gerechtjes zijn. De bediening is vriendelijk en behulpsaam maar ik vind het irritant dat soms erg lang moet wachten op een gerechtje terwijl de rest zijn bestelling al lang heeft gehad. het interieur geeft een wat rommelige indruk maar dat maakt het erg gezellig. Al met al een prettige avond gehad.
Michel W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Leuke tent

Echt alles is wel goed, de een wat verfijnder dan de ander.
Regelmatig wisseling op de kaart, nooit een teleurstelling gehad eigenlijk, verwacht geen culinair, maar voor wat je betaalt is dit gewoon lekker
Yusuf C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Alles komt lauw tot koud. Dit aangegeven aan de keuken maar ondanks dat het rustig was kwam alles koud. Echt jammer had meer verwacht
Charissa K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Met de "Mannenharten" actie gezellig wezen eten bij La Cubanita in Schiedam. Gaaf decor! Je waant je echt even in Cuba. Vind de tapas erg lekker en ook meer dan genoeg keuze, voor iedereen zit er genoeg lekkers bij. Het personeel vond ik niet heel vriendelijk, keken vaak nors en geen één keer gevraagd of alles naar wens is. Daar tegenover staat dat de vloer boven belachelijk glad was en het 'norse' ook geconcentreerd kan zijn. La Cubanita is al met al zeker voor herhaling vatbaar.