La Cubanita Rotterdam

Oostmolenwerf 14-24 3011 TL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Cubanita Rotterdam

Zonder vliegen in Cuba

La Cubanita is een tapasrestaurant met een ontspannen sfeer en Cubaanse muziek! Kleurrijk interieur met mozaiek en schilderingen, zoals in Cuba, en dat gewoon in Rotterdam. Het concept is onbeperkt tapas, waarbij je er twee per keer bestelt en je betaalt voor wat je laat liggen. Maar die kans is klein met heerlijkheden zoals jamón, gehaktballetjes in tomatensaus, manchego en natuurlijk cocktails.

Meer informatie over restaurant La Cubanita Rotterdam

6,5

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Rotterdam

Jannie T.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Gister met grote groep wezen eten en positief verrast over de service en de uitstekende manier waarmee er zelfs bij groepen met allergieën rekening kon worden gehouden. Leuke sfeer, nette tent. Het eten is voor de 17,50 die je er voor betaalt een goede prijs-kwaliteit verhouding. Geen hoogstandjes natuurlijk maar dat kan ook niet voor dat geld. Prijzen dranken vond ik ook vriendelijk.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben buiten gezeten en daar was het heerlijk rustig. Wel vervelende bank om op een zitten zonder leuning. De hapjes waren lekker en de bediening vriendelijk. Aan het einde een speciale koffie besteld met de vraag of deze sterk was. Bediening gaf aan de koffie ook aan te kunnen passen. Toen ik hem kreeg zat er geen slagroom op. Bij navragen bleek dat te duur gevonden te worden vanwege de aangepaste koffie. Ze hebben er alsnog slagroom op gedaan.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Vanavond prima gegeten in dit restaurant. Heerlijke gerechtjes in een gezellige sfeer. Beslist voor herhaling vatbaar. En dat voor maar € 17,50. Er is ook een uitgebreid assortiment aan cocktails voor een lage prijs. Als ik iets kritisch zou moeten opmerken, dan is het dat de tafeltjes wel erg dicht op elkaar staan.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Het eten was erg lekker, alleen de bediening en "onze gastvrouw" lieten te wensen over. Stoelen waren erg hard en de toilet ruimte was vies.
Jacco S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Met verjaardag van onze dochter hier gegeten, waarschijnlijk was personeel vergeten dat ze jarig was. Bij andere tafels met jarige werd er wel aandacht gegeven, jammer!. Verder was de ontvangst prima. De gerechten waren niet allemaal top, vaak te droog en te zout. De aankleding is gezellig,maar erg rumoerig! Bij afrekening bleek dat de rekening 20 euro te hoog was, foei!! Dit schaad de betrouwbaarheid.
DanielT21 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Ben daar geweest met mijn ouders, zus en de kinderen. Gezellig tentje. Mijn ouders zijn heel lastig met uit eten en vinden niet alles snel lekker. Maar hier zijn zij heel enthousiast over. Veel variaties en keuzes. De bediening was heel vriendelijk en attent. We kwamen Quintis zelfs nog tegen.
blikopener .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
De formule van La Cubanita (onbeperkt tapas voor een vaste prijs) is aantrekkelijk. De gerechtjes zijn wisselend van kwaliteit. De biefstukpuntjes zijn taai en de langoustines zijn echt te droog. Ook waren sommige gerechten niet goed op temperatuur . De varkensspiesjes waren echter prima.
Wout G.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een verschrikkelijke avond gehad in La Cubanita! We mochten een uurtje zitten en kregen dat pas te horen toen we al besteld hadden. Gehaktballetjes ondergedompeld in rode saus en vlees was taai. Haren in de garnalen? Nee bedankt! Pasteitjes leken wel chemische snoepjes. Nooit meer voor mij!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Met twee vrienden hier geweest. Ontvangst ok. De nieuwe locatie is tov de oude locatie wel wat ruimer, maar minder gezelliger. Ik had via internet gereserveerd, maar een vd slechtere tafeltje gekregen, jammer! Zeker terwijl het niet zo druk was. Enfin, eten is niet zo lekker als vroeger. Vlees, gamba's en zeebaars smaakloos en taai. Zalm daarentegen lekker. Bediening wel vlot. Ik zal niet zo snel weer hier gaan.
Aaricia V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We moesten helaas erg lang wachten op ons eten en niet alles was even lekker. Het brood was bijvoorbeeld keihard. Wel zaten we op een gezellig plekje. Ik heb wel vaker bij andere filialen bij La Cubanita gegeten en daar vind ik het eigenlijk beter. Dus ik zou niet snel naar Rotterdam terugkeren. De cocktails waren overigens wel erg lekker en de service was verder goed.
Jennie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met z'n vieren hier wezen eten. Het meisje van de bediening, Maud heeft ons netjes uitgelegd hoe het werkte en ook de rest van de tijd heeft zij ons prima geholpen. Vooraf wat brood, lekker vers met tapenade en aioli. Alle gerechtjes die wij hebben genomen vonden wij heerlijk smaken. De bediening was vlot. Hoefden zelden lang te wachten op de volgende ronde. Het enige wat wij niet begrepen is het feit dat er 2 zittingen zijn, één van 5 tot half 8 en één van 8 tot half 11. Terwijl wij er waren kwamen er regelmatig mensen om andere tijden binnen, maar telefonisch was ons medegedeeld dat dat niet kon.
IB I.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vanavond met een groep van 18 collega's gegeten.
Ik vond het eten erg tegen vallen.
Gamba's waren net rubber en smaakloos, patatas bravas koud en nog hard, biefpuntjes taai. Het enige dat lekker was waren de kip(pasta) en carpaccio.
Ambiance en muziek zijn prima.
Jammer dat er geen schone bordjes en vorkjes aangevuld worden; zeker omdat de groep zo nu en dan ruilde van stoel.
Ik ga niet terug naar dit restaurant.
Linda G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon goed en lekker eten voor een vriendelijke prijs. Ik kom hier meerdere keren per jaar en altijd zit het vol. Hierdoor is het rumoerig, maar dat past goed bij het restaurant en het publiek. Er lopen altijd frisse meiden in de bediening die hun benen uit hun lijf lopen. Kaartjes met nieuwe bestelling worden snel meegenomen. Soms komt een gerecht niet aan, maar dan bestel je het gewoon opnieuw.
Wat ik heel fijn vind aan La Cubanita is dat je gewoon zo lang als je wilt kunt blijven zitten en eten. Dit in tegenstelling tot veel all you can eat restaurants waar je na 2 uur weg moet.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Wij zijn met 4 personen op 2 oktober hier gaan eten.
Het ontvangst was erg vriendelijk. Een mooie tafel bij het raam met uitzicht op de haven.
Er werd direct een mand met brood op tafel gezet en de uitleg gegeven hoe alles werkt. Je kan 2 dingen per persoon per keer bestellen. We hebben veel geprobeerd en alles was heerlijk. Je hoefde niet lang te wachten op het eten. De bediening was erg vriendelijk. Voor je het weet eet je toch snel te veel. We hebben er 3 uur vertoeft en de tijd is door de gezelligheid snel voorbij gegaan. Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig. Zeker een zaak om weer eens terug te gaan.
Neehallowieis D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het eten was echt heerlijk, zeker voor die €17,50 & het feit dat ik best kieskeurig ben wua eten. Genoeg keuze voor iedereen. We mochten gewoon heel de avond lekker blijven zitten & de cocktails waren ook super.
Het personeel was ook vriendelijk & redelijk snel al gaf je even aan dat je kaartje opgehaald kon worden.

Helaas vond ik de toiletten wel iets minder hygiënisch, een beetje alsof je in een oude kroeg terecht kwam. Bederft de eetlust wel een klein beetje maar ach...

Al met al, we gaan er snel weer eens eten.
Karishma D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
De nieuwe locatie van La Cubanita is een verbetering: ruimer en lichter. Helaas is het eten een heel stuk slechter dan eerst. Zo zijn de garnalen in knoflookolie eerder droge garnalen met een knoflook smaak (zaten voorheen in knoflookolie, nu niet) en zijn de gehaktballetjes in tomatensaus eerder droge gehaktballetjes (geen tomatensaus). De gerechten zijn een stuk droger en minder smaakvol dan voorheen. Ook de service laat te wensen over, je moet te lang wachten op de gerechten waardoor de ene persoon wel kan eten en de andere persoon moet wachten op zijn gerecht. Geen aanrader dus.
Claire B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
De tafels zijn net wat te laag voor het mooie!
Tijdens dat je aan het eten bent word er gevraagd of je klaar bent met eten heel slecht dit!
Talitha17 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
De service was slecht ondanks het helemaal niet druk was in het restaurant.
De koude tapas waren prima, maar enigzins taai.

De warme tapas waren bizar vet, zodra je je vork in het vlees zette droop het vet eruit.
Heel jammer.

Ik zou het restaurant niet aanraden.
Abigail A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Heerlijk eten. Slechte service. 10 minuten wachten op een cola. Kaartjes worden niet opgehaald er word naar gekeken Door het personeel die vervolgens dan Door loopt dit geld ook voor gebruikte bakjes. La Cuba nota voor ons nooit meer
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Prima restaurant. Service was vriendelijk en begreep de klant. Gerechten waren goed en de prijskwaliteit verhouding is in orde.