La Cubanita Roosendaal

Meer informatie over restaurant La Cubanita Roosendaal

7,2
Benji W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De tapas gerechtjes waren lekker maar simpel. Ook was het er zeer rumoerig. De cocktails waren wel lekker.!
Alleen aan de sfeer kon nog wel t een en ander verbeterd worden.
Angela N.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Op 24-9 onwijs lekker onbeperkt tapas gegeten bij La Cubanita. Wij wisten totaal niet wat te verwachten, maar bij binnenkomst werd alles goed uitgelegd!

De aankleding van het restaurant, maak het erg gezellig! Verder werkt er vriendelijk personeel!

Kortom, wij hebben een gezellig avondje gehad met heerlijke tapas, zeker voor herhaling vatbaar!
Guust D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gisteren gegeten bij La Cubania en dat veel tegen.
Kleine zitplaatsen ,sfeer is goed,wel warm.
Eten is van een goede kwaliteit maar minpunt is het bestellen 2 gerechtjes per keer en dat duurt lang.
Ophalen viltje met bestelling duurde 15 minuten en dan weer wachten.
Terwijl er wel 5 keer bediening langs liep bleven onze gebruikte bordjes op de tafel staan.
Al met al niet voor een herhaling vatbaar
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Een restaurant met een gezellige uitstraling. Vooraf op het (kleine) terrasje voor het restaurant een cocktail genomen (veel ijs, dus geen grote hoeveelheid drank). Daarna binnen begonnen met de tapas onder het genot van een goede rosé (Marival). Als starter krijgen we sowieso brood met knoflooksmeersel en tapenade. Prima, maar wel een grote homp brood voor twee personen. De uitleg van het principe is uitstekend. Alhoewel ik vind dat het niet kan (begrijp dat het voor de keuken handig is), wordt bij deze uitleg gelijk aangegeven, dat de tapas niet tegelijk worden geserveerd. Met z'n tweeën ging het, maar als je met een grotere groep bent, kan het daardoor gebeuren dat de helft zijn tapas op heeft en al weer wil bestellen, terwijl de anderen net geserveerd krijgen. De tapas zijn overigens uitstekend bereid en stuk voor stuk om te smullen. Ook hier zouden de porties soms wat kleiner kunnen (zoals de champignons in knoflook, biefstukpuntjes zijn kleine lapjes). De Cabernet Sauvignon reserva bleek een prima keuze bij de vleesgerechtjes.
Al met al een prima avond, uitstekend eten, zeer vriendelijke bediening en voor herhaling vatbaar.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Deze zaak is recentelijk in Roosendaal gevestigd. Het interieur is grotendeels overgenomen van het oude restaurant. Hier en daar zijn wat 'persoonlijke' noten toegevoegd in de vorm van wanddecoraties. De inrichting is sfeervol.

De bediening is wat amateuristisch, er worden zaken vergeten, met loopt te snel en men negeert gasten. Overigens een tip: wij zijn 'gasten' en geen 'mensen' bedrijfsleider.

Je kunt twee gerechtjes per gang bestellen en daar wringt hem de schoen. De gerechten die besteld worden komen niet tegelijk op tafel. Terwijl de een zit te eten zit de andere niks te doen. Dit werkt gewoon niet zo. Tevens moet soms lang op een simpel gerecht gewacht worden.

De gerechtjes zijn goed, maar af en toe wel erg 'klein'. Nu kun je wel zoveel bestellen als je wilt maar je wilt natuurlijk niet na een keer vorken weer met een leeg bord zitten.

Samengevat, prettige inrichting maar de 'formule' werkt niet. De prijs is echter zeer laag.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We hebben hier op maandagavond voor 17,50 euro per persoon onbeperkt tapas gegeten. Over het algemeen waren de kleine gerechtjes goed van smaak. De ene wat beter dan de andere. Zo waren de varkenshaas-puntjes in pittige saus erg lekker. Evenals de roodbaars. De gehaktballetjes (albondigas) vond ik veel minder. Weinig smaak, niet lekker. Vooral in het begin moesten we nogal lang wachten op onze gerechtjes terwijl het helemaal niet druk was. Later ging dit beter.
Al met al een prima avondje voor een heel redelijk bedrag. Prima prijs-kwaliteit. Geen hoogstaande culinaire gerechten, maar wel smakelijke kleine hapjes.