La Cubanita Purmerend

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Deze zaak bestaat al vele jaren. Voor tapas een topzaak. Lekker, snel en goede produkten. Redelijke prijs. De Koemarkt in Purmerend wordt steeds leuker.
Injo .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We hebben al diverse restaurants van La Cubanita bezocht, maar deze springt er uit. Heerlijke, smaakvolle, goed gekruide tapas. De paella is een aanrader, echt op smaak! Daarnaast heerlijke gefrituurde inktvisringen en andere vistapas. De bediening was jong, maar goed en vriendelijk! Het enige wat jammer was dat er een aantal kinderen aan het rondrennen waren en hier werd niets van gezegd (jammer, misschien lastig voor het jonge personeel?). Zeker een aanrader voor jong en oud, met een leuke prijs kwaliteitverhouding.
Amy F.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Op 9/6/16 met een vriendin tapas gegeten bij La Cubanita. Onbeperkt en voor € 17,50 pp. Lekker en betaalbaar! Gezellig op t terras in t zonnetje gezeten. Bediening is vriendelijk en attent. Aanrader!
Suze T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Met een groep van 20 man gegeten !
Dan krijg je een arrangement waarbij je vooraf voor iedereen al dezelfde tapas MOET bestellen ?!? De reden begrijp ik enigzins (iedereen eet tegelijkertijd) maar dat er bakjes/schaaltjes gedeeld moeten worden vind ik persoonlijk minder ! Daarna nog zelf uit kunnen kiezen en dat was fijn ! Eten was lekker dessert viel tegen (naar mijn idee fabrieksspul) maar de cocktails daarentegen SUPER ! Vooral de watermelonfizz !!
Ga vast nog eens.... Maar niet met meer dan 8 personen !!
Lekkerbek50 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We hebben lekker gegeten,niet culinair maar wel lekker. Alleen er mag wel meer saus in de kleine schaaltjes.En complimenten voor de bediening die was top!.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Deze La Cubanita ben ik voor het eerst. Het eten was prima en duurde niet lang aangezien het best druk was voor een maandag. Champignons en balletjes in tomatensaus heb ik anders ervaren bij de La Cubanita. Service was goed, vriendelijk en attent. Voor herhaling vatbaar.
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Afgelopen woensdagavond met 5 personen voor de eerste keer gegeten bij la cubanita op de koemarkt in purmerend. Wij hadden niet gereseveerd maar konden gelukkig zo plaatsnemen. De ronde rafel leek ons erg leuk, alleen was deze helaas na een halfuur al gereserveerd. We bestelden een kan Sangria aangemaakt met Cava, voor ons nieuw wij konden alleen Sangria met rode wijn. Deze viel overigens erg in de smaak bij ons allen. Ondanks de drukte werden de tapas vrij snel geserveerd. De bediende vertelde ons over een aantal nieuwe gerechten op de kaart, waarvan de warme geitenkaas uit de oven onze favoriet was. Wel een minpuntje vonden wij dat we vlak bij de deur zaten waardoor de koude wind af en toe naar binnen waaide, maar aangezien alle andere tafels bezet en we dus niet konden verplaatsen, gaan wij de volgende keer gewoon vooraf reserveren.
Stephanie19921988 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
14 januari met een groep gegeten bij La Cubanita in Purmerend. De bediening (een jongedame die aangaf te manager te zijn) heeft ons totaal respectloos benaderd/behandeld. Wij verbaasden ons als groep op de manier hoe zij reageerde en handelde. Het hele verhaal laat ik achterwege, dit gaan wij via hoger hand spelen. Wij vonden het eten erg droog, daarnaast was er niks in het begin geregeld voor de vegetariër in ons midden. Later kwam de bediening wel met iets vegetarisch, dit was op zijn zachts gezegd niet echt smaakvol.

Wij komen hier in ieder geval niet meer terug!!

Groet
Jurdd .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wat kan je verwachten van een all you can eat zaak... Het eten is gewoon smakelijk, soms een beetje aan de zoute kant. Bediening is jong en kan het hier en daar niet helemaal aan had ik het idee. Mijn vriendin vroeg om een glas water tegen de hoest maar daar konden ze niet aan beginnen... Na het eten had ik nog thee besteld, het warme water kwam wel maar de thee niet. Twee keer om gevraagd en uiteindelijk gezegd dat het niet meer hoefde want we moesten nog naar de film en er was geen tijd meer. Jammer dat het toch op de rekening stond...
Neni .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Hier gegeten met een groep vriendinnen. Dit is een uitstekend zaakje voor een avondje kletsen en hapjes. Leuk ingerichte, beetje studentikoze tent. De kwaliteit van de tapas zijn niet geweldig maar er schieten we een paar smakelijke soorten bovenuit (kalamares en patatas waren erg verrassend). We maakten gebruik van het Mannenharten arrangement. Dit hield in dat je van tapas kon genieten en een dessert met cocktail toe kreeg. Dat dessert was echt niet lekker en het leek alsof het zo uit een pakje uit de vriezer kwam. Ook de cocktail was niet lekker (mier en mierzoet!). De cocktails van de kaart en de huiswijn waren wel goed. Bediening is aardig maar niet echt gemotiveerd.
P P.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Een hele aangename verrassing. Eten was zonder meer uitstekend. Zal niet alles benoemen maar er zat niets tussen wat tegenviel, alles was heerlijk, goed heet en lekker klaargemaakt. Zeker tegen het doordeweekse tarief, geldend vanaf zondag is het erg goedkoop voor wat je krijgt. Alleen het kleine stukje Cheesecake was erg klein en relatief erg duur.
Jaapstam .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Vandaag gegeten met ze 2e gegeten bij la cubanita. Wij werden goed ontvangen Door de bediening. Meteen geholpen voor een drankje en een heerlijk stukje brood met ailoli en tapanade. Service is prima en snel. Het decor ziet er gezellig uit maar soms iets wat donker. Het eten was heerlijk ! Met name ossenhaas op brood en de geitenkaas met serano ham zijn zeker aan te raden. Kortom een heerlijke avond voor weinig geld. Wij komen zeker nog een keer terug!
Bernadette1975 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Hele leuke avond gehad met vrienden, lekker gegeten en uiterst vriendelijke service.
Leuk concept voor een zeer vriendelijke prijs, niet vreemd dat het restaurant dan ook bommetjevol zat.
Linda N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Het is er vreselijk druk en rumoerig. Het meubilair is oké, maar wel erg donker. het concept is heel goed uitgedacht en het eten is heerlijk. De rondes worden snel afgewerkt en de bediening is vlot en zeer vriendelijk.

Ook de prijs-kwaliteit is in zer goede verhouding tot elkaar. Het aanbod van voedselen drank is zeer gevarieerd, wat je ook mag verwachten.

Ik zou hier zeker terugkeren en mijn vrienden meenemen voor een gezellig avondje uit. Mensen, die een dieet volgen, zullen het hier moeilijk hebben door al het lekkers.
Nadiavanderkemp .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Na allemaal goede verhalen gehoord te hebben over la cubanita was ik erg nieuwsgierig. Vandaag hebben we met een groep van 12 collega's hier gegeten. En ik moet zeggen dat ik erg teleurgesteld ben. Ten eerste zaten er nog mensen aan onze tafel. We moesten wachten tot zij klaar waren, de tafel moest nog schoon gemaakt worden en we konden pas 20 minuten later aan tafel. Op zich is dat niet zo heel erg, was het niet zo dat we nergens konden wachten tot de tafel klaar was. Het was te koud om buiten te wachten... Dus stonden we heel onhandig midden in de deur opening ontzettend in de weg van het personeel. Een uur later dan gepland konden we pas eten. Omdat we met een grote groep waren, moesten we een arrangement nemen. Het begon met allemaal koude gerechten, en op zich waren die simpele gerechten oke, de mozzarela tomaat spiesjes, de olijven, ham met meloen (kan ook weinig aan mis gaan). De patatas bravas, smaakte naar goedkope diepvries aardappels. De kipfilet (smaakte naar vieze fabrieks- kip nuggets) in honingsaus was ronduit vies! En de kaaskroketjes, waren ook niet lekker. De pasta salade was smakeloos, de gehakballetjes saai, en smaakloos. De garnalen waren volgens collega's lekker, maar die kon ik niet eten. De ossenhaas puntjes waren mals maar smaakloos, maar door zelf peper en zout toe te voegen waren ze wel lekker.. Het brood was wel lekker en warm..

Er waren 3 mensen die ons serveerde, 2 meisjes en een jongen.. De jongen was erg beleefd en vlot, erg klantgericht en luisterde goed naar vragen en dacht met ons mee. Hij oogde vriendelijk en het leek alsof hij het leuk vond om hier te werken. Een van de andere meisjes was ook erg aardig, rustig, stil en ingetogen maar erg vriendelijk en beleefd, en deed haar werk met een glimlach op haar gezicht. Maar het tweede meisje was ronduit onbeschoft, negeerde een vraag van mijn collega over het eten, reageerde geïrriteerd, en negeerde sommige collega's totaal, en liep de hele avond met een hoofd die onweer stond.. Ik had het idee dat ze liever thuis op de bank lag, en dat ze haar werk met tegen zin deed..

Ik weet zeker dat ik hier nooit meer ga eten, het concept in goedkoop, en dat proef je, het eten is saai, en smaakloos. En als je een arrangement moet nemen vanwege de grote groep, is het helemaal niets! Op het plein in purmerend kan je voor hetzelfde geld veel en veel beter eten
Chantalmv2 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
Hier gegeten met een groep van 12 personen.

Al met het reserveren had ik duidelijk gevraagd of er ook vrij gekozen kon worden van het tapas menu! Na overleg met de 'baas' mocht dit in de 3e ronde wel! Omdat wij toch met 5 (wat lastige eters) kinderen zouden gaan was dit ideaal.

Echter werd ons tijdens het eten in ene gezegd dat we alleen nog wat extra mochten bijbestellen van de al gekregen gerechtjes! Onze kinderen hebben wat aardappeltjes kunnen eten maar wilde graag dus chicken wings gaan bestellen! Nee dit deed niet mee! Uiteindelijk hebben zij toch ieder 1(!!!) chicken wing gekregen en dat was het! Toch maar ijsje laten bestellen want kids hadden natuurlijk nog honger!

Vooraf beter vertellen wat wel mogelijk is lijkt mij een leerpunt voor jullie! Wij zouden niet meer met groep aanraden want waren nu toch 360 euro kwijt voor eigenlijk 7 pers echt eten. Onze kinderen bijna niets gehad behalve brood, aardappel en ijs!
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Wat er in twee jaar tijd kan veranderen werd afgelopen zaterdag duidelijk. Was het eten twee jaar geleden gewoon goed te noemen, moet ik nu constateren dat het echt bagger was. We waren met dertien man en het was stampend druk, maar dat mag geen excuus zijn om stukjes kip in honingdressing te serveren die rechtstreeks uit een fast food keten leken te komen, kaaskroketjes te serveren die proefden naar meelballen, patatas bravas met een sausje dat gewoon smaakte naar mayonaise met een oranje/roze kleur en dan hebben we het nog niet gehad over het feit dat veel gerechten half lauw werden opgediend (stond het al enige tijd klaar voor het werd uitgeserveerd?). Ook waren enkele voorgerechtjes matig en had volgens mij de koude pasta met stukjes chorizo niet veel met een tapas van doen.
De serveersters deden geweldig hun best en namen de tijd voor je; niets op aan te merken. Ook werd er zo goed als zo kwaad rekening gehouden met onze vegetariers.
Voor wat het decor betreft, redelijk sfeervol, maar het was echt flink koud op de plake waar wij zaten, helaas verre van aangenaam.
Kortom, een zeer teleurstellende avond wat eten betreft (ter ere van onze moeder die 83 werd).
Dit is de eerste keer dat ik iets negatiefs op IENS iets neerzet, maar kon het deze keer echt niet laten.

Zondermeer .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
De bediening van deze cubanita is vriendelijk maar ongeïnteresseerd. Het restaurant is een typische cubanita: leuke kleurstelling en decor, jammer van het gekras op de muren. Zo ziet het er uit als een ordi graffiti steeg. Het eten laat erg te wensen over bij deze vestiging: droog vlees is de trent. De cocktails bevatten zo weinig alcohol dat we na een glas ice tea 43 zijn overgestapt naar gewone ice tea, die smaakte bovendien ook beter. Toen een van ons een opmerking maakte over de kurkdroge en aan gort gebakken garnalen, reageerde het meisje erg slecht: 'ja de keuken is net open'... daar konden we het mee doen. Het was zeker niet druk in het restaurant op deze doordeweekse dag.
Vlfs .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Typisch 'tapas' voor de doorsnee Nederlander. Het eten komt volgens mij allemaal uit de verpakking en wordt denk ik gewoon opgewarmd. Ook staat er nergens vermeld dat het verplicht is om p.p. een 'all you can eat'-prijs te betalen, maar die wordt, zonder blikken of blozen, doorberekend. Dus tip: check je rekening, want ons scheelde het ruim 20 euro om de tapas apart af te rekenen.
Sjoerd L.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2014
Wat was het druk zeg maar aan de kwaliteit van het eten en de bediening was dat niet te merken.
Grote garnalen kipspiesjes vispotje eend gerookte zalm ect ect.
Voor de eerste keer hier geweest maar wij komen zeker terug.