La Cubanita Noordwijk

Koningin Wilhelmina Boulevard 12A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart
31-713619070

Over restaurant La Cubanita Noordwijk

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Noordwijk

6,9
Erg lang
Jenneke G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Genoeg keuze in Tapas die ook erg smakelijk zijn. De bediening is vriendelijk, maar de service is zeer traag en niet erg nauwkeurig. Met als gevolg koude tapas.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Alles duurde even lang en wij kregen het eten niet op dezelfde tijd. Zelfs nog niet als wij hetzelfde besteld hadden. De laatste ronde liet zo lang op zich wachten, dat wij die hebben laten houden. Het eten is natuurlijk niet te duur en als je dat bekijkt dan staat het ook in verhouding.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag 'gegeten' bij La Cubanita in Noordwijk. Wat een ellende, we hadden om 8 uur gereserveerd, kregen na ongeveer een half uurtje onze eerste bestelling (prima) 2e ronde duurde al zo lang dat we de 3e ronde alvast mee stuurde. Na 1 uur nog niks. Bleek dat er een personeelstekort was en ze hadden de keuken tijdelijk dichtgegooid ivm de drukte. Dit werd pas verteld nadat we er zelf om vroegen. Personeel liep te vloeken en te schelden op elkaar tussen de gasten. Omdat wij naast de bar zaten konden we dubbel zo hard meegenieten! Nadat we na ruim 1 uur iets van de 2e ronde kregen kwam daarna alles in uptempo wel 3x op tafel. Bleek een fout in het systeem, waardoor ze iedere minuut weer met nieuwe maiskolfjes aankwamen. De schone vaat werd ook geparkeerd op de vieze prullenbak. Hierna zijn we maar snel weggegaan. Zonde van de avond. Dit was een erg slechte ervaring bij La Cubanita.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Restaurant heeft weinig sfeer en komt massaal over. De verhouding prijs kwaliteit van het eten is goed. De meeste tapas die we hebben gegeten waren gemiddeld van smaak, zoals de gamba's, pastasalade met kip en calamaris. De toast met zalm en de carpaccio smaakten beter. De bediening is afstandelijk.
Dianavanoosten .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Geweldige service en goede bediening! Meiden werken allemaal erg hard. We hebben een hele gezellige avond gehad. De verschillende tapas gerechtjes zijn erg lekker. Voor herhaling vatbaar!
Great-gatsby .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Het eten was redelijk tot goed. Verder zijn sommige tapas die je krijgt best wel groot, misschien wel iets te groot. Daarom zit je na drie rondes al snel vol. Houd hier dus rekening mee als je iets gaat bestellen. De bediening was oké, maar niet meer dan dat. Ze hebben alleen oog voor de lege borden en bakjes op tafel. Tot slot was het decor prima, alleen stonden in dit filiaal de tafels iets te dicht op elkaar, waardoor je al gauw met je stoel tegen de stoel van de tafel achter je zit.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Uiteraard weer heerlijk gegeten maar nu met een groep van 18 personen. Wel een aangepast menu wat je vantevoren zelf kan samenstellen via internet maar je krijgt nog steeds genoeg. Ik kan hier elke week wel eten. Voor ieder wat wils. En voor een super mooie prijs.
Defeestdj .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Onze ervaring met La Cubanita Noordwijk was niet goed. Ik snap dat je geen culinaire hoogstandjes hoeft te verwachten maar de kwaliteit van het eten was bedroevend:
- Carpaccio was veel te waterig (hoe? Geen idee, maar het kan)
- temperatuur van bijna alle maaltijden was niet op orde (veel gerechten te koud, alsof het net uit de vriezer kwam)
- Weinig smaak aan meeste gerechten
- Biefstuk was het dieptepunt: taai, geen smaak, muf, en te lauw voor warm gerecht

Daarbij zijn de tafels veels te klein: je zit onder tafel met de knieën tegen elkaar aan. Ook stond de verwarming veels te hoog waardoor het veels te warm was binnen.
MarcvanB .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Leuke tent. Wel even gevraagd of we mochten verhuizen naar een andere tafel omdat we in de loop naar de bar waren geplaatst. Was geen probleem. Bediening was vriendelijk. Eten was goed. Lekker veel gegeten voor weinig geld..
Anaisdefunes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Slecht gegeten, hapjes die wij bestelden kregen wij niet. Slechte bediening en op het laatst wilden wij nog 1 drankje bestellen, maar helaas ze gingen sluiten. Ik kom er nooit meer terug.
Yasmin H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bediening was vreselijk. Eten weghalen wanneer het eten niet op is, bestelling na meerdere keren vragen pas op tafel krijgen, net doen alsof ze je niet zien en geïrriteerd reageren wanneer er wordt gevraagd of er nog een kaartje beschikbaar is om opnieuw te bestellen.

Het eten daarentegen was erg smakelijk, sfeer is goed en het was heerlijk koel in het restaurant .
Robmarianne .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Prima gegeten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar wat je krijgt is gewoon goed! Je zit aan wat krappe maar gezellige tafeltjes en ook door de weeks zat de zaak gewoon vol (woensdag avond). Hier hebben ze een "all you can eat" formule. We hebben veel van de kaart kunnen proeven en we hebben geen slecht of minder gerechtje gehad. Gewoon tapas zoals het hoort. Gezellig zitten en happen voor een leuke prijs. De Argentijnse (rode) huiswijn is gewoon erg lekker.
Feys .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisteravond met een groep gegeten, het eten was opzich wel lekker maar wat de bediening betreft... Nog nooit zo'n irritante en agressieve serveersters meegemaakt. We vonden dat er geen prik meer in de ice tea zat. Dat hebben we ook gezegd en daarna zijn we de hele avond slecht behandeld door de serveersters
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Gisteren hier gegeten.

Prima restaurant.
Zeer snelle service en vriendelijke bediening.
Onbeperkt concept is daar goed begrepen.
Je kan echt onbegrenst eten hier.
En het gaat nog snel ook.
En de gerechten waren allemaal echt prima.
Het enige wat ik als opmerking heb is dat sommige gerechtjes niet helemaal goed warm waren.
Maar verder is dit een absolute aanrader om hier tegaan eten.
Ook de cocktails heb ik allemaal geproefd en die waren ook echt prima!

Waterbies .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Vorige week heb ik hier met twee vrienden gegeten. De entourage is niet zo heel bijzonder. Veel tafeltjes in lange rijen. Maar het ontvangst was netjes en vriendelijk.
Gekozen voor onbeperkt tapas eten voor EUR 17,50. Van ieder schaaltje dat ik bestelde en voorgeschoteld kreeg, heb ik genoten. Met gehakt gevulde paprika's en champignons, eendenborstfilet, kip spiesjes, meloen met ham, varkenshaas spiesjes en nog veel meer.
Stuk voor stuk topkwaliteit. Ik heb echt voortreffelijk gegeten.
Bediening was vlot en vriendelijke. Een klein beetje jammer was wel dat de Spaanse huiswijn in te kleine kinderlijke glaasjes geserveerd werd. De Chileense wijn werd gelukkig wel in een normaal wijnglas aangeboden.
Maar ik kom hier zeker terug.

Marco V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Gisterenavond gezellig gegeten met z'n 10-en, heerlijke gerechten, vlotte bediening, leuke prijzen. Enige nadeel was dat een serveerster ons boos aansprak dat er wel "erg veel schaaltjes teruggingen". Wat echt wel meeviel, dat kostte ons trouwens 2,50 extra, op een totaalsom van 440 Euro, terwijl haar collega vlak daarvoor zomaar een halfvol schaaltje olijven zonder overleg weghaalde.
Maar verder echt een aanrader, ook met kinderen, we komen zeker terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2014
Prijs/kwaliteit in orde maar wat een extreme misser op het gebied van de service. Het all-you-can-eat principe is prima als je bediend wordt tenminste. Na een voortvarende start waarin de eerste twee rondes in een keurig tempo uitgeserveerd werden, ging het fout bij vanaf de derde ronde. Deze duurde eindeloos lang en de vierde ronde kregen we niet meer omdat (zo bleek na veel aandringen met de vraag wat er nou eigenlijk aan de hand was) de kok ontstemd was en weigerde verder te werken. Hij was ontstemd omdat een andere klant (!) commentaar had gegeven op het eten. En omdat bij ons de derde ronde ook al zolang had geduurd, waarvoor de reden onduidelijk bleef, waren wij inmiddels zo ongeveer de laatste gasten. Dit alles speelde zich af tussen 19.30 en 22.00 uur. Door stomheid geslagen zijn we gaan betalen en ontgoocheld naar ons hotel gegaan.
Jannes0124 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Een ruim aanbod in gevrarieerde tapas. Ook genoeg voor vegetariërs! Helaas vaak wel te veel zout in het eten.
Zeer vriendelijke gezellige service!
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2014
Vanavond tapas gegeten en we hebben r van ge-no-ten! T was werkelijk genieten van t eten en een heerlijk zonnetje. Bediening erg vriendelijk en vlot,hebben niet lang op onze hapjes/drankjes hoeven wachten. Kip gerold in bacon erg lekker,gamba's in knoflook mmm..carpaccio goeie vlees smaak en de geitenkaas met honing...hemels. Kortom,wij komen terug!
Lady-C .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Ik vind de sfeer bij La Cubanita altijd erg gezellig. Een leuk muziekje op en de inrichting ziet er leuk uit. Ook de geschreven teksten zijn een leuk detail wat in elk filiaal terug te zien is. In Noordwijk kan er ook op het terras gegeten worden, dit is erg gezellig met mooi weer.
De bediening was vriendelijk, maar had het erg druk.
De gerechten smaken prima. Het onbeperkt tapas eten is een aanrader op de door-de-weekse dagen. Er is van alles wat: van vis tot vlees en van groentes tot gefrituurde gerechten.