La Cubanita Noordwijk

Koningin Wilhelmina Boulevard 12A 2202 GT Noordwijk Nederland Kaart
31-713619070

Over het restaurant La Cubanita Noordwijk

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Noordwijk

Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Julia J.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Een avondje eten bij La cubanita Noordwijk.

Bij binnenkomst alvast een lekker stokbroodje besteld met aioli en een lekkere cocktails.
Nadat de cocktails besteld waren hebben wij heerlijk gegeten. Echter was er na een uur pas brood en deze was zacht en niet zoals we gewend zijn bij La cubanita in Noordwijk. Vervolgens een aantal keer carpaccio besteld, deze was nog bevroren in het midden. Wij werden in het begin vriendelijk geholpen door een jongeman die per ongeluk de toast met zalm vallen en raapte het weer op en legde het terug op het bord. Waarop ik zei “mag ik jou wat vragen?” hij antwoorden met “ja, tuurlijk.”. Ik vroeg “is dit toevallig je eerste werkdag want wij komen hier best vaak eten en hebben je nog nooit gezien” Hij antwoordde met ja dat klopt het is mijn eerste proefavond”. Toen heb ik hem verteld dat als zoiets gebeurd je het niet meer op tafel hoort te zetten en mee terug naar de keuken moet nemen.

Uiteindelijk zijn we gewoon lekker verder gaan eten en uiteraard kregen we nieuwe toast met zalm van deze jongeman. Eenmaal later op de avond was er patat besteld met mayo. Toen wij dat ontvingen was de patat lauw tot koud. Dit hebben we opgegeten maar wel aan R. verteld wat er niet goed was aan het eten zoals de bevroren carpaccio en de koude friet en we hadden nog steeds het brood niet gehad. Dit regelde R. meteen en vertelde dat de ovens kapot zijn en dat het daarom wat langer kon duren. Daarop antwoordde wij “Prima”.

Eenmaal later op de avond kwamen er ineens 5 keer inktvisringen. Dit hadden wij de laatste ronde 2 keer besteld. Maar waarschijnlijk zat er nog een van twee rondes ervoor bij. Wij hebben de laatste inktvisringen echt terug gestuurd omdat het teveel was aan inktvisringen. Toen kwam de bedrijfsleidster R. terug met de inktvisringen en vertelde ons dat het niet de bedoeling is dat we het terug stuurde want we hadden het ECHT besteld. Onze mening was hier anders is want we gaan geen 5X inktvisringen bestellen.
Vervolgens attendeerde ze ons erop dat het personeel zich uitgelachen voelde en zich niet veilig voelde omdat ze het gevoel hadden dat wij ze uitlachte. Dus vroegen wij waar dit vandaan kwam. Wat bleek de nieuwe jongen die zijn proefavond draaide deze avond had het aangegeven. Echter was dit totaal niet onze bedoeling om hem zo te laten voelen. We hadden verder gewoon een leuke meiden avond waar lachen nou eenmaal bijhoort. Ze ging met ons aanvallend in discussie omdat wij het niet eens waren met het feit dat ze vertelde dat het allemaal aan ons lag. Uiteindelijk was ze terug gelopen naar de bar en bemoeide andere dames zich met het feit wat er was gebeurd. Dat het ook echt niet door de beugel kon hoe R. de bedrijfsleider zich had opgesteld tegen ons. Wij stonden hier ook raar van te kijken. Wij komen al JAREN hier over de vloer met alle vriendinnen om een leuk avondje met ze alle te beleven. Deze gedachte is nu compleet vergaan door deze bedrijfsleidster R.

Na dat alle meiden en ik in discussie waren over wat we gingen doen, Betalen of niet betalen besloten we de bedrijfsleidster te laten komen omdat wij een excuses van haar wilde. Toen kwam de vriendelijke chef-kok N. van de avond naar ons toe om ook ons verhaal aan te horen. Wij hebben aan hem het hele verhaal uitgelegd wat er aan de hand was en dat wij besloten te willen betalen als de bedrijfsleidster R. haar excuses aanbiedt.

Even later kwam de chef-kok N. zelf terug met het nieuws dat R. niet haar excuses wil aanbieden. Onze reactie hierop is dat wij ons telefoonnummer hebben achtergelaten om contact te krijgen met de eigenaar van La cubanita Noordwijk en dus niet betalen mits ze haar excuses aanbiedt voor het vergallen van onze avond.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Ik kom al jaren bij deze La Cubanita, vindt het eten heerlijk en zeker betaalbaar. Helaas is het vanaf het begin dat ik kwam alleen maar slechter geworden in alle opzichten: personeel, kwaliteit van eten en wachttijd. Ik kom er voorlopig niet meer en raadt het mensen ook zeker niet meer aan wat ik vroeger wel altijd deed...
Kim H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Het is hier echt achteruit gegaan.
Er waren 3 van de 5 warme gerechten, koud. Het duurde elke keer een half uur voordat wij iets kregen, zowel drinken als eten. Wij zijn hier eerder nog nooit zo slecht geholpen en hebben hier ook nog nooit zo slecht gegeten. Ook van de rekening klopte niets.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Wat een teleurstelling!
Na lang wachten (intussen kwam de bediening ons wel steeds van drankjes voorzien) kwam er een mand met brood en tapenade op tafel.
En na nog langer wachten nog zo'n mand met brood. En daarna toast met zalm.
Na zoveel brood was de lekkere trek in tapas behoorlijk afgenomen.
De kwaliteit van die tapas liet echt te wensen over. Koud en vooral vet. Hamburgertjes, balletjes en meer van dit soort gourmet-achtige hapjes.
Maiskolfje was wel lekker maar daar valt ook niet veel aan te bereiden. Zonde van ons geld.
De bedienende dames liepen hard maar door de enorme drukte hebben we echte veel te lang op ons eten moeten wachten, dat vervolgens niet aan onze verwachtingen heeft voldaan.
Daarbij stond ondanks dat het begin januari is de verwarming uit en kwam er een koude tocht door het plafond achter de ingang.
Jenneke G.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Genoeg keuze in Tapas die ook erg smakelijk zijn. De bediening is vriendelijk, maar de service is zeer traag en niet erg nauwkeurig. Met als gevolg koude tapas.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Alles duurde even lang en wij kregen het eten niet op dezelfde tijd. Zelfs nog niet als wij hetzelfde besteld hadden. De laatste ronde liet zo lang op zich wachten, dat wij die hebben laten houden. Het eten is natuurlijk niet te duur en als je dat bekijkt dan staat het ook in verhouding.
Tessa S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Afgelopen zaterdag 'gegeten' bij La Cubanita in Noordwijk. Wat een ellende, we hadden om 8 uur gereserveerd, kregen na ongeveer een half uurtje onze eerste bestelling (prima) 2e ronde duurde al zo lang dat we de 3e ronde alvast mee stuurde. Na 1 uur nog niks. Bleek dat er een personeelstekort was en ze hadden de keuken tijdelijk dichtgegooid ivm de drukte. Dit werd pas verteld nadat we er zelf om vroegen. Personeel liep te vloeken en te schelden op elkaar tussen de gasten. Omdat wij naast de bar zaten konden we dubbel zo hard meegenieten! Nadat we na ruim 1 uur iets van de 2e ronde kregen kwam daarna alles in uptempo wel 3x op tafel. Bleek een fout in het systeem, waardoor ze iedere minuut weer met nieuwe maiskolfjes aankwamen. De schone vaat werd ook geparkeerd op de vieze prullenbak. Hierna zijn we maar snel weggegaan. Zonde van de avond. Dit was een erg slechte ervaring bij La Cubanita.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Restaurant heeft weinig sfeer en komt massaal over. De verhouding prijs kwaliteit van het eten is goed. De meeste tapas die we hebben gegeten waren gemiddeld van smaak, zoals de gamba's, pastasalade met kip en calamaris. De toast met zalm en de carpaccio smaakten beter. De bediening is afstandelijk.
Dianavanoosten .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Geweldige service en goede bediening! Meiden werken allemaal erg hard. We hebben een hele gezellige avond gehad. De verschillende tapas gerechtjes zijn erg lekker. Voor herhaling vatbaar!
Great-gatsby .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Wij hebben hier met 4 personen gegeten. Het eten was redelijk tot goed. Verder zijn sommige tapas die je krijgt best wel groot, misschien wel iets te groot. Daarom zit je na drie rondes al snel vol. Houd hier dus rekening mee als je iets gaat bestellen. De bediening was oké, maar niet meer dan dat. Ze hebben alleen oog voor de lege borden en bakjes op tafel. Tot slot was het decor prima, alleen stonden in dit filiaal de tafels iets te dicht op elkaar, waardoor je al gauw met je stoel tegen de stoel van de tafel achter je zit.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Uiteraard weer heerlijk gegeten maar nu met een groep van 18 personen. Wel een aangepast menu wat je vantevoren zelf kan samenstellen via internet maar je krijgt nog steeds genoeg. Ik kan hier elke week wel eten. Voor ieder wat wils. En voor een super mooie prijs.
Defeestdj .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Onze ervaring met La Cubanita Noordwijk was niet goed. Ik snap dat je geen culinaire hoogstandjes hoeft te verwachten maar de kwaliteit van het eten was bedroevend:
- Carpaccio was veel te waterig (hoe? Geen idee, maar het kan)
- temperatuur van bijna alle maaltijden was niet op orde (veel gerechten te koud, alsof het net uit de vriezer kwam)
- Weinig smaak aan meeste gerechten
- Biefstuk was het dieptepunt: taai, geen smaak, muf, en te lauw voor warm gerecht

Daarbij zijn de tafels veels te klein: je zit onder tafel met de knieën tegen elkaar aan. Ook stond de verwarming veels te hoog waardoor het veels te warm was binnen.
MarcvanB .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Leuke tent. Wel even gevraagd of we mochten verhuizen naar een andere tafel omdat we in de loop naar de bar waren geplaatst. Was geen probleem. Bediening was vriendelijk. Eten was goed. Lekker veel gegeten voor weinig geld..
anaisdefunes .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Slecht gegeten, hapjes die wij bestelden kregen wij niet. Slechte bediening en op het laatst wilden wij nog 1 drankje bestellen, maar helaas ze gingen sluiten. Ik kom er nooit meer terug.
Yasmin H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Bediening was vreselijk. Eten weghalen wanneer het eten niet op is, bestelling na meerdere keren vragen pas op tafel krijgen, net doen alsof ze je niet zien en geïrriteerd reageren wanneer er wordt gevraagd of er nog een kaartje beschikbaar is om opnieuw te bestellen.

Het eten daarentegen was erg smakelijk, sfeer is goed en het was heerlijk koel in het restaurant .
robmarianne .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Prima gegeten. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar wat je krijgt is gewoon goed! Je zit aan wat krappe maar gezellige tafeltjes en ook door de weeks zat de zaak gewoon vol (woensdag avond). Hier hebben ze een "all you can eat" formule. We hebben veel van de kaart kunnen proeven en we hebben geen slecht of minder gerechtje gehad. Gewoon tapas zoals het hoort. Gezellig zitten en happen voor een leuke prijs. De Argentijnse (rode) huiswijn is gewoon erg lekker.
Feys .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gisteravond met een groep gegeten, het eten was opzich wel lekker maar wat de bediening betreft... Nog nooit zo'n irritante en agressieve serveersters meegemaakt. We vonden dat er geen prik meer in de ice tea zat. Dat hebben we ook gezegd en daarna zijn we de hele avond slecht behandeld door de serveersters
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Gisteren hier gegeten.

Prima restaurant.
Zeer snelle service en vriendelijke bediening.
Onbeperkt concept is daar goed begrepen.
Je kan echt onbegrenst eten hier.
En het gaat nog snel ook.
En de gerechten waren allemaal echt prima.
Het enige wat ik als opmerking heb is dat sommige gerechtjes niet helemaal goed warm waren.
Maar verder is dit een absolute aanrader om hier tegaan eten.
Ook de cocktails heb ik allemaal geproefd en die waren ook echt prima!

waterbies .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Vorige week heb ik hier met twee vrienden gegeten. De entourage is niet zo heel bijzonder. Veel tafeltjes in lange rijen. Maar het ontvangst was netjes en vriendelijk.
Gekozen voor onbeperkt tapas eten voor EUR 17,50. Van ieder schaaltje dat ik bestelde en voorgeschoteld kreeg, heb ik genoten. Met gehakt gevulde paprika's en champignons, eendenborstfilet, kip spiesjes, meloen met ham, varkenshaas spiesjes en nog veel meer.
Stuk voor stuk topkwaliteit. Ik heb echt voortreffelijk gegeten.
Bediening was vlot en vriendelijke. Een klein beetje jammer was wel dat de Spaanse huiswijn in te kleine kinderlijke glaasjes geserveerd werd. De Chileense wijn werd gelukkig wel in een normaal wijnglas aangeboden.
Maar ik kom hier zeker terug.