La Cubanita Nijmegen

Groesbeeksedwarsweg 299 6521 DK Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant La Cubanita Nijmegen

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Nijmegen

Kan beter
Kan beter
Olivia J.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Al langere tijd enthousiast over La Cubanita Nijmegen, dit keer echter een mindere ervaring gehad. Gewend aan een vriendelijke en vaardige bediening, dit keer was het allemaal wat chaotisch.
Ver van tevoren gereserveerd, bij aankomst leek het meisje dat ons hielp echter niet te weten waar de desbetreffende tafel stond. Tijdens het diner hebben we een aantal verschillende bedieningsleden aan de tafel gehad die een bestelling kwamen opnemen, terwijl we deze net hadden doorgegeven. Ook kwam het eten een stuk later dan we van dit restaurant gewend zijn, de bediening leek wat doelloos rond te lopen.
Over het algemeen een gezellig restaurant, goede sfeer en lekker eten en drinken. Alleen erg jammer van de slechte ervaring van deze avond.
Veerle V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Om 19:45 hadden we gereserveerd voor zes personen bij La Cubanita. Het was mooi weer dus het terras zat vol en binnen zat het aardig vol. Hierdoor hebben wij 20 minuten moeten wachten totdat er voor de eerste keer iemand bij de tafel kwam om drinken op te nemen. Na de eerste ronde te besteld te hebben en na 30 minuten nog niets ontvangen te hebben, bestelde we vast de tweede en derde ronde. Na 1,5 uur hadden we in totaal 8 gerechtjes ontvangen van de eerste twee rondes (in totaal 24 gerechtjes). Na hier wat van te zeggen, kwamen er vier gerechtjes snel gebracht. Waarvan drie gerechten op de tafel achter ons (die leeg was) werden neergezet. Uiteindelijk hebben we nog 4 rondes besteld waarvan we minimaal de helft niet gekregen hebben. Er was weinig begrip als we hier naar vroegen: 'ja het is druk, komt er nog aan'. Er werd totaal geen begrip getoond of excuses gemaakt. Na 2,5 uur kwam één keer iemand aan tafel dat een bepaald gerecht (Wat we in de eerste ronde besteld hadden) op was. De vervanging voor dit gerecht: ook nooit gekregen.
De kwaliteit van het eten viel ook erg tegen, te kort gefrituurde groentekroketjes, veel te zoute paprika, brood dat heel erg hard was. Kortom een duur avondje voor slechte kwaliteit, slechte service waarbij we eigenlijk meer bezig waren met bedenken welke gerechten we nog kregen, dan dat we een avondje zorgeloos konden eten en borrelen.
olivia123 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Heerlijk gegeten hier vorige week, wij zijn een fan van La Cubanita en Nijmegen is zeker de moeite waard voor een avondje uit! Na de verbouwing straalt de zaak ook iets meer rust uit. Vriendelijke dames en lekkere cocktails op het zonnige terras!
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Erg lekker gegeten. Maar de bediening was een beetje chaotisch. We hadden 1 persoon met een zoutloos/zoutarm dieet dit was erg lastig allen gerechten waren redelijk zout. (We hadden bij reservering dit dieet al aangegeven). Verder zeker goed gegeten en een leuke avond gehad!
co87 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wat een dramatische tent is dit. Met zijn zessen wezen eten. Het grote probleem hier is dat je geen 'vaste' serveerster hebt per tafel. Niemand vraagt of je wat wil drinken, je borden worden niet opgeruimd, eten duurde eindeloos en was taai, vet of smakeloos.
Ergste van alles was een serveerster die ronduit kwaad leek te zijn en pertinent een blik had alsof ze ons neer wilde steken. Dit werd zo belachelijk dat we uiteindelijk geklaagd hebben bij de manager, die zelf geen enkel overzicht leek te hebben. Drankjes kwamen niet, gevraagd bij de bar, alwaar de jongen vroeg 'wat we dan besteld hadden'. Natuurlijk weet je dat niet voor 6 personen, bovendien werk ik daar niet, hij wel. Uiteindelijk stonden de drankjes dubbel op de bon. Overal drie keer om moeten vragen. De manager gaf ons uiteindelijk een rondje drankjes gratis, maar oh... wat was dit slecht. Ongelofelijk dat dit kan, het voltallig personeel zou vervangen moeten worden, al lopen er een paar arme schapen die heel lief zijn maar gewoon een goede baas nodig hebben.
Marjanca .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Na de verbouwing weer eens een kijkje genomen en wederom een prima avond gehad bij La Cubanita Nijmegen! Eten is niet bijzonder De vriendelijke damens in de bediening die je het gevoel geven dat je er als gast echt toe doet. Eten dat past bij een klein prijsje. Het was gezellig.
Nijmo .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
Wel lekker gegeten bij La Cubanita. Vond het erg druk waardoor de bediening het niet steeds goed kon bijbenen, wat toch wel redelijk essentieel is bij hun formule. Bleven wel steeds vriendelijk. Veel jonge bezoekers. Geeft wel een sfeer waar je van moet houden.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Ondanks vele negatieve recensies zijn we gisteravond met zeven personen naar la Cubanita gegaan. Bij binnenkomst waren we al aangenaam verrast, het zag er gezellig en sfeervol uit.
Over het eten en de bediening niets dan lof, alle bestelde gerechten smaakten goed en en de bediening liep vlotjes.
Kortom een aanrader.
Valerie B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Hier met een groep collega's gegeten, wat een vreetschuur! Kwantiteit staat duidelijk boven kwaliteit. All you can eat tapas en elke keer wat anders proberen in de hoop dat er een keer wat lekkers tussenzat. Niet gelukt! Alles was zeer vet en zout, zelfs al bestelde je een gezonde salade dan nog zwommen de groenten in olie. De ossenhaaspuntjes waren taai alsof ze al uren onder een verwarmingslamp lagen. Champignons met kaas die te hard gebakken waren waardoor er niks van overbleef, ronduit slecht.
Wat ook heel erg was is dat je niet eens kraantjeswater kreeg, terwijl we wel volop wijn etc consumeerden. Laffe actie.
De meisjes in de bediening waren wel vriendelijk.
Was mijn eerste keer en laatste keer.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Voor mij 3 dikke achten. Je kunt hier lekker eten! Voor een goede prijs €17.50 mag je niet al te veel verwachten! Goede bediening en ruim opgezet qua tafels en stoelen. Ik vind het een fijn restaurant om te eten.
Suja C.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Hier gegeten met collega's en een erg leuke avond gehad. Helaas kwam dit niet door het restaurant. Dit was mijn eerste ervaring met een all u can eat tapas en ik was een beetje teleurgesteld. Op het eerste oog lijkt het alsof je veel keuze hebt, maar veel gerechten smaakten hetzelfde en waren ook gefrituurd. Erg vlakke en goedkope smaken ook. Je blijft ook maar drinken bestellen omdat alles zo zoutig was. De sfeer van het restaurant was ook niet echt gezellig te noemen. Kaal en rommelig vond ik het ogen. Het enige positieve was de bediening. Vriendelijk en snel met serveren. Dit restaurant zat wel vol op een vrijdag dus populair is het wel. Ik kom er liever niet meer terug.
akawenan .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Ik vond het eten echt tegenvallen. Saus bij de carpaccio, hamburgers en pastasalade was te overheersend. Jammer dat je niet tegelijk samen kunt eten. De één heeft haar porties al bijna op terwijl de anderen nog op hun porties moeten wachten. We hadden voor onbeperkt tapas gekozen maar dessert was niet inbegrepen, heel apart.. Qua decor vond ik het het ook niet leuk en gezellig uit zien. Dat je overal op de muren mag schrijven ziet er rommelig uit vind ik. Niet voor herhaling vatbaar helaas.
beer87 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2015
Wat een waardeloos restaurant! Het is eerder een fastfood keten dan een restaurant te noemen. Bediening is onervaren, eten veelal gefrituurt en overal lijkt dezelfde saus overheen gegooid te worden. Daarnaast is het er vies (te weinig personeel om schoon te maken?). Gereserveert voor 5 personen en ze komen aan zetten met een tafel voor 4. Gevraagd of het twee persoonstafeltje dat ernaast stond aangeschoven kon worden maar dit was niet mogelijk want ja, daar kon nog een tweetje zitten. Ronduit belachelijk! Personeel is er niet op uit zijn gasten een leuke avond te bezorgen maar om zoveel mogelijk mensen op één avond binnen te halen. Kortom: onpersoonlijke vreetschuur waar je als een stel varkens op elkaar gevoerd wordt met vet en ongezond eten. Dit heeft helemaal niets met tapa's te maken!
Rifat .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Gisteren met vrienden gegeten en dit was bepaald geen succes. Bediening bestaat uit alleen maar jonge dames met zeer weinig tot geen ervaring. Het eten liet lang op zich wachten en de lege borden bleven tot we er wat van zeiden. We bestelden kip en dit bleken kip nuggets met chili saus. Ook het vlees had weinig smaak. De inktvisringen leken wel van rubber. Uiteindelijk waren we €33 kwijt aan het eten. Een bedrag waar ik voor in Nijmegen wel kwalitatief betere eet gelegenheden. Ik ga er niet meer heen
Tjalie .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Groot restaurant op een gezellige plek in Nijmegen. Veel keus in gerechten, goede prijs/kwaliteit verhouding, prettige bediening, leuke inrichting.
Madelon L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Het eten was oké. De carpaccio met pestodressing was heerlijk, de rest van de gerechten die we geproefd hebben waren niet echt speciaal.
De bediening was waardeloos. Nadat we het kaartje hadden ingevuld met onze bestellingen, duurde het erg lang voordat ze het briefje kwamen ophalen. Lege borden bleven lang staan en ook kwamen ze de bestellingen verdeeld brengen, soms zat er 10 minuten tussen voordat de ander zijn of haar gerecht had. Ook het drinken liet lang op zich wachten, er werd niet aan ons gevraagd of we nog wat te drinken wilden nadat onze glazen al ruim een half uur leeg waren.
De sfeer was heel druk en rommelig.
Maj D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Dit weekend heerlijk gegeten bij La Cubanita. Vooral de gegrilde aubergine met honing en de catalaanse mosselen waren erg lekker! De stoel van m'n vriendin was nog al plakkerig maar op verzoek heeft het personeel dat netjes schoon gemaakt. Een gerecht dat we wat minder lekker vonden werd zonder problemen mee terug genomen, hier hoefden we ook niet voor bij te betalen oid. De sfeer en de Spaanse muziek op de achtergrond vonden we erg gezellig. We zaten er wel een beetje krap. Maar over het algemeen goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kom hier nog wel een keer :)
Marl0 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Zelf ben ik dol op tapas eten. Helaas voor de eerste keer een domper meegemaakt.
- De bediening kwam erg onervaren over
- Het duurde erg lang voordat de gerechtjes geserveerd werden
- De tapas kwamen niet tegelijk
- De porties waren soms erg klein en dan weer erg groot (vb. 5 flinke rolletjes ham geitenkaas? Niet opeten was mogelijk maar dan krijg je te maken met verspillings regels: dus extra betalen)
- Na 4x gevraagd te hebben om mijn drankje, het maar laten zitten en om de rekening gevraagd

conclusie: absoluut niet voor herhaling vatbaar.
Sophie1992 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2014
Gister gegeten bij La Cubanita. De aankleding van het restaurant is gelijk aan de andere vestigingen; gezellig ingericht met een rommelig karakter wat zeker sfeer aanbrengt. Je begeeft je echt in een Spaans eetcafeetje. Leuk dat je een eigen kreet op de muur mag achterlaten. Het eten is voor de prijs-kwaliteit verhouding prima al mag er bij sommige gerechten iets meer aandacht aan besteedt worden.
Toen wij binnenkwamen was er een probleem met de reservering. Er werd vrij moeilijk over gedaan en toen wij eenmaal aan tafel zaten duurde het super lang voordat er uberhaupt aan ons werd gevraagd wat wij wilden drinken. De tafel was vies en werd niet schoongemaakt en het brood wat wij bestelden liet ook erg lang op zich wachten.
De 6(!) dames in de bediening waren onervaren en dat maakte dat er voor mij aan deze avond toch een zwart randje zat. Jammer, want het is een goed lopend concept en lekker eten voor niet al teveel geld.
Op naar de volgende vestiging van La Cubanita!
MZM .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
Vanavond in dit restaurant tapas gegeten. Het eten was oké, maar tapas kunnen veel beter. Maar vooral de service was extreem slecht. Bij binnenkomst troffen we een half leeg restaurant, maar er was geen tafel beschikbaar voor ons, want de tafels binnen moesten vrij blijven voor het geval dat de gasten die buiten zaten, naar binnen zouden willen. Of wij dan aan de bar mochten eten moest nagevraagd worden en dat duurde lang. In de tussentijd werd ons geen drankje aangeboden. Omdat ze ons vergeten leken te zijn opnieuw geïnformeerd... Er bleek een tafel voor ons schoongemaakt te worden. Wederom wachten en uiteindelijk dan een tafel. Vervolgens werden de tapas niet bezorgd in de volgorde waarin we ze besteld hadden, dus het stokbrood met aeoli kregen we als laatste ipv aan het begin. De 2 glazen die we bij de karaf water zouden krijgen werden vergeten; dus hier weer opnieuw om gevraagd. We besloten een dubbele espresso en een thee toe te nemen. Toen deze er 20 min na bestelling nog niet waren, nog maar eens geïnformeerd. Waren ons wederom vergeten. Opnieuw besteld. Bij het afrekenen bleek de espresso en thee 2 keer op de bon te staan en werd ons voor de 8e keer gevraagd welk arrangement we hadden (geen). Kortom, dit restaurant moet ernstig na gaan denken hoe de service verbeterd kan worden. Maar ons zien ze in ieder geval nooit meer terug.