La Cubanita Nieuwegein

Stadsplein 2c 3431 LZ Nieuwegein Nederland Kaart

Over restaurant La Cubanita Nieuwegein

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Nieuwegein

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,9
6,9
Sophias S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Leuke plek om een gezellige avond te hebben. Eten is lekker voor ieder wat wils. Kom er graag. Bediening is uiterst vriendelijk. Zomers kun je er prettig buiten zitten.
Bvanbeek .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Maandag gezellig met een vriendin naar La cubanita gegaan. Super gezellig en heerlijk gegeten. Als je binnekomt word je vriendelijk onthaald en je voelt gelijk een gezellige sfeer. We hebben niet lang op ons eten moeten wacht. En gezellige en vrolijke meiden in de bediening.
Het eten en de cocktails waren heerlijk! Alleen paar stukjes vlees waren een beetje taai. Voor de rest was het heerlijk gegeten en afgesloten met een lekker toetje!
Kom zeker een keer terug en La Cubanita nieuwegein is zeker een aanrader als je een gezellig avondje met lekker eten wilt hebben!
Nelvaneck .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het was erg druk Vaderdag er ging wat fout met de bestellingen. Maar de danes en de nieuwe bedrijfsleider weten dit met een vriendelijk woord en een lach op te lossen. Heerlijk gegeten ons favoriet La Cubanita
12345_ .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Een gezellig restaurant met een leuke sfeer! Leuk ingericht en met vrolijke muziek. Soms moet je wat langer wachten op je eten, maar dat is het helemaal waard. Leuke meiden in de bediening. Ik kom hier zeker nog een keer terug!
Caitlin S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Afgelopen week bij de vestiging in Nieuwegein gegeten. Die avond was het erg druk, maar zelf vind ik dit altijd gezellig. Service was prima, de bediening was erg vrolijk. Soms iets te vrolijk. Verder was het eten niet speciaal maar wel erg lekker. Voor zo'n prijs heb je een hele gezellige avond en vertrek je met een (te) volle maag naar huis. Cocktails ook erg lekker en de cheesecake is een aanrader. Af en toe duurde het langer totdat het eten kwam maar We moeten niet vergeten dat we bij een tapasrestaurant en dat gezelligheid hier voorop staat. Kortom, zeer tevreden.
Frederik31 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
leuke gezellige muziek en decor. Echt warme sfeer. we voelden ons welkom en hebben heerlijk gegeten. Voor 17,50 onbeperkt tapas en de drankjes en toetjes vielen daarbuiten. prijs/kwaliteit is goed.Bediening vrolijk en werken hard.
Dafdaf .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Een super leuk restaurant en vooral erg gezellig. Ik kwam binnen en kwam gelijk helemaal in de gezellige sfeer door de muziek en het leuke decor. De service was helemaal top het was erg druk maar daar merkte ik helemaal niks van. Super leuke en gezellige meiden. Het eten was heerlijk me buikje zat helemaal vol. De cocktails waren al helemaal heerlijk en dan heb ik het nog niet eens over het toetje gehad. In een zin; een geweldige top avond. Ik ga zeker snel nog een keer.
Felicccc .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
heerlijk gegeten bij La Cubanita in Nieuwegein !
De bediening is leuk , vriendelijk en vrolijk. Suuper leuk dat er ook een nieuwe kaart is met een aantal nieuwe gerechtjes en natuurlijk ook het lekkere Rico biertje ! :)) Af en toe duurde de gerechtjes wat langer omdat het restaurant helemaal vol zat maar daar hebben wij niks van merkt de sfeer bleef die tijd ook gezellig! En Als toetje de heeeelijke cheescake! ik heb er van genoten
Wij komen zeker terug
Avhilten .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Afgelopen week bij La Cubanita wezen eten, het eten was heel erg lekker, er was heel veel keuze in de verschillende gerechtjes dus er zat voor iedereen wat bij. Aan alle serveersters die er werken kon je zien dat ze er echt plezier in hadden! Goede service! Het enige mindere was dat we even moesten wachten voordat we konden gaan zitten omdat het heel druk was en we niet gereserveerd hadden. Toen er eenmaal een tafeltje vrij kwam werden we gelijk geholpen. We komen zeker nog een keer terug!
Indymartens .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Erg lekker gegeten! Er is ontzettend veel keuze in gerechten. De kwaliteit van de tapas vond ik erg goed, en de service was ook prima! Heerlijke avond gehad!
Kiaar L.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik en me vriend wouden een gezellig dagje maken, en afsluiten met een lekker etentje. We hadden een leuk ontvangst en eten was lekker. Wel mochten de serveersters soms iets meer lachen. Voor de rest leuke avond gehad
DebiB .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Ik heb het super leuk gehad bij la cubanita ! Het personeel was echt top, super vriendelijk. Het eten was erg lekker en zeker voor die prijs. Ik ben zeer tevreden weer naar huis gegaan
Chantal2297 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Afgelopen dinsdag avond hier met 5 vriendinnen gegeten! De avond begon goed met lekker eten en vriendelijk personeel maar rond de laatste ronde gebeurde er iets vreemds. Vanuit de keuken werd er een pot met aioli 'gegooid' door volgens de bediening; baldadige koks. Deze pot barstte in 100e stukjes tussen 2 van mijn vriendinnen in, die hierdoor volledig onder het glas en de aioli zaten. Om ons tegemoet te komen werden er per persoon 1 drankje van de rekening gehaald! Echt de meeste slechte service die ik me ooit bij zo'n actie kan bedenken!!!
GSVDH .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Een hartstikke gezellige avond gehad met vriendinnen bij het tapas restaurant in Nieuwegein ! Vriendelijk personeel, lekkere tapas en heerlijke desserts. Het restaurant zat erg vol deze avond, maar de service bleef snel en goed. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, wij komen zeker nog een keer terug !
Kimlalleman .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een erg gezellig en goed restaurant! Het personeel is in een woord top! Hele vriendelijke en vrolijke meiden. Het was gezellig druk in het restaurant, maar daar merkte we amper iets van. Snelle service en het eten ziet er goed uit. Er is veel variatie tussen de verschillende gerechten. Ik heb een allergie, er werd gelijk een speciaal menu uitgeprint waarin ik in een oogopslag kon zien wat ik wel en wat ik niet mocht eten. Super! Het restaurant ziet er overigens ook leuk uit. Er heerst een informele sfeer, dat vindt ik erg fijn! Ik ga hier zeker weer heen zeker voor die prijs!!

Vboere .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Echt een aanrader! We hebben er erg lekker gegeten voor een zeer goede prijs. Het is er leuk en gezellig ingericht. Op de avond dat wij er waren zat het restaurant vol. Maar hebben er niks van gemerkt kwa wachten op drinken en gerechten. Personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je.

Komen zeker terug!
Dvanoostrom .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Een erg gezellig restaurant. Personeel werkt hard maar is altijd vrolijk tegen de klant!! De sfeer is goed en het eten is super! Een aanrader voor iedereen !
Louise H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Erg lekker gegeten, goede service, leuke sfeer. Veel variatie in het menu, er werd goed voor gezorgd dat je het naar je zin had en de meiden die er werken maken het je naar je zin en zien eruit alsof ze het zelf ook naar hun zin hebben. Prijs-kwaliteit verhouding is zeker goed! Ik zou er zo nog een keer gaam eten.
Christan R.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Vanavond voor het eerst daar weze eten..gaan normaal altijd bij deze vesteging in utrecht eten maar goed ook...eten was ongelofelijk slecht droge kip en varkenshaas alles zo goed als smaak en zoutloos zeker geen aanrader gaan liever gewoon weer na utrecht want die is vele mate beter..
Fransvschaak .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Ik heb veel tapas in me leven gegeten maar dit sloeg echt alles. Het eten was zeer slecht! Slechts even enkele hapjes op een rij, de kip met honing smaakte naar kant en klare kipnuggets die in de honing waren gedoopt, inktvis ringen waren zwaar uitgedroogd. De aardappeltjes waren zwart, op de ossenhaas zat aangebrande groenten. Ham zien hun aan voor bacon. Eten was koud. Kortom zonde van het geld, ik had net zo goed zelf bitter garnituur thuis kunnen frituren.