La Cubanita Maastricht

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30
sliepo .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Hier op een maandagavond gaan eten, en ik moet zeggen dat het er vrij druk was. Gelukkig hadden we van te voren gereserveerd. Vriendelijk personeel, en het eten perfect in orde. Voldoende keus, voor ieder wat wils !
Carina A.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
In de kerstvakantie wilden wij een tafeltje reserveren maar tot onze spijt was de hele avond vol geboekt. We hebben ons telefoonnummer achter gelaten met de vraag wanneer er toch nog een tafel vrij zou komen, of La Cubanita ons wilde bellen. En dat gebeurde. Keurig en heel erg fijn! Om 20.00 uur zou er een tafel voor ons vrij zijn maar omdat het zo ontzettend koud was, zijn we rond 19.30 uur al binnen gestapt. Er was op dat moment een tafel vrij waar we direct plaats konden nemen. Vriendelijk bediening en hoewel de start van drankjes en eerste tapas moeizaam was, ging het in de loop van de avond steeds vlotter. De hapjes zijn prima van formaat en goed van smaak. De sangria is heerlijk maar wel wat aan de prijs voor € 17,50 per liter. We hebben er echter toch nog eentje besteld....hij smaakt zo goed. Kortom; bediening die nog service verleend en hapjes voor een zeer schappelijke prijs. Wij hebben een hele fijne avond gehad!
Steef V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Dit is de eerste keer dat ik ben aangeschoven bij een La Cubanita restaurant, daar heb ik zeker geen spijt van. Omdat het rustig was in het restaurant hoefde wij ons niet te houden aan het ''2 tapas per keer concept''.
De bediening was erg vriendelijk, kwamen vaak langs om onze bestellingen op te nemen (erg fijn!)

De kwaliteit van het eten is prima, bediening adequaat, decor niet echt mijn ding maar wel passend bij de Zuid Amerikaanse stijl waar La Cubanita voor gekozen heeft.

Een minpuntje vind ik de prijs van het Corona bier, €4,50 voor een flesje bier is wat aan de hoge kant. Verder prima, gezellig gehad en heerlijk gegeten.
Wij komen zeker nog eens terug!