La Cubanita Leiden

Meer informatie over restaurant La Cubanita Leiden

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Leiden

Janine T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
We komen regelmatig hier eten. Het is een gezellig restaurant met vriendelijke bediening en lekker gevarieerd eten. Super!
C. K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Hadden een tafel gereserveerd, maar bij binnenkomst bleek er een voor ons onduidelijke reden te zijn waarom de tafel nog niet vrij was. Hierdoor moesten we aan de bar in een smal gangpad wachten. Uiteindelijk heb ik zelf gevraagd of een andere tafel dan de tafel waar we op wachtten vrij was, en daar mochten we plaatsnemen. Deze tafel vond ik leuker, dus geluk bij ongeluk. Lekker gegeten van de tapas. Vriendelijke, vlotte bediening. Restaurant is erg klein en smal. Lekkere cocktail gedronken, Watermelon Fizz. Rondom de bar hing een verschrikkelijke geur, wellicht vanuit de toiletten? Al met al redelijk goede ervaring.
Ankaro .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Gezellige avond gehad in La Cubanita in Leiden. Vlotte en vriendelijke bediening en de tapas waren lekker. Heerlijk! Net zoals de cocktails.
Een aanrader!!
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Voor een schappelijke prijs onbeperkt tapas eten. Dan moet je concessies doen aan de kwaliteit. Maar dat viel mee.
Pijpenla ingericht in Cubaanse sfeer. Veel kleur, beetje Vintage. Gezellig ontvangst klein tafeltje, maar het paste precies. Vriendelijk meisje verteld de 'regels' en daarna begint de parade van hapjes. Soms, matig (flauw), soms beter, met een enkele uitschieter naar goed. In de loop van de avond komt het tempo er goed in en wordt de kwaliteit ook beter. Al met al een gezellig avondje uit tegen een redelijke prijs.
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Van buiten ziet het er nogal studentikoos uit. Dat is het ook wel, maar binnen kun je genieten van lekkere vlees-, vis- en vegetarische tapas. Met de 'onbeperkt tapas + cheese cake dessert' deal, een paar karafjes wijn en een stel vrienden uit onze studententijd hadden we een prima avond.
Roos N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een paar weken terug wezen eten met een vriendin. Bediening was erg aardig en snel, ook al het eten kwam lekker snel! Heerlijk gegeten en een super avond gehad!
Jill1995 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Laatst met wat vriendinnetjes bij la cubanita gaan eten. Ze zijn onlangs met een nieuwe kaart begonnen en er zijn veel lekkere gerechtjes bij gekomen. Zo vind ik de plaatspizza met serranoham en prei erg lekker en verrassend, maar ook de champignonkroketjes vond ik erg lekker. Het eten is dan ook zeer goed in verhouding met de lage prijs. Ze hebben vers gemaakte cocktails voor maar 5 euro en ook de sangria met cava viel bij ons in de smaak. De bediening lacht de hele avond vriendelijk en heeft veel kennis over de producten. Een zeer goede ervaring en ik kom zeker snel weer terug.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Jaren hier wel eens gegeten, elke tapas smaakte toen hetzelfde. Met nieuwe kaart ook nieuwe smaken! Heerlijk gegeten, alles goed op smaak, soms iets te pittig voor mij. Onbeperkt tapas eten voor 22,50 euro op zaterdag, doordeweeks wat goedkoper. Voordat we naar de kaart gingen krijgen namen we al brood met alioli en tapenade. Doordat het echt enorm veel brood was, leek het er een klein beetje op dat ze hoopten dat je hierdoor al behoorlijk vol zou zitten en minder tapas zou gaan eten. De uitschieters voor ons waren de Plaatpizza met serranoham, prei en kaas, de carpaccio en rolletje van kip en bacon. Zorg dat je plek over blijft voor dessert, de Gran Postre om te delen is zeker een aanrader. Bediening loopt de hele avond benen onder hun lijf vandaan maar blijven vriendelijk en lachen. Enige minpuntjes van de avond waren de houten stoelen en de koude wind die het restaurant werd ingeblazen, airco niet helemaal goed afgesteld. Kortom voor herhaling vatbaar, volgende keer gaat geen jaren meer duren.
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
La cubanita is altijd een feestje. Je kunt heerlijk de hele avond van alles bestellen en alles in kleine porties zo proef je van alles wat. Of je nu trek hebt in vis, vlees of groente. De kippastasalade de gamba's de varkenshaas in portsaus en de quesadillas zijn echte aanraders. En voor lastige eters zit er dus altijd wel iets lekkers tussen.
rtbgnl .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Het eten en de bediening waren wel oké. Alleen het eten liet heel erg lang op zich wachten. In bijna twee uur tijd slechts twee rondes van twee schaaltjes.
noahbo .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Afgelopen week gezellig met een vriendinnetje bij La Cubanita gegeten. De zaak was wat klein en vol, maar het was een gezellige drukte. Het eten was boven verwachting en de 17,50 meer dan waard. De bediening is super vriendelijk en ontzettend attent, wat de avond erg prettig deed verlopen. De meiden liepen de hele avond rond met een lach op hun gezicht. Erg fijn! Deze avond was zeker voor herhaling vatbaar.
Ankaro .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Een tijdje terug hier wezen eten met vriendinnen en een ontzettende leuke avond gehad! Het personeel loopt er rond met een glimlach en legt netjes uit hoe het onbeperkt tapas eten werkt. De tapas zijn lekker en leuk om met elkaar te delen. De sangria met cava is overigens echt een aanrader!
Charlotte C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Gegeten met een groep van 15 personen (Mannenharten arrangement). Door grootte van de groep mochten we per ronde 1 gerechtje ipv 2 bestellen. Op zich prima, behalve dat we Door trage bediening slechts 4 gerechtjes in 2,5 uur geserveerd hebben gekregen! Daarna werden we vriendelijk doch dringend het restaurant uitgewerkt. Met honger naar huis dus en zonde van het geld.
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Prima gegeten afgelopen donderdagavond. Lekkere tapas, attente bediening en een ongedwongen sfeer. Heel veel keus, ook voor de vegetarier.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Gisteravond hapje gegeten in een volle la cubanita! Je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten, zeker niet voor de all you can eat prijs van 17,50 (op zondag!) maar werkelijk prima smakelijke hapjes ( soms wel wat te zout) in een gezellige drukke omgeving. Vriendelijke bediening die de gerechtjes met gepaste tussenpauzes komen brengen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Monicalouisa .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Op dinsdagavond met zijn 2-en gegeten bij La Cubanita. De bediening was erg vriendelijk en snel. De zaak zat vol, maar de kaartjes met de bestelling werden meteen opgehaald en de gerechtjes kwamen ook snel. Veel variatie en lekker. Gewoon goed, zeker voor de prijs van 17,50. All you can eat en zonder tijdslimiet. Je mag de hele avond blijven zitten en bestellen. Alleen jammer dat de tafeltjes zo klein zijn en alles zo dicht op elkaar staat. Het restaurant is ook klein dus ze moeten wel. Daardoor wel erg veel herrie. Je kan elkaar wel verstaan, maar een ontspannen avondje samen is het niet helemaal. Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan liever in een vestiging die wat ruimer is.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Op een woensdagavond hier met z'n tweeen gegeten. Om half 7 was het al flink druk en we kozen voor een hoog tafeltje bij de bar wat een leuke plek was. Laat je niet verleiden door het brood want je krijgt echt veel en het moet op wat zonde is van je eetlust. We kozen steeds 3 gerechtjes en hielden tussen de gangen door pauzes zodat we lekker veel konden proberen. Alle gerechtjes waren erg lekker wat mij alleen tegenviel waren de garnaaltjes en de hamburgers, de garnalen hadden niet echt een lekkere smaak en de hamburgertjes waren vooral vet. Hamburgertjes op kleine hamburgerbroodjes met iets erop was sowieso een leukere twist geweest. De bediening was erg vriendelijk en het ging allemaal vlot. Het enige wat we jammer vonden is dat het restaurant om half 10 alweer leeg was en we letterlijk alleen nog met z'n tweeen zaten en toen het dessert maar ook hebben overgeslagen. Al met al een zeer leuk restaurantje wat boven verwachting was.
Annick V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
We waren al een tijdje niet bij la cubanita geweest toen we zagen dat de prijzen nóg lager waren geworden. We kwamen al vroeg op de dinsdag en konden nog net een tafeltje krijgen (we hadden niet gereserveerd). Omdat we de tafel maar voor anderhalf uur konden hebben mochten we p.p. 3 items uitzoeken per ronde. De bediening was erg vrolijk, attent en alert. Het eten was wat je mag verwachten voor deze prijs. Lekker en niet te ingewikkeld. Vooral de dadels in spek en de gefrituurde paprika zijn favoriet! Een prima avond voor een prima prijs.
anaisdefunes .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Super lekkere hapjes, leuke sfeer en vriendelijke bediening. Een beetje klein maar wel heel gezzelig.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Rachida M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Genoten van een heerlijk avondje uit met z'n 2e! Romantisch aan een tafeltje allerlei kleine lekkere tapas ,mogen proeven. Persoonlijk vond in de mosselen in tomatensaus niet zo lekker, maar dit is persoonlijk. De bediening was vriendelijk en allert, doordat we in eerste instantie naast een grote groep gezet werden en zij zagen dat wij elkaar amper konden verstaan werden we verschoven naar een rustiger tafeltje. Het decor maakt je avondje helemaal compleet! Net of je echt in Cuba bent ;)