La Cubanita Leeuwarden

Meer informatie over restaurant La Cubanita Leeuwarden

Kan beter
Janvissen L.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Dit was de 2e keer dat wij hier hadden gereserveerd. Zeer teleurstellend, ook al werd dit gecompenseerd met een gratis drankje. Zeer lang moeten wachten op de eerste ronde en daarna (een dik uur) werd er niet meer na ons gekeken. Beschamend. Ik wist dat de keuken om 22.00 zou sluiten en dat er behalve de dessert niet meer besteld kon worden. De bedrijfsleidster heeft haar excuus aangeboden en gecompenseerd met een gratis drankje.
Toen het rustig werd weden wij overladen met de achterstallige tapas, mijn god dat kan echt niet. Als je de gangen met regelmaat krijgt dan weet je wel te stoppen omdat je dan het vol gevoel krijgt. Maar op deze wijze wordt je in de verlegenheid gebracht. Ik stond op knappen en durfde niet te weigeren en wist ook niet meer wat ik besteld had. Dit risico is niet voor ons weggelegd omdat je nooit weet wanneer je vol bent. Graag de kaart ophalen, eten, en dan weer de kaart ophalen graag. Dit is geen doen. Pijnlijke avond voor ons gezelschap. Gaan liever op dit concept naar de wok. Dan bepaal je zelf wanner je wat ophaalt en vol is vol!
Jammer Cubanita haal gewoon de bestelling op en dan werkt dit concept.
Molenaar7 M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Op zondag 26 maart hier gegeten. Er is veel keuze aan diverse gerechtjes. Een leuk concept. En erg goedkoop (op zondagavond voor 17,50 euro pp onbeperkt bestellen). De huisgemaakte sangria is heerlijk! De bediening was attent en oplettend. We hoefden niet lang te wachten op de gerechtjes en de lege bordjes werden ook vaak weg gehaald. De kwaliteit van het eten vond ik redelijk. Niet heel bijzonder maar dat kun je natuurlijk ook niet verwachten voor deze prijs.
Minke O.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Afgelopen zaterdag hier met z'n zessen gegeten. Ik vond het niet geweldig. Het was erg vol en lawaaierig, we konden elkaar moeilijk verstaan. Ook hebben we vaak lang op ons eten moeten wachten. De meeste gerechten waren wel lekker, maar vaak wel behoorlijk zout. In ons toetje (cheesecake) zat nog ijs. En toen ik wilde afrekenen moest ik eerst een serveerster van haar telefoon zien los te maken. Al met al net een voldoende wat mij betreft.
Guillermoweer .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Veel verschillende dingen gehad, ruime keuze aan tapas, de gambas en spareribs waren voorteffelijk. Snelle, knappe en spontane bediening. Tafeltjes waren wel iets te dicht op elkaar maar dit is wel voor herhaling vatbaar.
Metta P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Leuk om allerlei gerechtjes uit te kunnen kiezen. De bediening was vriendelijk. We hoefden nooit lang te wachten op eten. De prijs/kwaliteit verhouding is super! Aanrader!
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
gisteren met 3 personen hier wezen eten. Voor ons de eerste maar meteen ook de laatste keer. Heel lang op de gerechten moeten wachten. Het eten werd nooit tegelijk gebracht. Had de een het op dan kreeg de ander pas en de kwaliteit van het eten was slecht. Bediening die vanelkaar niet wist waar ze mee bezig waren en noem maar op.
Jacoba M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Vrij groot restaurant, informele sfeer, in Zuid Amerikaanse stijl ingericht. Ik maakte deel uit van een groep van 15 personen. We zaten wat krap en het was moeilijk om van je plaats weg te komen. Ik vond het er , ook qua temperatuur, erg benauwd zitten.
De bediening hield niet over; gebruikt servies bleef staan terwijl de volgende hapjes al geserveerd werden. Na 21.15 konden we geen warme gerechten meer bestellen.
Toiletten werden niet goed schoon gehouden, prullenbakken niet geleegd.
Het eten was wel goed, veel variatie , zowel met vis, vlees of vegetarisch. Zelf vond ik de rauwkost met humus lekker vers en knapperig.
Jammer dat de nagerechten tegelijk met de laatste hoofdgerechten geserveerd werden. Kraanwater was niet te krijgen, enkel flessenwater. Dit, volgens het personeel, omdat het eten zo scherp geprijsd is.Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Marion P.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Altijd een feestje om hier te eten. Het eten vind ik er heerlijk. Er is een ruime keuze en de hoeveelheden zijn uitstekend. Als je met 3-4 mensen gaat kun je uitstekend onderling hapjes ruilen. Per ronde mag je per persoon meerdere hapjes bestellen, maar het is ons nog nooit gelukt om het maximum aantal te halen. De entourage is zoals je 'm kunt verwachten. Veel kleine tafeltjes, drukke inrichting maar daardoor geheel passend bij het concept. Veel jong personeel, maar ook dat past bij het concept. Voor mij een prima, laagdrempelig restaurant!
mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2016
Heerlijke tapas, vriendelijke bediening en een zuid amerikaanse ambiance. Van garnalen tot vitello tonato tot patatas bravas tot creme catalana. Feestje van begin tot het eind
Hadassa G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2015
Zonder reservering kwamen wij binnen, het leek druk voor een maandagavond. Het duurde even voor wij gezien werden en we werden naar onze tafel gebracht. Na een 10 minuten kwam iemand vragen of we wat wilde drinken en kwam de vraag of wij al eens eerder geweest waren. Wij hebben hier 1,5 jaar geleden eerder gegeten dus hadden geen uitleg nodig.
De kaart was duidelijk en voldoende gevarieerd. De verschillende gerechten kwamen snel uit de keuken dus daar hoefden we niet lang op te wachten.
De smaak van de gerechten was vaak flauw terwijl er ook gehaktballetjes bij zaten die veel te gekruid waren alsof het zakje kruidenmix er in gevallen was. Al met al matig gegeten, er kwam niets bijzonders voorbij wat je volgens mij thuis niet in 15 minuten zelf zou kunnen maken.
De aankleding van het restaurant is gezellig. Al stond de verwarming zo hoog dat het echt leek of je op de Spaanse hoogvlakte tijdens een hittegolf zat te dineren.
Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.
kw3 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Afgelopen zaterdag bij La Cubanita wezen eten met 7 personen. De ruimte was wat krapjes, alle gasten zaten toch wel dicht op elkaar gepakt. Het eten was goed, niet al te lang wachten en de bediening vriendelijk. Een echte misser is, dat men blijkbaar frisdrank serveert uit grote flessen i.p.v. uit flesjes. Kreeg een cola light waar totaal geen prik meer in zat en ook niet echt koud. De bediening gevraagd om een nieuwe, dit kun je de gasten niet meer voor zetten. Kreeg even later een nieuwe cola light, maar waarschijnlijk weer uit de zelfde grote fles, totaal geen prik meer.
Dit noem ik toch een grote blunder. Prijs/kwaliteit is voldoende mijn in ziens.
Geen top restaurant, maar ook geen top prijzen. Als jouw culinaire eisen niet te groot zijn, best de moeite voor een bezoekje waard.
Jorina O.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Vond dat wel heel veel van de hapjes uit de frituur kwamen, voor mij een reden om er nooit weer naar toe te gaan. Bediening was erg aardig. En tussen de ene gang en de ander, hoefde je niet heel lang te wachten.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Meerdere keren geweest, onder andere met een grote groep. Elke keer top behandeld en lekker gegeten. Nette verhouding tussen prijs en kwaliteit. Vitello was wel erg aan de koude kant maar prima op smaak. Voor herhaling vatbaar.
NickA .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Wij hadden gereserveerd voor een groep van 15 mensen. Toen wij binnenkwamen was er geen reservering doorgezet en moesten we wachten. Ze hebben toen netjes tafels bij elkaar gezet zodat we toch bij elkaar konden zitten.
Toen kwam het eten. Als ik op de kaart "Krokante kipfiletstukjes met honingmosterdsaus" zie staan dan verwacht ik iets lekkers. Het smaakte gewoon naar kipnuggets gefrituurd met wat saus er bij. Totaal niet smakelijk en super simpel. Zo waren alle gerechten gewoon net niets. En omdat we met een groep waren kreeg je een arrangement en kon je niks zelf kiezen.

Ik ben nu bij La Cubanita geweest met 15 "klanten". Geen één van deze "klanten" zullen ooit weer een voet binnen zetten bij dit bedrijf en zullen ook geen positieve recenties aan andere potentiële "klanten" geven.

Kans gemist.
Annasnijder .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
La Cubanita Leeuwarden, wat een geweldig restaurant. Heerlijke tapas, spontane bediening én een lekkere sfeer. Je voelt je meteen thuis. Ik heb een allergie, en ik kreeg metéén een aparte menukaart met de gerechtjes die ik wel mocht hebben. Wat een service.
Ik kom zeker terug. Kan niet wachten om er met kerst te gaan eten!!
Zeker een aanrader. Vooral de carpaccio en de varkenshaas met port bestellen. Hééééérlijk.
Hilda .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Op een dinsdagavond verwacht je geen volle tent, maar niets is minder weer. Bijna alles was bezet rond de klok van 18 uur.

We waren met een gezelschap van 4 personen en hebben gekozen voor het all-inclusive arrangement. Door een goede onderlinge afstemming hebben we heel veel verschillende gerechtjes kunnen proeven. Kwaliteit is prima voor de gevraagde prijs. Service is prima in orde.

Wat me wel opviel: Het licht was zo gedempt, dat het moeilijk was om de kaart te lezen. De muziek staat mij veel te hard, en iedereen probeert zich verstaanbaar te maken. Dat levert veel herrie op. Tot slot is de tafelschikking niet echt royaal opgesteld. Het is echt kruip-door sluip-door, helemaal als er tafels bezet zijn. Jammer.
JensHagen .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2014
Een prima diner als je met vrienden of familie gezellig een avondje uit eten wil. Niet geweldige kwaliteit, maar het smaakt wel prima. De prijs ligt misschien ietwat hoog voor de kwaliteit(bevroren kippenkluifjes), maar desalniettemin kan je hier een gezellige en smakelijke avond beleven. De sfeer is er heerlijk ongedwongen en de medewerkers waren hier vriendelijk en kwamen genoeg langs om te zorgen dat alles netjes was en we voorzien waren van drank. Het decor is zoals elk la cubanita zaak, vrij simplistisch en leuk voor studenten/kinderen om de namen op de muur te schrijven.
Voor een smakelijk gezellig etentje met niet teveel eisen is dit een prima plek.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Goedkoopste manier van tapas eten. Zelfs ordinaire kipnuggets (maar dan met honingsausje) en vis smakeloos uit de vriezer. Daarnaast wordt er zoveel besteld dat bediening het ook af en toe niet meer weet, wie/wat.. tafels zeer dicht op elkaar!
Tine D.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
heerlijk gegeten. Ben er met moeders geweest. de binnenkomst was niet heel geslaagd. We konden bijna niet goed zitten. met rugleuningen tegen elkaar etc. Moeders is minder goed ter been en heeft een kruk. daar was bijna geen ruimte voor. de serveersters konden niet tussen mij en de tafel achter mij langs en daardoor werd een hele hoek geblokt. Toen wilde ze ons ergens neer zetten waar we het niet wilden. Uiteindelijk zijn we geplaatst voorin de zaak aan het raam. een verademing en toen was de service geweldig. Ze kwamen vaak even wat vragen en checken. Het zou voor `oudere mensen`minder geschikt zijn maar dat vonden we erg meevallen.
Bhrm .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2014
Vandaag 14102014 erg lekker gegeten bij la cubanita leeuwarden. Vader moeder en 2 dochters van 11 en 12. Geen vis gehad(lusten we niet) verder eigenlijk bijna alles van de kaart gehad. Allemaal erg lekker. Sommige dingen die als pittig omschreven stonden waren ook echt zeer pittig!
Ook de groente gerechten waren heel lekker. Maar de toppers waren echt de vleesgerechten!!!! Heerlijk!!!! Bediening erg aardig, vlot en behulpzaam!
Komen zeker nog eens terug.