La Cubanita Hoorn

Roode Steen 3 1621 CV Hoorn Nederland Kaart

Over het restaurant La Cubanita Hoorn

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Hoorn

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Hoorn

Calvin W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Leuke ingericht. Vriendelijke bediening eten is aardig maar daar is de prijs ook naar. Aanrader om ff snel low budget buiten de deur te eten.
JP V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteren gegeten, maar wat een teleurstelling.. Bediening heeft geen overzicht. We hebben lang op onze drankjes moeten wachten. De kwaliteit van het eten is niet meer zo goed als voorheen. Gehaktballetjes waren voorheen vers en nu zijn het ordinaire fabriek(stuiter)ballen.
Cocktails bestaan uit ijs ipv drank. 110 euro rekening voor drie personen staat niet in verhouding met wat we hebben gekregen.. Dit was voor ons de laatste keer
Aron K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gezellig om met meerdere vrienden heen te gaan om lekker lang te tafelen. Je zit er gezellig, ruime keuze aan eten. De porties zijn voor als man zijnde prima, niet te klein en te groot.
Bediening was gewoon prima. Oogt wel eens wat chaotische maar niet storend.
Prijs kwaliteit ls goed.
Meindert S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Aardige ontvangst. Eten was heerlijk, we hadden kipfilet en varkenshaas met friet . Komen zeker weer hier eten als we weer in Hoorn zijn.
Willie K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gezellige sfeer ,eten goed ,gamba s heerlijk alles was gewoon lekker
Personeel vriendelijk vrolijk en behulpzaam prijs kwaliteit prima
Masjoepel .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Ondanks dat het kant en klare tapas zijn die alleen nog even gebakken, opgewarmd of gefrituurd moeten worden is de smaak redelijk. Alles kopen ze in en ze maken niets zelf. Je kan voor de gevraagde prijs natuurlijk geen hoog culinair eten verwachten. Op de bediening is niet veel aan te merken naast het feit dat het allemaal goedkope krachten zijn die niet veel meer hoeven te doen dan de kaartjes met bestellingen op te halen en de spullen uit te serveren. De zaak is leuk ingericht
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet en naar onze (wijselijk vooraf) gereserveerde tafel gebracht. In de zaak was het, ondanks het feit dat het woensdagavond was, gezellig druk. Er heerste een ongedwongen sfeer. De muren staan volgeschreven met recenties van eerdere gasten. Helaas wel een beetje lastig dat de tafels iets te dicht op elkaar staan. We kozen voor het all you can eat arrangement. Dit kost doordeweeks slechts 17,50 exclusief drankjes en dessert. Wij hebben heerlijk gegeten en heel veel verschillende gerechtjes geproefd. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de krokante kipkluifjes, de kipspiesjes met mojosaus en de gehaktballetjes met knoflook en tomaat. Dit onder het genot van een kan sangria. De bediening was vlot en vriendelijk en omdat wij toch de gerechtjes samen deelden, was het geen probleem dat de bestelde tapas niet altijd gelijktijdig werden geserveerd. Na het dessert bestaande uit drie verschillende bolletjes sorbetijs, keerden wij met een goed gevulde maag weer huiswaarts. Kortom; een aanrader, zeker met een gezelschap!
Sheila M.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Wij zijn gisteren voor het eerst bij la cubanita wezen eten. Het viel ons erg tegen. We vonden de gerechtjes niet smaakvol en vawk overheersde de saus erg, zoals bijv bij de carpaccio en de gambas in chili saus. Het vlees dat we bestelde was erg taai en droog, wat erg tegen viel aangezien we daarvoor nog niks lekkers hadden gegeten. Het smaakte allemaal kant en klaar en/of gefrituurd. Uiteindelijk een extra mandje stokbrood besteld omdat dit ons wel smaakte. Ik zeur niet snel over eten maar dit was wel erg teleurstellend. De bediening wad verder goed, duurde alleen vaak wel lang met drankjes. Ook ons eten werd niet tegelijk gegeven waardoor er dus telkens maar een van de twee zat te eten en we uiteindelijk maar samen deden met de gerechtjes. Toen ik aan de bediening vroeg of dit tegelijk kon gaf zij als antwoord dat de kok niet alles tegelijk kan doen en we dus niet tegelijk konden eten, erg jammer.
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Mooie locatie, altijd gezellig druk en prima all you can eat concept. Eten is alleen niet top, maar wat je kan verwachten voor de prijs. Had niet het idee dat het ook echt Caribische keuken betrof (geen bonen en rijst), veel frituur...

Vooral gezellig, eten met zijn allen en daarna blijft niet het eten, maar de sfeer onderling hangen.

Arianne F.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Als je uit eten wilt voor de gezelligheid en de rest er niet zoveel toe doet, kan je prima bij La Cubanita terecht. De bediening en het eten komen jammer genoeg niet boven het niveau van de gemiddelde bedrijfskantine uit. Met de tapas is niets mis, maar daar heb je ook eigenlijk alles mee gezegd. Het smaakt saai. Het personeel is schutterig en onervaren. Het restaurant is leuk aangekleed met luifeltjes en sfeervolle wandlampjes en maakt wel een heel gezellige indruk.
Ruben S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Van te voren gereserveerd, bij aankomst met vriendin kregen we een tafel toegewezen. Maar bleek onmogelijk te zitten, stoel kon niet uitgeschoven worden doordat de tafel te dicht op andere tafels stond. Dit hebben we als zeer vervelend ervaren en voelden dat onze reservering niet serieus werd genomen. Getwijfeld of we bleven maar toch gevraagd om een degelijke plek en kregen we een andere tafel toegewezen. Hapjes waren flauw, smaak viel wat tegen, het leek uit potjes te komen. Bediening was zeer goed, geef ik een 8! maar een dikke 1 voor de afhandeling van reservering. De tent heeft een gezellige Cubaanse en persoonlijke uitstraling doordat je zelf teksten kan schrijven op de muur. En de prijs is goed!
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Ik heb hier vaker gegeten en het eten is hier ronduit perfect. Er is ruime keuze in vlees, vis, groente, warm en koud. Alles wordt volgens mij vers bereid (dus niet kant en klaar in de au bain marie en opscheppen maar). Er zitten een paar leuke dames in de bediening, maar ook een paar chagrijnige dus daarom een 6. Het restaurant zelf lijkt op een cafe, donker maar wel gezellig en de muren staan volgekalkt met recensies, wel grappig, maar dat maakt het erg druk.
Max F.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2013
De kwaliteit van het eten in dit restaurant is goed, smaakvol en gevarieerd. Portionering is wel vreemd, bij een arrangement voor meerdere personen, krijg je vaak porties van 5 stuks, voor 3 personen, dan is het dus ieder rondje vechten om het laatste stukje.
Ook het arrangement zelf was een vreemd verhaal. Vanaf een bepaald aantal personen is alleen een arrangement mogelijk. Dat betekend dat we de hapjes niet zelf mochten kiezen, en op = op., terwijl je wel hetzelfde bedrag betaald. (kom je met bijv 4 personen, dan is het wel onbeperkt).
Het restaurant zelf ziet er leuk uit, je mag na je bezoek een boodschap achterlaten op de muur, aan de ene kant leuk, aan de andere kant ontzettend afleidend tijdens het eten.
De bediening was gewoon slecht, drankjes werden met moeite op tafel gezet, vriendelijkheid en geduld waren ook ver te zoeken.

Kortom: Lekker eten, maar we komen niet meer terug.
Suus B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
Tapas waren prima maar voor de rest was alles een ramp bij ons.
We waren met een groep zoals meerdere waardoor je de hapjes van de buren kreeg en andersom. Je kreeg ook niets tegelijk. De sangria was absoluut geen liter en was zo slap als water. Maar daarentegen konden we niet, nadat we al een vermogen aan drank hadden besteld, voor één persoon een glaasje kraanwater krijgen. Kreeg dus mineraalwater in een GLAS(volgens ons was het toch gewoon kraanwater) Tot overmaat van ramp gooit de seversteer een irish coffee over ons heen. Zonder ook maar sorry te zeggen loopt ze weg en laat ze het door een collega oplossen.
We kregen wel het aanbod om, als het zelf niet zou lukken, onze kleren naar de stomerij te brengen. Na onze opmerking dat het misschien wel aardig zou zijn geweest om ons een drankje aan te bieden werd op een boze toon medegedeeld dat we onze koffie kregen maar dat het dan niet de bedoeling was dat we dan ook nog eens de stomerijbonnen zouden indienen.'
Ik was er echt helemaal klaar mee!!
Kortom, je kan er prima tapas eten als je van een rumoerige omgeving houd en vooral niet teveel eisen aan de bediening stelt.
Trouwens in het weekend is het niet onbeperkt en loopt de rekening aardig op.
Leonie D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Eindelijk een tapas restaurant waar je niet alleen maar 'knoflook zit te eten'. Heerlijke gerechtjes zoals bijvoorbeeld kip met honing, toast met zalm of groentekroketjes.
Zeker een restaurant om weer eens terug te komen. En na afloop van het eten kun je ook nog je naam/boodschap achterlaten op de muur..heel leuk gedaan.
Reserveer wel van tevoren, het is er vaak druk.
Mae V.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2013
Heerlijke tapas en ook voldoende vegetarische opties (de gepaneerde geitenkaas was super), de kwaliteit van het eten vonden wij opvallend goed. Fijn ook om zo'n restaurant in Hoorn te hebben, waar niet zo veel goede restaurants zijn! De service viel een beetje tegen, wel heel vriendelijk, maar niet echt vlot met de drankjes en het ophalen van de bestelbordjes. Tapas eten met een groep is heel gezellig, maar het is wel jammer dat er bijna alleen maar groepen zijn, waardoor het in het restaurant behoorlijk roemoerig is. Een aanbeveling voor het restaurant zou zijn om ook een hoekje te maken voor kleinere gezelschappen. Vanwege het aanbod van de tapas, de prijs/kwaliteit verhouding kom ik er echter zeker terug.
Carmen W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2013
We hebben hier met een groep van 10 personen voor de tweede keer all u can eat gegeten. De tapa's worden in kleine porties geserveerd, dus ook erg geschikt als je met bijv 2 personen bent. Dan kun je van alles proeven zonder iets te verspillen. Alle tapa's zijn prima, de gefrituurde tapa's komen uit goede olie vandaan. Ze hebben hele lekkere aioli voor op brood. Personeel is over het algemeen vriendelijk. Alleen maken ze regelmatig foutjes met de drankjes: 3 bier en 1 icetea ipv 3 icetea en 1 bier.
Sabine F.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Omgaan met grote groepen is niet de sterkste kant van La Cubanita... Als 3 personen op de dag zelf door ziekte en familieomstandigheden op het laatste moment afzeggen, moet voor deze personen wel worden betaald! Wat ontzettend klantonvriendelijk! Dit hadden wij nog nooit meegemaakt bij andere restaurants in Hoorn. Dit heeft op ons allen zo'n slechte indruk gemaakt, dat er geen potentiele nieuwe klanten uit onze groep zullen komen... Na nog eens in gesprek te zijn gegaan, kwam men ons tegemoet door 1 afwezige voor de rekening te nemen.
Tevens vonden we de zaak te vol, er waren te veel groepen aanwezig. De bediening kon de drukte nauwelijks aan.
Over het eten waren de meningen verdeeld. Ikzelf vond het eten prima. Ook de vegetarische gerechten waren goed geregeld.
Water kan niet in een karaf maar je moet flessen kopen.
Met de groep contant en met pin afrekenen kon wel, dus hier zagen we gelukkig wel flexibiliteit.
Albert L.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Voor de tweede keer gegeten bij Las Cubanita en voor de tweede keer was het een succes. De formule van kleine porties tapas, waarvan je het nummer op een bierviltje schrijft, wat wordt afgehaald bij je tafel is erg leuk en efficient. De keuze is zeer ruim. Je wordt goed geadviseerd over de keuze's. Je kunt beginnen met koude tapas, waarna je over kunt gaan op de warme tapas. Met vlees, met vis, vegetarisch, er is alle keus. De kwaliteit van de tapas is verrassend goed. De carpaccio is om je vingers bij af te likken. De bediening is vriendelijk, meedenkend en vlot. Kortom, een echte aanrader.
Gabriëlla B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2012
Laatst gegeten met een groepje, zaten gezellig het is een prachtige zaak, erg jonge bediening zonder ervaring. Het eten vonden wij niet lekker, veel kant en klaar en veel uit de frituur. Carpaccio was wel goed maar daar hoef je dan ook niet voor te kunnen koken. Ossenhaas was niet gekruid en alleen aangebakken, champignons waren uitgedroogd en als klap op de vuurpijl was de courgette met honing. Het leek wel een oude oliebol!! Dit heeft totaal niks met Tapas te maken! Bovendien hing er een vieze rioollucht.. Toen we hier over ons beklag deden, kregen we te horen: ja dat kan...... Oftewel hier gaan we niet meer terug...!