La Cubanita Hoofddorp

Burgemeester van Stamplein 214 2132 BH Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant La Cubanita Hoofddorp

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Hoofddorp

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Terras
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wat een gezellige avond. Eten met twee vriendinnen. Stond wat sceptisch tegen all you can eat. Maar het eten was heerlijk. Gevulde champignons, paprika's, olijven en gevulde pepers, garnalen, carpaccio. Bediening snel, vriendelijk. Ik ga volgende week weer met man en dochter ;-)
Landsteeg .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Lekker gegeten. We zaten buite, heerlijk. Binnen is het wel erg gehorig, en vrij sober. Bediening was deze keer prima. Helaas ook anders meegemaakt. Eten is lekker, en voldoende keus.
Klootwijk-bianca .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij La Cubanita Hoofddorp.
Ik vond het restaurant erg "rumoerig", het was lastig een goed gesprek te voeren. Een verbeterpunt: Het koekje bij de thee. Is alles vers gemaakt en heerlijk, krijg je bij verse thee een verpakt koffieleutje van Lotus. Dat vonden wij niet passend.
Maar het eten was geweldig: de kaaskroketjes zijn mijn favoriet, maar ook het brood met aioli, de carpaccio, de met gehakt gevulde champignons, champignons in knoflook, de brownie als toetje.. HEERLIJK! Wij gaan snel nog een keer terug.
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Spontaan hier een hapje gaan eten. Normaliter ben ik niet zo van het all in concept, maar in principe prima te doen. Wat kleine minpuntjes in de frittata waren de pastinaak en zoete aardappel nog keihard, de biefstuk puntjes droog en taai, en de quesedillia was niet echt gevuld. Wij hadden wijn, maar je kan ook een cocktail doen. Vriendelijke ontvangst en meisjes in de bediening. Gekleurde entourage.
Jenny F.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
We werden gelijk begroet toen we binnen kwamen en werden. Naar ons plaats gebracht. Erg vriendelijke service. Het is er klein maar fijn. Alleen als je deur er open gaat en het is goed buiten dan heb je daar best wel last van. Heb gevraagd of de airco zachter mocht en daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Werd later nog gevraagd of de airco nu wel goed stond, wordt erg gewaardeerd. Qua service is het verder kaartje aannemen, eten opdienen en afruimen. Een aantal tappas die echt lekker zijn: carpaccio, meloen met parmaham, eendenborst met frambozensaus en garnalen eigenlijk.
De vitello is tegenvaller: droog. Maar over het algemeen is het lekker te eten met veel keuzes en als je tegen veel geluid kan. Je moet hier niet gaan eten als je een romantisch avondje wil. De sangria is heerlijk om bij de gerechten te nemen.
Angela S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Super lekker gegeten, hapjes waren goed warm, ossenhaaspuntjes een beetje taai maar de rest was heerlijk. Eerst zaten wel onder de airco, brrrrrr. Maar na dit aangegeven te hebben kregen er meteen een mooi ander plekje.
Topski .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
Voor mij eerste en laatste keer La Cubanita. Zo, dat is gezegd.
De prijs is prima in vergelijk met kwaliteit. E33,00 p.p. voor onbeperkt tapas, karaf sangria en 1 glas rosé.
Tapas dramatisch van kwaliteit. Voor hetzelfde bedrag kan het eten beter op smaak gebracht worden.
B.v.: knoflook garnalen smakeloos en 'oud'smakend. Aardappeltortilla droog en nietszeggend. Veel frituurspul, stukken kip in pure honing, zo fantasieloos. La Cubanita is meer een Spaanse snackbar dan een restaurant.
Aardig personeel in de bediening, zeker, maar drankjes duren te lang en echt relaxed loungen tussen de 'gangen' door is niet mogelijk vanwege de café achtige stoeltjes en kleine tafeltjes.
Kortom, ik heb het geprobeerd en niet goed bevonden.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Vandaag bij La Cubanita Hoofddorp geweest. Het eten valt tegen met die van Almere. Champignons en gehaktballetjes zien er niet uit en de garnalen smakeloos. Alleen de hamburgertjes vind ik ok. Wel een groot gezellig terras en de service was op niveau.
Sasha N.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Het eten was er erg lekker maar de bediening was werkelijk om te huilen. We hadden gereserveerd voor 4 personen. Keurig op tijd en werden naar een tafel gebracht. Na 15 minuten kwam er nog niemand. Uiteindelijk heb ik zelf iemand geroepen. ze vroeg wat we wilde drinken en wij bestelling gedaan. Ze wilde weer weglopen, ik zei pardon mevrouw maar wij zijn hier voor de eerste keer en hoe gaat het hier precies in zijn werk?? (had ze uit haar zelf moeten doen) na uitleg wij wachten op ons drankje. Na 30 minuten hadden we nog steeds geen drinken. Wel kwam een mandje brood. Ze hadden zat mensen rond lopen in de bediening maar zat totaal geen volgorde in en was echt een zooitje en een chaos. En elke keer als we wat drinken bestelde deed dit ook echt minimaal 20 minuten voor we het kregen. (eerste keer 30 minuten) na ander halfuur rekening gevraagd en ergens anders maar koffie gaan drinken en ijsje eten ;) erg jammer wat jullie lopen veel mis op die manier. De mensen die in de bediening werken zijn helemaal geen horeca mensen naar mijn idee. Jammer want het eten was goed maar door de slechte bediening komen wij niet meer terug.
Veronique B.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Jammer dat je zo dicht op elkaar zit.
Het is erg druk en gehorig.
De smaak en kwaliteit van het eten viel tegen.
Dit is de eerst La Cubanita die we bezoeken.
Dus kunnen niet vergelijken.
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Wij hebben hier met zijn 6en gegeten. Ik kom geregeld bij La Cubanita, ook in andere steden, en wat dat betreft is Hoofddorp wat minder dan de rest. Erg gehorig, vol, en het eten van wat mindere kwaliteit. Bijvoorbeeld: ossenhaaspuntjes matig, kroketjes allemaal leeg qua vulling (te lang gebakken?). Leiden of Noordwijk doen het dan wat mij betreft wat beter. Maar, al met al toch prima gegeten en La Cubanita ziet ons vast binnenkort weer.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
De inrichting is gezellig en ruim. De jonge bediening is heel hartelijk, oplettend en nauwkeurig. Van het eten vonden wij de eendenborstfilet, de garnalengerechtjes, de ham met meloen, de kalfs- en rundercarpaccio, de gepaneerde geitenkaas en aubergine erg lekker. De rest was ook goed van smaak. Alleen waren de andere gepaneerde gerechtjes niet onze smaak, 1 en al meel, waardoor je de inhoud bijna niet proefde. Wel vonden wij de porties veel te groot, van sommige kun je met gemak met z'n vieren van eten, dat is echt een minpunt. Wel een aanrader, qua prijs en kwaliteits verhouding.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Wij kwamen binnen en er werd ons meteen naar drinken gevraagd. Een goed begin! Avond werd alleen maar beter, drinken was op tijd, eten was heerlijk en warm. Bediening was erg vriendelijk! Ondanks de luide gesprekken die in het restaurant te horen waren, waar je snel aan went een hele gezellige avond gehad!
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Het eten was lekker! Echter vonden we de hoeveelheid wel veel en soms te simpel. Je bestelde dan kip met honing en kreeg vervolgens 6 kipnuggets met honingsaus. Beetje simpel en veel voor 1 tapas. Dan snap ik die 17.50 wel onbeperkt ;). Daarnaast duurde het lang voordat ze langskwamen om drinken te bestellen. Inrichting was leuk en creatief.
Monique F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2014
Wij zijn met 6 personen bij La Cubanita gaan eten tgv de 56e verjaardag van mijn man.
Toen we binnen kwamen overviel de herrie van het vele geroezemoes me en had ik echt zoiets van: nee dit is niet mijn ding. Maar als je daar eenmaal aan gewend bent valt het alles mee.
Bovendien was het eten heerlijk. Ik heb een spastische darm, en normaal als ik uit eten ga zit ik al binnen het half uur op het toilet. Nu totaal geen last gehad van mijn darmen, ook de dag er na niet.
Dat is zo ongelooflijk heerlijk! Net als het eten, het ene smaakt nog lekkerder dan het andere. Voordeel van met een groep gaan is dat je van elkaar kunt proeven omdat er vaak meerdere stukjes op je schaaltje liggen. Ook het personeel is erg vriendelijk. Ja ik kom hier heel graag terug.
Sabine H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2014
Redelijke tapas, uitgebreide keuze van vlees vis en vegetarisch. Wel veel gepaneerde hapjes en alles is behoorlijk vet. Bediening is vriendelijk en decor is aardig. Wel erg gehorig. Prijs van all you can eat is zeer redelijk voor 17.50. Wel komen daar de drankjes en eventueel toetje nog bij.

Al met al een prima avond gehad, maar zal niet snel terug gaan. Vooral vanwege de te vette tapas.
Martine S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Lekker gegeten, we waren met 7 personen dus hebben veel verschillende dingen geproefd. De gegrilde paprika's was erg veel vond ik (3 hele puntpaprika's) . Een paar keer werden de bestelde gerechten niet gebracht, maar er was genoeg te eten en de snelheid waarmee het gebracht werd was goed, dus dan bestelden we het de volgende keer gewoon weer. Ik had om een plek met veel licht gevraagd en daar was rekening mee gehouden dus dat was top.
Vincent C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Helaas is La cubanita in Hoofddorp een van de mindere filialen van de keten. Natuurlijk mag je voor 17,50 geen hoogstaande gerechten verwachten, maar het feit dat wij drie keer werden vergeten (we zaten buiten), ik dit ben komen melden, en daarna nóg eens de drankjes werden vergeten, vond ik wel erg slordig. De dames zaten aan de bar lekker op de telefoons met elkaar te kletsen. Ik vind dit een zeer onprofessionele manier van doen en miste dan ook een leidinggevende in de zaak die deze meiden tot de orde riep. Misschien waren ze klaar met werken, maar ga dan niet in een bomvolle zaak zitten geiten met elkaar.
Het eten was net als bij andere La Cubanita's: je moet weten wat je bestelt en dan zit je goed. Bestel je een van de vettere gefrituurde of gebakken gerechten dan bestaat de kans dat je behoorlijk wordt teleurgesteld. Tips zijn de manchego, carpaccio, kroketjes (ham, garnalen, kaas), groentespies, eendenborst.
Jammer van dit restaurant want ze hebben zeker meer potentie. Een strakkere aansturing zou al wonderen doen.
Jannes0124 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2014
Het eten was voor de lage prijs heel goed te doen.
Wij zaten buiten en werden daar helaas meerdere malen vergeten (zowel om drinken te brengen als de bestelkaartjes op te halen). Verder wel vriendelijk personeel dat elke keer hun excuses aan bood, alleen we kregen geen vergoeding voor het telkens weer naar de bar moeten lopen.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Ik ben er nu 2x geweest en mijn volgende bezoek staat alweer gepland. Natuurlijk is het geen hoogstandje in het restaurant wezen maar voor een doordeweekse dag en voor die prijs hoor je mij niet klagen. Het enige wat ik wel vervelend vind is het kippenhok gehalte. Voor een goed gesprek ga ik wel ergens anders heen maar het is wel fijn als je elkaar kan verstaan en zelfs dat is lastig.