La Cubanita Heerhugowaard

Middenwaard 129 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant La Cubanita Heerhugowaard

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Heerhugowaard

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Heerhugowaard

Petra.weber .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Maandag wegens onze trouwdag uit eten gegaan. Op maandag altijd een probleem. Na jaren weer eens hier gaan eten. Het was behoorlijk druk. De bediening was zeer vriendelijk en vlot. Niets op aan te merken. Van de 12 schotels waren er diverse niet geheel goed van smaak cq klaargemaakt.
Ook heb ik de halve nacht ergens gezeten waar ik niet wilde zitten. Daar heb ik doorgaans zelden last van. Dus voor ons geen La Cubanita meer
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Leuke plek om lekker te eten. Tafeltjes kunnen iets verder van elkaar vandaan. Het eten is goed, maar wordt door (te) jong personeel rond geserveerd. Die doen alleen maar hun 'baan' zonder zich verder in te leven. Maar altijd vriendelijk, doen ook niet moeilijk als je iets niet lekker vind en het dan niet wilt opeten. Heel veel keuze, ook vegentarisch. Ook goede drankjes. Vaak druk dus reserveren raad ik aan.
19652323 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
wij zijn hier met ons gezin gaan eten, eten is op zich goed maar de bediening zijn erg jonge meisjes die er niet veel van snappen, gerechten die niet aankomen of soms dubbel.De helft van het gezin zit te eten terwijl de andere helft nog niets heeft, de zaak is leuk aangekleed en het feit dat de muren niet meer zijn vol gekalkt met berichten van bezoekers zoals voorheen is een vooruitgang, maar de bediening laat echt veel te wensen over. ook de tafeltjes is ontzettend krap als er iemand aan de muurzijde zit en naar de wc moet dan moet iedereen van de tafel anders kan deze persoon er niet uit, wij zaten in de hoek bij de keuken, echt dramatisch.
Kenneth S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, ook aan de kinderen is gedacht. Zeer vriendelijk en niet te gehaast. We gaan het zeker overdoen. Een dikke pluim van mij en de kids
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Dood zonde dat de kaart is gewijzigd! Voor mij geen La Cubanita meer. Weken op verheugd om weer een keer bij jullie te eten en vond het erg teleurstellend. Never change a winning team.

Verder was het wel mooi ingericht en het personeel best aardig.
Maryssa .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het was voor het eerst voor ons bij La Cubanita Heerhugowaard.

Wij hebben onwijs genoten, en vonden het geweldig dat we elke keer iets anders konden proberen het was allemaal heerlijk.

De bediening was heel vriendelijk, alles ging lekker snel.

De sfeer was super, onwijze leuke muziek wat je avond lekker afmaakt.
Wij kijken weer uit naar een nieuw avondje bij La Cubanita.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Was een aangenaam etentje veel variatie en mooi opgemaakt. Zeker een gerecht wat met glazen stolp werd gebracht waar rook onder zat. Was wel wat een de prijs maar het was verder prima.
Eemp .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Als je smaakpapillen niet zo goed zijn zou je kunnen denken dat het eten goed is.
Service? Allemaal jonge schoolmeisjes in de bediening en dat is op zich niet erg, behalve als er geen horeca-ervaring is en het allemaal heel lang duurt.
Hierbij dacht ik zelfs dat dit bewust gedaan werd. Onbeperkt tapas dus dan moet het tempo vooral niet te hoog liggen.
Natasja T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het eten is niet bijzonder maar hier is de prijs ook naar. Voor 17,50 kun je niet al te veel verwachten. De carpatio is mijn favoriet. En voor de rest smaakt veel hetzelfde omdat overal een beetje dezelfde saus bij zit. Het meubilair is heel goedkoop en niet naar mijn smaak. Bediening was oke, drankjes duurde wat lang maar ze deden hun best.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
In het verleden niet zo positief geweest over dit restaurant maar nu twee keer er gegeten de afgelopen weken. Bediening erg vriendelijk en attent. Eten smakelijk en komt ook met regelmaat uit de keuken (en heet). Wat ik heel erg goed vind is dat er altijd een serveerster bij de deur staat om je persoonlijk een fijne avond te wensen als je weg gaat.
Klein verbeterpuntje; jammer dat de carpaccio af en toe waterig is. Kreeg uitleg van de serveerster dat dit komt vanwege het invriezen, maar het is erg zonde van dit mooie vlees. Misschien kan er iets meer op gelet worden met de inkoop, het scheelt 100% in smaak. Zelf had ik af en toe een beetje last van de muziek dat het wel heel erg binnen kwam steeds diezelfde ritmes, maar dat is mijn irritatie denk ik.
Dila N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ik heb hier al eerder gegeten en dat was mij prima bevallen, maar vanavond was ik er met mijn nichtje en het viel heel erg tegen. Het eten was prima, je betaalt voor wat je krijgt. Voor mijn koolhydraat arme dieet ook genoeg keuze.

De bediening was alleen heel slecht en verschrikkelijk onbeleefd. We hebben drie keer om drinken moeten vragen omdat de bestelling niet doorkwam, er werd door een serveerster tweemaal gevraagd "willen jullie nou nog meer eten?" wat wij ronduit onbeleefd vonden (en zoveel hadden we niet besteld), het duurde heel lang voor het eten werd gebracht. De koks waren steeds aan het roken. Na twee keer de rekening gevraagd te hebben en hij maar niet kwam, zijn we zelf maar naar de kassa gelopen.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Eerlijk is eerlijk, ik heb hier eerder dit jaar een keer gegeten toen vond ik de bediening echt slecht. Maar ze lijken zichzelf verbeterd te hebben, ik heb onlangs hier een keer gegeten en toen geen enkele keer dorst gehad. Het 'onbeperkt tapas' eten lijkt zoals overal wel veelal uit de frituur en magnetron te komen, maar op een gegeven moment weet je wel wat je beter wel of niet kunt bestellen. Sommige dingen (garnalencocktail bijv.) zijn tegenvallers, maar de carpaccio smaakte wel weer prima.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Na goede ervaring in Haarlem 17/4 en de toezegging dat er nieuwe eigenaar in HHW was, besloten het nog eens hier te proberen (na debacle hier april 2013). Helaas, geen goed idee. Zaak zat stampvol en hadden ze in Haarlem hier geen problemen mee (incl groep van 20) hier lukt het niet om het eten op tijd uit de keuken te krijgen. Het heeft 2 uur geduurd om de man 4 tapas te krijgen! Drinken bestellen betekent dat je na 10 minuten opnieuw de bestelling moet doen want anders komt het gewoon niet. Eten wát onze tafel bereikte was wel heet en redelijk smaakvol, alhoewel niet dezelfde smaken als in H'lem. Aardappeltjes en hamburgers aangebrand. Waar ik me verder heel erg aan stoorde is dat ze toestaan dat mensen een Super-Smoker roken in de zaak. Er zat een groep van 12 achter ons, waarvan 5 constant aan die dingen zaten te lurken. Naast de rookwolkjes gaf dat een zoetige vanille lucht, heel erg storend voor de smaakbeleving van het eten. Jammer hoor! Nog een kleine tip voor de bediening, als je tig keer tegen de stoel van iemand trapt terwijl je een andere tafel bedient is niet echt prettig voor de gast!