La Cubanita Heerhugowaard

Middenwaard 129 1703 SC Heerhugowaard Nederland Kaart

Over restaurant La Cubanita Heerhugowaard

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Heerhugowaard

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Kenneth S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten, ook aan de kinderen is gedacht. Zeer vriendelijk en niet te gehaast. We gaan het zeker overdoen. Een dikke pluim van mij en de kids
Manon M.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Dood zonde dat de kaart is gewijzigd! Voor mij geen La Cubanita meer. Weken op verheugd om weer een keer bij jullie te eten en vond het erg teleurstellend. Never change a winning team.

Verder was het wel mooi ingericht en het personeel best aardig.
Maryssa .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Het was voor het eerst voor ons bij La Cubanita Heerhugowaard.

Wij hebben onwijs genoten, en vonden het geweldig dat we elke keer iets anders konden proberen het was allemaal heerlijk.

De bediening was heel vriendelijk, alles ging lekker snel.

De sfeer was super, onwijze leuke muziek wat je avond lekker afmaakt.
Wij kijken weer uit naar een nieuw avondje bij La Cubanita.
Cleo B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben hier echt heerlijk gegeten, en dat voor maar 17,50!! Mijn vriendin heeft een melkallergie en hier werd echt super goed op gelet. De jonge meiden in de bediening zijn er spontaan en bij het weggaan werd zelfs de deur opengehouden! Ik kom zeker nog een keer terug.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Was een aangenaam etentje veel variatie en mooi opgemaakt. Zeker een gerecht wat met glazen stolp werd gebracht waar rook onder zat. Was wel wat een de prijs maar het was verder prima.
Eemp .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Als je smaakpapillen niet zo goed zijn zou je kunnen denken dat het eten goed is.
Service? Allemaal jonge schoolmeisjes in de bediening en dat is op zich niet erg, behalve als er geen horeca-ervaring is en het allemaal heel lang duurt.
Hierbij dacht ik zelfs dat dit bewust gedaan werd. Onbeperkt tapas dus dan moet het tempo vooral niet te hoog liggen.
Foody2016 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Het eten is niet bijzonder maar hier is de prijs ook naar. Voor 17,50 kun je niet al te veel verwachten. De carpatio is mijn favoriet. En voor de rest smaakt veel hetzelfde omdat overal een beetje dezelfde saus bij zit. Het meubilair is heel goedkoop en niet naar mijn smaak. Bediening was oke, drankjes duurde wat lang maar ze deden hun best.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
In het verleden niet zo positief geweest over dit restaurant maar nu twee keer er gegeten de afgelopen weken. Bediening erg vriendelijk en attent. Eten smakelijk en komt ook met regelmaat uit de keuken (en heet). Wat ik heel erg goed vind is dat er altijd een serveerster bij de deur staat om je persoonlijk een fijne avond te wensen als je weg gaat.
Klein verbeterpuntje; jammer dat de carpaccio af en toe waterig is. Kreeg uitleg van de serveerster dat dit komt vanwege het invriezen, maar het is erg zonde van dit mooie vlees. Misschien kan er iets meer op gelet worden met de inkoop, het scheelt 100% in smaak. Zelf had ik af en toe een beetje last van de muziek dat het wel heel erg binnen kwam steeds diezelfde ritmes, maar dat is mijn irritatie denk ik.
Tijgernootje .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
We kwamen rond 19:45 binnen hadden gereserveerd en mochten een plekje uitkiezen, we namen plaats bij het raam begin van de zaak.
Hier hebben wij zeker 15 min zitten wachten tot we eindelijk weer opgemerkt werden door èèn van de serveersters.
Duurde ontzettend lang voordat we onze drankjes en brood kregen ondanks dat er toch maar drie tafels bezet waren.
Hierna werd de bediening ook al niet beter werd er naast ons een tafel leeggeruimd en bestelling opgenomen werd onze tafel finaal voorbij gelopen en genegeerd..
Toen wij uiteindelijk als enige tafel over waren zou je toch denken dat er tijd genoeg zou zijn om af en toe kaartje op te halen met bestelling en om drankjes aan te vullen.
Niets was minder waar, èèn meisje zat aan de bar een ander stond bestek te poetsen en de derde lette ook niet op.
Dit hebben wij in al die keren dat wij er gegeten hebben nog nooit eerder meegemaakt
Toen we uiteindelijk zelf de rekening maar hadden opgehaald aan de bar en daar uiteindelijk ook betaalde kwam de vraag of alles naar wens geweest was..
Waarop een van ons het antwoord gaf dat we het idee hadden dat we behoorlijk in het 'vergeten hoekje zaten' lang hebben moeten wachten en de bediening nogal te wensen over liet. Waarop we het meest briljante antwoord ooit kregen waar ik serieus met m'n pet niet bij kan..
'We hadden een nieuw meisje lopen en die had niet doorgegeven dat we er al zaten en dat zij ook niet kon ruiken (jawel dit werd echt gezegd!!) dat we zolang zaten te wachten'
Het is jammer dat ik hier zelf niet bij stond anders had ik haar zeker even gezegd dat je zulke antwoorden toch echt niet kunt verkopen aan de klant die toch voor een gezellig en ongedwongen avondje gezellig eten komt.

LaurendeVries .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Dit weekend lekker gegeten in Heerhugowaard. vriendelijke meiden lopen er rond, het eten was lekker en goed.
Er hangt een leuke sfeer en de cocktails zijn ook zeker een aanrader. Zeker een leuke avond gegad
Dila N.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Ik heb hier al eerder gegeten en dat was mij prima bevallen, maar vanavond was ik er met mijn nichtje en het viel heel erg tegen. Het eten was prima, je betaalt voor wat je krijgt. Voor mijn koolhydraat arme dieet ook genoeg keuze.

De bediening was alleen heel slecht en verschrikkelijk onbeleefd. We hebben drie keer om drinken moeten vragen omdat de bestelling niet doorkwam, er werd door een serveerster tweemaal gevraagd "willen jullie nou nog meer eten?" wat wij ronduit onbeleefd vonden (en zoveel hadden we niet besteld), het duurde heel lang voor het eten werd gebracht. De koks waren steeds aan het roken. Na twee keer de rekening gevraagd te hebben en hij maar niet kwam, zijn we zelf maar naar de kassa gelopen.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Eerlijk is eerlijk, ik heb hier eerder dit jaar een keer gegeten toen vond ik de bediening echt slecht. Maar ze lijken zichzelf verbeterd te hebben, ik heb onlangs hier een keer gegeten en toen geen enkele keer dorst gehad. Het 'onbeperkt tapas' eten lijkt zoals overal wel veelal uit de frituur en magnetron te komen, maar op een gegeven moment weet je wel wat je beter wel of niet kunt bestellen. Sommige dingen (garnalencocktail bijv.) zijn tegenvallers, maar de carpaccio smaakte wel weer prima.
WNTG .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Vriendelijke ontvangst en een mooie plek buiten in de zon. Het personeel adviseerde ons het 'onbeperkt tapas' eten, dat pakte voor ons prima uit.
We hebben in een rustig tempo lekkere tapas gegeten. Bijvoorbeeld de Pimientos Fritos en de Rollitos de Jamón con queso de cabra y balsámico.
De cheesecake als dessert is ook een aanrader.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Na goede ervaring in Haarlem 17/4 en de toezegging dat er nieuwe eigenaar in HHW was, besloten het nog eens hier te proberen (na debacle hier april 2013). Helaas, geen goed idee. Zaak zat stampvol en hadden ze in Haarlem hier geen problemen mee (incl groep van 20) hier lukt het niet om het eten op tijd uit de keuken te krijgen. Het heeft 2 uur geduurd om de man 4 tapas te krijgen! Drinken bestellen betekent dat je na 10 minuten opnieuw de bestelling moet doen want anders komt het gewoon niet. Eten wát onze tafel bereikte was wel heet en redelijk smaakvol, alhoewel niet dezelfde smaken als in H'lem. Aardappeltjes en hamburgers aangebrand. Waar ik me verder heel erg aan stoorde is dat ze toestaan dat mensen een Super-Smoker roken in de zaak. Er zat een groep van 12 achter ons, waarvan 5 constant aan die dingen zaten te lurken. Naast de rookwolkjes gaf dat een zoetige vanille lucht, heel erg storend voor de smaakbeleving van het eten. Jammer hoor! Nog een kleine tip voor de bediening, als je tig keer tegen de stoel van iemand trapt terwijl je een andere tafel bedient is niet echt prettig voor de gast!