La Cubanita Haarlem

7,1
Voordelig
Amberxx .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond voor het eerst bij la cubanita gegeten. Ik had bij de reservering aangegeven dat ik een pinda allergie heb. Bij aankomst lag er al een allergenenkaart op tafel, top! Het personeel was ook erg vriendelijk en genoeg keuze in de gerechten. Wij komen zeker een keer terug.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Hele leuke avond gehad bij La Cubanita. Heerlijk gegeten, veel variatie in tapas waardoor er voor ieder wat wils is. Vooral de carpaccio en varkenshaas medaillons vond ik erg lekker. Het pand is prachtig en mooi ingericht, met op de achtergrond gezellige spaanse muziek. De avond was compleet met een kan sangria, lekker! Complimenten voor de bediening die de hele avond trappen op en af lopen en alsnog heel vriendelijk blijven! Bediening ruimde lege bakjes geregeld op en was alert op de ingevulde viltjes.
Nena B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij La Cubanita in Haarlem. Het personeel was vriendelijk en zorgzaam. Het concept vonden wij ook erg leuk! We konden uit 55 tapas kiezen en alles was ook heerlijk. We gaan zeker een keer terug, want we hebben jammer genoeg niet allen 55 tapas kunnen proeven. Ik raad het iedereen aan!
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb samen met een vriendinnetje heerlijk gegeten bij la Cubanita in Haarlem. Toen we naar binnen liepen werden we vriendelijk begroet en door een aardige spontane meid naar ons tafel gebracht. Wij zaten aan een gezellig tafeltje en al snel kwam er iemand naar ons toe om alles helemaal uit te leggen. De sangria is echt een aanrader en is erg lekker in combinatie met alle heerlijke tapas. Wij vonden het een erg leuk concept, omdat er voor iedereen iets lekker tussen zit door de vele keuze aan gerechten die er worden aangeboden. Wij zullen hier zeker nog een keertje terug komen!
Maryse D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lekker gegeten. Gezellig restaurant en vrolijke bediening. We werden goed geholpen en er is veel variatie door de ruime keuze in gerechten.
Dhx .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten was erg divers en allemaal heerlijk. De champignonkroketten raad ik zeker aan! De sangria deluxe raad ik ook echt aan en er waren heerlijke cocktails zoals de watermelon fizz. De drankjes en het eten kwamen ook allemaal snel. De meiden in de bediening waren allemaal erg vriendelijk en enthousiast. De sfeer in het hele pand is ook echt cubaans en gezellig. Ik heb een top avond gehad!
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ondanks dat we niet hadden gereserveerd konden we toch nog een tafeltje krijgen, het was erg druk. Helaas is het ons niet goed bevallen. Er was moeilijk contact te krijgen met de serveersters, lege bordjes werden niet of nauwelijks afgeruimd. Maar het belangrijkste het eten viel zeer slecht. De Amerikaanse burgertjes waren volkomen smaakloos, de garnalenkroketten waren echt niet te eten, maiskolven waren te gaar en de tiramisu was geen tiramisu maar meer een beker vol met licht opgeklopte slagroom. Jammer!
Denice W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten de kaart is zeer gevarieerd. En de Tapas van bijzonder goede kwaliteit Extra aandacht gekregen omdat mijn vriendin een vrijgezelle avond had. Compliment voor de inrichting en sfeer vriendelijk dank Denice
Emmerentiana M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Gezellige, leuke inrichting. Heel vriendelijk personeel - zeer vlotte bediening. Kregen de tapas iedere keer snel op tafel. Diverse tapas gegeten en alles smaakte zeer goed.
Luana S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wat een verschrikkelijke ervaring heb ik hier gehad. Na meerdere keren op verschillende locaties super positief te zijn geweest over La Cubanita viel dit wel heel erg tegen. Voor mijn verjaardag kwam ik hier eten met een groep vrienden. Ten eerste wist de serveerster niet eens wat plat en bruisend water was , maar oke. Vervolgens duurt het keer op keer ontzettend lang voor het eten kwam, miste er telkens gerechten en was het eten kwalitatief heel erg slecht. Er werd geen enkele keer gevraagd of we nog wat wilde drinken en als we bestelde duurde het een half uur voor we drankjes kregen. Door de bediening werden amper borden afgeruimd waardoor wij op een gegeven moment een tafel vol met lege glazen en borden hadden terwijl ons desert al gebracht werd. Terwijl de serveerster ons daarvoor nog vroeg of we uitgegeten waren en toen wij ja zeiden, reageerde ze met ' dan weet ik genoeg' vervolgens gebeurde er dus niks. Inplaats van dat de service hun werk deed, stonden ze overduidelijk met elkaar te praten en bozen blikken naar ons uit te delen. Lekker roddelen dus. Toen wij wilde afrekenen moesten we naar beneden lopen waar de bediening al alle stoelen op de tafels hadden gezet en aan het schoonmaken waren, wat ook erg klantvriendelijk over kwam. Wij zullen hier nooit meer terug komen, wat een verschrikkelijke ervaring was dit.
Grakar .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het viel ons erg tegen. We zijn een drietal keer eerder geweest toen La Cubanita nog in de Kleine Houtstraat was. Toen waren we erg enthousiast. Nu bij de Grote Markt is het gebouw veel mooier, een prachtig historisch pand en niet zoveel herrie als in het oude. Ook de bediening was aardig. Maar - niet onbelangrijk - de maaltijd viel erg tegen. De garnalen in olie veel te vet; dreven diep in de olie. De biefstukpuntjes ronduit taai. Als zulke gerechten te duur zijn voor een all in prijs zou ik ze er liever uitlaten dan een slechte kwaliteit bieden. De carpaccio was redelijk. De gefrituurde kip in honingsaus was ook niet geweldig en de kabeljauw zou iets gaarder kunnen. Voorlopig komen we er niet meer.
Inkeping .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wat een dramatische ervaring vanavond bij dit tapas restaurant. Tapas waarvan de meeste niet eens in de buurt komen van een slechte imitatie. Voor €4 krijg je 5 gebakken aardappels wat door moet gaan voor Patatas Bravas en gefrituurde kip die alleen door de overtollige saus nog ergens naar smaakt. Het tweede biertje moest ik twee keer om vragen en het derde biertje zelfs drie keer. Wat een gezellige avond had moeten worden op wereld tapas dag is door toedoen van dit amateuristische restaurant volledig de mist in gegaan; Bedankt hiervoor!
Floor E.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Super lekker gegeten. Pikante ossenhaas echt een aanrader. Bediening was zeer aardig, en goed. Hebben nooit zonder legen glazen gezeten! Al met al heel gezellig gehad !
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Net lekker gegeten bij La Cubanita te Haarlem, vriendelijk personeel. Wij werden geholpen door Nena een leuk, charismatisch, vrolijk meisje.

Het eten was lekker en drankjes stonden snel op tafel. Een aanrader is de vitello tonato!
Culinaireproever .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
La Cubanita bevindt zich in het centrum van Haarlem tegenover de Sint-Bavo Kerk. Het uitzicht vanaf het terras is dan ook meteen een pluspunt. Wat ik een erg lekker gerecht vond zijn de varkenshaas medaillons in zoete portsaus, een echte aanrader! Daarnaast is het personeel erg vriendelijk en zij zullen alles doen om je zo goed mogelijk te kunnen bedienen. De drankjes stonden snel op tafel en het eten duurt niet lang. Wat mensen niet moeten verwachten is dat al het eten dat je in een ronde besteld tegelijk op tafel komt. Het is nou eenmaal wel een "all you can eat" tapas concept.
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Zeer slecht! Ontzettend lang moeten wachten op het eten, wat vervolgens lauw werd geserveerd.
Biefstukpuntjes taai, garnalen koud. Tafel naast ons kreeg 4 keer stokbrood wat niet besteld was. Totaal geen structuur in de bediening.
Enige goede was de sangria.
Julia V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Lekker gegeten bij la Cubanita. We zaten aan een gezellige tafel. De bediening was erg vriendelijk, waardoor we ons erg welkom voelde. Het eten was lekker en was er ook vrij snel. De geitenkaas tapas was mijn favoriet! De bediening kwam vaak langs om te vragen of alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilde. Dit vond ik fijn.
Kellyelise .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Bij binnenkomst onder de indruk van het mooie pand. Hoge plafon en leuke inrichting. Wij werden vriendelijk ontvangen en begeleid naar onze tafel op de eerste verdieping. Wij hebben genoten van de heerlijke sangria en tapas. Ondanks dat ik vegetarisch eet, ging ik over vol naar huis. Vooral de manchego en geitenkaas uit de oven zijn een echte aanrader. Ik kom zeker nog eens langs :)
Charrieeeee .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Hier wezen eten met een groepje van 6 personen. Bij binnenkomst ontvangen door een erg spontane jongedame. Het pand was erg groot met veel trappen, en wij zouden boven zitten. Toen ze zagen dat er iemand slecht ter been was meteen een plek beneden aangeboden. Erg fijn! Ik wilde wijn drinken, maar er waren verschillende wijnen, en daar heb ik geen verstand van dus hulp ingeroepen van het personeel die mij de verschillen duidelijk uitlegden. Verder de hele avond lekker gegeten, eten kwam snel en voor iedereen is er wel iets. Er was een cocktailkaart, en gezien ik niet wist wat er in ging weer personeel aangesproken. Die wisten van iedere cocktail te vertellen wat er in zat en hoe het proefde, klasse! Volgens mij was het een erg drukke avond want alles zat vol, maar toch wisten ze er voor te zorgen dat alles vlekkeloos verliep! Hier kom ik zeker nog veel vaker!
Daniquevv .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Gister heerlijk gegeten bij la cubanita. Ik kwam binnen en werd gelijk vriendelijk begroet en naar ons tafeltje gebracht. De meiden kwamen af en toe even gezellig een praatje maken en bedienden ons erg goed. Het eten was ook super lekker en het is een erg leuk en goed lopend concept. Er zijn veel verschillende kleine hapjes, die allemaal heerlijk zijn. Zeer tevreden en ik kom zeker een keertje terug.