La Cubanita Haarlem

Vrijdag en Zaterdag 17:30 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Haarlem

Rowena W.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zaterdag avond heerlijk gegeten in La Cubanita te Haarlem. Hartelijk ontvangen en heel gastvrij. We werden verwezen naar ons tafeltje en de vriendelijke gastvrouw kwam al snel aan tafel om het concept uit te leggen, drankjes en cocktails op te nemen. Eten was snel en vooral lekker, vooral de carpaccio. Het restaurant heeft 3 verdiepingen en op de bovenste verdieping de keuken, petje af voor de werknemers die elke keer die trappen moeten lopen. Ik kom zeker nog een keer terug! La Cubanita Haarlem is zeker een aanrader.
Domi28 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
smerige tent!! plakt vast aan de vloer en de tafel. terras niet om aan te zien. bestek en glazen niet schoon. bediening vriendelijk, maar kan drukte niet aan. helft van de tafel had eten andere helft later. glazen voor bij de karaf sangria worden 20 later of niet geserveerd. eten was overigens niet slecht, zolang je niet over de hygiëne in de keuken nadenkt
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Dit was oprecht zo slecht. Totaal geen smaak, of echt vies. Volgens ook alles uit de diepvries. Vleeswaren was zuur, alsof het te lang uit de koelkast lag. Gerechten die warm moesten zijn waren nog koud van binnen. Echt absoluut geen aanrader, dit zou niet mogen kunnen.
Mylene A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Hele leuke avond gehad bij la cubanita Haarlem!
Heb hier vorige week gegeten omdat we graag de nieuwe kaart wilde uitproberen, dit is zeker bevallen! De nieuwe gerechtjes waren erg lekker, ook de oude gerechtjes waren nog steeds zoals vanouds lekker.
Ook genoten van de sangria die ze hier maken.
Bovendien kwam alles snel op tafel en werden we de hele avond geholpen door allemaal aardige meiden in de bediening.
Iris A.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Vorige week gegeten bij La Cubanita te Haarlem wat zeer goed is bevallen! We werden warm ontvangen en snel naar onze tafel gebracht. Wij waren al bekend met het concept dus konden meteen bestellen. De tapas werden snel geserveerd en smaakten goed. Complimenten aan de kok die de biefstukpuntjes heeft bereid! De avond was natuurlijk niet compleet zonder sangria, zowel de sangria met cava als met rode wijn was erg lekker! La Cubanita Haarlem is zeker een aanrader als je een keer met z'n tweeën wat wil gaan eten of juist met de familie over de vloer komt, omdat er voor ieder wat wils op de kaart staat. Kortom, ik ga hier zeker nog een keer eten!
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Afgelopen zondag zijn we met vier personen gaan eten bij La Cubanita. Helaas is dit ons zeer slecht bevallen. We hebben van te voren aangegeven gebruik te willen maken van het arrangement en gelijk laten weten hoe laat onze film zou beginnen. Hiermee is geen moment rekening gehouden, waardoor wij te laat aan zijn gekomen bij de film. Het eten bij La Cubanita vonden wij zeer tegenvallen. Het vlees was droog of smakeloos. Kortom geen fijne avond gehad door dit alles. Dit was dan ook gelijk de laatste keer dat wij gebruik hebben gemaakt van dit arrangement.
reneez1 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Afgelopen woensdag heb ik hier samen met een vreindin gegeten. Wij werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Een hele leuke tafel midden in het restaurant op de begane grond. Wij hebben genoten van de heerlijke tapas, vooral de varkensmedaillons met portsaus waren echt heerlijk. Maar buiten de tapas om, wat een heerlijke cocktails kregen wij geserveerd. Wij komen zeker terug!
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Afgelopen weekend heb ik met vrendinnen bij lacubanita in Haarlem gegeten, helaas was het eten en de bediening erg slecht. Het eten was smakeloos, het vlees was erg droog en smaakte kunstmatig en de gerechten werden verkeerd geserveerd. Ook hebben wij van te voren aangegeven gebruik te willen maken van het film arrangement en uiteraard de tijd doorgegeven van de film zodat er rekening mee zou worden gehouden 'wat je ook mag verwachten als het restaurant mee doet aan zo'n actie'. om 18.00 gereserveerd/ om 08.20 zou de film beginnen, tijd genoeg zou je zeggen. uiteindelijk 25 minuten op het toetje gewacht waardoor te laat bij de film, het toetje niet kunnen op eten en het drinken moeten laten staan, wat we als goedmaker van het als rondje van het huis kregen.

Oftewel Jammer van de avond, ik zal niet meer na lacubanita gaan en het zeker andere niet aanraden.
Bram K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Afgelopen donderdag gegeten bij la cubanita.
We werden geholpen door een erg vriendelijke en enthousiaste serveerster en de tapas stond snel op onze tafel. Het eten was heerlijk, en het is een erg gezellig restaurant. Zeker een aanrader!
Arnold S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Lekker eten en een goede service. Geschikt voor een avondje uiteten voor zowel met familie als met vrienden. De locatie is ook heel mooi in een historisch pand aan de grote markt.
Sammy V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Prijs/kwaliteit is heel goed.
Restaurant staat erg vol, maar dat maakt het wel gezellig en de tapas waren gewoon lekker. Vooral de garnalen in knoflookolie waren goed.
amberxx .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanavond voor het eerst bij la cubanita gegeten. Ik had bij de reservering aangegeven dat ik een pinda allergie heb. Bij aankomst lag er al een allergenenkaart op tafel, top! Het personeel was ook erg vriendelijk en genoeg keuze in de gerechten. Wij komen zeker een keer terug.
Denise V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Hele leuke avond gehad bij La Cubanita. Heerlijk gegeten, veel variatie in tapas waardoor er voor ieder wat wils is. Vooral de carpaccio en varkenshaas medaillons vond ik erg lekker. Het pand is prachtig en mooi ingericht, met op de achtergrond gezellige spaanse muziek. De avond was compleet met een kan sangria, lekker! Complimenten voor de bediening die de hele avond trappen op en af lopen en alsnog heel vriendelijk blijven! Bediening ruimde lege bakjes geregeld op en was alert op de ingevulde viltjes.
Nena B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij La Cubanita in Haarlem. Het personeel was vriendelijk en zorgzaam. Het concept vonden wij ook erg leuk! We konden uit 55 tapas kiezen en alles was ook heerlijk. We gaan zeker een keer terug, want we hebben jammer genoeg niet allen 55 tapas kunnen proeven. Ik raad het iedereen aan!
Danique V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik heb samen met een vriendinnetje heerlijk gegeten bij la Cubanita in Haarlem. Toen we naar binnen liepen werden we vriendelijk begroet en door een aardige spontane meid naar ons tafel gebracht. Wij zaten aan een gezellig tafeltje en al snel kwam er iemand naar ons toe om alles helemaal uit te leggen. De sangria is echt een aanrader en is erg lekker in combinatie met alle heerlijke tapas. Wij vonden het een erg leuk concept, omdat er voor iedereen iets lekker tussen zit door de vele keuze aan gerechten die er worden aangeboden. Wij zullen hier zeker nog een keertje terug komen!
Maryse D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Erg lekker gegeten. Gezellig restaurant en vrolijke bediening. We werden goed geholpen en er is veel variatie door de ruime keuze in gerechten.
Dhx .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Het eten was erg divers en allemaal heerlijk. De champignonkroketten raad ik zeker aan! De sangria deluxe raad ik ook echt aan en er waren heerlijke cocktails zoals de watermelon fizz. De drankjes en het eten kwamen ook allemaal snel. De meiden in de bediening waren allemaal erg vriendelijk en enthousiast. De sfeer in het hele pand is ook echt cubaans en gezellig. Ik heb een top avond gehad!
Tom M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
ik ben hier meerdere malen geweest in het beging was de bediening rommelig en niet zo prof. en het eten was matig.
maar na paar leuke en goede ervaringen vindt ik het wel zo netjes om dit ook te melden met de anderen dat dit restaurant een vooruitgang heeft geboekt.
- zeer net personeel
- lekker eten
- lekkere en betaalbare cocktails
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ondanks dat we niet hadden gereserveerd konden we toch nog een tafeltje krijgen, het was erg druk. Helaas is het ons niet goed bevallen. Er was moeilijk contact te krijgen met de serveersters, lege bordjes werden niet of nauwelijks afgeruimd. Maar het belangrijkste het eten viel zeer slecht. De Amerikaanse burgertjes waren volkomen smaakloos, de garnalenkroketten waren echt niet te eten, maiskolven waren te gaar en de tiramisu was geen tiramisu maar meer een beker vol met licht opgeklopte slagroom. Jammer!
Denice W.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten de kaart is zeer gevarieerd. En de Tapas van bijzonder goede kwaliteit Extra aandacht gekregen omdat mijn vriendin een vrijgezelle avond had. Compliment voor de inrichting en sfeer vriendelijk dank Denice