La Cubanita Gorinchem

Voordelig
Erg kort
Yvette D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Hier wezen eten met mijn vriend. Ondanks dat we zonder reservering kwamen, was er toch nog een plekje vrij in het drukke restaurant. Aan tafel werd gevraagd of we bekend waren met het concept en kregen we een beknopte uitleg over de gang van zaken. De eerste drankjes werden snel geserveerd. De hapjes daarentegen lieten wat langer op zich wachten en werden lomp door de serveerster op tafel gegooid. Deze serveerster had totaal geen oog voor de gasten. Ook om de volgende drankjes moesten we zelf vragen, er werd niet goed op lege glazen gelet. Verder was het eten wel goed en het brengen van de rekening ging ook snel.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond hier samen met mijn moeder gegeten. We werden vriendelijk ontvangen en kregen de keuze uit drie tafeltjes. Ook werd ons gelijk gevraagd of we al eerder waren geweest en kregen duidelijke uitleg en nog een aanbieding aangeboden. De verse jus was weer heerlijk. De tapas ook, al kregen we wel meer en meer dorst, waarschijnlijk door het zoute eten.
De bediening was erg vriendelijk en zeer attent (Lotte). Op een gegeven moment stond de muziek te hard, maar dit werd al snel gedempt.
Thodaan 8.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Met z'n tweetjes een hapje gegeten bij la cubanita en voor het eerst in deze vestiging. Vriendelijke jonge bediening en werden eigenlijk steeds snel bediend en ook op goede momenten gevraagd of we nog wat wilden drinken. Daarnaast geeft de inrichting ook altijd een leuke sfeer.

Het eten viel helaas wel tegen hier. De albondigas waren flauw, het lamsvlees was wat taai, de meloen niet rijp en in de mojito miste de rietsuiker. Veel gerechten niet heel smaakvol al werden ze steeds zonder lang te hoeven wachten gebracht en altijd met een glimlach.

Jammer.
Moutes .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Het eten was heerlijk en veel keuze. Bediening was ook super!!
Aankleding niet heel mooi en bij aankomst een rioolachtige lucht.
Maar het eten maakt alles goed
Voor herhaling vatbaar.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Altijd weer een feestje om bij Lacubanita te eten. Veel keuze en gelukkig is de kaart onlangs weer aangepast waardoor ook bij regelmatig bezoek er weer wat nieuws te kiezen valt. Veel keuze zowel in vlees, vis als vegetarische gerechten.
De_Groot_ .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Gezellig avond uit met vriendinnen. Niet de eerste keer en zeker ook niet de laatste keer. Het eten is goed en de bediening is vriendelijk. Meerdere keren hier geweest om te eten en het is altijd goed.
Een keer was er iets verkeerd gegaan met het dessert van een paar tafelgenoten waardoor wij lang moesten wachten maar dit werd keurig opgelost met koffie en thee van het huis voor de gehele tafel.
De sfeer is het restaurant is gezellig. Er wordt veel gelachen en gepraat. De bediening maakt ook geen haast als de keuken al dicht is om de klanten weg te krijgen. Ze melden netjes op tijd dat de keuken gaat sluiten en dat je nog iets kan bestellen. De stoelen die er tegenwoordig staan zijn een verbetering waar je een lange tijd op kan zitten zonder dat je last van je rug krijgt. Een echte aanrader als je een avondje ongedwongen tapas wil eten!
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Met 11 man wezen eten .
Helaas was het niet wat ik ervan verwachtte.
De biefstuk puntjes waren niet te kauwen en de varkenshaas was zo droog dat hij haast niet te slikken was .
Ook was het storend dat er 5 van de 11 hun gerechten al kregen en de rest moest wachten .
Toen het drukker werd in de zaak werd er niet eens meer gevraagd wie wat besteld had maar het werd gewoon op tafel gezet en dan moest je maar uitzoeken wat van wie was.
Erg jammer want het zou een prima zaak kunnen zijn want het concept is super alleen de uitvoering jammer genoeg niet .
Voor mij geen la cubanita meer
Robert_iens .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren gegeten met vier personen. Tapas eten is altijd gezellig, lekker lange avond en kiezen wat je zelf wilt! Eten is zeker geen hoogstandje, maar voor een gezellig avondje tapas eten prima! Brede keuze uit gerechten, decor is prima sfeervol en ruim opgezet. Wel jammer dat het soms heel lang duurt voordat je de gerechten ontvangt en dan vooral dat de ene gast zijn gerecht soms een kwartier eerder heeft dan de ander. Verder goed opletten dat desserts niet inbegrepen zijn. Dit bezorgde ons uiteindelijk een (te) dure avond...
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Prima prijs/kwaliteitverhouding..!
Voldoende keus, vriendelijke en bekwame bediening.
Prima service toen ik per ongeluk mijn glas liet vallen (nogmaals excuus..!)

Eten vind ik echt eeerrrrg lekker, van de geitenkaas met balsamico tot de aardappeltjes, gamba's, gevulde champignons, de (pasta)salades, de kaaskroketjes, biefstuk of ossenhaaspuntjes.. Eigenlijk kan ik hier de hele kaart nog wel opsommen..!

Enige nadeel is dat (voor 2 personen) het een beetje krapjes is.. (Vandaar dat glas waarschijnlijk )

Ik kom zeker terug..
Viktor80 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Het personeel had geen enkele moeite met de grote groep (14 man). De bestelling werden in mum van tijd opgehaald en weer bezorgt. Evenals dat er vriendelijk gevraagd werd of je nog iets wilde drinken als je glas leeg was. Het personeel is dus opmerkzaam. Jammer is alleen dat de keuken op tijd dicht gaat voor een Spaans restaurant, maar misschien wel goed uit zelfbescherming in verband met het onbeperkt eten ;)

Het is prima "standaard" tapas eten hier. Het is tegelijk ook weer niet bijzonder.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
tweede keer dat we er gegeten hebben, een groot verschil met de eerste zowel de varkenshaas en de biefstuk gewoon gort droog gebakken jammer willen graag nog eens terug komen maar alle koks moeten wel weten waarmee ze bezig zijn.
Heijsteeg .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wij hebben hier met zijn 2 gegeten op een woensdag avond.
In het begin van de avond rustig en onze gerechtjes werden lekker snel gebracht.
Later zat het helemaal vol (kippenhok qua geluid) de gerechtjes lieten ook LANGer op zich wachten tijdens de drukte.
Wij vroegen het verschil tussen de huiswijn en de premium wijn.
Waarop de serveerster zei "uuuhh ja, de premium wijn is duurder als de huiswijn" verder kon zij geen verschil aangegeven waardoor niemand dus kiest voor de premium wijn.
Ook werden wij met meerdere dingen niet goed ingelicht.
Tevens is het ook jammer en behoorlijk irritant dat je met de achterkant van de stoel tegen de achterkant van de stoel van een andere gast aanzit. Dus je zat soort van opgesloteen tussen de tafel en een andere gast.
Verder zijn de gerechtjes lekker van smaak, het concept is leuk en de prijs is ook goed.
N-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Het eten is goed, wel een lichtelijk eentonig. Op het begin van de avond worden de gerechten vlot gebracht, na een 45 minuten, gaat dit steeds langzamer. De dames van de bediening zijn erg vriendelijk, ondanks de volle zaal. Prima prijs/kwaliteit verhouding
Chantal Q.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Het gekke is dat we hier twee keer hebben gegeten en dat het eten de tweede keer van veel betere kwaliteit was dan de eerste keer. Hadden we mazzel of hebben ze in de tussentijd een betere kok aangenomen? Hoe dan ook, we zaten er prima. Een beetje dicht op de buren, dat wel. Prima zaak voor als je niet heel ruim in je budget zit. Je krijgt zeker waar voor je geld.
SmikkelGuru .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Eerste keer bij La Cubanita. Eten is niet bijzonder, maar het concept is leuk. Was erg gezellig met een grote groep van 18 man. Lekker geborreld en hapjes geprikt. Ik kom hier zeker terug, maar wederom weer met een grote groep. Zou hier niet snel met z'n tweeën gaan eten.
George B.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Het eten was voornamelijk zout en de bestellingen duurde soms 45 minuten voordat ze op tafel kwamen. Eerste en ook laatste keer.
William V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Lekker gegeten hier, sommige gerechten waren wat flauw met name de gehaktballetjes, verder alle gerechten goed te behappen. Vriendelijke bediening echter wel drie keer om bestek moeten vragen en naar de goed gevulde thee doos.
Het grootste nadeel vind ik en mijn tafel partner (beide ruim 1m90 en 110 kg) DE STOELEN, wat een kl*#@te stoelen, het nodigt niet uit om lekker lang na te tafelen, met meer dan 4 personen aan tafel word ook erg krap.
Verder is het een wereld zaak eten is goed en de sfeer is leuk, zal zeker nog een keer terug komen.
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
Erg lekker gegeten. Voor ons was het de eerste keer. er werd door een vriendelijke jonge dame uitgelegd hoe het te werk ging. Hierna was alles duidelijk. De drankjes stonden bij ons snel aan tafel en kwamen regelmatig vragen of het allemaal lekker was en dit op een erg leuke manier. De bediening straalt veel werkplezier uit ondanks dat het erg druk was!!
Somsblij .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Een hele slechte ervaring bij La Cubanita in Gorinchem helaas. Het eten was erg vet m.n. de inktvisringen en de mojito smaakte vooral naar suiker. We hadden gereserveerd om acht uur, dit was geen probleem, de keuken ging dan wel om tien uur dicht maar we waren welkom om nog gezellig te blijven zitten en wat te drinken, zo werd ons verteld. We hebben ons nog nooit zo onwelkom gevoeld! Met moeite, hebben we twee rondes kunnen bestellen. In onze beleving werden we gewoon genegeerd, overal moesten we om vragen. Bestellingen werden niet opgenomen en de tafel werd tussendoor niet afgeruimd. We aten ons dessert tussen de vieze schaaltjes en werden ook nog gevraagd onze lege glazen zelf even aan te geven, terwijl we aan het eten waren. Verder had het personeel het zelf soms wel heel gezellig aan de bar met elkaar. Voor het bedrag wat we moesten betalen verwachten we geen grote luxe, maar wel dat je respectvol behandeld word. Kortom, hier zie je ons niet meer!
Riesetta V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
We hadden gereserveerd voor 6 pers en kregen een tafel waar we toen we eenmaal zaten niet meer uit konden..we zaten klem als sardientjes in een blik..drankje duurde 25 min en brood na 6x vragen hebben we nooit gehad..de gerechten werden werkelijk op tafel gegooid en veel te weinig bediening..en wat er liep keek continue naar beneden om dat ze bang waren dat je ze wat vroeg een tweede drankje vragen was dan ook een hele tour..gerechten waren niet altijd warm en verl te veel dezelfde smaken..of je nu kip of varkenshaas had..nee voor ons geen tweede keer meer..zonde van onze hardverdiende centjes