La Cubanita Eindhoven

6,9
Erg voordelig
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik ben hier zoals wel vaker gaan uiteten, we hadden gebeld en zouden eigenlijk aan de bar moeten zitten. Bij aankomst hoorde we dat er een tafel niet was gekomen en dat wij dus een tafel kregen. Helemaal super. Helaas worden de grote garnalen in knoflook te lang gebakken waardoor het een pulpachtige smaak heeft. Verder ben ik zoals altijd zeer tevreden!
CristelK .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Zaak zat niet vol en toch moesten we aan een enorm krap tafeltje gaan zitten. De een had nog niks gegeten en de ander keer het 4e gerechtje al uitgeserveerd. Verbrandde satétjes en ham in een vegetarische salade maar ook een haar in een wrap hebben we gehad. Ongelofelijk.. Verder kun je erlaar niet verstaan door de herrie en rumoer en is het er snik en snik heet! Wij gaan hier niet meer eten.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
het eten was redelijk, veel kant en klaar of gefrituurd maar ach daar is de prijs misschien ook wel naar, maar het duurde allemaal zolang! Diverse keren liepen ze langs je tafel terwijl we het kaartje klaar hadden staan om te bestellen maar niemand nam het mee, zelf maar mee zwaaien dan werd het mee genomen. vervolgens op de meest simpele dingen heel lang moeten wachten. Meloen met ham, 3 keer om moeten vragen, 3 rondes in 2 uur vind ik echt te lang duren.
Zeker omdat het niet vol zat, als het helemaal vol zit ben ik benieuwd hoelang het dan duurt.
Natascha G.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
We zijn afgelopen zaterdag met z' vieren bij La Cubanita gaan eten. Ondanks dat het de avond was dat Guus Meeuwis een concert gaf, dus dat het restaurant bijna vol zat, bleef de bediening vriendelijk en werd alles op tijd gereserveerd. We waren er om 17.45 (we hadden wel gereserveerd). La Cubanita was 1 van de weinige restaurants die op die avond met het concert van Guus reserveringen aannamen.

We hadden aangegeven dat we om 19.30 weer weg moesten, ook hier hadden ze rekening mee gehouden. Het restaurant zelf was superdruk, maar wij gingen lekker buiten eten (terwijl er al een tafel voor ons binnen was gereserveerd). De kwaliteit van het eten was super! Onze complimenten aan de bediening en zeker ook de kok niet te vergeten! Het eten was op prima temperatuur, we hebben gesmuld!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
TIP: Wil je heel de avond onbeperkt eten, reserveer een paar dagen van tevoren online, wanneer je belt kan je maar voor 2 uur terecht!
Een groot fan van La cubanita, ben hier al meerdere malen en op verschillende vestigingen geweest. Helaas vond ik dit keer de service minder, ik heb een half uur op mijn drinken moeten wachten. Ook werd het stokbrood met dipjes nog 10 minuten later gebracht. Verder heb ik niks te klagen, het eten is heerlijk, het personeel is vriendelijk en het restaurant is iets wat krap maar wel leuk ingericht.
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Tis niet geslaagd eten hier normaal krijg je het aantal dingen wat je besteld keer hoe veel mensen er aan je tafel zitten dus bijvoorbeeld 5x kippetjes dat is wel jammer en het is helaas ook niet vers gemaakt wij vonden het helaas niks
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Op basis van een tijd-slot konden we steeds twee mini-gerechtjes (ze noemen het tapas) bestellen. Geen culinaire hoogstandjes maar wel allemaal prima bereid. Een breed assortiment koud en warm, vlees, vis en vegetarisch. Een kwartiertje voor ons 'tijdslot' voorbij was werd nog even actief gevraagd of we een dessert wilden, ook daar best wat keuze in. Allemaal prima op orde, vooral leuk als je met een gezelschap gaat.
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Gezellig restaurant, vlotte en leuke bediening, alles werd zorgvuldig aan tafel gebracht, het was een super avond. We hebben genoten
Ine J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Zeer goed gegeten met bijna alles van de kaart geprobeerd was super Smakelijk en voldoende vooral compliment aan de attente dames van de bediening geen vraag was teveel en alle ongelukjes van ons werden perfect opgelost was super gezellig de reistijd van een uur was zeker de moeite waard
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Gisteren met een groep van 8 personen gegeten bij La Cubanita Eindhoven. Het personeel was heel gastvrij en zorgzaam. Nadat iedereen een coctail op had hebben we eigenlijk niets anders meer gedronken, vrijwel alle coctails die ze hier serveren hebben we getest!
De kaart is zeer uitgebreid en aan het einde van de avond baalden we dat we vol zaten en niet alles konden uitproberen, dus we moeten nog een keertje terugkomen om de overige gerechtjes te proeven!
Er was voor ieder wat wils, vegetarisch, vlees, vis enz.
Het was voor ons een zeer geslaagde en leuke avond!
Lonneke E.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Woensdag met de vriendinnen een avondje weg geweest en hier gegeten. De sfeer van dit restaurant scoort zeker goed. Het zier er leuk en gezellig uit. De bediening waren niet zo over te spreken. We hebben ontzettend lang op ons drinken moeten wachten en daarna nog verschillende keren om moeten vragen. We kregen ook constant de verkeerde gerechten door en ze deden dan ook nog eens alsof het onze fout was. Wij hadden het film argement waarvan we de helft maar hebben gekregen. De vrouw die de kaartjes gaf was ook zeer onvriendelijk. Zeer jammer.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
De sfeer was goed, gezellig er was een goede inrichting. We zijn hier geweest met onze vriendinnengroep. We hebben zeker een gezellige avond gehad. Helaas waren er ook een paar minpunten aan deze avond. We hadden om 8 uur een fles water besteld deze was er om 22;15 nog steeds niet. We hebben hier in de tussentijd nog twee keer om ge vragen. er was geen enkele haast bij het maken van de drankjes. We konden per ronde aangeven wat we wouden eten, sommige gerechten hebben we nooit gehad, en verschillende gerechten had aangebranden stukjes of waren droog. Dit was voornamelijk op het einde van de avond. Wat ons verbaaste aangezien er toen nog maar een paar tafels bezet waren, en in het begin waren bijna alle tafels bezet beneden.
Rennie54 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Had een paar recensies gelezen die niet zo positief waren, dus was op voorhand een beetje huiverig. Maar ... de zaak zat bij binnenkomst vol en dat op een normale woensdagavond, dan kan het nooit slecht zijn. Het zag er sfeervol en gezellig uit. De bediening was vriendelijk en je voelde je echt gast en welkom. Dat er wel eens een gerechtje niet doorkwam, ach, dan bestel je het de volgende keer gewoon nog een keer. Het eten was gewoon lekker en er was voldoende keus.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Met zoon en schoondochter gegeten voordat we de Glow gingen lopen. We hebben uit de ruim 50 tapas ca. 20 geproefd, stuk voor stuk smakelijk en prima qualiteit. De gehaktballetjes met knoflook en tomaat sprongen er bovenuit. Enig commentaar over de geringe bijlage's in de gerechtjes maar dat is te compenseren met bv patatas bravas. Prima service, hoewel we wel een nieuw biertje hadden verwacht toen deze bijna vol omgestoten werd(dan was op service een 8 gescoord). Muziekinstallatie doet aan de 70er jaren denken.
Meetepeet .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Op een woensdagavond voor de eerste keer hier gegeten. Zeer aangenaam verrast bij binnenkomst. Voor een woensdagavond erg druk en een leuke, Cubaanse inrichting. Dat belooft wat! Het geheel viel toch erg tegen. De bediening leek de drukte niet aan te kunnen en weinig rondkijkend naar vragende blikken van gasten. Maar, ze deden wel hun best en waren vriendelijk. Het duurde vrij lang voordat elke keer wat uitgeserveerd werd en dat gold ook voor de drankjes. Uiteindelijk waren we alleen positief over enkele koude gerechtjes. Alle warme hapjes waren taai, gortdroog, smaakte naar vet of waren amper warm. Wat weer wel positief was, is dat je in tegenstelling tot vele andere tapas restaurants niet bij hoeft te betalen voor bepaalde gerechtjes zoals onder andere gamba's, varkenshaas of biefstuk. Ook die zijn niet aan te bevelen, maar je betaalt in ieder geval geen meerprijs...
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Vandaag lekker en gezellig gegeten bij La Cubanita. We waren huiverig na het lezen van zoveel slechte recensies maar besloten toch om het zelf te ondervinden. Daar hebben wij zeker geen spijt van. We werden vriendelijk ontvangen en na een goeie uitleg van het concept werden al gauw de eerste gerechtjes geserveerd. Allemaal even goed. Geen hoogstaand culinair gedoe maar gewoon lekker. We hebben nooit langer dan een kwartiertje hoeven wachten en zijn super tevreden. We komen hier zeker terug!
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Wat een heerlijk begin had moeten worden van onze jaarlijkse diner avond met onze vriendengroep, viel helaas volledig in het water bij La Cubanita Eindhoven. Wij wilden lekker uit eten en drinken met een groep van 10 vrienden. Om 8 uur hebben we gereserveerd. De mensen die binnenwaren net voor 8 uur kregen vrij snel een drankje. De 6 overige die om 8 uur zelf binnen kwamen konden pas na 15 minuten een drankje en brood bestellen wat helaas pas na nog een keer 35minuten geserveerd werd. Bijna 1 uur voordat het eerste drankje kwam.het brood kwam pas na 1 uur en 15 minuten! en pas nadat wij dat 5 keer aan verschillende serveersters hadden gevraagd!!Zo ging het helaas ook met de tapas. Als er al iets doorkwam, was het heel weinig voor een tafel van 10 ( 2 schaaltjes) én het was vaak koud. Het leek er op dat het al even klaar had gestaan om mee genomen te worden. In onze groep is een lekker drankje belangrijk op zo'n avond, en wij vinden het dan ook geen probleem hier geld aan uit te geven. Echter de bestelde drankjes duurde gemiddeld ( letterlijk en niet overdreven) minstens een half uur voordat ze er waren áls ze al geserveerd werden. Toen we een bedrijfsleidster aanspraken deed zij echt zichtbaar haar best. We zijn haar dan ook enorm dankbaar daarvoor. Maar... beter werd het niet los van dat ze soms gerechten die 'over'waren bij ons op tafel zetten. Toen we er echt geen zin meer in hadden, besloten we de rekening te vragen. ( we hadden 2 tegen elkaar aangeschoven tafels) en kregen de rekening voor tafel 122. Deze was maar €117,- euro, dus dat klopte niet. We gaven aan bij de gene die de rekening gebracht had: leuk.. maar te mooi om waar te zijn. Waarschijnlijk moet de rekening van tafel 121 er nog bij. 'ja dank je wel ik vraag het even na' Even later kwam ze terug met de mededeling: nee hoor het klopt, alles staat op de rekening van tafel 122 omdat jullie met 1 groep zijn. Ze liep weer weg en we keken elkaar aan: 10 mensen inclusief drank terwijl alleen het eten al 22.50 zou zijn... dat klopt niet. We spraken 2x iemand anders aan: onze rekening willen we graag betalen, maar hij is te laag. 'Ik ga het even navragen' Toen ook zij terugkwamen hadden ze steeds dezelfde boodschap: 'nee hoor het klopt' Toen besloten we gewoon maar te betalen en te gaan. Toen we buiten waren werden we ineens nageroepen alsof we wanbetalers waren. ( wat we in feiten ook waren, maar na 3 keer navragen en checken houdt het een keer op. Zeker gezien na het verloop van de avond.Een hele discussie volgde, waarna we het resterende bedrag uiteraard betaald hebben. Al met al... een zeer vervelende ervaring bij La Cubanita. Dit is voor ons de 2e ervaring bij La Cubanita Eindhoven dat het flink mis gaat in de bediening. NIemand zal het expres doen en iedereen werkt hard, maar het is een grote chaos. Jammer... want ons jaarlijks uitje is behoorlijk hierdoor in het water gevallen.
Lisanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
De sfeer en de service is prima, het eten is echt onder de maat. Carpaccio was in het midden zo koud dat het bevroren leek, de kip met bacon bestond uit dikke, vette bacon met heel weinig kip en de salade met fêta bestond uit heel veel olie.
Nicole P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Gisteravond voor het eerst bij La Cubanita in Eindhoven gaan eten. We maakten gebruik van de deal om voor 25 euro onbeperkt tapas te eten en toegangsbewijs voor de sauna te ontvangen.
Het restaurant zag er gezellig uit maar verder ben ik niet bepaald positief. Wij vonden veel gerechten flauw, slecht gekruid, vettig en de rucola bij velen gerechten zag eruit en smaakte alsof deze de dag ervoor al weggegooid had moeten worden. We hadden om half acht gereserveerd en bij aankomst werd gezegd dat we om half negen gereserveerd hadden. Hierdoor kregen we met zn tweeën een tafel voor vijf personen wat het niet echt knusser maakte. De bediening was ook matig, er werd onduidelijk gesproken en op gestelde vragen kregen we dan ook vaak een vluchtig en slecht verstaanbaar antwoord. Als klapper op de vuurpijl is ons sinds dat we pas zo'n 75 minuten aan tafel zaten, letterlijk 4 keer gevraagd of we klaar waren met eten. "Euh nee, we hebben net nog tapas besteld". We hadden het idee dat ze ons weg wilde hebben. Ook werd er gevraagd hoe het dessert was terwijl we nog tapas aan het eten waren.. alles bij elkaar absoluut geen restaurant waar ik nog ooit terug zal gaan. Jammer, want het was van mij een cadeau voor mijn beste vriendin. Behoorlijk teleurstellend dus.
Lekkerbekje82 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Afgelopen weekend voor het eerst (en laatst) hier gegeten.
Wellicht heeft het met voorkeuren te maken, maar bijna alles kwam uit de friteuse, zelfs de roodbaars en de kipspiesjes. Eten kwam niet overeen met wat er op de menukaart staat (carpaccio pesto bleek carpaccio truffel te zijn). De carpaccio was overigens wel lekker.
De varkenshaas en de ossenhaas waren taai en de biefstuk leek wel een schoenzool.
We zaten ook erg ongelukkig waardoor en om de haverklap een serveerster tegen mijn stoel aan butste. En tot mijn verbazing, werden alle drankjes geserveerd van Coca cola (sprite&cola) maar de Sangria werd aangelengd met een blikje goedkope Highway sinas.
uiteindelijk vroeg de serveerster of alles naar wens was, waarop wij Nee antwoordden, was haar antwoord: ja, het eten is ook niet heel duur, dus dit kan je verwachten.
La Cubanita, wij zijn erg teleur gesteld na alle positieve dingen die we eerder vernomen hadden. Kort samengevat, was het zwaar onder de maat.