La Cubanita Ede

5,9
Erg rumoerig
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Dit was onze eerste ervaring met het concept van La Cubanita en het was geen hele beste. Restaurant is erg propperig ingericht en er was veel herrie, net een kippenhok.
Het eten was niet slecht maar zeker niet bijzonder.
We zijn vaal zat tapas wezen eten maar dit is toch onze minste ervaring.
Sangria was smerig en duur en hebben we na twee slokken ook terug gegeven, Deze werd wel netjes van de rekening gehaald.
Jokeprins .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het tapas eten was hier een grote tegenvaller. Wij waren met vier personen en aten à la carte. We kozen als eerste hapjes o.a. 2 x een spies tomaat met mozzarella, 2 x brood met aioli en rauwkost met humusdip. De spies was een schoteltje met vier plakjes tomaat, 2 blaadjes basilicum en enkele kloddertjes wat de mozzarella moest voorstellen, echt gênant. Het brood was droog en de rauwkost uitgedroogd en zeker niet fris. Op mijn aanmerking hierover was de reactie U heeft ook niet gekozen voor onbeperkt eten ( ?). Voor de rauwkost kreeg ik nieuwe maar zag geen verschil, hierop kreeg ik als antwoord dat er speciaal voor mij een nieuwe zak was opengemaakt ( ?)! De tomaat met mozzarella werd volgens de medewerker altijd zo geserveerd en de kwaliteit was altijd zo. Zij waren niet ontvankelijk voor onze opmerkingen. Voor ons reden genoeg om na de eerste ronde op te stappen.
Monika V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Heerlijk gegeten en alles klopte gewoon. Ook maken ze heerlijke coctails! Met gezelligheid en muziek. Tevreden klanten. Aan de buitenkant van het restaurant zou je dit niet verwachten! Ik zou hier zeker nog een gaan eten. Ook goed betaalbaar en lekker! We waren hier met vrienden, op hun aanraden.
Elizabeth89 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Prijs/kwaliteitsverhouding is prima in orde. Het eten was van goede kwaliteit. De sfeer en ambiance mag wat ons betreft wel verbeteren. Het was erg licht, gehorig en de tweepersoonstafels zijn er erg tussen gepropt. Met een beetje pech wordt er een schot tussen een groepstafel gezet en kun je als tweetal daar aanschuiven. Dat is voor mij geen gezellig avondje uit. Kortom het eten was erg goed, maar aan de ambiance en planning/overzicht van tafels kan nog gewerkt worden!
JanineM .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
Met een groepje gegeten. De locatie is vreselijk rumoerig, tafels staan dicht op elkaar maar blijkbaar is ook de akoestiek erg slecht want je kunt de bediening en elkaar amper verstaan. En dat is jammer want de bediening doet haar best, maar versta je dus niet, en het eten is lekker.
( tip, garnalen waren erg goed)
ook fijn: aandacht voor mensen met allergieën.
Maar omdat ik ook graag met mijn tafelgenoten praat kom ik toch niet terug.
MLK1 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Geen goede ervaring met La Cubanita. De gerechtjes worden niet tegelijkertijd gebracht waardoor je niet samen kunt eten. Een gerechtje werd helemaal niet gebracht waar ook geen excuses vanaf kon van het personeel. Vervolgens werd onze bestelling helemaal niet opgehaald, pas nadat we na een half uur zelf het personeel vroegen om ons kaartje mee te nemen.. En dat terwijl er achter elkaar personeel langs ons tafeltje kwam langs gelopen omdat we op de looproute naar de keuken zaten. Het eten smaakt redelijk, wat mij betreft allemaal wat te vet. Maar smaken kunnen verschillen.
Wij gaan hier in ieder geval niet meer eten.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Erg mooi ingericht restaurant. Alle tafels stonden wel wat dicht op elkaar naar mijn mening. Was mijn eerste keer hier dus wist niet goed wat te verwachten. Bediening was erg vlot en eten smaakte erg goed. Wel had ik het gevoel alsof ze je aan het eind van de avond weg probeerde te kijken. Ondanks dat vond ik het de moeite waard en ga ik zeker nog een keer terug.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Met 6 personen heerlijk gegeten in een rumoerige omgeving maar dat hoort erbij denk ik. De tafels staan wel erg dicht op elkaar en de menukaart was moeilijk te lezen. Jammer dat we voor het parkeren bijna 30 euro kwijt waren in de parkeergarage voor 3 auto's. Hier trek je geen klanten mee.
Berthz .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Wij zijn op een maandag avond geweest. Het eten was echt heerlijk! Ik heb genoten. De keuze was ruim voldoende. De bediening was ontzettend snel en heel aardig. Wij hebben echt een hele leuke en goede avond gehad. Ik ga zeer zeker terug komen als het blijft zoals ervaren.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
In zijn soort prima. Niet iets voor een gezellig etentje met zijn tweeën. De tafeltjes zijn erg krap op elkaar gezet en het is erg lawaaig. Een zaak gericht op volume. Ondanks dat, goed eten. Wij kozen voor a la carte. Voor 50 euro met zijn tweeën prima gegeten met nog een redelijke fles wijn. Aanrader als je met een groter gezelschap goedkoop wilt eten. Vooral de chorizokroketjes proberen.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Al met al een leuke avond gehad, maar de kwaliteit van het eten vind ik ver onder de maat. Zaten best hapjes bij die goed smaakten, maar veel brood, wraps waar bijna geen vulling in zat, en ossejaaspuntjes (wat het meest malse stukje rund behoort te zijn) waren gewoon hompen taai doorbakken rundvlees. Wijn is aan de prijs. Leuk voor een keer, maar helaas niet voor herhaling vatbaar.... Jammer
H J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het lijkt een leuk concept onbeperkt tapas. Maar weten ze wel wat echte tapas zijn. De smaak was, van alles wat we bestelde, vlak en smakeloos. Geen enige Spaanse invloed te ontdekken. De bediening was ongeorganiseerd en afrekenen was onpersoonlijk. Dit nooit meer
Anieke .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Na ongeveer driekwartier hadden we nog niet alles van de eerste ronde gehad. Ronde 2 alvast besteld, en het laatste gerechtje uit ronde 1 zou met spoed nog een keer worden aangevraagd. Uiteindelijk waren sommige gerechten uit ronde 2 er nog eerder dan het met spoed-aangevraagde-broodje. Elke keer moesten we erg lang wachten. Om 21.55 waren we bij ronde 3 en kwamen ze vertellen dat de keuken dicht ging dus we niet meer konden bestellen. Dit hadden ze ons best eerder mogen vertellen. Na wat zeuren en klagen hebben we nog mogen bestellen, maar ze waren er niet echt blij mee.

Ook is het restaurant echt hutjemutje. Als je een beetje dik bent wordt het bij veel tafels al erg lastig om er tussen te komen. De gerechtjes van je buren kun je van hun tafel afplukken als je dat zou willen.

Het eten was oké voor deze prijs. Maar voor ons toch liever een iets rustiger, relaxter en beter restaurantje. Niet vaker naar la cubanita dus.
Jaan .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Een ongedwongen sfeer maar wel lawaaierig. De gerechten zijn allemaal lekker en het zijn goede porties. Ook al krijg je niet altijd het gerecht wat je hebt besteld. Meerdere keren kregen we direct achter elkaar van verschillende bediensters de vraag wat we wilden drinken.
Dhrsimon .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Het eten vond ik niet heel erg verrassend en bijzonder. Veel gerechten miste smaak en waren vrij eentonig. De service was heel erg goed en vriendelijk. Een drankje dat niet meer voorradig was werd gecompenseerd met een gratis drankje. Daarnaast was de bediening erg snel. Het restaurant is erg gehorig en is te vol gepropt met tafeltjes. Gesprekken met tafelgenoten zijn soms moeilijk te volgen.