La Cubanita Dordrecht

- Diner vanaf 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hier wezen eten met 4 personen, voor een laag budget is het hier goed te doen. Eten was prima, alleen de pikante biefstuk reepjes waren iets te doorbakken evenals de garnalen, maar complimenten voor de overheerlijke aioli. Goede sfeer, toen we weggingen werd het aardig druk en moesten iets langer wachten op ons dessert, helaas wat steekjes laten vallen met het bruleren van de creme de catalana.
Snellie13 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gisteren hier weer wezen eten.
net als voorgaande keren weer heerlijk gegeten.
vlotte bediening. leuke sfeer, ook op maandag.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Op zaterdag 1/10/2016 daar geweest. Eten was redelijk maar de bediening echt een drama. het eten werd geserveerd alleen vlees met groente, op de vraag of er niet nog wat bij moest kregenwe het antwoord of de patat er niet bij was geleverd. De tafel was niet zo groot, we waren met 2 personen dus was wel te zien dat de patat niet op tafel stond. Dus toen het vlees bijna koud was kreeg ik wat patat erbij. Het welkomstdrankje konden we nog net bestellen. Maar de mogelijkheid om daarna nog wat drinken te bestellen was ons helaas niet gegunt. We hadden 2e drankje besteld maar helaas nooit gekregen. Druk met heen en weer lopen het personeel maar totale chaos. Beter als het personeel zijn eigen gedeelte krijgt. Jong en onervaren personeel. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Was gewoon ergenis en daar ga je niet voor uit eten.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij cubanita maar laten we aub. niet het personeel vergeten dit zo ontzettend leuk vriendelijk en ja zelfs lief dat wij hier elke keer met plezier terug komen.
Pee2016 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Afgelopen woensdag hier wezen eten. Geen hoogstandje. Als je culinair wilt eten moet je zeker hier niet naartoe. Het is een gezellige, ongedwongen sfeer. Bediening zou wel vriendelijker kunnen en de porties kleiner. Het is de bedoeling dat je iedere keer twee gerechtjes van de kaart bestelt. Je kan dan onbeperkt eten, maar omdat de gerechtjes nogal groot uitgevallen zijn, is het jammer dat je na twee of drie keer bestellen al propvol zit. Het zou leuker zijn als je kleinere gerechtjes krijg, zodat je ook meer uit kunt proberen. Jammer ook dat het niet vers bereid wordt, maar opgewarmd. Dit komt de kwaliteit niet ten goede.
Ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eten is erg lekker, heel veel keuze en voor iedereen wel wat wils. Vriendelijk personeel. Je merkt wel dat ze wat jong en onervaren zijn waardoor ze hier en daar wel eens een foutje maken maar hun vriendelijkheid compenseert dit ruim. Drinken werd vergeten maar was heel snel opgelost. Leuk ingericht restaurant op een leuke locatie in Dordrecht. Als het restaurant vol zit is het wel vrij warm en druk, maar dat heb je al snel.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
deze keer op woensdag geweest vorige keer op vrijdag moet eerlijk zeggen geen verschil zelfs iets beter maar wel goedkoper dus volgende keer weer op woensdag of donderdag. de eerste keer lang moeten wachten op onze drankjes nu niet vandaar de 10 voor de service.

Dick V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Perfect! Vooral de bediening door Jolien!!! Mooie ambiance, snelle, vriendelijke bediening. Heerlijke tapas gerechtjes, goed systeem en concept, en heel belangrijk:geen tijdslimiet, behalve dan dat de keuken sluit om 22:00u.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Met een aantal vrienden op een zondagavond tapas gegeten, we wouden graag bij een la cubanita eten. Vanwege een wat late reservering konden wij alleen nog in dordrecht gaan eten na half 8.

Het was erg druk toen we aankwamen maar hadden een mooie tafel aan de zijkant van de wat grote zaal. In tegenstelling wat ik van een andere la cubanita gewend was duurde het erg lang voordat onze drankjes/gerechten werden gebracht en ook de kaartjes halen gebeurde niet veel (te massaal/ te weinig personeel). Vaak hebben we bij aankomst van de eerste gerechten van de ronde alvast de nieuwe kaart ingeleverd;)
De gerechten opzich vielen mij niet tegen, al had ik bij een andere vestiging naar mijn idee lekkerder gegeten. Gezien de prijs/kwaliteit verhouding was het prima, het is dan ook geen 5 sterrenrestaurant. De locatie en hoe de zaal eruit zag beviel mij wel, gaaf wel een sfeertje.
Erg leuke avond gehad, goed/veel gegeten, bediening was vriendelijk (alleen af en toe zelf even behelpen;)).
Vanessie71 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Met mijn beste vriendin heerlijk gegeten. Per persoon mag je per keer 2 gerechten bestellen en die delen wij dan zodat je van alles wat kan proeven. Panpizza met zalm was heerlijk maar ook de chorizo kroketjes mmmm een heerlijke (alcohol vrije omdat ik moest rijden) cocktail om dat dat weer feestelijk is. De bediening was prima. Een gezellige dame ( Babette) die alles goed uitlegde en af en toe een praatje kwam maken. Dessert was ook lekker crème catalana weer voor herhaling vatbaar.
Marina D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Na een paar keer Gorinchem Rotterdam etc dan nu Dordrecht
Prachtig restaurant, lekkere stoelen ipv die houten krakkemikkige dingen elders
Leuke bediening, hoefde steeds niet lang te wachten en de tapas ( nieuwe kaart) waren heerlijk
De feta ruccola walnoot vijgsalade is een heerlijke aanvulling maar eigenlijk zat er niet een tapa bij die we niet lekker vonden
Echt heerlijk avondje gehad en ons zie je zeker weer
Mar87R .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Leuke zaak! Afgelopen vrijdagavond zat het goed vol. De bediening was prima! De kaartjes werden snel opgehaald en het eten werd netjes op tijd gebracht. Kwaliteit van het eten is goed. We hebben diverse gerechtjes meerdere keren besteld omdat we het zo lekker vonden (o.a. carpaccio, pikante biefstukpuntjes en de varkenshaas in portsaus).
Kortom, voor herhaling vatbaar!
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Hier op vrijdag 18 maart wezen eten. Leuke zaak in schitterend oud gebouw met grote houten balken. Bediening prima. De jonge (vooral) meisjes liepen de benen uit hun gat. Het was dan ook druk, de tent zat helemaal vol. Tot zover goed. Maar dan. Het eten en drinken. De goedkope cocktail. Ja, geen wonder goedkoop. Ontzettend zoet. Veelal suiker. En alcolhol?? Nauwelijks. Kan net zogoed aanmaaklimonade geweest zijn met een druppie alcohol. Een glaasje wijn? Er wordt een zeer kleine hoeveelheid wijn in het glas geschonken. Het eten? Leuke formule. Maar... het wordt al snel duidelijk dat het hier om de grote massa gaat. Gamba's in de schil; veel te lang gegaard, van binnen pulp. Kalfsvlees met tonijnsaus (Vitello tonnato); IJskoud, waterig, smakeloos kalfsvlees met een saus waarin geen tonijn te proeven is. Gehaktballetjes (albondigas) in tomatensaus; bovenkant helemaal uitgedroogd. De champignons; bovenkant volkomen uitgedroogd. Enz, enz. Dus, leuke formule die slecht wordt uitgevoerd. En al die tienen die hieronder in recensies worden gegeven?? Geloof het niet, echt onzin! Het criterium voor ons, gaan wij nog eens terug? Neen, leuk om het eens geprobeerd te hebben maar wij gaan niet meer terug.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Vandaag voor het eerst bij La Cubanita gegeten, heerlijk! Er is een uitgebreide kaart van koude en warme tapas met oa vlees, vis en vegetarisch. Voor elke smaak is er wel iets. Vooral de koude gerechten: vitello tonnato, carpaccio, garnalencocktail en vers gebakken brood met alioli waren verrukkelijk!
Ook hebben we heerlijk gegeten van de spareribs, moorse varkenshaasspiesjes en patatas bravas waren bovengemiddeld goed.
De service was goed, wel veel jong personeel, maar ze hadden alles onder controle. Al mochten de lege bordjes wel wat sneller afgeruimd worden.
Joophekelen .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2016
Door de sfeer krijg je al zin in tapas! Wij hebben vanalles besteld en lekker samen van gegeten wat ons geadviseerd werd door de gastvrouw, de gerechten komen namelijk niet tegelijk. De bijverkoop doen ze leuk ik vroeg om een biertje en toen werd ik gelijk op de lekkere speciaal biertjes gewezen! En indd ze smaken heerlijk bij de tapas. Alleen de spaanse zon ontbrank ;) super ervaring! Ons zie je hier vaker terug!
Ekimp .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Supergezellige ambiance. Jonge aardige bediening. Het eten wordt vlot geserveerd. De gerechten zijn erg lekker waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de verse gerechten... eendenborst, carpaccio, kalfsfilet met tonijnmayonaise, champignons in knoflook etc.etc. De toetjes zijn ook overheerlijk. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Een aanrader..
Randy K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Het eten smaakte prima en heb hier weinig op aan te merken.

Over de bediening ben ik minder te spreken. We moesten ongeveer 20-30 minuten wachten op een bestelling tapas of drinken. Dat is waardeloos zeg. Ik stond op het punt om weg te lopen, was er helemaal klaar mee.

Op het einde een dessert besteld (blijkbaar niet inclusief). Mocht er wel bij worden vermeldt, lees hier reacties dat het in kleine lettertjes stond. Ik vind dit misleidend en mag gerust worden uitgelegd door de serveerster, aangezien dit concept nieuw voor ons was.

Kortom, het eten smaakt goed. Het wachten op je eten en drinken neemt de overhand en zorgt voor frustraties, jammer.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
OP een drukke zaterdagavond heb ik deze vestiging van La Cubanita bezocht.
Het eerste dat opviel was dat een behoorlijk aantal zitplaatsen uitkijkt op de toiletten.
Aangezien de deur van de herentoiletten regelmatig open stond, keek je geregeld naar urinerende heren.
Niet echt bevorderlijk voor de eetlust als je het mij vraagt. Een simpel schot zou al oplossing bieden.
Daarnaast was het door de drukte één groot kippenhok, waardoor je veel moeite moest doen om je verstaanbaar te maken.

Dan het eten: vooraf (lees: de eerste tapas ronde) werd er brood met aioli en garnalencocktail besteld.
Het brood was best lekker, de garnalencocktail matig.
Daarna werden warme tapas besteld als varkenshaas met portsaus, spareribs, kipspiesjes en groentespies.
De meeste gerechten werden als niet echt lekker, zout en vet ervaren. Van geen enkele tapas hebben we een tweede besteld.
De grote kop thee als dessert was prima.

De bediening was onpersoonlijk, maar niet onvriendelijk. Alle bestelde tapas werden geserveerd.

Muijs073 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Nou mensen, als jullie van een lekkere tapas houden (geserveerd in een leuke ambiance en door een attente en vriendelijke bediening), dan bent u bij La Cunanita aan het juiste adres.
Alle negatieve reacties ten spijt hebben wij met drie personen voor pakweg E 65 gegeten. Opmerkingen dat je "voor het brood moet betalen" doen natuurlijk niet ter zake. Gebeurt wel vaker. Je kunt natuurlijk ook thuis blijven.

Sla de onzinreacties over en probeer het zelf. Van harte aanbevolen.
Genietenvaneten1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Heerlijk gegeten, goede bediening, de dame die ons naar tafel bracht kwam geregeld of alles naar wens was en maakte een praatje met ons en toonde interesse in onze wensen. Eten was erg lekker ondanks dat er enkele gerechten tussen zaten wat niet naar onze smaak was is het zeker voor herhaling.