La Cubanita Dordrecht

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Dordrecht

Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2018
Na 2jr weer geweest. Helaas nog
steeds te zout eten, sommige dingen die niet gaar waren ( en wel gaar moeten) en personeel dat niet vraagt hoe het smaakt en niet meer je bestelling komt opnemen. Weer zonde van het geld. Ook bij afrekenen werd niet gevraagd hoe het eten enz was bevallen. Officieel nooit meer !
Jet V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Hier gaan eten met kinderen. Tafeltje vlakbij personeelsdeur waar vaak mensen langs kwamen lopen. Eten aardig zeker voor het geld. Hoop wel opgewarmd en flauw qua smaak. Porties ruim. Helaas duurde tot 2x toe het drinken een dikke 10 minuten en ook de gerechtjes duurde steeds 20-30 minuten. Met kind van 10 best lange zit. Normaal gaat het sneller.
Daarnaast zaten we redelijk achterin dus leek het soms of je over het hoofd werd gezien en ondanks temperatuur buiten (rond 22 graden) binnen bloedheet.

Leuk voor avondje met gezin maar verwacht geen culinaire avond.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Erg Aardige bediening! Jammer dat als je korter van te voren reserveert je alleen maar een tafel voor een halve avond kan krijgen zodat ze 2 groepen op de tafel kunnen krijgen. Tijdig werd aangegeven dat er geen extra reservering was waardoor we de hele avond hadden. We zaten bij een tafeltje vlakbij een personeelsdeur. Regelmatig ging deze deur open en stootje soms tegen een van onze stoelen aan. Dat is niet zo prettig. De hapjes zijn lekker. Het restaurant is leuk ingericht maar wel erg propperig. Om 5 uur was het nog prima, maar vanaf half 7 konden wij elkaar nauwelijks meer verstaan. We zijn daarom vervroegd vertrokken
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Er is genoeg keus op de kaart en de tapas komen vlot uitde keuken. De omvang van de portiesis goed. De kwaliteit is wisselend. Sommige gerechtjes zijn heel lekker, anderen onder de maat. Nu mag je voor zo’n schappelijke prijs niet alles verwachten, maar toch. Ik vond de champignons en de dorito’s tegenvallen. De gamba’s waren goed, de biefstuk ook. Het personeel was attent.
Eline P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, aardige bediening, lekker gegeten, leuke inrichting, tafeltjes erg klein en dicht op elkaar.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Te grote porties die vers uit de magnetron komen. Alles overgoten met saus. Slecht eten! Voor deze prijs hoef je ook niet het beste van het beste te verwachten, maar iets meer kwaliteit had wel gemogen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Goed welkom, lekker eten. Onze rekening was 79 euro maar ze gaf aan dat het 97 was. Wij hebben hierbij fooi gegeven en kwamen uit op 105 euro. Dezelfde avond terug gebeld of het de bedoeling was dat we zoveel fooi hadden gegeven, en of we langs wilde komen om het bedrag op te halen. Erg netjes en eerlijk!
wilmavalk .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lopende band werk met een toefje Spaanse sfeer. rumoerig maar op een doordeweekse dag is dat ook wel weer leuk. veel frituurhapjes, bediening net iets te losjes maar wel leuke ervaring
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het grootste pluspunt is de prijs. Het beste gerechtje was de zal et tomatensalsa, Het slechtste de mosselen Als je romantisch wil eten ? niet naar toe gaan. culinair? nee Bediening is vriendelijk aar niet erg ervaren op een enkele uitzondering na . De espresso was goed om iets positiefs tot slot te noemen
A K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We hebben hier gisteren met 7 personen gegeten.
Het is er erg lawaaierig waardoor je elkaar niet goed verstaat en erg hard moet praten.
Eten was voornamelijk kant en klaar en gefrituurd.
Service was slecht, we kregen steeds verkeerd eten op onze tafel wat we niet besteld hadden. Ook moesten we erg lang wachten op ons eten of om iets nieuws te bestellen.
Eenmaal thuis waren een aantal van ons enorm misselijk en hadden last van darmkrampen.
Jammer, Had er meer van verwacht.
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Prima gegeten hier vandaag, zeker 10 gerechtjes gegeten, vlees, vis groente, allemaal prima in deze prijsklasse. De bediening is keurig en snel. De sfeer is druk maar gezellig.
Marcels_mening ..
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Voor een doordeweekse avond zat het goed vol bij la Cubanita in Dordrecht. De bediening was vriendelijk, het uitserveren van gerechtjes soms wat (te) traag. Het eten was smakelijk, niet bijzonder maar hé wat wil je voor als je voor €17,50 onbeperkt kan eten.
Minpuntje was het toilet, dat was echt erg vies. De eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat men net op het punt stond schoon te maken. De dame in kwestie stapte beleefd achteruit en bleef even buiten de toiletten wachten tot ik klaar was.
Alles bij elkaar een gezellige avond gehad met prima eten.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op zich prima eten voor deze prijs maar erg druk en rumoerig. Zou er niet snel naartoe gaan om romantisch te dineren. Maar voor een etentje met kids is dit een goed idee!
Kila2001 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Wat is de kwaliteit achteruit gegaan van deze zaak. Als regelmatige bezoeker was het altijd genieten van de heerlijke tapasgerechtjes maar wat is er gebeurd ????
Het eten is opgewarmd, kleurloos en lauw. Alleen de gefrituurde kip is heet, zelfs de patatas bravas is slap en lauw.
Daarnaast hebben er 2 van de 4 in het gezin maag en darmklachten overgehouden aan dit bezoek.
Nee, helaas is la Cubanita een flinke club klanten kwijt bij deze want niet alleen wij maar ook familie en vrienden zullen we adviseren het elders te gaan zoeken.
Pim D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hier wezen eten met 4 personen, voor een laag budget is het hier goed te doen. Eten was prima, alleen de pikante biefstuk reepjes waren iets te doorbakken evenals de garnalen, maar complimenten voor de overheerlijke aioli. Goede sfeer, toen we weggingen werd het aardig druk en moesten iets langer wachten op ons dessert, helaas wat steekjes laten vallen met het bruleren van de creme de catalana.
snellie13 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gisteren hier weer wezen eten.
net als voorgaande keren weer heerlijk gegeten.
vlotte bediening. leuke sfeer, ook op maandag.
wim D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Op zaterdag 1/10/2016 daar geweest. Eten was redelijk maar de bediening echt een drama. het eten werd geserveerd alleen vlees met groente, op de vraag of er niet nog wat bij moest kregenwe het antwoord of de patat er niet bij was geleverd. De tafel was niet zo groot, we waren met 2 personen dus was wel te zien dat de patat niet op tafel stond. Dus toen het vlees bijna koud was kreeg ik wat patat erbij. Het welkomstdrankje konden we nog net bestellen. Maar de mogelijkheid om daarna nog wat drinken te bestellen was ons helaas niet gegunt. We hadden 2e drankje besteld maar helaas nooit gekregen. Druk met heen en weer lopen het personeel maar totale chaos. Beter als het personeel zijn eigen gedeelte krijgt. Jong en onervaren personeel. Zeker niet voor herhaling vatbaar. Was gewoon ergenis en daar ga je niet voor uit eten.
Anita G.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Vandaag weer heerlijk gegeten bij cubanita maar laten we aub. niet het personeel vergeten dit zo ontzettend leuk vriendelijk en ja zelfs lief dat wij hier elke keer met plezier terug komen.
Pee2016 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Afgelopen woensdag hier wezen eten. Geen hoogstandje. Als je culinair wilt eten moet je zeker hier niet naartoe. Het is een gezellige, ongedwongen sfeer. Bediening zou wel vriendelijker kunnen en de porties kleiner. Het is de bedoeling dat je iedere keer twee gerechtjes van de kaart bestelt. Je kan dan onbeperkt eten, maar omdat de gerechtjes nogal groot uitgevallen zijn, is het jammer dat je na twee of drie keer bestellen al propvol zit. Het zou leuker zijn als je kleinere gerechtjes krijg, zodat je ook meer uit kunt proberen. Jammer ook dat het niet vers bereid wordt, maar opgewarmd. Dit komt de kwaliteit niet ten goede.
ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eten is erg lekker, heel veel keuze en voor iedereen wel wat wils. Vriendelijk personeel. Je merkt wel dat ze wat jong en onervaren zijn waardoor ze hier en daar wel eens een foutje maken maar hun vriendelijkheid compenseert dit ruim. Drinken werd vergeten maar was heel snel opgelost. Leuk ingericht restaurant op een leuke locatie in Dordrecht. Als het restaurant vol zit is het wel vrij warm en druk, maar dat heb je al snel.