La Cubanita Deventer

6,8
Erg rumoerig
Wilfred V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Omdat er bij de buren geen plek meer was beland bij Cubanita. Ook hier was bijna geen plek meer maar door wat te schuiven hadden we anderhalf uur de tijd. Het was voor mij een grote meevaller want ik had er niet heel veel van verwacht. Ik kan er kort over zijn: wij hebben lekker gegeten. Bediening was snel en attent en het lange wachten, wat ik eerder gelezen heb komt bij totaal onbekend voor. Enig minpuntje is het rumoerig geheel door de akoestiek, daar mag wel wat aan gedaan worden! Ik ga hier nog wel een keer eten en hoop dan wat meer tijd te hebben.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Al veel over gehoord en dus maar eens aan tafel gegaan.

De eerst bestelde tapas duurden zeer lang voordat ze eindelijk geserveerd werden. Toch wel bijna een uur. Daarna verliepen de bestellingen over het algemeen zeer vlot hoewel de volgorde van bestellen niet overeen kwam met het serveren. Maar de tapas waren overheerlijk en van goede kwaliteit. En dan dus maar de geserveerde tapas met elkaar aan tafel delen. Ook leuk.

De bediening is ook ok. Veelal jonge meiden die zeker aardig zijn en absoluut hun uiterste best doen om het naar je zin te maken.

Een heel groot minpunt is de akoestiek van het restaurant. Met zo'n 120 stoelen die allen bezet waren was het een enorm kabaal. Een groepsgesprek met elkaar aan onze tafel was absoluut niet mogelijk. Eén op één ging nog net.

Prijs-kwaliteit verhouding vind ik in orde.
Tanja-882 .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
ik ben groot fan van La cubanita in Enschede, maar aangezien ik dichter in de buurt van Deventer was ik hier gaan eten.

Heerlijk terras. We hebben er ook heeeeeeeel lang mogen zitten voordat onze hapjes kwamen (sommige hapjes zijn nog steeds onderweg denk ik). We hebben 3,5 uur gezeten om te eten, was echt niet leuk meer.

Eten was verder wel prima gelukkig, en het drinken smaakte ook goed. Tip: ga eens stage lopen bij la cubanita enschede.
Esmee0407 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Erg lekker gegeten al meerdere malen. Laatste keer was met de zomerkermis en toen was het erg druk, hierdoor liepen er een aantal dingen verkeerd en dit doorgegeven aan de bediening. De bediening vond het ook erg vervelend en een gratis drankje aangeboden gekregen. Veel jong en hardwerkend personeel die erg hard lopen om de gerechtjes bij iedereen te bezorgen. Een tip voor het restaurant is om een plaatje van vrouw/man op de WC's aan te brengen aangezien ik nu al vaker heb gehoord dat men de verkeerde WC binnen loopt (tevens mijzelf haha!). De afstemming tussen keuken en bediening iets verbeteren op zomerdagen. Verder een erg leuk restaurant waar ik binnenkort weer heen ga!.
Nielskoekkoek .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Gegeten bij la cubanita Deventer. Buiten gezeten wel een prima terras. Het eten was redelijk maar zeker niet bijzonder. Echter de service was dramatisch. Het begon al toen we om stokbrood vroegen maar dit niet kwam. Daarna een uur gewacht op een beetje ham met meloen. ongelofelijk. Zelfde voor een andere ronde waar het om biefstukpuntjes ging. 3x aangegeven dat we nog wachtten, intussen al een nieuwe ronde besteld, ontvangen en opgegeten. Na een uur kwamen er 3 porties tegelijk....
Erg jammer, zeker geen avond zoals je verwacht.
Olivia123 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Beste lezers,
Wij hebben vanaf de opening van La Cuabnita in Deventer niks dan zeer goede ervaringen met dit restaurant! Het eten is erg lekker voor een zeer acceptabele prijs van 17,5 en 22,5 in het weekend, daarnaast worden er zeer lekkere cocktails geserveerd en is de bediening vlot en spontaan. Ook is er een erg gezellig terras met veel zon op de Brink! Al met al komen wij hier maandelijks en soms zelfs wekelijks.
Guido V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
We hebben hier in korte tijd twee keer gegeten. Een keer binnen (enorm veel herrie in een stampendvolle ruimte met slechte acoustiek) en een keer buiten (aan de Brink, het mooiste plein van Nederland).
Veel, vriendelijk en erg jong personeel. Attent en commercieel. Ze houden de glazen gevuld!
Het eten is wat je mag verwachten van een all you can eat tapas restaurant. Veel keus, veel eten en een zeer acceptabele kwaliteit. Leuk dat je steeds per persoon twee gerechtjes kunt bestellen door de gerechtnummers op een kaartje te schrijven.
Prima restaurant met kinderen. Ze eten eens wat anders dan patat (staat niet op de kaart) en je zit gezellig aan tafel ipv dat iedereen steeds rondloopt zoals in een wokrestaurant. Voor een intiem diner voor twee moet je hier niet zijn.
Huiswijn is prima. Drankjes zijn duur. Het is duidelijk dat op de drank moet worden verdiend. Storend dat er geen kraanwater wordt geserveerd. €3,50 voor een halve liter flessenwater is te veel.
Horecakenner84 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Ik heb deze iens-account speciaal aangemaakt om deze recensie te kunnen schrijven in de hoop mensen te waarschuwen voordat ze dit bedrijf bezoeken.

Samen met mijn vriendin hier neergedaald omdat het terras zo mooi in de zon staat in de namiddag, dat is ook gelijk het enige positieve over dit zogenaamde 'restaurant'.

Normaal zijn we altijd redelijk voorzichtig met ons commentaar op horecabedrijven gezien we beide jarenlang in de horeca gewerkt hebben, maar dit spant de kroon.

Bediening is zwaar ondermaats en absoluut niet capabel genoeg. Is niet de schuld van de meiden die in de bediening lopen maar van degene die ze aan zou moeten sturen, die is er namelijk niet. Geen systeem, geen overzicht, geen duidelijk routing en iedereen loopt met 'oogkleppen' op.

Eten valt ook zwaar tegen. De kracht van de mediteraanse keuken is eenvoud en verse ingrediënten. Dit is allemaal 3 dagen eerder bereid en vervolgens in de vriezer gegooid om er a la minute weer wat uit te kunnen pakken. Erg vet en niets vers! Zelfs de tomatensalsa kwam uit de vriezer!

Een absolute afrader voor een ieder die van tapas houdt. En als Deventernaar durf ik ook te zeggen dat dit absoluut geen waardige aanvulling is voor de horeca in Deventer.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Met z'n vieren gegeten. Het concept is dat je de tapa's die je wilt bestellen per drie tot zes stuks opschrijft op een formuliertje en die worden dan geserveerd. Er is van alles wat: vlees, vis, groente, etc. Als je met z'n vieren eet dan heb je per tapa allemaal tenminste een hapje. Veel is op basis van kip. Er is een all-in prijs. Bestel niet te veel: wat je niet opeet reken je extra af. Terecht. Het is best wel lekker, de bediening is snel en efficiënt, de sfeer is redelijk authentiek Cubaans. Kortom, gezellig tafelen voor een vaste prijs per persoon. Zeker een aanrader.
_M_M_ .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Met enigszins lage verwachtingen besloot ik toch een gokje te wagen en bij La Cubanita in Deventer te gaan eten. We gingen voor de onbeperkte tapas, waar je per gang 2 gerechten per persoon mag bestellen, onbeperkt het aantal gangen.
Met een mix van koude en warme tapas gingen we de avond door, maar het viel ons niet tegen. Oke, je moet niet de goede spaanse/mediterraanse gerechten verwachten die je bij een gerenomeerd tapasrestaurant zou verwachten, maar daar is de prijs ook niet naar. Het eten was gewoon prima, niet uitstekend, maar ook niet heel slecht of aangebrand. Het enige gerechtje was we niet lekker vonden was de garnalen in knoflook gebakken. De garnalen waren erg waterig, het smaakte naar een waterige knoflookdressing, erg jammer. De grote garnalen van de plaat met knoflook hebben we daardoor niet eens geprobeerd. Het gerechtje wat ik erg smakelijk vond, waren de varkenshaasmedaillons met zoete portsaus. Mals vlees met een heerlijke, niet te overheersende saus.
De bediening was erg vriendelijk en we werden niet vergeten met onze bestelling en het aanbieden van drankjes. De ruimte van het restaurant was wel vol, er kon echt geen tafel meer bij, maar wij hadden geen last van onze buren en hun gesprekken of bestellingen. Dit viel me ook erg mee, ik had erger verwacht. De aankleding was prima, er was geprobeerd een beetje Cubaans thema in aan te brengen, het was niet heel sfeervol, maar daarvoor moet je ook naar een ander, knusser restaurant gaan.
De prijs-/kwaliteit verhouding is oke, voldoende eten, niet bijzonder, maar zoals gezegd, wat de prijs die je ervoor betaald, is in orde. Al met al viel de ervaring mij mee en kom ik graag nog eens terug bij La Cubanita.
Leontien80 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Heerlijk gegeten, goed uitgebreide kaart waarvoor iedereen wel wat opstaat. Gezellig ingericht restaurant. Soms wel wat krap om de tafels.
Roozzie .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Dacht lekker te gaan eten op mijn verjaardag. Geen goede ervaring!
Dit restaurant kan duidelijk de weekenddrukte niet overzien. Je mag per persoon 2 tapas bestellen. Met een beetje geluk hebben 2 personen eten en de rest zit te wachten. In ons geval: lang wachten en 3 gerechtjes heb ik nooit gekregen.
Kwaliteit van eten ook onder de maat . De bediening doet wel hun best , maar ergens gaat het goed mis .
Meerdere keren gevraagd waar onze gerechten bleven, maar hier kregen wij geen verklaring voor.
Judith-77 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Helaas was deze avond een enorme domper. De ambiance was waardeloos, erg krap op elkaar gezeten en ontzettend lawaaiig...
Het eten viel ons ontzettend tegen. Tot twee keer toe aangebrande geitenkaas met ham gekregen...Veel vlees was ontzettend droog en smaakloos. De meloen was keihard, overduidelijk niet rijp.
Het duurde zeker 10 minuten voordat we geholpen werden bij binnenkomst. Daarnaast moesten we erg lang wachten op onze drankjes. Tot twee keer toe nog een keer moeten vragen om onze drankjes. Ik vond dat de bediening ook absoluut niet oplette op lege glazen...
Wat mij betreft gaan we hier nooit meer naartoe.
Suzan B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
In combinatie met het December-filmmaand arrangement vanavond samen met mijn moeder gegeten bij La Cubanita te Deventer. Helaas viel dit ons erg tegen. Bij arrivé werd er niet gevraagd of onze jassen aangenomen konden worden (dit ivm gebrek aan een kapstok). Vervolgens worden we naar onze tafel gebracht (ontzettend krap, schuifelend zijwaarts kregen we het toch voor elkaar plaats te nemen). Wat direct opviel is de slechte akoestiek. Luid geroezemoes waardoor we ons best moesten doen elkaar te verstaan. Het duurde minimaal 10 min voor er iemand aan tafel kwam om een drankje op te nemen. Vervolgens werd na het uitserveren amper tot nooit een leeg bordje of schoteltje weg genomen waardoor onze tafel iets weg kreeg van een complete chaos. Ook was er geen enkele bedienen die het een idee vond om te vragen of we nog wat wilden drinken (glas was al lang leeg!) en werd bij het brengen van nieuwe gerechtjes niet bedacht dat het zinvol zou zijn de lege schaaltjes en/bordjes mee te nemen. Qua eten: de geitenkaas was erg muf en had een hele vervelende nasmaak en bij de gepaneerde mosselen vroegen rij ons af of het mossel gepaneerd was of paneermeel met een klein beetje mossel. .. kortom wij waren absoluut niet tevreden. Sterker nog, het dessert werd gebracht, lege schoteltje's stonden nog steeds op tafel en bedienen nummer e kreeg uiteindelijk de zinvolle ingeving toch maar te vragen of we verder uitgegeven waren of of de lege bordjes mee konden. Daarnaast hebben we via het bestel systeem voor het eten zelf maar onze bestelling drinken geschreven omdat we verder niet gezien werden. Bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar wens was. Mijn antwoord: 'het viel ons eigenlijk nogal tegen' waarop het meisje antwoorde: 'oh dat is vervelend. Kan je me vertellen waardoor dit zo was'? (So far so good)! Mijn antwoord: 'nou we vonden de bediening nogal te wensen overlaten en op meerdere vlakken vonden we het eten absoluut niet goed' waarop het meisje zegt" 'oh oké, nou fijne avond nog'. Wat mij betreft zeker NIET voor herhaling vatbaar!!
Kevin1357 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2015
We hebben samen met wat klasgenoten genoten van de gezellige sfeer bij la Cubanita. Ik heb genoten van de kalfs vlees, mossellen in remouladesaus en garnalen in chiliroom saus. het was heel erg gezellig onder genot van een lekker drankje.
Wout E.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Erg leuk restaurant,
Was op een vrijdag avond, best druk, maar het eten kwam snel door en werd niet afgeraffeld. keurige uitleg bij de gerechten en vrolijke bediening.
Toegewijde bediening. er was iets fout gegaan ( kan gebeuren, er werken namelijk mensen en geen robots) met een drankje, en dit werd door de floormanager erg goed opgepakt.
Wij gaan hier zeker weer eten.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Hier in de zomer tijdens Deventer op Stelten gegeten. Wat het eerst opviel waren de ventilatoren op het terras. Totaal onnodig en direct maar uitgezet. Er is niks vervelende dan constant zo'n harde bries in je rug.
De service was wat onpersoonlijk, maar wel netjes. Deden allemaal erg goed hun best, konden we zeker waarderen. Werd ook voldoende gevraagd of alles naar wens was.
Het eten varieerde enorm. De ene gerechtjes stonden overduidelijk al een aantal minuten af te koelen, andere waren rechtstreeks uit de pan. Wat ons opviel dat op elk gerechtje hetzelfde groene kruid zat. Geen idee wat dit was en voegde ook niks toe.
Uiteindelijk gezellige avond gehad, al kom ik niet zo snel terug.