La Cubanita Den Haag

Noordeinde 138A 2514 GP Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant La Cubanita Den Haag

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Den Haag

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

6,9
Voordelig
Erg rumoerig
Mike S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Alle tapas waren zonder uitzondering uitstekend van smaak. Echt een feestje iedere keer dat er geserveerd werd. De formule met één prijs voor All you can eat is niet storend en gewoon goed bedacht.
Door de succesvolle formule is het erg druk waardoor het in combinatie met de muziek nogal onrustig over kwam. Daar moet je tegen kunnen.
De bediening werkt snel en vriendelijk.
Milou H.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
alweer een tijdje geleden ben ik bij la Cubanita gaan eten, was erg gezellig en lekker, de bediening is lekker vlot en hard aan het werk maar nogsteeds heel vriendelijk! ik had een heerlijke watermeloen cocktail voor maar 5euro! echt een aanrader. ik kom zeker nog eens terug!
Klaus_ .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Hier gister met vriendinnen geweest, wij namen de arrangement pakket van €25 bestaande uit: onbeperkt tapas, 1 frisdrank (ipv cocktail), 1 chocola brownie en toegangskaart wellness.

Eten:
Vooraf kregen we Turkse brood met aioli en olijventapas.
Vervolgens mochten wij per ronde, per persoon twee gerechten uitkiezen bestaande uit vlees, vis, en vegetarische gerechten.

Wij bestelden meerdere gerechten, waaronder gefrituurde inktvisring (mijn favoriet), couscous salade, gefrituurde onion (veelste vettig), Sardien op een broodje (ook lekker), kip met honing (favoriet van mijn vriendin), fritatta (niet lekker!), meerdere garnalen in verschillende soorten sauzen/oliën (niet heel bijzonder).

Over het algemeen vond ik de tapas lekker, maar ik viel er niet van achterover. Daarnaast vond ik de keuze naar vis tapas redelijk beperkt, je komt toch vaak op garnalen uit.

Service:
Het was heel erg druk op de zondag, de bediening was snel maar niet attent. We moesten meerdere keren om een kopje thee vragen, zo nu en dan moeite gehad om de bediening te wenken. Soms komen er meerdere mensen aan tafel, terwijl wij niet lang geleden onze drinken hadden besteld. Over het algemeen zijn de meiden best aardig maar je merkt wel dat het best chaotisch aan toe gaat in de bediening.

Decor en sfeer.
Gezellig wel, typisch een tapasbar. Decor is redelijk donker (dimlicht), mijn vriendin had moeite met het lezen van haar menu kaart. Ik vond het vooral storend dat ik mijn vriendinnen niet kon verstaan, het was er redelijk luid. Daarnaast zaten wij aan een hele hoge tafel, dat eet toch minder lekker als bij een normale tafel.

Conclusie:
Het concept tapas delen met je tafelgenoten is een leuk concept. De tapasgerechten waren niet heel erg bijzonder, sommige gerechten waren wel lekker maar niet over de top. De sfeer was voldoende, het was redelijk luidruchtig en je kon daardoor elkaar moeilijk verstaan, aan de hoge tafel zitten was ook niet super fijn.

Over het algemeen all you can eat concept (met drinken, brownie, en toegangskaart wellness) voor €25 is best een goede deal.
H T.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Voor 17,50 onbeperkt tapas bestellen. Ruime keus en er zijn veel verschillende dingen te bestellen.
Uitsekende bediening. Er wordt goed in de gaten gehouden of je iets wilt drinken of dat je een nieuw bestel-kaartje hebt.
Gezellige ambiance. Akoestiek is wat slecht. Je kunt hierdoor niet zo goed praten met mensen, die verder weg van je zitten.
Kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Onbeperkt tapas eten voor een zeer lage prijs en dan mag je ook nog de hele avond blijven zitten ik begrijp niet hoe ze het kunnen doen.
Ze mag 2 hapjes per persoon per ronde bestellen maar dit is geen obstakel want de hapjes zijn relatief groot en ze worden ook op tijd geserveerd. De prijs-kwaliteitverhouding is zeer wel in orde. Carpaccio is redelijke kwaliteit rundvlees en vitello tonato is ook van mals kalfsvlees gemaakt, daarbij is de smaak en presentatie van alle tapas dik in orde. Lekkere mojito voor maar €5 gedronken.
Een paar min puntjes waren de krokante kipstukjes gewoon kant en klare kipnuggets waren en dat de dubbele espresso tot twee keer toe verkeerd gezet was, deze was de eerste keer zonder schuimlaag en de tweede keer veel te heet daardoor de koffie als ware verbrand en alle smaakt verloren gaat.
Maar he voor €17,50 onbeperkt eten met niet al te dure cocktails, kom zeker weer eens terug. Een 100% andere ervaring als mijn voorgaande bezoek in Zoetermeer zie mijn vorige recensie.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij de altijd gezellige La Cubanita. De sfeer was erg goed en de bediening was ontzettend aardig. De drankjes stonden ondanks de drukte verbazingwekkend snel op tafel en ook het eten was er razendsnel. Na het toetje en een lekkere latte macchiato verlieten wij de zaak met een verzadigd gevoel. Wij komen zeker terug !!
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De prijs/kwaliteit verhouding van het onbeperkt tapas eten voor €17,50 is prima!
Er is veel keuze (ook vegetarisch), de bediening is heel vriendelijk, en je je krijgt snel je eten.
Binnen in de zaak is het wel redelijk rumoerig, dus geen aanrader voor mensen die 'rustig' willen genieten van hun tapas.
Wij hadden via de voicemail gereserveerd, en werden snel teruggebeld ter bevestiging.
Vooral met een wat grotere groep kun je hier prima eten!
Marnix T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Een paar weken geleden ben ik hier met een aantal vrienden komen eten, Ik vond la cubanita persoonlijk echt een heel leuk tapa's restaurant, en vooral de nieuwe kaart is echt een aanrader om te proberen!
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Een paar weken terug hier op een maandag gegeten. Binnen was het leeg, maar buiten was het vol! Het was lekker weer en het terras is echt perfect. All you can eat is toch even afwachten, maar het eten werd in een korte tijd na bestelling op tafel gezet en smaakte goed! Veel keuze voor zo een lage prijs. De bediening is zeer vriendelijk en oplettend. Onze glazen waren altijd goed gevuld!

Vorige recensies maakte ons nieuwsgierig, maar wij waren zeer aangenaam verrast!
Femke B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Zo, thuis van een heerlijke avond. Aan de telefoon een afspraak gemaakt met een vriendelijke goedlachse dame. Gezellige "exotische" bediening die de gerechten met een glimlach op tafel zette. Lekkere hapjes, een keer een foute bestelling maar dat werd gelijk en vlug opgelost. Allergie wensen konden worden doorgevoerd en extra rode saus bij mijn cheese cake was geen enkel probleem. Voor het bedrag, heerlijke avond gehad met lekkere hapjes en echte sangria. Tot de volgende keer la Cubanita den haag!! Bediening ga zo door!!!!
Daantjk .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Lekker gegeten bij la cubanita! Vriendelijke bediening die ons behulpzaam te woord stond toen we een aantal vragen hadden over se bestelling.
Malinee .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Afgelopen maandag was ik hier geweest met mijn familie. Mijn broertje wilt heel graag hier naartoe omdat het gezellig uitzag. Bij binnenkomst voelen we zich wel prettig. Sfeer was goed, ontvangt door personeel is snel en oprecht. Cubanita heeft een leuke concept dat we aantal gerechten per rond mocht bestellen. De kaart is beetje moeilijk te lezen, maar de bestelproces is wel goed bedacht. De kwaliteit van de tapas valt beetje tegen. Gerechten waren droog, smaakloos en taai. Het principe van tapas kennen we wel, maar dit valt toch wel beetje tegen. Volgende keer gaan we even goed nadenken voordat we weer terug komen.
Pauline1979 .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Echt onvoorstelbaar wat er allemaal voor lekkers op tafel kwam. Wij konden bijna niet geloven dat al die lekkere tapas in dit laag geprijsde menu zaten. Heel goed gedaan, denken wij, want als wij weer tapas gaan eten, komen wij hier zeker terug. Ook de bediening hebben wij als heel prettig ervaren. Echt een aanrader.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Jammergenoeg een slechte ervaring. Ondanks dat het een gezellig restaurant is en de bediening prima. De tapas kregen we wel erg gefaseerd geserveerd. Oftewel we moesten met z'n vieren per keer de inhoud van 2 bakjes met weinig inhoud verdelen. Het duurde erg lang voordat we de volgende tapas kregen. De tapas hadden weinig smaak. Waren opgewarmd in de magnetron en in koude bakjes gedaan. Tapas horen in gloedhete bakjes geserveerd te worden. De tafel hoort 'vol' te staan zodat er door iedereen geprobeerd kan worden. Kortom: helaas nooit meer naar Cubanita!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Zeer onterecht om het eten als zwaar onvoldoende te beoordelen zoals sommige doen, het is eten is gewoon prima, vergeet niet te bedenken wat je er voor betaald, je kan niet verwachten voor zo'n lage all you can eat prijs dat je 5 sterren kwaliteit krijgt! prijs kwaliteit is hier gewoon goed. geitenkaas rolletjes met ham waren zalig, gewoon simpele geitenkaas met een mooie ham, geen culinaire hoogstand maar gewoon goed voor de prijs. Mijn favoriet waren de dadels met spek. en ja er zitten naar mijn idee kant en klaar producten bij, de kroketjes en de krokante kipstukjes (nuggets) zijn naar mijn idee niet zelf gemaakt maar dat houdt ook de prijs zo leuk.
vers brood, leuke keuzes aan gerechtjes, misschien wel een aanrader om de tapas te delen, sommige porties zijn best groot.
Lekker gegeten en een gezellige drukke sfeer, en niet duur.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Met een grote groep op donderdagavond gegeten bij La Cubanita in Den Haag. Mijn eerste ervaring met het Cubanita-al you can eat tapas-concept, maar het smaakte naar meer.
Mooi ingerichte tent. We werden snel en vriendelijk geholpen, ondanks de grote groep kwamen de tapas achter elkaar door, en die aten lekker weg.
Lolita2 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Tapas gegeten bij la cubanita.
Zeer slechte kwaliteit.
Overal waar tomaat bij staat zit een honderste tomaat in of helemaal niets. Ik dacht een salade te nemen omdat me dat lekker fris leek maar dat was het niet. Het is allemaal een beetje klef en smakeloos. Personeel wel vriendelijk ambiance ook niets mis mee..
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Bij binnenkomst wordt nerveus gevraagd of je ook gereserveerd hebt. De bediening is de rest van de avond vriendelijk, maar niet echt snel. Het eten was wisselend, zo zijn de meeste tapa's-gerechten wel lekker, mijn voorgerecht met zalm niet zo. Verder moet je eten van erg onhandig kleine bortjes (lijken wel schoteltjes van een thee servies).
Het dessert (cheese cake) was zo mishandeld met kant-en-klare aardbeiensaus dat ik eigenlijk niet meer kon proeven hoe slecht de cheese cake was. Jammer.
Jacqueline L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Gezellige, drukke en leuk ingerichte tent op goede locatie. Op donderdag voor eur 17,50 onbeperkt tapas gegeten. De bediening was vlot en vriendelijk. Ik vond de tapas best goed en er was een zeer ruime keuze en de porties ruim voldoende. Zeker een aanradertje om nog eens naar terug te gaan
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
In tegenstelling met la cubanita Delft, wel tevreden met locatie den haag.

De bediening was vriendelijk, maakte een klein foutje (we kregen verkeerde bestelling) , verontschuldigde zich en kregen een drankje (cocktail) van t huis.

De sfeer was relaxt en de muziek was fijn.
T eten was lekker, gevarieerd en smaakte prima. We hebben een fijne avond gehad. We hoefde ook niet lang te wachten op ons eten en t was druk. Onze drankjes werden met regelmaat zonder zelf te vragen steeds gevuld.
T eten is simpel maar lekker. Ik kom zeker terug naar deze lokatie en niet meer naar Delft.