La Cubanita Den Bosch

Hinthamerstraat 210 5211 MX Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant La Cubanita Den Bosch

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Den Bosch

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Den Bosch

Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, en vlotte en leuke bediening. Het restaurant is sfeervol aangekleed. Een aanrader als je lekker tapas wilt eten!
Henri001 V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gezellig met de familie tapas gegeten. De bediening was vriendelijk en het wachten op de gerechten duurde niet lang. De kwaliteit van de tapasgerechten was meer dan voldoende. Ons gaan ze hier zeker terug zien. Een gezellig en lekker avondje uit met meer dan voldoende keuze.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met 5 personen hier gegeten.
De zaak zat vol en helaas zaten wij aan een 4 persoons tafeltje dus dat was wel iets
behelpen met al die bestelde schaaltjes.
maar al het eten was perfect vers, goed heet en een erg vriendelijke bediening.
Dus al met al een gezellige avond uit.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Op een doordeweekse dag hier gegeten, hele restaurant was vol geboekt, dat alleen zegt toch al wat....
Bediening super aardig en heel attent!
Het blijft een leuk concept, en de meeste gerechtjes smaken prima, natuurlijk, het zijn geen hoogstandjes, maar qua prijs prima, ook de drankjes hebben een acceptabele prijs!
Gewoon een leuk restaurant voor een gezellige avond!
ClaudineK .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Onlangs met groep van 14 gegeten. Arrangement de luxe. Voor aanvang werd alles goed uitgelegd en gevraagd of er gasten met allergie of vegetarische wensen waren. Ik heb een koemelkeiwit allergie. Er werd geweldig rekening gehouden met mijn allergie dan voelt uit eten als een feestje. Dank hiervoor!
Marissa M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren hebben mijn vriend en ik hier gegeten. Ten eerste de tafels zijn zo klein, en dus zit je bij je buurman of buurvrouw op schoot. Op ons voorgerecht "garnalen cocktail en carpaccio"hebben wij langer als een half uur moeten wachten ? Terwijl mensen die later binnen kwamen eerder hun warme tapas hadden. Het eten was echt niet lekker! Erg smaakloos en er was weinig keus in het menu. Ze zeggen dat je voor €22,50 ook niet veel kunt verwachten, maar voor deze prijs hebben wij eerder bij een tapas restaurants gegeten met een zeer goede kwaliteit. Jammer dat wij zo ontevreden onze avond moesten afsluiten.
channiej .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Samen met mijn vader hier wezen eten. We kwamen rond 6 uur aan en hadden geluk. Alles was vol maar we zouden als we tot max 8 uur zouden eten gewoon kunnen eten. Dat vonden we geen probleem en daarna hebben we heerlijk gegeten! mijn vader is meestal niet van het all you can eat maar ook hij vond het eten super! we hebben vanalles kunnen proeven en hebben echt goed gegeten. We hebben zelfs nog een toetje genomen. Voor mij was dat een crème brûlée. Deze was niet perfect maar wel lekker. De bediening was top. We hebben niet lang hoeven wachten op eten of drinken terwijl het restaurant goed vol zat.
Sunny456 .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Lekker gegeten op een woensdagavond in een vol restaurant. Tafeltjes zijn wel erg krap en vooral boven zit je erg dicht op elkaar. Vriendelijke bediening.
Voor € 17,50 prima gegeten.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het eten is matig. Aioli met weinig knoflook, bruchetta zonder smaak. Er waren wat uitzonderingen maar ook die waren 'gewoon prima' zoals de kippenvleugels en de gehaktballetjes. Vanwege het all-you-can-eat-concept moet de bediening meer scheidsrechter spelen dan service verlenen
Eetfan25 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2015
Dinsdagavond hebben wij hier heerlijk gegeten!! We waren samen een nachtje weg en vonden een la cubanita!!
Service was super; lekker snel, vriendelijk etc, petje af! Eten was ook prima, alleen was de carpaccio eeen klein beetje smaakloos. Maar nogmaals; we hebben heerlijk gegeten, we komen graag nog een keer terug :)
jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Met 4 personen gegeten. Zaten boven. Gezellige ambiance. Goede bediening. Correct en vriendelijk. Gerechtjes werden aardig rap geserveerd. Sommige gerechtjes waren niet helemaal warm meer. Maar over het algemeen smakelijk gegeten. Vraag wel bij bestellen wijn, wat de prijs is, want zonder dat we het door hadden, dronken we andere wijn die 5€ per halve liter duurder was. Bij 3 karafjes is dat toch 15€. Maar dat mocht de pret niet drukken. Prima gegeten in dit leuke zaakje. Zat op woensdagavond vol. Dat wil ook wel wat zeggen. Veel jonge mensen.
ProeverMM .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Geen culinaire hoogstandjes. Ik verwacht dat een aantal tapas gerechtjes zelfs kant en klaar is. Maar ik vind wel dat je voor 17,50 onbeperkt eten in een 'keten' ook niet veel anders moet verwachten. De tafeltjes zijn erg krap en afhankelijk van waar je zit heb je meer of minder privacy. De bediening is vriendelijk.
Bertus R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Ik ging er heen met de gedachte dat het een druk en ongezellig restaurant zou zijn, het is immers all you can eat.. Maar ik werd blij verrast toen ik binnenkwam. Een mooi pandje met een gezellige sfeer. De bediening is er vriendelijk en allert. Het eten was prima, sommige gerechten waren beter dan verwacht, anderen waren juist minder. Bij krokante kip stukjes veracht je geen kip nuggets, die dan vervolgens nog minder smaak hebben dan die van de McD.
De kwaliteit is heel wisselend maar voor de prijs die je ervoor betaald is het erg netjes. Hier kom ik nog wel eens terug!
AleksUndead .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2015
Mijn vader en ik waren die avond in Den Bosch vanwege de koopavond én Lush, dus wilden we daarna natuurlijk wat eten. Ik had van te voren gereserveerd en ze hadden nog wel een tafeltje voor twee. We hadden het adres opgezocht en moesten helemaal aan het eind van het centrum zijn onderhand. Het was ook nog eens verstopt achter een grote deur, dus je moet maar weten waar het zit. We kwamen binnen en er was een gordijntje om de hal af te sluiten van het restaurant, hadden ze niet hoeven doen, alleen maar onhandig en heeft verder geen functie daar. We moesten eerst naar achteren lopen om te zeggen dat we een reservering hadden, ze kwamen ons dus niet groeten. Mijn eerste indruk was dat het restaurant ook niet echt groot was, maar wel best rumoerig voor het aantal mensen dat er zat. We mochten helemaal vooraan plaats nemen aan een mini tafeltje, gepropt bij een kast en de verwarming, terwijl er verder ook nog plaatsen waren, maar die waren gereserveerd bleek later op de avond. Toen we eenmaal het systeem van bestellen had ontdekt waren we al heel wat tijd verder (werd ons niet goed uitgelegd, we waren er nog nooit geweest) en we hadden best honger en weinig tijd om te eten.
Eenmaal besteld hadden we zoiets van, nou meteen weer opschrijven wat we willen, anders duurt het te lang. Ik vond sommige gerechtjes niet echt "tapas".. Groot bord met Carpaccio (was wel heel lekker) maar mocht van mij wel in een kleinere portie. En je mag maar 2 porties p.p. per ronde bestellen. Doe dan 4 per ronde, je zit sneller vol en scheelt tijd. Heel wat gerechtjes vond ik nogal vet of smakeloos. De "krokante kipfiletstukjes met honing en mosterd" zijn chicken nuggets met een waterige honingdressing zonder mosterd? Vond het niet erg Cubaans, dus het was voor mij een let down. Ik ben namelijk erg fan van de Spaanse/Mexicaanse keuken. De aankleding was wel oké, maar had het zelf wat anders ingedeeld, hadden niet erg veel privacy. En de muren waren helemaal beklad met teksten (maar dat is La Cubanita blijkbaar) vond het niet erg mooi, beetje onsmakelijk zelfs. Eerste keer en niet nog een keer voor mij. Hopelijk is een andere LC beter! (maar aangezien de soort gerechtjes betwijfel ik het)
hmdw .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Tapas gegeten, heerlijk !!!! Alles supervers, goeie porties, aardig en snel personeel.
Mooie tent, gezellige sfeer.
Prijs/kwaliteit verhouding goed.
Desserts niet inbegrepen.
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Met mijn goede vriend/ huisgenoot heb ik hier de afgelopen maanden wel vijf keer gegeten. Omdat wij van Cubaanse muziek houden, van tapas houden en van de sfeer houden.
Ook wegens de spetterende september actie zijn we vaak geweest ( voor een kleine prijs eten, een voucher voor entree bij diverse thermen en een drankje en dessert! )
Je kunt goed merken dat La Cubanita een zeer populair restaurant is, het is er altijd mega druk en zelfs reserveren valt niet mee in weekenden en met actie's.
Er heerst een ongedwongen, gezellige vakantie sfeer, het personeel is jong, vriendelijk en snel, en de tapa's zijn erg lekker en gevarieerd. Goede service ook.
Kaartje zit op onze toilet wal of fame!
Froukje A.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Bij binnenkomst wat overweldigd door de drukte en de tafeltjes die heel dicht bij elkaar staan. Wij hadden gelukkig gereserveerd en kregen een tafel op de eerste verdieping, waar het iets rustiger was. Het personeel was vriendelijk en we hebben erg op ons gemak de hele avond zitten tafelen, onder het genot van vier rondes tapas. Een enkel hapje was smakeloos (de grote garnalen bijvoorbeeld), maar verder viel het niet tegen. Lekker warm brood, manchego, dadels met spek. Op aanraden van de serveerster namen een paar tafelgenoten cheesecake na, die bleek inderdaad erg lekker.
Laurens U.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
All you can eat Tapa's. Niet helemaal want de keuken ging dicht en om daarop 'goed' uit te komen met de orders besloot de bediening even een kwartier niks meer op te nemen zodat er nog maar 1 ipv 2 rondes te bestellen waren. Het eten is erg wisselend, de ene tapa is erg lekker, de andere wat flauw of smakeloos. Voor de prijs (17.50) is het echter prima.
aard11 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
ook met een groep wezen eten, je krijgt dan idd een standaardmenu. Het eten is goed door voorgaande recensent beschreven, qua eten hoef je hier niet te komen. Wat je krijgt is niet van hoge kwaliteit sommige tapas te vet of smakeloos . Nog een toetje nagenomen, dit dien je met zijn drieën te bestellen, je krijgt dan 3 bolletjes ijs, stukje cheesecake, creme brulee (dit mag eigenlijk niet deze naam hebben) voor 15 euro, voor het gebodene stevig aan de prijs.
Qua service geen opmerkingen, personeel is vriendelijk. Decor, dit is ok we zaten boven met een groep van 28 en dat kan er mooi in.

Samengevat, voor het eten moet je hier niet zijn, kunt er wel goed zitten met een groep. Snap verder ook niet dat het onder zo druk was. Zal toch te maken hebben dat je in eerste instantie het idee hebt dat het goedkoop is.
jksalomons .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2013
Onlangs met collega's hier gegeten in het zaaltje boven. Eerste domper dat we toch moesten betalen voor de afhakers. Op zich een beetje voor te stellen want dit maken ze vast dagelijks mee maar toch heb ik nog nooit meegemaakt dat je dan de volle mep moet betalen. Maar goed, toch maar overheen gezet en lekker gaan eten. Of toch niet... In tijden niet zo slecht gegeten. Als groep mag je niet kiezen dus je moet eten wat je krijgt voorgeschoteld. De carpaccio was nog wel ok, de meloen was keihard, de mozzarella spiesjes smaakloos, de kippasta salade moddervet, de kaaskroketjes dropen van het vet en de sherrydressing was echt walgelijk en de klapper op de vuurpijl was de gevulde paprika met bechamelsaus die was ronduit niet te eten. Het personeel was ondertussen ook niet zo vrolijk meer, waarschijnlijk door de discussie over de no shower-ers terwijl dat voor ons al klaar was. Toen bij het afrekenen de dame tot twee keer toe vroeg of het gesmaakt had heb ik maar eerlijk vertelt dat ik in tijden niet zo slecht gegeten had. Dan kunnen ze er wat mee toch? Maar tot mijn verbazing werd mij toen de les geleerd. Waarom had ik dat niet eerder verteld. Ze hadden toch gevraagd aan tafel of het gesmaakt had. En als ik het gezegd had, tijdens het eten had ze er nog wat aan kunnen doen. Volgens mij bepaal ik dat nog zelf. Toen brak echt mijn klomp. Hier kom ik NOOIT meer terug. Een schande voor de goede Bossche eetcultuur.