La Cubanita Delft

Meer informatie over restaurant La Cubanita Delft

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 17:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Ien K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanavond gegeten bij la Cubanita we zaten buiten op het plein. De bestelingen gingen enorm traag moest een half uur wachten en dan kreeg je 1 schaaltje. Wat regelmatig ook nog koud was dus terug naar de keuken. Kortom heel erg slecht te weinig mankracht Meerdere mensen waren aan het klachen
Veel geld voor slecht eten
Marieke001 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Recentelijk gegeten bij Cubanita en het viel niet tegen. Bediening vriendelijk en oplettend. Tapas kwamen na bestellen in een prima tempo door (niet te snel, niet te langzaam). Veel keus, prijskwaliteit is in orde. We komen nog wel een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gegeten met twee volwassenen en drie kinderen en voor ieder was er genoeg keuze. . In tegenstelling tot veel all you can eat gelegenheden heerlijk sfeervol ingericht en zalig vers eten. De cocktails zijn ook zeker een aanrader. Het is een ideale combinatie voor een bezoek aan de mooie stad delft. Wij komen hier zeker vaker!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Goeden morgen,
Ik heb gisterenavond met mijn vrouw en 2 vrienden gisterenavond gegeten in Delft.
Na twee keer wat te hebben besteld werd ik niet goed en heb moeten overgeven in de zaak aan tafel.
Ik wil het personeel bedanken voor de fantastische zorg en aandacht die ze voor mij hadden.
ik ben toen het kon even naar buiten gegaan en kreeg daar direct een glaasje water. Ook is er toen ik buiten zat geregeld iemand bij me geweest hoe het ging.
ik ben na 20 Nintendo weer naar binnen gegaan .
Maar de eetlust was voor mij totaal overdekt andere 3 hebben lekker door gegeten en we hebben een gezellige avond verder gehad.
Toen we de rekening vroegen stond er maar voor 3 personen op de rekening.
Ik gezegt dat we met zijn vieren waren.
Maar omdat ik niet lekker geworden was hadden ze voor mij geen kosten voor het eten in rekening gebracht.
Ik vondst echt geweldig.
En ik wil al het personeel dan ook daarvoor bedanken en we komen zeker nog een keer terug om dan wel alles te proeven.
?
Nogmaals bedankt voor de goedde zorgen.
Met vriendelijke groet
Hans meijer
Midstan .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De eerste keer maar zeker niet de laatste keer dat ik bij jullie hebt gegeten , Heerlijk gegeten en een vlotte bediening .Zeer vriendelijk personeel. Ook ik wil jullie bedanken voor de opvang van mn vriend die helaas ziek werd. Tot de volgende keer .
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Ik ben geen fan van het all-you-van-eat gebeuren, om mee te beginnen. De drempel was dan ook hoog om hier te gaan eten. Maar het terras lonkte ons.
Ik moet zeggen: viel me niet tegen!
Bediening: superaardig en attent en vlot.
Decor: buiten, onder de platanen, wat wil een mensch nog meer?
Eten: prima, niks mis mee. Geen hoogstaande tapas, geen heel bijzondere smaken. Maar alles vers en knapperig en niks op aan te merken. Zeker niet voor dat geld.
Ergo: het viel absoluut niet tegen!
Wal-ter .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Wij zijn met een groep van rond de 20 man/vrouw gaan eten bij La cubanita. Wij kregen 2 tafels die ver uit elkaar stonden. Omdat wij met zijn allen waren wilde wij wel bij elkaar zitten, maar dat mocht niet van de manager. Goed. Het decor was leuk om te zien.

De bediening was niet echt gemotiveerd. Bestellingen werden op de verkeerde tafel gezet, De eerste tafel was al toe aan de tweede ronde waar tafel 2 nog haar eerste ronde moest krijgen.

Het eten is niet bijzonder en er worden zeker geen verse producten gebruikt. Eigenlijk is alles smaakloos.
Bryvon .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Dit is een restaurant waarvan het personeel vriendelijk en behulpzaam is, de inrichting leuk en losjes, vrij. De kwaliteit van het eten is niet spectaculair te noemen. Gewoon gemiddeld maar niet meer dan dat. Leuk voor een bedrijfs- of personeelsuitje maar niet voor prive etentjes. Wij hadden het geluk om buiten op het terras te kunnen eten en dat is op de gezellige Beestenmarkt natuurlijk wel een extra pluspunt. Maar wat ons betreft is het verder niet voor herhaling vatbaar. Daarvoor scoort het restaurant wat ons betreft niet hoog genoeg.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Erg leuke tent, veel keuze van gerechten en de meeste smaakte erg lekker. Heel leuk ingericht en de service was snel, leuke meiden.
Wel jammer dat de toetjes er ook niet bij horen.
Persoonlijk favoriet was de eendenborst met frambozendressing en de varkenshaasmedaillons met de portsaus.
Porties waren ook ruim, krokante kipkuifjes waren er bv 5 , dus we hebben lekker gedeeld met elkaar.
Chicky .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vanavond samen met een vriendinnetje gegeten en het was echt super!!! Heerlijk eten leuke spontane bediening en de sfeer was top!!! We gaan er zeker nog een keer eten.
Marisaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Ik heb hier vorige week met een vriendin heerlijk gegeten en lekkere sangria gedronken. De bediening was vriendelijk en spontaan.

Wat wij erg leuk vonden was dat we met onze speciale wensen (halve portie van sommige tapas) zonder problemen werden geholpen.
Roel1987 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Voor een leuke prijs best lekker gegeten bij La Cubanita Delft met mijn vriendin en wat vrienden. ( voor ieder wat wils) Vooral de gebakken zalm met tomatensaus was erg lekker, en ook precies goed gebakken.Wij hebben samen wel eens vaker gegeten bij La cubanita's, maar deze in Delft is voor mij qua sfeer het meest authentiek. De bediening is jong en speels wat naar mijn inziens wel past bij de uitstraling. Al met al een leuke avond gehad. Ik kom hier zeker een keer weer.
Sterre1994 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Ik heb afgelopen week bij La Cubanita in Delft gegeten was erg tevreden over dit restaurant. Het aanbod qua tapas is groot en zeer gevarieerd. De bediening was erg vriendelijk en had veel kennis over de verschillende gerechten en drankjes. Al met al een prima prijs/kwaliteit verhouding. Een aanrader!
Kimberly D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Afgelopen woensdag gegeten met een vriendin samen, we hebben lekker kunnen bijkletsen. De cocktails zijn voor €5 echt een aanrader. Er is veel keuze aan gerechtjes, ook als je vegetarisch wil eten. Het meisje wat onze tafel beidende was erg lief, er stond zelfs een handgeschreven berichtje op onze rekening toen we gingen betalen. Super leuk, gaan we zeker vaker doen.
H T.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Met groep collega's hier gegeten op zaterdagavond. Voor 22,50 kunt je onbeperkt tapas bestellen. Veel keus uit vlees, Vis, vegetarisch. Voor iedereen zit er wel iets bij. Porties zijn ook groot genoeg om samen te delen. Dan kunt je heel veel proeven. Geen culinair hoogstandje, maar prima.
Desserts zijn niet groot, maar ook niet duur.
Al met al goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Bediening was goed. Vriendelijke meisjes.
Petra K.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Met vriendinnen op zaterdagavond bij La Cubanita gegeten. We hebben heerlijk gegeten. De sfeer in het restaurant is goed en het personeel super. Ik kan me totaal niet vinden in de laatste recensies die op Iens staan. Ik zou hier zeker nog eens gaan eten.
Stephanieee .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Het restaurant zelf is leuk aangekleed, wel wat kalig recht neer gezet allemaal. Uiteindelijk vlakbij de bar gezeten en daar hing een vreemde geur. Maar goed, door over het eten.

Er is best een ruime keuze uit diverse soorten tapas, alleen viel de smaak enorm tegen. Bijna alles was flauw van smaak en kwam rechtstreeks uit de frituur. De serveerster komt aan, 'gooit' de tapas even neer op tafel en is weer weg. Totaal niet een sprankje of vriendelijk zegje van ''dit is de garnalen cocktail, geniet ervan''.
Op een bepaald punt wordt er een verkeerde tapas bij ons neergezet, waar op ik de bediening attendeer dat wij die niet hebben besteld. Krijg je eerst een scheve blik en daarna loopt ze arrogant weg om vervolgens niets meer te laten weten. Niet erg gemotiveerd dus.
Er loopt ook een soort van leidinggevende rond, maar die was naar onze mening niet bezig met het leidinggeven van het overige personeel. Overigens was er wel een ander meisje die wel erg vriendelijk was, dus zij heeft de avond nog een beetje weten te redden.
Erikpols .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Zaterdagavond onbeperkt tapas gegeten hier maar voor het geld (60 euro) was het zwaar onder de maat
- toiletten bijzonder smerig
- lang wachten op drankjes
- tapas matig van kwaliteit
- rare huisregels zoals bijbetalen indien je eten laat staan
TROY K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Heb tapas gegeten dat niet de tapas wat ik gewend ben smaakloos leuke zaak service ook goed maar tapas is niet tapas wat ik verwacht dus nooit meer
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Lekker onbeperkt tapa´s eten voor eenredelijke prijs, alle mini gerechtjes waren om te smullen, vooral de hamburgertjes lekker vers en sappig. De sfeer zelf is er gezellig en gemoedelijk. Bediening doet zn werk goed maar mag net iets meer betrokken zijn.