La Cubanita Breda

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Mark en Ina B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Cubanita in Breda is een zeer gezellig tapas restaurant met ayce formule voor maar 22,50. De prijs kwaliteit is top, inrichting zeer gezellig en de kaart is super, veel keuze in koud, vlees, vis en veggie. Niet geheel Spaans maar meer Europees. De bediening is ook zeer vriendelijk en alles gaat zeer vlot. En mocht je van cocktails (5 €) houden, of sangria,, dan kun je hier uitleven.
Anne R.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Telefonisch slecht bereikbaar, diverse malen geprobeerd, maar namen nooit op. Het reserveren ging handig via internet, we kregen echter geen reactie op onze opmerking bij het reserveren, omdat we ze ook niet telefonisch konden bereiken moesten we onze wensen voor het dieet dan ook op de avond zelf vragen. We werden vriendelijke ontvangen, aan 1 van de tafeltjes gezet, die wel erg krap op elkaar staan, het was druk en lawaaierig. Je kan onbeperkt tapas eten, maar de keuken sluit iets voor 10 uur. Op de site kon je ook om 9 reserveren, maar dan kan je dus maar weinig bestellen. De bediening was traag met het meenemen van lege borden en schaaltjes en lege glazen, er werden nieuwe schaaltjes gezet naast de oude lege, zonder de lege mee te nemen.
Het eten was voor de prijs redelijk.
Jara D.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Prima gegeten, al is het personeel niet altijd even scherp. Traag met bordjes ophalen, weinig drinken aangeboden en vooral vluchtig. Wij vonden het ook vervelend dat de tafeltjes zo ontzettend dicht op elkaar staan, het is bijna onmogelijk om je plaats te verlaten zonder je buurman/buurvrouw op te laten staan. Voor de prijs hoef je het niet te laten, genoeg keuze op de kaart en prima cocktails!
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De afgelopen maanden heb ik behoorlijk vaak gegeten bij La Cubanita (voornamelijk in Breda). De sfeer is super, het eten geweldig en de prijs.... Tja, daar kan ik zelf niet voor koken. Een zeer geschikt restaurant voor familie-aangelegenheden en informele zakelijke etentjes. Onlangs een klein ongeluk gehad in het restaurant, waardoor ik schade opliep aan mijn telefoon. Dit is zonder moeite opgelost door de eigenaar, top! De carpaccio is om te smullen, evenals de rest van de gerechten. En ja... de Mojito's kun je bijna nergens beter krijgen dan bij La Cubanita! Ik ga hier nog vaak dineren ;)

Met vriendelijke groet,
F. Boom
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Ik ben altijd positief over La cubanita, het eten is lekker, de prijs is echt heel goed in verhouding. De bediening kon net iets beter. We kregen eten wat niet van ons was, maar wat het was dat wisten we niet. Uit beleefdheid heeft mijn moeder het toch maar opgegeten, omdat ik vegetarisch ben, durfde ik het niet aan. Verder was de bediening heel vlot en was het een lekker avondje uit!
Brigitte Josephine S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Erg goede service.
Er was een zwangere persoon bij en er werd uitstekend voor ons gezorgd.
Eten is prima voor een all you can eat.
rwilson010 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Gisteren voor het eerst gaan eten bij la cubanita in Breda , tafel 2 was tevree zeg maar ????, we hebben met 6 personen heerlijk genoten , wat een leuk en vriendelijk personeel , daar word je al vrolijk van. Het eten was heerlijk , echt niets dan een pluim hiervoor. Wij gaan zeker terug komen naar dit heerlijke restaurant waar je lekker ontspannen kunt genieten van heerlijke tapas , een mooi begin van de avond . We zijn al in vele tapas restaurants geweest, waarbij deze zeker in de top 5 staat. de bediening krijgt een dikke 10 het eten een 8 de ambiance een 8 top ga zo door.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Jammer dat het niet goed uitgelegd wat het concept is. Wij hebben van de kaart gegeten, waar tevens de prijzen bij stonden en vonden het heel duur voor hetgeen we kregen. Toen afrekenden moesten we een all in prijs betalen. Blijkt dat het alleen all in prijzen zijn, vraag ik me toch af waarom zetten jullie dan een prijs achter de gerechten. Dit is heel verwarrend en ook raar.
Wouter B.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Nog nooit eerder hebben we mogen kennis maken met het concept van la cubanita. Gelukkig werd door het spontane en vooral leuke personeel alles goed uitgelegd en was het direct duidelijk hoe we moesten bestellen. Eerst maar een cocktail dan! Na 2 seconde konden we er al van genieten. Erg snel. Helaas zijn de tafeltjes wat krakkemikkig, maar dat kan ook komen omdat er snel nog een tafeltje voor 2 bijgeschoven was. Het zat helemaal vol, super gezellig. Het eten beviel ons voor deze prijs ontzettend. We hebben bijna van alles wat kunnen proberen en zaten daarna goed vol. Al met al. Een top avond. Ontzettend bedankt!
manonh H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Laatst 2 weken achter elkaar gaan eten bij la cubanita maar poeh wat was t beide keren slecht! De carpaccio en vitello waren koud, het brood van de bruchetta was nat en zompig, de meloen nog hard, veel te veel saus bij een aantal gerechten, goedkope vieze kipnuggets met aparte saus Daarnaast was de service slecht, we kregen gerechten die we niet besteld hadden of juist helemaal niks. Dan gaf je dat door en kreeg je t gerecht vervolgens weer 2 keer. Het valt erg op dat de bediening ook allemaal erg jong is (16/17). Tja voor 22,50 kun je blijkbaar niet teveel verwachten en moeten ze ergens op besparen. Ik kom hier iig niet meer terug.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Gezellige informele sfeer, goede bediening (voornamelijk vrouw), tapas waren goed, veel keuze, drank is enigszins prijzig.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Heerlijk gegeten leuke en vlotte bediening mooie porties aanrader alleen de tafeltjes zijn aan de kleine kant maar ach voor die prijs
ElvierS .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij zijn met 3 dames gaan eten bij La Cubanita Breda en we hebben een heerlijke avond gehad! Al de gerechten die we voorgeschoteld kregen waren echt HEERLIJK! Alles werd geserveerd door ontzettend vriendelijke en leuke meiden. Dikke pluim voor de koks, ook hangt er een hele gezellige sfeer. We hebben nu al weer zin in de volgende keer!! :) Echt een toprestaurant.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Wij hebben vanavond met zijn vieren bij La Cubanita gegeten om het nieuwe jaar te vieren. Buiten dat het eten en de ambiance heel goed waren, wilden we ook graag nog een extra compliment maken naar het meisje dat ons de hele avond bediende, wat was dat een spontane en hardwerkende meid! Ook een heel groot compliment voor de rest van de meiden in de bediening; wij hebben een topavond gehad :)
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Afgelopen zaterdag bij La Cubanita Breda gegeten. Het was erg druk in verband met een verwenarragement actie. Je kreeg naast onbeperkt tapas ook nog een desert en een toegangskaart voor de Sauna voor € 2,50 extra. Moet zeggen dat we ondanks de drukte erg lekker gegeten hebben en de dames in de bediening zijn helemaal TOP. Snelle en zeer vriendelijke dames. Voor de cheesecake alleen al komen we zeker een keer terug.
Klem .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Voor 17,50 onbeperkt tapas eten die nog van redelijk goede kwaliteit zijn. Het zijn niet de meest spannendste tapas, maar vrij smaakvol.

Bediening werkt de benen onder hun lijf vandaag, ondanks soms wat langer wachten op piek momenten. Maar gezien het concept en hun prijsstelling kan ik dat accepteren.
michelvermeeren .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Voor het geld wat je betaald krijg je echt lekkere tapas! Gezellige sfeer personeel was we druk en soms duurde het wat lang voordat je drinken er was. Maar verder een gezellige avond gehad. T was alleen echt ondraaglijk warm binnen.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Vanavond hebben wij heerlijk gegeten bij La Cubanita! Snelle en goede service door erg vriendelijke bediening! Wij komen zeker nog een keer terug!
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vrijdag een hapje bij La Cubanita gaan eten met een groep van 5. Wat een ontzettend gezellige sfeer hangt er hier. Het eten is prima, niet heel bijzonder maar wel lekker. Personeel was erg vriendelijk en deed erg zijn best om ondanks de drukte toch even te vragen of de wijn naar verwachting smaakte en of het eten lekker was. Ik zou La Cubanita zeker aanbevelen als je voor weinig geld leuk wilt eten.
Liset7 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Gisteren hebben we voor het eerst gegeten bij La cubanita. Het eten was lekker en de porties waren tot onze verbazing 'best groot'.
Waar wij ons aan stoorde was de chaos van het personeel. Iedereen liep door elkaar en de meeste medewerkers liepen met een wankelend dienblad. Erg onprettig gevoel.
De avond werd K*t afgesloten door de bedrijfsleiders. Kregen kattig te horen: 'jullie willen zeker apart betalen?' 'Reken zelf maar uit wie wat heeft gegeten, hier heb je de bon'.
Ik neem aan dat ze niet goed weet dat Nederlanders dat nou eenmaal doen.

Erg teleurgesteld in de bedrijfsleidster (van dinsdag 24 - 2 - 2015), maar al om al lekker en gezellig gegeten. Zeker een aanrader!