La Cubanita Beverwijk

5,9
6,7
Niels R.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Bij binnenkomst werden we eerst niet opgemerkt ondanks dat de medewerkers langs ons liepen. Dit was erg teleurstellend. We zeiden al dat na de 3e medewerker die ons niet zag staan we bij de 4e naar een andere zaak zouden zoeken.

De 4e medewerker sprak ons vriendelijk aan en bracht ons eerst naar de bar zodat de tafel kon worden schoongemaakt. We hadden niet gereserveerd. Aan de bar werden we vriendelijk geholpen.

De tapas welke zij serveren zijn niet bijzonder. De smaak is ok, maar je mist bijvoorbeeld een echt goede ham op de kaart (eventueel tegen meerprijs)

Medewerkers waren spontaan en vriendelijk toen we eenmaal zaten en ook drankjes werden snel gebracht. De prijs kwaliteit verhouding was in orde. Wat wil je verwachten voor 17,50 euro voor onbeperkte tapas?

Minpunte waren de garnalen kroketten die tijdens het bakken open gesprongen waren en daardoor leed aan tafel kwamen. Gemiste kans! Hier kan de keuken beter op letten.

We komen nog eens terug als we simpel willen eten. Voor echte tapas kijken we liever even verder.
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Zojuist hier weer heerlijk gegeten zoals altijd! Veel soorten tapas en alles was erg lekker! Snelle en erg vriendelijke bediening voor ons echt een favoriet restaurant, top!
PeterThea .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Na vele goede ervaringen bij La Cubanita Beverwijk, gister weer daar gegeten. Wat een teleurstelling was het dit keer.. Kwamen om 18:00 uur binnen zoals afgesproken. Na 5 minuten werden wij pas naar een tafeltje gebracht. Weer een kwartier later werd ons gevraagd of we misschien wat wilde drinken en na de bevestigingen bestelling daarvan kwam het eerste drankje om 18:35 uur. Het eten gelijk besteld en ook dat was weer lang wachten. Toen dat eten werd gebracht kwam er wel een excuus voor het lange wachten omdat nog niet alle personeel aanwezig was. Op een gegeven moment was er duidelijk meer personeel en de één na de ander vroeg telkens of wij nog wat wilden drinken, ondanks het feit dat onze glazen nog niet geheel leeg waren. Nadat we voor een derde keer een eetbestelling hadden gedaan. Kreeg mijn vrouw haar 1ste bestelling. Daarna kwam haar 2e bestelling en pas daarna kwam mijn eerste bestelling. Van dit kaartje van 4 bestellingen kreeg ik mijn 2e bestelling pas na een half uur. Er werd bij gezegd dat de spare-ribs misschien koud waren. Dan moest ik het zeggen. Ja ze waren koud en ik zou nieuwe krijgen. Weer wachten. Gasten aan een andere tafel vlak naast mij deelde mede dat zij ongeveer 15 minuten terug spare-ribs hadden gekregen die zij niet hadden besteld. Dat deze bij hun van tafel werd gehaald en bij mij werden neergezet. Dat waren dus die koude spare-ribs. Mijn spare-ribs waren dus kennelijk al veel eerder op een verkeerde tafel neergezet.
Ik heb vervolgens nog één kaartje met twee bestellingen ingeleverd. rolletjes kip in bacon kwamen, maar waren warm en daar was alles mee gezegd. De varkenshaas medaillons in zoete portsaus als laatste. Dit schaaltje werd neergezet. Toen ik dit pakte en verschoof bleek de onderzijde besmeurd te zijn met een één of andere tomatensaus. De hele tafel zat onder de rode derrie. En de inhoud? Gewoon koud. Wij waren er klaar mee. We wilden dan nog wel een warme koffie en die kregen wij na onze klachten van de zaak. Bij het afrekenen nogmaals mijn verhaal gedaan. Ja we zullen met de keuken praten want dat mag niet, terwijl ik denk dat het aan de bediening lag. Die alles te laat of verkeerd bezorgden. Ik zal straks eerst weer goede recensies moeten lezen wil ik daar weer heen gaan. Jammer want hier kon ik lopend heen en in het verleden waren ze zo goed.
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Na alle goede verhalen La Cubanita Beverwijk bezocht. Ons eerste tafeltje stond dicht bij een open deur, zodat we volop in de rook zaten. Op onze vraag kunnen we een ander tafeltje krijgen werd eerst overleg gepleegd. Restaurant was op dat moment nog nagenoeg leeg. Gelukkig was er een nieuw plekje, gezellige tafel. Maar het ging zeker niet van harte. Personeel was niet bepaald met het goede been uit bed gestapt. We starten met brood, niets op aan te merken. Daarna Carapaccio, die was van goede kwaliteit en smakelijk. Later nogmaals besteld. Ditmaal portie kleiner en Carpaccio al warm. Leek wel of het al tijd lang klaar stond. Overige gerechtjes soms flauw, soms prima. Bestelde we echter in ons groepje van 5 een gerecht opnieuw omdat het heerlijk smaakte, was het telkens weer een verrassing wat de kok had gebrouwen. Vrijwel nooit was het qua smaak en opmaak gelijkwaardig. Zo ie zo was de opmaak van de gerechtjes niet mooi, leek af een toe wel op het bordje gekwakt. Meer aandacht daarvoor lijkt mij wenselijk. Er waren gerechten die werden snel gebracht, terwijl tafelgenoten zo lang moesten wachten dat jij bijna van plan was opnieuw te bestellen. Smaken waren vlak en spiesjes met vlees gewoon weg droog. Biefstukpuntjes eerste portie top, latere porties was het matig, taai en niet smaakvol. Het was een tegenvaller en hier komen we niet terug.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2015
Het eten was saai en simpel, de bediening was pusherig en niet goed en dat drukke en overdreven decor was naar mijn idee verschrikkelijk. Voor mij eens maar nooit meer.
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Lekker gegeten niet erg bijzonder maar genoeg keuze. Prijs-kwaliteit verhouding van het eten is goed. Cheesecake was vanbinnen bevroren erg jammer want hij is erg lekker. Het restaurant ziet er gezellig uit. Bediening was uitermate slecht. Te jong meisje in de bediening die er niet veel van snapte, dingen werden dubbel gevraagd en verkeerde gerechten op onze tafel gezet. Jammer want voor weinig geld kun je hier best lekker eten.
PassieT .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Ben met het gezin heerlijk wezen eten bij La Cubanita te Beverwijk. Wij komen er vaker en het deed me goed om te zien dat de verluchting in de serre gemaakt was. Dat brengt de sfeer helemaal terug.
Het eten was goed en heerlijk en de service was prima.
Sfeer was goed en heerlijk genoten van de muziek.
Gewoon goed en heerlijk
JanetK .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Wij hebben een onwijs gezellige avond gehad bij La Cubanita beverwijk! Het was gezellig druk in het restaurant en toch kwamen de gerechten snel op tafel! De carpaccio en de pikante ossenhaas waren erg lekker en hebben we dan ook meerdere keren besteld. Hele leuke en vlotte bediening, en cocktails van maar 5 euro. Wij komen graag terug!
Marjan19-82 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Heerlijk gegeten! Vooral varkenshaas in port heerlijk en natuurlijk de carpaccio. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Koffies staan nu uitgebreider in menu boekje en dat is prettig. Zeker voor herhaling vatbaar!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
De geserveerde tapas waren niet heel bijzonder, de meesten smaakten best lekker, maar niks sprong er echt uit. Of het moet de (te) ruime hoeveelheid knoflook in élk gerecht zijn. Ook viel het overvloedig aanbod aan gefrituurde tapas op. Het brood was naar mijn smaak té lang opgepiept in de oven (lees: erg droog) maar daardoor kon je weer wel goed soppen in de diverse sausjes.
Dus het eten is best prima voor een onbeperkt formule, vooral omdat met tapas voor mij toch vaak de nadruk ligt op gezellig samen met vrienden en wat dat betreft deden sfeer en inrichting een hoop goed, evenals het merendeel van de dames van de bediening. Jammer dat de stoelen wel erg gammel waren en niet bepaald comfortabel zaten.
Japepping .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij La Cubanita Beverwijk. De bediening was vrolijk en ondanks de drukte kregen we snel onze tapas.
Doordat het nu in het weekend ook onbeperkt is, is een avondje uiteten betaalbaar.
Bakker002 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
We hebben hier wel vaker gegeten, en toen was de kwaliteit van het eten duidelijk beter. Je vraagt je dan af, is het brood en de frituurvet oud? Hebben ze meerdere koks die afgewisseld worden? Het is het op dit moment voor ons net niet, en dat is jammer. We hopen dat de kwaliteit weer terugkomt zoals die ongeveer een jaar terug was.
Annepanne3 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2015
Eten was echt slecht, aoli zonder knoflook smaak, aubergine doordrenkt in vet, kip zonder smaak, aangebrande varkenshaas spiesjes etc etc. Bediening te jong, geen leiding, geen ervaring, nooit meer.
Bas-K .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Eten was slecht rode zeebaars was smaakloos, kipspiesjes aangebrand, gehaktballetjes waren op.
hamburgertjes waren wel lekker.
Service was traag en zeer slecht geholpen door de manager.

dus nooit meer
SES .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2014
Wij hebben gister bij La Cubanita in Beverwijk gegeten. De gerechten waren erg smaakvol, sommige gerechten vielen tegen bijvoorbeeld de ham met meloen en de spaanse hamburgers, maar al met al was het erg lekker.
De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
Rhatb .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Eten was aardig. Sommige gerechtjes super op smaak, vers en heerlijk, terwijl de andere smaakloos was met gebruik van matige ingredienten.

De serre voorin was niet gezellig, terwijl iedereen daar werd neergezet. Het stukje achterin werd leeg gehouden maar zag er veel leuker uit! Snap wel dat ze van buiten vol willen lijken, maar toch, doe er dan wat aan om het daar gezelliger te maken.

Service prima, rekening redelijk hoog in vergelijking met de kwaliteit.
Charlotte B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2014
Ik ben al een tijdje bekend met La Cubanita en ben al in meerdere door het land geweest. Ik kan wel zeggen: ik ben een fan! Ik vind de sfeer er altijd lekker en ongedwongen (al ben ik het ermee eens dat de muziek soms wat hard staat) en ik vind de teksten op de muur geweldig. Het eten is altijd lekker, vers en heerlijk van smaak. Ik vind het fijn dat je direct je gerechtje krijgt als het klaar is, dus dat je niet hoeft te wachten tot alles klaar is en hierdoor ben je lekker steeds aan het eten en ben je benieuwd wat er komt. Dit is vaak anders bij andere tapasrestaurants, omdat ze dan wachten tot alles klaar is en je de gerechtjes in 1x krijgt. Ik vind de serre in Beverwijk leuk, de verlichting en doeken zijn nu anders waardoor het wat meer sfeer krijgt. Het is er lekker koel en je zit niet hutje mutje op elkaar. De bediening is ook altijd top, Rachela is een erg aardige dame die graag een praatje komt maken. Heerlijk dat nu de onbeperkte tapas ook op zondag geldig is. Ik ben fan van La Cubanita en zal dat ook zeker blijven! Ik raad het iedereen aan en echt ... mensen komen daarna vaker terug! Love it!
Cees H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Samen met mijn vriend en zoon op een vrijdag gegeten. De serre voorin zag er sfeerloos uit, het gedeelte achterin zag er gezelliger uit. De teksten op de muur vond ik storend, zaten ook smerige teksten bij, niet leuk voor een kind dat net kan lezen. Het eten was prima, heerlijke gamba's met knoflook, dadels met spek, patatas bravas, er is gewoon heel veel keus. Bediening erg vriendelijk en attent. Maar dan de prijs.... Met zijn drieen met 2 drankjes per persoon waren wij E170,00 kwijt. Dat was even schrikken, wij hadden niet het idee heel veel gegeten te hebben maar met stuksprijzen van 4,50 gaat het erg hard. Misschien komen wij nog eens terug maar dan niet in het weekend.
Thomas89 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Wij hebben hier met zijn achten in totaal gegeten. Er was een plekje achterin voor ons gereserveerd, maar toen wij aangaven liever vooraan te zitten werd er druk geschoven om daar een plekje voor ons te creëeren.

Het eten is prima, zeker als je je bedenkt dat je doordeweeks voor € 17,50 onbeperkt kunt bestellen. De bediening was ook goed. Decor is oké, maar kan beter. Dit komt waarschijnlijk door het feit dat de zaak nog niet je zo lang open is, het moet nog gaan leven.
David Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Heerlijk en gezellig gegeten soms iets te zout, mag de pret niet drukken dan maar een extra glaasje. Bediening is vriendelijk. Ik ga zeker nog eens. Hoewel er aan de uitstraling van binnen nog iets ontbreekt is het zeker voor herhaling vatbaar.