La Cubanita Arnhem

5,9
Erg voordelig
MaRi A.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heb gisteren heerlijk met me zoon gegeten in Arnhem, goede en vriendelijke bediening ,alleen ze lopen door mekaar heen zou makkelijker zijn als ze een eigen tafels hebben,leuk de muren met handschriften,
Kom zeker weer terug
MaRi A.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Kom zeker weer terug
Renjoe .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Omdat de kwaliteit van het eten weer iets omhoog is gegaan, in vergelijking met een jaartje terug, weer eens hier gaan eten. Kwa prijs is het goed te doen. Helaas waren ze kennelijk de damestoiletten aan het verbouwen, waardoor de dames op de herentoiletten moesten. Geen probleem, maar wel als daar een enorme verstopping is waardoor er een rij van 4 man voor 1 toilet staat. Al deze mannen staan ook niet voor niets bij deze wc, ipv de plasbak. Om 17.30u gemeld dat het toilet verstopt was en om 19.30 uur zat de pot tot de bril vol met pis. Hier wat van gezegd maar had nou niet het idee dat iemand wist wat te doen. Personeel te jong en onervaren om er wat aan te doen. Ik denk dat de eigenaar/manager betere dingen te doen had dan iemand bellen om zo'n verstopping te doen verhelpen. Ik ben maar gaan plassen bij het leuke tentje tegenover.
Nico Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Mijn eerste bezoek met mijn vriendin, maar zelf wel vaker geweest.
Decor is anders dan andere zaken maar straalt iets uit (studentensfeer).
We hebben voor de arrangement gekozen met cocktail op basis van peachtree likeur. Tot ons verbazing ook een kaartje naar Walibi!
Wat betreft temperatuur was het al erg benauwd totdat de tafel naast ons het koud kreeg.
Het raam werd gesloten en toen begon het.
De benauwdheid steeg enorm en vooral door de drukte.
Luka, de kelner van de dag, toonde er volledig begrip voor en stelde het voor om buiten verder onze laatste ronde te mogen benutten. Dit heeft onze avond van slecht tot uitmuntend gemaakt.
Luka, een aanwinst voor La Cunanita!
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Helaas, helaas.

Gisteren hier gegeten, ongepland en niet gereserveerd. Er was gelukkig nog een tafeltje vrij en de bestelling van de drankjes werd meteen opgenomen met de mededeling dat er ook een broodmandje gebracht zou worden. Intussen de kaart bestudeerd en de eerste 4 gerechtjes (we waren met z'n tweeën) aangekruist. Het kaartje werd snel opgehaald.

En vervolgens werd het een kwestie van wachten.
Het was druk, alle tafels waren bezet, er was een hoop bedrijvigheid, maar het oogde rommelig, personeel liep kris kras rond, snel en gehaast gerechten uit te serveren zonder echt de klanten aan te kijken. Na 20 minuten werden onze drankjes geserveerd en nog eens 10 minuten later het eerste gerecht. Nog eens 15 minuten later het tweede gerecht, waarbij we ook maar even brutaal vroegen of het broodmandje op het dienblad misschien ook voor ons was. Wat zo bleek te zijn.
Toen we, het tergend langzame tempo in ogenschouw nemend, ook alvast onze tweede ronde gerechtjes wilden bestellen, werd ons streng en duidelijk verteld dat dit niet de bedoeling was zolang de huidige bestelling nog niet was geleverd en de gerechten nog niet op waren.
Van de 12 gerechten die we hebben besteld, waren de carpaccio, de vitello tonato, de gevulde paprika en de maiskolven lekker. De overige 8 gerechten waren smakeloos, slecht gegaard en van slechte kwaliteit (lamsspies, biefstukpuntjes waren te lang gebraden en er zaten heel veel zenen in wat echt niet weg te eten was). In een dessert hadden we geen trek meer.
We hebben ook bij het afrekenen aangegeven dat we niet tevreden waren. Waarvoor excuses werden aangeboden en waarbij ook de drukte als excuus werd gebracht.

Jammer, zonde van ons geld.
Wij komen hier niet meer terug.
Martina V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
De bediening was snel, maar maakte wel wat foutjes. Er werd een verkeerd gerecht bezorgd bij ons tafeltje, en ze vergaten een drankje. De gerechten waren over het algemeen erg lekker, goed vlees, met name de hamburgers en de garnalenkroketten, lekker! Soms ietwat saaie smaken. De tapas kan wel wat pittiger en fantasie rijker. De sfeer is gezellig druk, en erg studentikoos. Helaas vieze toiletten, waarvan een defect. Al met al: voor de niet kritische eter met beperkt budget een prima avondje bikken!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Na vele positieve ervaringen met la cubanita, ook maar eens in Arnhem geweest. De ontvangst was vriendelijk, maar de aankleding vreselijk. Leek wel een studentehuis. Compleet afgeleefd en muren die van de grond tot aan het plafond waren ondergeschreven en zelfs op de tafels. Over smaak valt te twisten, zelf vinden ze het vast speels, maar wij vonden het vanuit t veel te krappe hoekje waar wij zaten vooral een armoedige aanblik.
Brengt ons bij onze tafel. Heel klein, weggestopt in een hoekje. Nu zijn we zelf fors, dus dat zal niet geholpen hebben, maar onze slanke buren hadden evenveel moeite met hun krappe tafeltje.
Het duurde erg lang voor onze eerste bestelling werd opgenomen. Daarna verliep alles vlotjes en de cocktails en eten zijn net zo lekker als in alle andere la cubanita's waar we zijn geweest.
Eleurein .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
We moesten na 10 minuten zelf iemand aanhouden om te vragen of we wat te drinken konden bestellen. Het duurde allemaal heel erg lang. Vaak hadden we wat te drinken besteld en dan waren ze het vergeten te brengen! Na het eten ging ik naar het toilet, nou als ik van tevoren had geweten hoe SMERIG het was, had ik daar niet gegeten. Het was gewoon echt zo ontzettend smerig. Mijn vriendinnen vonden dit ook. Een van mijn vriendinnen ging naar de bar om te pinnen en toen kon ze een blik werpen in de keuken, nou daar werd ze ook niet vrolijk van. Dit was ook erg smerig. De tafels waren ook smerig en plakkerig. En het is jammer, want het eten daar hadden we ook echt niks op aan te merken, dat was heel erg goed. Maar omdat het verder zo smerig gaan wij hier niet meer naar toe.
MartijnWJ .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Wij komen hier vaak eten voor de gezelligheid. De tapas zijn over het algemeen erg lekker. Een tip als het druk is reserveer dan de crème brulee want deze is snel op!
De service is niet altijd even goed en soms werkt de bediening langs elkaar heen zodat je niet altijd krijgt wat je hebt besteld dus daar moet je goed opletten!
Over het algemeen erg tevreden en zeker aan te raden als je met vrienden gezellig een hapje wilt eten!
AnnWanink .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wat zijn die varkenshaasjes in portsaus lekker! En wat hebben wij genoten van onze cocktails. Laagdrempelig, goedkoop en lekker. Prima restaurant. De tafeltjes zijn een beetje krap, en de muren vol geschreven. Maar dat heeft onze avond niet beïnvloed. Een aanrader? Ja. Het eten en drinken is heerlijk! De bediening is jong, dynamisch en vriendelijk. Zeker een keertje langs gaan. Oh, en wij zijn er binnenkort weer. Tot dan!
Invictaz .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Arnhem zat goed vol op de dag dat wij met 2 personen kwamen, gelukkig vonden we buiten nog 2 stoeltjes bij La Cubanita.

Binnen zat het goed vol dus ik zal geen punten aftrekken voor de bediening waarop we toch wel even moesten wachten. Het eten smaakte voor het geld prima, vooral de ham en kipkluifjes. Prijs vond ik meevallen. Kipspiesjes konden beter, net iets te taai. Helaas wordt er geen soep geserveerd. Jammer, want dat kan bij andere tapas tentjes wel.

Jammer van de bekladde muren en steile trap naar de wc beneden. Toiletten zijn oud en beneden lijken er niet vaak mensen te komen.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Door omstandigheden met mijn broer en schoonzus wezen eten bij La Cubanita. Het was mijn eerste kennismaking met een tapasrestaurant. Ik heb lekker gegeten. Diverse tapas gehad. Het heeft me goed gesmaakt. Het was wel heel druk in het restaurant, maar naar imjn ide betekent dat dat de zaken goed gaan.
Marco7180 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Verbaasd over de negatieve recensies. Vandaag met 2 volwassenen en 2 kinderen gegeten. Eten erg goed, kinderen lustten alles en waren druk met de vol getekende muren. Eenmaal een gerechtje in de bestelling vergeten, maar verder alles goed.
Jessica Z.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Snelle service, maar niet erg lekker gegeten. Erg vet, niet bij elkaar passende smaken en gerechten die maar weinig met de Spaanse keuken te maken hebben. Erg jammer.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ik heb hier gezellig al vaker gegeten! En een tip voor de mensen die het erg druk vinden binnen.. Zorg dat je er echt 17.00 bent ben je net de drukte voor! Zo ga ik met dit restaurant om.. Als je rond 19.00 ga wordt je inderdaad gek binnen zoveel lawaai dat je inderdaad moet schreeuwen. Maar dit is waarschijnlijk in Cuba ook zo ???? Voor de prijs hoef je het niet te laten voor €17.50 onbeperkt lekker eten!
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Vrijdag 3 juli.. met een temperatuur van 35 graden hadden wij voor 10 personen een verjaardagsetentje gereserveerd. We wisten niet of er airco was, niet dus. Alleen de ramen open. Daar kwamen we gauw achter! Geen ventilatoren, ook niet voor het personeel.
Buiten was een gezellig terras maar wij werden binnen gezet omdat ze anders waarschijnlijk omzet op het terras buiten mislopen.
Allereerst kwam er een spontane dame ons uitleggen hoe het restaurant werkte. Ze vertelde ook meteen : "Ivm met het warme weer zeg ik maar even dat wij GEEN kraanwater serveren" dat vond ik al belachelijk en zwaar klantonvriendelijk. Volgens mij mag dat helemaal niet.
Daarna vertelde ze dat ter ere van hun 15 jarig bestaan iedereen de eerste cocktail gratis krijgt. Leuk, maar er waren een aantal niet drinkers en zwanger onder ons.. Dus vroegen we, kunnen we er een paar zonder alcohol krijgen?
"Nee dat doen wij niet.. want de alcohol die erin zit is juist de reclame.."
Nou dan geen cocktail!
Na de bestelling volgden de eerste gerechtjes, dat ging er een beetje chaotisch aan toe. Sommig personeel bedoelde het goed maar was echt onervaren en twijfelachtig.
Het eten smaakte alsof alles rechtstreeks uit de diepvries kwam. Alleen de carpaccio was goed te eten. Wij hadden 'krokante kipfilet stukjes met honing mosterd dressing' besteld. We kregen letterlijk kipnuggets die naar karton smaakte. Prima, maar als we fastfood hadden willen eten waren we wel naar de snackbar naast het restaurant gegaan.

Daarbij werd er bovenop de drankjes gezeten. Door verschillende serveersters die duidelijk niet met elkaar overlegden werd er steeds gevraagd of we nog wat wilden drinken. Je merkt echt dat ze gepushed worden om zoveel mogelijk te verdienen met drank. Ze kunnen beter minder bezuinigen op het eten.

Ondertussen werd 1 dame in ons gezelschap helemaal niet goed van de warmte en het lawaai binnen.. we hebben gevraagd of er een klein tafeltje buiten vrijgemaakt kon worden voor haar. Gelukkig was de leidinggevende daar heel snel in en konden zij buiten zitten. Dat was top!

Kort samengevat merkten wij echt dat hier op een verkeerde manier zaken gedaan wordt. Niet gastvrij en teveel op de centen! Het personeel (wat overigens met lange zwarte blouses die dag MOEST lopen) doen echt hun best er wat van te maken. Maar krijgen van hogerop de verkeerde dingen opgelegd.
Ik zou er niet willen werken!
Wij hebben met zijn allen werkelijk in tijden niet zo slecht gegeten. En gaan nooit meer terug!
Frank L.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Klant is koning hebben ze niet van gehoord, een uur wachten op een carpaccio is volgens mij niet erg normaal, vervolgens loopt bepaald personeel met een bakkes van hier tot Tokio als je de druk niet aan kan ga dan ergens anders werken, in totaal 2 uur tijd 6 tapa's gehad. Excuus was te weinig personeel. Maar wel de volledige rekening voorschotelen. Zeer slechte service.
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
De volgeschreven muren komen hier letterlijk en figuurlijk op je af. Setting is erg krap, waardoor personeel moeilijk manouvreert door het restaurant. Het eten kwam telkens vrij laat, en drinken werd ook onvoldoende aangeboden. Terwijl zo'n AYCE-restaurant hier juist de omzet vandaan moet halen, gemiste kans. De sangria was lekker trouwens :)

Het eten was oké. Vaak wel vettig en rijkelijk ondergedompeld in saus. Het personeel was zeer wisselend van vriendelijkheid. Met name de wijze waarop wij te horen kregen dat een bestelling op 1 viltje geschreven moest worden (met 8 man!!!! wat niet pastte) had niks met klantvriendelijkheid te maken. Nee, helaas voor mij was dit eenmalig.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Prima is een goed woord voor het omschrijven van mijn ervaring met La Cubanita Arnhem. Je betaalt een lage prijs voor onbeperkt tapas eten. De gerechtjes zijn lekker, maar niet bijzonder. Bovendien was het heel druk, waardoor ik mijn tafelgenoten soms moeilijk kon verstaan en de bediening soms behoorlijk op zich liet wachten. Ik zou hier niet zo snel nog eens heen gaan.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Goede en snelle bediening. Het decor : het is rumoerig in het pand, je kunt elkaar moeilijk verstaan. Het eten vind ik altijd goed. Ben er tot nu toe 3x geweest en het bevalt me erg goed!! Ik kom hier over 2 weken weer.