La Cubanita Apeldoorn

Van Kinsbergenstraat 15 7311 BL Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant La Cubanita Apeldoorn

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Apeldoorn

6,2
Kan beter
Aimee W.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Vandaag gegeten bij la cubanita Apeldoorn. Dramatisch te noemen. We hadden gereserveerd om half 6 en bestelde snel een ronde met koude gerechten. Deze ronde duurde minstens een halfuur. We besloten om drinken te bestellen dat na 20'minuten eindelijk op tafel kwam. Ronde 2 zon 3 kwartier gewacht op ons eten. Toen we het eten eindelijk kregen was de biefstuk zo ver doorgebakken dat het net een schoenzool was. Ronde 3 aangegeven van de biefstuk. Kregen weer exact het zelfde terug. We besloten om uiteindelijk voor een toetje te gaan. Slagroomsoesjes waren vreselijk. Ik sneed er 1 open waarbij de 'slagroom' er met brokjes uit kwam. Wat daarbij nog knoerthard was. Voor mij echt een no go !
kasperink .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
vriendelijke bediening. het eten was lekker, zeker voor de prijs. Soms wel wat langer wachten op gerechtjes, waardoor we periodes niets te eten hadden, waarna ineens diverse dingen geserveerd werden.
Rein V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Een uitermate droevige ervaring bij Cubanita in Apeldoorn. Dit startte met het krijgen van een koude Koffie. Aansluitend werden er twee warme tambiertjes geserveerd. Na klagen werden deze vervangen voor andere. Ook qua eten schoot Cubanita tekort. Meermaals kregen wij na een bestelling te horen dat het niet voorradig is. Uiteindelijk hebben we gevraagd wat er allemaal niet meer was, 10 gerechten... wat er wel was duurde erg lang, tot 50 min na bestelling. Al met al geen beste ervaring met het restaurant!
Yv7171 H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Donderdag 5 jan. met een vriendin gegeten. Het was goed druk vanwege de maandactie (combi eten met bioscoopkaartjes erbij). Het was overduidelijk dat het (jonge) personeel de drukte niet aan kon. We hebben verschillende hapjes niet gekregen (een hele bestelronde zelfs!)
Het was niet de eerste keer dat het erg chaotisch verloopt daar met het brengen van de juiste hapjes bij de juiste tafels. Jammer.
Het eten smaakt overigens prima, al zijn de porties misschien wat groot voor tapas.
Qua inrichting is het een heel gezellig en sfeervol restaurants. De tafels staan op sommige plekken wel erg dicht tegen elkaar, waardoor het niet eens mogelijk was voor gasten om daar te zitten en ze zich moesten verplaatsen naar een andere tafel.
muffit .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Wij hebben hier gisteren met 5 vriendinnen gegeten . Wat ons als Apeldoorners tegen borst stuit is dat met het heerlijke kraanwater wat wij op de Veluwe hebben alleen maar een flesje water konden bestellen. Kraanwater daar doen ze niet aan!! belachelijk en puur winstbejag terwijl ook ruim voldoende wijntjes besteld hebben . Verder het eten was heel verschillend sommige gerechten waren lekker maar ook waren er gerechten bij die echt smaakloos waren. Jammer !!
Anne Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Eten was zeer goed, ruime keuze voor ieder wat. Service was niet perfect. Eten wat wij niet hadden besteld kwam op tafel, personeel rookt bij de ingang heel opzichtelijk, personeel verstopt zich achter de bar helaas. Decor erg gezellig jammer genoeg plakte de tafels. In het algemeen een leuk restaurant alleen het personeel mag wat professioneler!
GeSa2013 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor t eerst bij een La Cubanita gegeten. En het is ons positief bevallen. Hapjes waren prima! Meloen met ham, gamba's, vitello etc. Entourage iets minder.
Een TIP: bestel met elkaar en deel de hapjes! Zo doen de spanjaarden het ook. Het is vele malen lekkerder en gezelliger dan in je uppie een bak gamba's of aardappels eten. En het maakt dan ook niet uit dat niet alles tegelijk uitgeserveerd wordt ;)
Oh en aan de bediening leg het de mensen ook zo uit.
mevrl T.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
2 weken geleden gegeten. Anders dan andere restaurants van La Cubanita. Je verwacht hetzelfde... kleine tafels. Tafels plakken. Zit dicht op elkaar. Etc. Gerechten anders dan andere restaurant van La Cubanita. Kleiner of minder. Maar wel lekker.
Cynthia E.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op dezelfde avond gegeten als de persoon hieronder en ik kan mij absoluut niet vinden in de recensie. Prima gegeten, alle gerechtjes waren warm en goed op smaak. Carpaccio wel wat waterig maar dat krijg je met invriezen, dat houdt je niet tegen.

Meerdere la cubanita restaurants geprobeerd maar Apeldoorn steekt er met kop en schouders bovenuit. Meiden in de bediening ook erg vriendelijk.

Wij hebben genoten.
QuaSSia .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wat een verschrikkelijk restaurant, je mag misshien niet heel veel voor deze prijs verwachten, maar een schone (geen plakkende tafel en stoelen, geen smerige muren met eet resten, plakkende vloer....) ook de bestelde gerechten waren van huis tuin en keuken niveau. Meloen met twee plakjes ham erop gepleurd, een geroosterd broodje met tomaat( helemaal doorweekt) met weinig (geen smaak). Ook de kalfscarpaccio smaakte naar water, de tonijnmayonaise kon dit enigszins verdoezelen, maar al met al waren de gerechten simpel, flauw en zeer matig van kwaliteit. Ook kwamen er gerechten op tafel die wij niet hadden besteld en kregen we bestelde gerechten niet geleverd.

Er zijn vele andere tapas restaurants die een veel hoger niveau bieden voor zo goed dezelfde prijs. Als ik nieuwe jullie mag adviseren - sla dit restaurant over en zoek naar andere alternatieve tapas restaurantjes in Apeldoorn. Daar krijg je waarschijnlijk wel kwaliteit voor je geld en zit je niet aan je stoel geplakt!
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Voor de prijs die je betaald krijg je prima tapas. Genoeg keuze en gevarieerd.
Vriendelijke, maar helaas wel chaotische bediening, lang wachten en meerdere keren iets gekregen wat we niet hadden besteld, ondanks dat ze kaartjes met nummers gebruiken. Uiteindelijk kwam het wel goed, maar het is wel een aandachtspunt.
Myriam Z.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
1e paasdag hebben wij hier gegeten met 5 personen. Het was bom vol toen we binnen kwamen gelukkig kregen we een hoekje voor ons zelf anders zit je wel hutje mutje op elkaar.
Maar de tapas.. wow super lekker gegeten hoor! Je krijgt de gerechtjes niet allemaal tegelijk maar dat is ook geen doen voor de keuken en dat maakte ook niet uit. Bediening is super vlot en vriendelijk!
Eten was zo lekker, ruimte voor een toetje was er niet eens. ..
Gezellig tafelen met een groepje hier, we hebben denk ik wel bijna 3 uur getafeld!
Leontien80 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Ook in Apeldoorn is het altijd heerlijk eten bij La Cubanita. Uitgebreide kaart met voldoende keus. En tuurlijk er gaat wel eens wat mis maar dat zijn we al snel weer vergeten als de volgende portie op tafel komt.
R.F. N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Leuk concept, wel uitgevoerd door zeer jong personeel waardoor niet alles vlekkeloos verloopt, maar dat is voor deze prijs te accepteren. Tafel wel erg gammel
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Gisteren hier gegeten en wat een leuk concept! Onbeperkt tapas voor Eur. 22,50, dekids voor Eur 12,50. Heel veel keus in vlees en vis. Leuke, vlotte bediening. Doen we zeker nog eens over!
Michelle L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Echt heerlijk gegeten. Zeer goede variatie in tapas. Goede kwaliteit. Personeel was vlot en supervriendelijk. 1 Minpuntje...de gerechtjes die we per ronde bestelden kwamen niet tegelijk. En van de 4 kwam er bijvoorbeeld 1 en dan duurde het erg lang voordat de andere 3 kwamen. Maar verder super goed!
remmeer0110 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Met vier een leuke hap doen, bijkletsen en..
Bomvol bij binnenkomst zeven uur, een all in met twee flesjes huis wijn, eigenlijk teveel om op te noemen, maar een hele mooie mix van allerlei goed tot zeer goed geslaagde tapas.
Geen extreem hoge kwaliteit, maar zeker zo goed als je mag verwachten.
Zelf hebben we alleen te weinig groene zaken besteld in de eerste rondes.
Ga zeker nog eens terug om een betere keuze te maken uit het aanbod.
Lindy B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2014
Wij hebben hier met zijn vieren heel erg lekker gegeten. Het restaurant zat helemaal vol (dat is altijd een goed teken) en de bediening werkte vlot. Ook is €17,50 voor onbeperkt eten, en €3,50 voor een cocktail, niet duur. Wij hebben het erg gezellig gehad, maar ja, wij waren dan ook de laatste klanten die het restaurant verlieten. Echt top!
Rietjuh54 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Afgelopen woensdag 30 april met een groep van 11 mensen er gegeten.
Het eten was redelijk ok. De bediening kon beter. Het duurde nl erg lang voordat de bediening langs kwam voor een drankje. Aan het einde van de avond wilde we ook wat kraan water bestellen. Helaas. Dat willen ze niet schenken!!! Ik vind dit een super slechte actie!!!!! Vooral omdat er veel consumpties door een ieder waren gebruikt!!!!!!!!!
Verder was de wc heel erg vies!! Je kon zien dat de vloer niet goed gedweild werd. Ook in get restaurant pikte de vloer van viezigheid! Uiteindelijk waren we €34 per persoon kwijt. Ik had hier toch meer voor verwacht. We gaan nooit meer terug . Er zijn voldoende tapas restaurants waar het beter is
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Heerlijke tapas op het kleine terras gegeten. Gelukkig zaten we niet binnen want daar was het druk en warm. Ook de muren zijn volgeschreven met teksten van bezoekers. Pas wel in de sfeer maar oogt rommelig. Prijs kwaliteit was perfekt. €17,50 pp voor al die tapas was geweldig. Alle smaken bijzonder en lekker. Bediening niet heel erg ervaren maar geen probleem. Hier gaan we zeker nog een keer heen..