La Cubanita Amsterdam

6,5
Kan beter
Kayleigh W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Bij meerdere filialen van la cubanita geweest maar oh wat viel deze in Amsterdam tegen zeg. Eten duurde lang! Personeel erg onvriendelijk. Cocktails maar tot de helft gevuld, als je er wat van zegt krijgt je een arrogante blik. Al met al een zeer onvoldoende tent.
Elma H.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Jammer ...helaas niet wat we verwacht hadden.
Kwaliteit viel tegen en duurde erg lang voordat we de tapas kregen. Elke ronde weer. Op een gegeven moment bleken ze zelfs bij een andere tafel afgegeven te zijn. De reactie was 'we zorgen dat u heel snel uw porties krijgt' . Niet dus. Duurde weer heel lang. Geen excuses, Maar welke elke 5 minuten komenvragen of je wat wil drinken. Op een enkele uitzondering na, was de bediening ook niet echt vriendelijk. We hadden nog best wat gelust, maar waren het lange wachten elke keer zo zat, dat we afgerekend hebben en weggegaan zijn. We gaan nog een keer een andere La Cubanita proberen, maar deze dus niet meer.
Mariana S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Tafel gereserveerd om de verjaardag van mijn vriend te vieren. Bij binnenkomst werd er gezegd je kunt een tafel voor 2 uitzoeken. Er waren nog 2 tafels vrij, 1 bij de klapdeur van de keuken en 1 midden in het gangpad. Niet echt de leukste plek om te zitten. Ik vroeg aan de medewerker of wij aan een tafel van 4 mochten zitten, dat mocht niet. Ik gaf aan dat ik gereserveerd had en waarom er dan geen tafel gereserveerd was voor ons, de medewerker zei er zijn nog 2 prima tafels over, ga maar ergens zitten. Vervolgens draait ze haar rug naar ons toe. Niet vriendelijk, niet gastvrij. Wij zijn weg gegaan, het interesseerde hen niets, voor ons 10 anderen!! Wij kwamen hier regelmatig maar helaas nooit meer!!
Angelien K.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Bij heel veel verschillende filialen van la cubanita in het land gegeten. Amsterdam viel erg tegen. Eten was lauw, porties zijn minder dan bij andere filialen en het duurde vreselijk lang voor we eten kregen. Op het laatst teruggestuurde koude gerecht hebben we niet meer gewacht. Afrekenen en snel vergeten. Jammer dat la cubanita Amsterdam zich niet aan het concept van la cubanita houdt.
Melody April Amber C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Kom hier al jaren. De prijs/kwaliteit:€17,50 onbeperkt tapas eten is ideaal. Vandaag na lange tijd weer een keer wezen eten. Het eten is tot mijn spijt dramatisch achteruit gegaan. Het eten was smakeloos en compleet anders dan voorheen. De cocktails die we achteraf bestelden waren van eenzelfde kwaliteit: ijs en een hele goede maat alcohol. Geen La Cubanita meer voor mij. Jammer!
werner60 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
wij hebben gisteren in Amsterdam gegeten.over het algemeen erg positief.duidelijke uitleg over hoe het werkt.bij binnenkomst vroeg de serveerster wat we wilden drinken en of we alvast brood wilden,dat wilden we wel,brood kwam pas na de eerste ronde tapa's.Eerste ronde tapa's werden snel gebracht waren warm zoals het hoort en lekker.laatste ronde duurde erg lang en toen de tapa'
s gebracht werden, na paar keer gevraagd te hebben waren ze koud ,dat vond ik jammer,verder zeer tevreden was lekker over het algemeen zal zeker nog een keer gaan.kwaliteit /prijs is zeer goed
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Op zaterdagavond 7 januari dacht ik eens gezellig met mijn vriend te gaan uit eten bij La Cubanita in Amsterdam. Na vele vestigingen van La Cubanita die ik heb bezocht ben ik nog nooit zo slecht benaderd als in deze vestiging in Amsterdam. Graag leg ik bij deze uit wat er die avond gaande was:

medewerkers die niet met elkaar communiceren waarvan de menukaart voor 30 euro p.p. inclusief coctail, cheese cake en bioscoop kaartje erbij. De ene medewerker verteld de coctail mag een gast nemen wanneer degene wilt en de ander verteld het kan alleen bij het dessert. ( je voelt je in de zeik genomen omdat het bij een andere vestiging wel kan )

geen vrolijke gezichten;

erg uit de hoogte arrogant personeel;

Weglopende medewerkers bij nog communiceren met klant/ gast;

Leidinggevende van La Cubanita Amsterdam geen luisterend oor en lacht alles weg en ondertussen waar gasten bij zijn discussies voeren over het gene in bijzijn van de gast.
Wimma J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik was een kwartiertje vroeger dan onze reserveringstijd, en onze tafel was nog bezet. Er was nergens anders plek om even te wachten (volgens de bediening dan... er waren genoeg lege tafeltjes, maar die waren gereserveerd) dus de enige optie was om buiten op de stoep (in de kou) te gaan staan wachten... We hadden met 11 personen gereserveerd, en moesten daarom een groepsarrangement nemen. Dat hield in dat de persoon die gereserveerd heeft, voor de hele groep de keuzes moest maken (3x3 tapas, voor iedereen hetzelfde). Dat was wel jammer, want niet iedereen heeft dezelfde smaak... De tapas zelf waren redelijk... Niet heel bijzonder. En ondanks de reservering en het groepsarrangement duurde het ongeveer 40 minuten voordat we eten kregen (afgezien van olijfjes en brood met dipjes). Dat vind ik erg lang. Pluspunt is dat de bediening vaak langskomt om drankjes op te nemen. Wel jammer dat ze geen Rivella hebben. Al met al is het een redelijk restaurant, maar ik zou er niet snel weer heen gaan.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Personeel was heel onvriendelijk, vooral het meisje met de blonde staart. We mochten maar 1,5 uur eten, terwijl er genoeg tafels vrij waren. Normaal zit er bij La Cubanita geen tijdslimiet aan vast. Toen we hier naar vroegen kregen we alleen een onaardige nee. Bij het afrekenen vroegen we of apart konden betalen, hier was ze blij mee. Ze zei dat we dan zelf maar uit moesten rekenen hoeveel het was en liep weg. Eten was heerlijk, service was dramatisch.
Koekie8 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Bij binnenkomst meteen naar een tafeltje begeleid.
En werd ons gevraagd of wij bekend waren met het systeem.
Je moet namelijk je keuzes op een soort kaartje schrijven.
Dit was heel vriendelijk en duidelijk,

Verder werd het eten vrij snel gebracht.
Wat wel jammer was is dat sommige gerechten wel wat langer duren en dat niet altijd alles tegelijk gebracht word.

Het eten is prima. Lekkere gerechtjes en veel keus. Voor ieder wat wils.
Tapas zijn heel lekker. En alles is eigenlijk wel goed gemaakt.

Ook wel fijn dat bij bijna alle gerechten waar een sausje bij zit. Dat apart geserveerd word.
Drinken mag wel iets sneller.

De sfeer is heel gezellig en knus.
Tafeltje is wel wat aan de kleine klant; met tapas op tafel, kaarsje, servettenhouder, kaart, drankjes en broodmandje en natuurlijk je bord. Is er gewoon niet echt ruimte om bijvoorbeeld te snijden.
Maar dat was niet super storend.
En het is vrij rumoerig. Je moet vrij hard praten om met je tafelgenoot te kunnen verstaan

Eten is top, personeel vriendelijk en heel gezellige sfeer.
Wij gaan hier zeker vaker komen
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bah bah bah! Toch nog een keer een kans gegeven maar ook nu weer slecht! Natuurlijk 2x een tapas gerecht (kipkluifjes) niet gekregen en toen ik er wat van zei werd geen excuus geboden of sorry gezegd, alleen maar of ik het gerecht nog wilde hebben?? Echt belachelijk! Meiden in de bediening zijn echt onvriendelijk kwakken alles op tafel... eten duurt allemaal erg lang. O en dan die gamba's die waren gewoon koud. Dus of de bediening gaat niet direct naar de keuken als het eten klaar is of t wordt in de magnetron opgewarmd....wat een bende! Jullie kunnen nog een hoop leren! Niks is vers, zelfs die gehaktballetjes zijn kant en klaar. Voor mij nooit meer! Dit was trouwens in Amsterdam!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Na veel goede dingen te hebben gehoord over deze La Cubanita samen met mijn vriendinn komen eten. De bediening was snel en zeer vriendelijk, ze zaten er echt bovenop als onze glazen leeeg waren en boden ons meteen nieuwe drankjes aan.( ze hadden zelfs onthouden wat we dronken) Tapas smaakte erg lekker, vooral de bruchetta. Ook hebben ze sinds kort een cocktail kaart waarin veel lekkere cocktails staan en veel variatie aan smaken. Al met al een geslaagde avond en gaan we snel weer doen! Dames bedankt voor de goede service!
Duvaine .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor wat lekkere tappa's kun je mij altijd wakker maken dus een formule van all you can eat tappa's klonk mij als muziek in de oren.
Was ook blij dat het all you can eat was want er staat ontzettend veel lekkers op de kaart! Het smaakte echt voortreffelijk allemaal en werd snel opgediend! Erg goed bevallen en dit restaurantje behoort nu zeker tot één van mijn vaste restaurantjes in Amsterdam! Heerlijk!
Window .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Prijs-kwaliteit is prima: potentieel veel eten voor een relatief zachte prijs. De cocktails niets spannends (weinig keuze, leek wel) maar ook niet vies, de sangria drinkt eenvoudig weg. Bediening zat er niet echt bovenop (zeker als je bedenkt dat het er rustig was) maar het stoorde ook niet echt, behalve bij de laatste ronde - dat leverde wat onduidelijkheid op. Maar ok, we konden makkelijk en gezellig eten met een groepje wisselende eters. (Makkelijk: ze hebben een allergenenkaart/zijn helder over ingrediënten.)

Het eten zelf vond ik erg wisselend, zowel qua portiegrootte als qua smaakervaring. Zo krijg je wel 5 of 6 gehaktballen in tomatensaus bij 1 portie, maar slechts drie kleine kroketjes, of twee spiesjes (bv bij lam). Op zich was alles wel smakelijk, maar wel duidelijk fabriekswerk: sausjes e.d. een beetje net niet of niet zo interessant. producten zelf prima: als je manchego of serranoham bestelt, dan is dat wat er op je bord ligt, en die basis is prima. Nadeel: geen kraanwater is bij welke prijsstelling dan ook jammerlijk.
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Afgelopen zomer all you can eat tapas gegeten bij La Cubanita, voor de eerste keer. Het eten was niet bijzonder, maar wel smaakvol en genoeg vullend. De prijs/kwaliteit is oke. Verder was de bediening ook vriendelijk en redelijk snel met het serveren van het eten en drinken. Soms kwam het eten wel iets te snel.. Verder vond ik het decor maar mager, beetje simpel. Ook de menukaarten mogen wel eens een upgrade krijgen. Al met al lekker gegeten en zou hier zeker nog eens terug komen.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ik was helemaal niet op de hoogte van het bestaan van deze tapas-keten, tot ik een commercial zag met daarin toch wel een heel goede deal. Het ligt nogal verscholen in de buurt van de Nieuwmarkt en het is tamelijk klein, maar de tapas waren heerlijk. We hadden een all-you-can-eat arrangement met een cocktail en cheesecake toe. De tapas waren heerlijk (bijv de verschillende croquettas) en de bediening was snel (we moesten bijtijds weer weg). Voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Etensgenieter1 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
2 Weken geleden met gemengde gevoelens gaan eten bij La Cubanita in Amsterdam. Wij kennen het recept, de kaart en de kwaliteit van het eten maar vaak is het de bediening waardoor we niet (snel) meer op een locatie terugkomen. Naar aanleiding van onderstaande recensies dus met gemengde gevoelens gaan aangekomen. Eenmaal daar kregen we een tafeltje aan het raam - dat vond ik al leuk. Verder hebben wij ons echt verbaasd over de service, de snelheid van de service en de kwaliteit van het eten. Wij vonden het allemaal TOP! Het eten kwam precies op tijd op tafel, niet te snel en niet te langzaam en was stuk voor stuk heerlijk. Bediening allemaal even aardig en vriendelijk. Wij hebben echt niets aan te merken op ons etentje bij La Cubanita in Amsterdam en komen zeker snel weer eens terug!
Revees .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Zaterdag 21 mei om 20:00. In La Cubanita gegeten met gasten. Inderdaad was de bediening snel met het opnemen van de drankjes, wat minder snel met het aanleveren van de bestelde tapas. na afleveren van de bestelde tapas, kwam de verrassing....gewoon slecht, Overigens het concept van de folder ( een soort van huis aan huis reclamefolder, die iets te lang in de regen heeft vertoeft) waar uit tapas konden besteld worden een slecht idee. de folder is door vele handen gegaan, wat ook te zien was en te voelen. Het is mij een raadsel dat het zo druk kan zijn in een zeer matige horecagelegenheid als deze. ach, voortaan loop ik La Cubanita snel voorbij om niet meer herinnert te worden aan een zeer slecht eetgelegenheid, met een matige bediening..........
Florine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gister hier wezen eten in combinatie met film rokjesdag. Helaas niet zo goed bevallen. Met z'n 4en zo'n 16 tapas besteld en eigenlijk was niets écht lekker, ook de cocktail die we erbij kregen waren niet te drinken. gerechten waren smakeloos en het brood was zacht en oud (bij bruschetta's hoort dit niet) brownie was overigens wel lekker, maar niet zelf gebakken.
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben daar gegeten met een groep van 13 mensen. Even een opsomming van de avond:
- Arrangement wat veel te weinig qua eten dus daarna nog bij moeten bestellen. Wat echt idioot is als je een all-you-can-eat concept hebt.
- hete thee over de rug van 1 van ons.
- eten werd op de tafel gekwakt.
- we bestelden 2 flessen water en moesten daarna tot 2x toe vragen om glazen.
- en als klap op de vuurpijl konden we niet apart pinnen... Alles moest in 1x betaald worden. Wat natuurlijk nogal een bedrag is met zo'n grote groep. Belachelijk en zoooo niet van deze tijd.
Wij gaan er dus nooit meer heen!