La Cubanita Amsterdam

Voordelig
Lang
Wimma J.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Ik was een kwartiertje vroeger dan onze reserveringstijd, en onze tafel was nog bezet. Er was nergens anders plek om even te wachten (volgens de bediening dan... er waren genoeg lege tafeltjes, maar die waren gereserveerd) dus de enige optie was om buiten op de stoep (in de kou) te gaan staan wachten... We hadden met 11 personen gereserveerd, en moesten daarom een groepsarrangement nemen. Dat hield in dat de persoon die gereserveerd heeft, voor de hele groep de keuzes moest maken (3x3 tapas, voor iedereen hetzelfde). Dat was wel jammer, want niet iedereen heeft dezelfde smaak... De tapas zelf waren redelijk... Niet heel bijzonder. En ondanks de reservering en het groepsarrangement duurde het ongeveer 40 minuten voordat we eten kregen (afgezien van olijfjes en brood met dipjes). Dat vind ik erg lang. Pluspunt is dat de bediening vaak langskomt om drankjes op te nemen. Wel jammer dat ze geen Rivella hebben. Al met al is het een redelijk restaurant, maar ik zou er niet snel weer heen gaan.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Personeel was heel onvriendelijk, vooral het meisje met de blonde staart. We mochten maar 1,5 uur eten, terwijl er genoeg tafels vrij waren. Normaal zit er bij La Cubanita geen tijdslimiet aan vast. Toen we hier naar vroegen kregen we alleen een onaardige nee. Bij het afrekenen vroegen we of apart konden betalen, hier was ze blij mee. Ze zei dat we dan zelf maar uit moesten rekenen hoeveel het was en liep weg. Eten was heerlijk, service was dramatisch.
Koekie8 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Bij binnenkomst meteen naar een tafeltje begeleid.
En werd ons gevraagd of wij bekend waren met het systeem.
Je moet namelijk je keuzes op een soort kaartje schrijven.
Dit was heel vriendelijk en duidelijk,

Verder werd het eten vrij snel gebracht.
Wat wel jammer was is dat sommige gerechten wel wat langer duren en dat niet altijd alles tegelijk gebracht word.

Het eten is prima. Lekkere gerechtjes en veel keus. Voor ieder wat wils.
Tapas zijn heel lekker. En alles is eigenlijk wel goed gemaakt.

Ook wel fijn dat bij bijna alle gerechten waar een sausje bij zit. Dat apart geserveerd word.
Drinken mag wel iets sneller.

De sfeer is heel gezellig en knus.
Tafeltje is wel wat aan de kleine klant; met tapas op tafel, kaarsje, servettenhouder, kaart, drankjes en broodmandje en natuurlijk je bord. Is er gewoon niet echt ruimte om bijvoorbeeld te snijden.
Maar dat was niet super storend.
En het is vrij rumoerig. Je moet vrij hard praten om met je tafelgenoot te kunnen verstaan

Eten is top, personeel vriendelijk en heel gezellige sfeer.
Wij gaan hier zeker vaker komen
Sharon V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Bah bah bah! Toch nog een keer een kans gegeven maar ook nu weer slecht! Natuurlijk 2x een tapas gerecht (kipkluifjes) niet gekregen en toen ik er wat van zei werd geen excuus geboden of sorry gezegd, alleen maar of ik het gerecht nog wilde hebben?? Echt belachelijk! Meiden in de bediening zijn echt onvriendelijk kwakken alles op tafel... eten duurt allemaal erg lang. O en dan die gamba's die waren gewoon koud. Dus of de bediening gaat niet direct naar de keuken als het eten klaar is of t wordt in de magnetron opgewarmd....wat een bende! Jullie kunnen nog een hoop leren! Niks is vers, zelfs die gehaktballetjes zijn kant en klaar. Voor mij nooit meer! Dit was trouwens in Amsterdam!
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Na veel goede dingen te hebben gehoord over deze La Cubanita samen met mijn vriendinn komen eten. De bediening was snel en zeer vriendelijk, ze zaten er echt bovenop als onze glazen leeeg waren en boden ons meteen nieuwe drankjes aan.( ze hadden zelfs onthouden wat we dronken) Tapas smaakte erg lekker, vooral de bruchetta. Ook hebben ze sinds kort een cocktail kaart waarin veel lekkere cocktails staan en veel variatie aan smaken. Al met al een geslaagde avond en gaan we snel weer doen! Dames bedankt voor de goede service!
Duvaine .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Voor wat lekkere tappa's kun je mij altijd wakker maken dus een formule van all you can eat tappa's klonk mij als muziek in de oren.
Was ook blij dat het all you can eat was want er staat ontzettend veel lekkers op de kaart! Het smaakte echt voortreffelijk allemaal en werd snel opgediend! Erg goed bevallen en dit restaurantje behoort nu zeker tot één van mijn vaste restaurantjes in Amsterdam! Heerlijk!
Window .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Prijs-kwaliteit is prima: potentieel veel eten voor een relatief zachte prijs. De cocktails niets spannends (weinig keuze, leek wel) maar ook niet vies, de sangria drinkt eenvoudig weg. Bediening zat er niet echt bovenop (zeker als je bedenkt dat het er rustig was) maar het stoorde ook niet echt, behalve bij de laatste ronde - dat leverde wat onduidelijkheid op. Maar ok, we konden makkelijk en gezellig eten met een groepje wisselende eters. (Makkelijk: ze hebben een allergenenkaart/zijn helder over ingrediënten.)

Het eten zelf vond ik erg wisselend, zowel qua portiegrootte als qua smaakervaring. Zo krijg je wel 5 of 6 gehaktballen in tomatensaus bij 1 portie, maar slechts drie kleine kroketjes, of twee spiesjes (bv bij lam). Op zich was alles wel smakelijk, maar wel duidelijk fabriekswerk: sausjes e.d. een beetje net niet of niet zo interessant. producten zelf prima: als je manchego of serranoham bestelt, dan is dat wat er op je bord ligt, en die basis is prima. Nadeel: geen kraanwater is bij welke prijsstelling dan ook jammerlijk.
Dion R.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Afgelopen zomer all you can eat tapas gegeten bij La Cubanita, voor de eerste keer. Het eten was niet bijzonder, maar wel smaakvol en genoeg vullend. De prijs/kwaliteit is oke. Verder was de bediening ook vriendelijk en redelijk snel met het serveren van het eten en drinken. Soms kwam het eten wel iets te snel.. Verder vond ik het decor maar mager, beetje simpel. Ook de menukaarten mogen wel eens een upgrade krijgen. Al met al lekker gegeten en zou hier zeker nog eens terug komen.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Ik was helemaal niet op de hoogte van het bestaan van deze tapas-keten, tot ik een commercial zag met daarin toch wel een heel goede deal. Het ligt nogal verscholen in de buurt van de Nieuwmarkt en het is tamelijk klein, maar de tapas waren heerlijk. We hadden een all-you-can-eat arrangement met een cocktail en cheesecake toe. De tapas waren heerlijk (bijv de verschillende croquettas) en de bediening was snel (we moesten bijtijds weer weg). Voor de prijs hoef je het ook niet te laten.
Etensgenieter1 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
2 Weken geleden met gemengde gevoelens gaan eten bij La Cubanita in Amsterdam. Wij kennen het recept, de kaart en de kwaliteit van het eten maar vaak is het de bediening waardoor we niet (snel) meer op een locatie terugkomen. Naar aanleiding van onderstaande recensies dus met gemengde gevoelens gaan aangekomen. Eenmaal daar kregen we een tafeltje aan het raam - dat vond ik al leuk. Verder hebben wij ons echt verbaasd over de service, de snelheid van de service en de kwaliteit van het eten. Wij vonden het allemaal TOP! Het eten kwam precies op tijd op tafel, niet te snel en niet te langzaam en was stuk voor stuk heerlijk. Bediening allemaal even aardig en vriendelijk. Wij hebben echt niets aan te merken op ons etentje bij La Cubanita in Amsterdam en komen zeker snel weer eens terug!
Revees .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Zaterdag 21 mei om 20:00. In La Cubanita gegeten met gasten. Inderdaad was de bediening snel met het opnemen van de drankjes, wat minder snel met het aanleveren van de bestelde tapas. na afleveren van de bestelde tapas, kwam de verrassing....gewoon slecht, Overigens het concept van de folder ( een soort van huis aan huis reclamefolder, die iets te lang in de regen heeft vertoeft) waar uit tapas konden besteld worden een slecht idee. de folder is door vele handen gegaan, wat ook te zien was en te voelen. Het is mij een raadsel dat het zo druk kan zijn in een zeer matige horecagelegenheid als deze. ach, voortaan loop ik La Cubanita snel voorbij om niet meer herinnert te worden aan een zeer slecht eetgelegenheid, met een matige bediening..........
Florine V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Gister hier wezen eten in combinatie met film rokjesdag. Helaas niet zo goed bevallen. Met z'n 4en zo'n 16 tapas besteld en eigenlijk was niets écht lekker, ook de cocktail die we erbij kregen waren niet te drinken. gerechten waren smakeloos en het brood was zacht en oud (bij bruschetta's hoort dit niet) brownie was overigens wel lekker, maar niet zelf gebakken.
Merijn D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
We hebben daar gegeten met een groep van 13 mensen. Even een opsomming van de avond:
- Arrangement wat veel te weinig qua eten dus daarna nog bij moeten bestellen. Wat echt idioot is als je een all-you-can-eat concept hebt.
- hete thee over de rug van 1 van ons.
- eten werd op de tafel gekwakt.
- we bestelden 2 flessen water en moesten daarna tot 2x toe vragen om glazen.
- en als klap op de vuurpijl konden we niet apart pinnen... Alles moest in 1x betaald worden. Wat natuurlijk nogal een bedrag is met zo'n grote groep. Belachelijk en zoooo niet van deze tijd.
Wij gaan er dus nooit meer heen!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Van te voren gereserveerd, schijnbaar was dat nodig. De entourage is op z'n Cubaans. Persoonlijk vind ik dat niet nodig, maar het stoort ook niet. Het concept is simpel, per keer 2 tapas per persoon. Alles wat overblijft betaal je extra. Het eten was erg goed. Het gefrituurde was droog krokant en het vlees was mals. De porties waren prima. De bediening was vlot en vriendelijk. Al met al zeker een aanrader.
Dewy R.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Afgelopen zaterdag op een drukke avond met zijn zessen wezen eten bij La Cubanita Amsterdam. In de eerste zitting, van 17:00/19:30. Het is de tweede keer dat wij hier komen de eerste keer mocht er nog op de muren geschreven worden nu helaas niet meer, het interieur oogt hierdoor wel gelijk een stuk netter. De gerechten die bij ons het meest in de smaak vielen, waren de biefstuk op brood en de geitenkaas ham. De bediening was vlot en alert met drinken opnemen bij onze tafel. Wel stond de muziek een beetje zacht, na dit aangegeven te hebben werd er gelijk wat aan gedaan. Rond 19:10 werden onze laatste tapas geserveerd en 1 dessert. Het dessert was voor een jarige, en deze had de bediening leuk opgemaakt met een vuurwerkje. Hierna konden we nog rustig een kopje koffie drinken en om 19:30 kregen we netjes de rekenening. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
MiekeHoltgrefe .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We gingen uit eten om de 21e verjaardag van dochter- lief te vieren. We konden bij het raam zitten wat leuk was om de straat in te kijken. Al snel kregen we in de gaten dat de verwarming niet aan stond, en buiten vroor het 3 graden.......Gevraagd of de verwarming aan kon. Na een uurtje was het nog steeds koud en bleek de verwarming het niet te doen. We hebben de bedrijfleidster gevraagd hoe zij hier over dacht. Zij had een vaag verhaal over wel of niet de knop de goeie kant opgedraaid te hebben. Maar de verwarming was gewoon stuk. En dochter heeft het de hele avond echt koud gehad.

Het eten werd snel gebracht. Soms wat bijkruiden met zout, maar het was lekker.
De bediening vond ik opdringerig met het vragen of we nog wat wilde drinken. Er kwamen twee andere gasten binnen waarvan een nog haar jas uit stond te trekken en toen werd al gevraagd of ze wat wilden drinken.

Ik ben wel teleurgesteld. We hadden ons erg verheugd op een genoeglijk gezellig avondje uit en dan zit je, terwijl het buiten vriest, in een restaurant waar het gewoon koud is. Jammer!!
Magje M.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Met ons gezin van 6 personen gegeten op zaterdagavond in de eerste shift. Tafel gereserveerd van 17:00 - 19:30 uur. Beetje spannend i.v.m. wat mindere recensies op internet.
Onze ervaring:
De sfeer was prima voor een avondje uit met een gezin of vrienden.
De bediening was heel vriendelijk en de gerechtjes (wij hadden All you can eat) kwamen vrij vlot achter elkaar, voldoende snel om voldaan van tafel te gaan.
De gerechtjes zelf waren overwegend lekker (heel lekker vonden wij de varkenshaas in Portsaus, het minste de varkenshaas-spiesjes die erg droog waren).
Onze complimenten aan de uitgebreide allergie-kaart. Onze dochter van 13 moet gluten- en tarwe-vrij eten. Zij kon met de kaart makkelijk zelf bestellen. Het is goed gegaan, ze is niet ziek geworden. Tip: glutenvrij brood als voorafje.
Prijs- kwaliteitverhouding goed.
Patty L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Ik kom regelmatig bij La cubanita, altijd heerlijk eten! Jammer alleen dat we snel weg moesten toen de tijd om was, het personeel is ook niet langs geweest om de laatste ronde op te nemen maar dit kwam omdat het hele restaurant klaargemaakt moest worden voor een grote groep. Toiletten bij deze vestiging moeten wel verbeterd worden, het ruikt er nooit fris en ze waren ook erg vies.
In G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Afgelopen dinsdag met een grote groep hier gegeten. Het eten viel jammer genoeg erg tegen. Weinig en fantasieloos. kleine gerechten op kleine bordjes die we met meerdere personen moesten delen. Verschillende desserts waren op een bord gegooid en daar moesten 4 mensen van eten. Ik vind mijn collega's aardig maar om met 4 mensen van hetzelfde bolletje ijs te eten is niet mijn idee van lekker uiteten gaan. Daarnaast wist het personeel weinig te vertellen over het eten. We waren een luidruchtige groep en ik begrijp dat dat voor het personeel en andere mensen in het restaurant niet altijd even leuk was. Hier is het personeel goed mee omgegaan. Maar over het eten kan ik helaas niks positiefs vertellen.
Diana K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Leuk en gezellig tent om lekkere tapas met je vrienden of je collega's te eten. De bediening is vriendelijk en geduldig. Eten smaakt prima niets bijzonders wel is het zo dat sommige bestellingen niet goed doorkomen waardoor je je eten veel later krijgt. Sangria is lekker!