La Cubanita Alphen aan de Rijn

Van Mandersloostraat 59 2406 CC Alphen aan den Rijn Nederland Kaart
31-172492006

Over het restaurant La Cubanita Alphen aan de Rijn

Zonder vliegen in Cuba

La Cubanita is een tapasrestaurant met een ontspannen sfeer, Cubaanse muziek en een heerlijk terras aan de Rijn. Kleurrijk interieur met mozaiek en schilderingen, zoals in Cuba, en dat gewoon in Alphen aan de Rijn. Het concept is onbeperkt tapas, waarbij je er twee per keer bestelt en je betaalt voor wat je laat liggen. Maar die kans is klein met heerlijkheden zoals jamón, gehaktballetjes in tomatensaus, manchego en natuurlijk cocktails.

Meer informatie over restaurant La Cubanita Alphen aan de Rijn

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

Monique D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Afgelopen dinsdag super lekker gegeten bij La Cubanita Alphen aan den Rijn. Vriendelijk ontvangen en direct naar de tafel gebracht. Het was gezellig druk en er hing een goede sfeer. Ze hebben twee hele leuke acties op het moment. Als je twee cocktails besteld krijg je een La Cubanita waaier cadeau. En een arrangement waarbij je een Walibi ticket krijgt. Dat is natuurlijk altijd leuk. Wij komen hier zeker terug, het eten en de bediening was erg goed.
Renee K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een gezellig aangekleed restaurant met een top sfeer. Er zijn hier genoeg keuzes qua tapas allemaal de moeite waard om uit te proberen. Het was heerlijk!
Melanie R.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Afgelopen maandag met een vriendin bij La Cubanita gegeten. Ten eerste super fijn dat zij op maandag open zijn aangezien veel restaurant die dag zijn gesloten. Wij hebben vooral de nieuwe gerechtjes van de kaart geprobeerd, die erg goed bevallen zijn. De nacho's met gesmolten kaas is een echte aanrader!! Er is zoveel keuze dus voor ieder wat wils! Daarnaast werken er leuke jonge meiden en zit er een mooi terras bij aan het water.
Bea M.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
erg leuke avond gehad met vriendinnen. zeker een aanrader!! de kaart is heel gevarieerd. voor ieder wat wils. ze houden ook heel goed rekening met allergie!
Britt V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Voor de voordelige prijs heb je erg lekker eten. De bediening was vriendelijk en deed het erg goed. Ook hangt er een gezellige sfeer in het restaurant!
Floor V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het was een erg gezellige avond en er hing een leuke sfeer in het restaurant ! We hebben genoten van het lekkere eten en de goede service ! Zeker voor herhaling vatbaar
Roy B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Niet duur, maar je mag toch wel iets meer verwachten. Bediening is afwezig en schijnt er alleen te zijn om eten neer te zetten. Keuken personeel zeer druk en luidruchtig en waren al append met brood aan het gooien richting een tosti ijzer. De gerechtjes waren vooral zout en errrugh goed doorgebakken, daarbij weinig keus. De tent is verder wel leuk aangekleed, nu nog goed en serieus personeel. En dan hopen dat ze ook liefde hebben voor het koken en het horeca vak in het algemeen. Goedkoop kan ook met kwaliteit, zie happy Italy.
Anniejj1991 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zaterdagavond met z'n 2tjes bij La Cubanita geweest. De voorgerechten waren goed, de hoofdgerechten waren stuk voor stuk koud.
De plek waar wij zaten was niet prettig in het looppad richting de deur. Het was erg koud, doordat we op de tocht zaten.
jocoranda .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Kwamen zonder te reserveren aan en er werd gelijk een tafel voor ons gedekt, fijn lekker buiten op het terras aan het water. Super gerechtjes die je zelf uit kan kiezen. Voor iedereen is er wat van vlees tot vis en vegetarisch echt heerlijk.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Personeel slecht en onervaren. Mensen met een schoolopleiding worden ingezet en hebben totaal geen horeca ervaring. Lokatie is mooi en perfect, als het kan lekker in het zonnetje buiten zitten. Eten is eenvoudig en een hele makkelijke formule die geen zorg en aandacht nodig heeft. Wij hadden de 17.50 all you can eat voor 2 personen. Dit haal je nooit gezien de lowcost producten. Kwaliteit en de bediening die faalt....vragen wij ons af of wij hier nogeens terugkomen.
J91 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
La cubanita, een restaurant waar ik met regelmaat een hapje eet voor weinig geld. Een leuke avond en lekker op je gemak eten. Je zit lekker aan het water, maar wel erg krap op elkaar. Er zijn allerlei hapjes dus voor ieder wat wils. Wat mij opviel is dat we aan het begin van de avond super snel onze hapjes op tafel hadden staan. Naarmate de tijd vorderde duurde dit langer en langer en langer en werden de gerechtjes ook slechter van kwaliteit. Is dat omdat je dan meer eet dan wat je betaald? Ik moest regelmatig gerechten terug sturen, omdat het koud of taai was. Op het toilet hoorde ik het personeel praten over dat het uitserveren te traag verliep en dat ze alles sneller in de magnetron(!) moeten zetten, want veel mensen hadden klachten. Gezellig sfeertje, maar niet al te breed aan kwaliteit dus.
Tom523 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Al een hele tijd kom ik bij La Cubanita, en elke keer mag ik mijn tafelgenoten weer verrassen met de kwaliteit die La Cubanita ons brengt.

Bij binnenkomst werden we verwelkomt en mochten we een drankje bestellen. Cocktails voor 5 euro, laat die maar doorkomen! De cocktails waren stuk voor stuk lekker te noemen. Het vooraf bestelde broodje was even vergeten, maar dat werd snel goedgemaakt. De bestellingen werden snel gebracht en het eten was erg lekker, zoals altijd! Het personeel zoals altijd af en toe wat klungelig, maar dat zie ik met de kwaliteit van het eten wel door de vingers.

La Cubanita Alphen, ik blijf nog steeds terug komen! Verras me de volgende keer weer!
Kiki G.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Eten was niet denderend. Koude gerechten waren niet slecht maar de meeste warme gerechten kwamen koud aan.
Bediening was ronduit slecht! Tafel was telefonisch gereserveerd en halverwege het eten kwam een serveerster melden dat we nog een half uur de tijd hadden om te eten omdat de tafel nog een keer geboekt was. Wij waren hier niet vooraf over geïnformeerd want anders waren wij ergens anders heen gegaan omdat wij een avondje de tijd wilden nemen juist. Toen wij dit meldden ontstond er een hele discussie gestart door de serveerster wat in mijn beleving absoluut not done is als je in een dienstverlenende functie zit. De dame in kwestie zou na gaan vragen hoe dit probleem opgelost kon worden maar is niet meer terug gekomen en wij zijn vertrokken omdat de eetlust weg was. Nooit meer voor ons!
Char-x-Lotje .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Wij hadden het mannenharten arrangement. Het eten was goed en de cocktail was erg lekker. De sfeer was oke, de mexicaanse sfeer (met de onrustige muziekjes) is smaak gebonden. Gelukkig was het niet zo druk dus voelde het niet dat je dicht op elkaar zat, personeel had de mensen goed verspreid over de ruimte. Als het wel vol zit dan zal het ook flink druk aan voelen. Oh de film, zonde van je tijd... Waardeloos :-/ Maar dat doet niks af aan jullie service etc, die was vlot vriendelijk en goed!
AnnekeOfwegen .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Dit nooit meer, nog niet eerder zo slecht bediend. Gezellig restaurant kwa inrichting, leuk menu (vooral frituur maar dat is niet altijd verkeerd) koude gerechtjes prima. Kan wel een stuk beter, warme gerechten soms koud uit de keuken.
Ruim een half uur na binnenkomst werd er pas een drankje opgenomen na wenken bediening. Dit eerste drankje was daarna wederom vergeten, waardoor het nog langer duurde voor het eerste drankje. Cocktails waren mierzoet, bediening was absoluut niet flexibel. ruim 3 uur verder, waarin onze bestellingen veelvuldig werden vergeten of kwijt waren geraakt zijn we maar gaan afrekenen. Nog niet eerder de bediening zo slecht en chaotisch gezien.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Heerlijk gegeten!
Personeel luistert niet goed, na de vraag of we bekend waren met het concept... het antwoord was Ja, ging het meisje toch het hele concept uitleggen, jammer!
Porties Carpaccio zijn kleiner geworden terwijl de porties kippenvleugeltjes en aardappeltjes wel wat kleiner mogen dit zijn bijna hele maaltijden ipv tapas!
Nadien81 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Gisteravond gegeten en mijn eerste opmerking is: Check je rekening!
Eten & drinken; Het eten was over het algemeen heel lekker en vrij vlot op tafel. Ruim de helft van de zaak was nog leeg dus het serveren liep lekker door. Een flinke minpunt was dat de zalm niet gaar was en 2 andere gerechten heel lauw waren. Koude biefstuk is gewoonweg niet lekker. Ook viel op, dat naarmate de gerechten het zoutgehalte flink steeg, de gegrilde paprika tot het overdreven af. De vorige keer was het allemaal perfect (buiten het weekend om) maar ook erg zout. Daarnaast hadden we de 1/2 L. Sangria en een Rose. Op de kaart staat dat een halve liter € 9,50 kost en een glas Rose € 3,00 Vond het dus niet netjes dat we € 12,00 en € 4,00 moesten afrekenen (buiten de rest van de bestellingen). Ik vindt het niet erg om meer te betalen, maar wel om belazerd te worden en zo heb ik dat helaas ervaren toen ik vertrok.
Service ; Verliep snel en vlot, niets op aan te merken.
Decor; Het is een hele leuke gezellige tent! Warm, uitnodigend en gezellig. Echter mag er wel eens beter worden schoon gemaakt. Het viel op. Voorbeeld: De spiegel in het restaurant onder de vegen.... Je ziet dat het even snel, snel wordt gedaan of totaal wordt vergeten, dat is zonde want ik ga mij dan afvragen hoe de keuken eruit ziet. Dat is wel een puntje. Verder complimenten voor de meiden, met een volle zaal lopen ze de poten uit hun lijf.
Raymond H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Heerlijk gegeten ondanks dat de stroom even uitviel ging alles gewoon Door mijn complimenten goede service goed eten en goed personeel
Steffany heeft alles ondanks de stroomstoring in goede banen geleid mijn complimenten top zaak
Een pluim voor Steffany die verdiend ze ik zeg salarisverhoging
Lennart S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2015
Wij gingen niet met het beste gevoel weg. Alle gerechtjes die we hadden besteld waren behoorlijk vet en, op een paar na, niet authentiek Spaans, maar dat laatste hoeft op zich niet erg te zijn als je met de juiste verwachtingen naar binnen gaat. Sommige gerechten waren flauw en andere gerechten werden kwa smaak compleet overrompeld door de saus. Er was te weinig 'licht' eten om te kiezen. Cocktail en rode wijn matig. Aankleding en sfeer zijn best goed. De bediening was jong: soms was je bang dat de dienbladen elk moment om konden kieperen door verkeerde techniek van vasthouden. Wachten op het eten duurde net wat te lang.

Alle waar naar zijn geld natuurlijk en je kunt hier voor een vriendelijke prijs je buik rond eten in een gezellige ambiance, maar ik zal hier niet snel weer op de stoep staan.
py V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Gezellig aangekleed restaurant, aardige bediening en heerlijk eten. Eigenlijk alles wat we geprobeerd hebben was lekker, maar nummer 13 zalm met toast is hier echt een aanrader.