La Cubanita Almere

Belfort 132 1315 VD Almere Nederland Kaart

Over het restaurant La Cubanita Almere

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Almere

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant La Cubanita Almere

fre F.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg slecht personeel, hele avond chaos daar. Midden in het restaurant word er geschreeuwd naar de meisjes die tapas brachten. Dat vonden wij dus echt niet kunnen. Eten duurt heel lang en de glazen waaruit je drinkt zijn smerig. Erg jammer andere locaties van cubanita zijn wel erg gezellig en lekker!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Eén van de meest culinair trieste ervaringen in lange tijd. Slecht eten, uitermate sjofele inrichting en ronduit smerig sanitair. van de verschillende tapasgerechten die wij kozen waren de gefrituurde kippenpoten nog het meest lekker. De rest was onsmakelijk. Maar daarvoor gaan we niet naar een tapasrestaurant. Redelijk vriendelijke bediening.
Danique K.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Hier gegeten met een vriendin, eten kwam lauw op tafel, van de 9 mosselen die ik kreeg zaten er 5 dicht dat maal 2, zalm was bruin en keihard, bediening zeer slecht kwam geen lachtje van hun gezicht af!
Ze verkopen het leuk maar t eten is gewoon echt niet lekker en de service is niet goed.
wij komen hier niet meer
Texas187 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Alles klopt aan de prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige inrichting, vriendelijk personeel en lekker eten. We hebben een heerlijke avond gehad.
Nathalie M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ging gezellig uiteten met een vriendin die ik een tijdje niet had gezien. Hadden zin om lekker te tafelen. Eenmaal bij la cubanita almere ging onze verwachting snel achteruit. Duurde wel 20 minuten voor ons bonnetje van tafel werd gepakt. Vervolgens werden er tapas op onze tafel gezet die we niet hadden besteld, spraken we de bediening aan en die liepen gewoon weg. Erna hadden wij de tapas met geitenkaas die smaakte niet helemaal lekker. Komt de bediening die vraagt of alles naar wens is. Wij zeggen niet heel erg lekker. Zegt zij nou wat niet te vreten is, is niet te vreten en nemen we mee. Stonden beide met een mond vol tanden. Dit is niet iets wat je verwacht bij een restaurant. Tot slot wordt er bij de rekening gevraagt of alles naar wens is.. wij vertellen ons verhaal maar het enige wat je krijgt is ons excuus..... geen aanrader la cubanita almere..!
Michiel L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Gewoon niet lekker, tapas na tapas valt zwaar tegen. Bediening chaotisch en vergeetachtig. Na de 1e tapas.... zalm op brood, denk je nog, verkeerd gekozen, volgende vast beter... mogelijk nieuw hulpje van de kok die het nog niet snapt ofzo....Maar de tapas die volgen zijn bar slecht. Niet lekker, veel ingrediënten lijken niet vers te zijn. Kom op, hoe kun je champignons met knoflook in olie nu verknallen? Hier kunnen ze het... van de ca 18 tapas is de vegetarische pizza prima en de mosselen ook, al durf je die bijna niet te eten omdat je je afvraagt hoe het er in de keuken aan toe gaat. Zelfs de olijven zijn gewoon vies van smaak. De bediening is chaotisch en het is niet duidelijk wat je aan wie kan vragen want er lijken meiden rond te lopen die zelf geen bestellingen mogen aannemen. meerdere keren om iets gevraagd wat vervolgens pas komt na een 2x vragen aan iemand anders (na 15 minuten ofzo, we hadden geen haast). Schrijf niet graag een negatieve recensie maar wil toekomstige bezoekers op deze manier waarschuwen... rondom dit restaurant prima andere opties mogelijk. Met erg leuk gezelschap is het natuurlijk wel te doen, maar als je smakelijk wilt eten kun je beter elders je heil zoeken.
Do B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Slechte ervaring. Afgelopen week gereserveerd maar ze konden de reservering niet vinden in de computer en wilden ons wegsturen. Toen ik de 'bedrijfsleidster' uitlegde dat ik toch echt gereserveerd had en dat ik niet terug rijd van Almere naar Amsterdam zonder te eten, kregen we een tafeltje.
Toen ik bij het afrekenen de bedrijfsleidster nog even vroeg wat de reden was waarom we geweigerd werden aangezien het restaurant op geen enkel moment deze avond volledig bezet was, kreeg ik nog steeds geen goed antwoord. Erg onprofessioneel. Geen goede service. Weinig klantvriendelijk. Geen aanrader voor een leuke avond uit!
Danique M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Hele slechte ervaring. Ondanks dat de smaak van het eten prima was werd het grotendeels lauw geserveerd. Dit zal wel komen door de langzame serveersters die constant niet snapte welke tafel wel gerecht had besteld en ook de namen van de gerechten niet wisten. Dit resulteerde in constant beroep van de serveersters "wie had een vlees plankje?" (was eeb kaasplankje) etc. Heel storend ala je probeert een leuke avond te hebben. Ondanks onze herhaaldelijke vraag het gewoon neer te zetten. Of je nog iets wil drinken vragen ze niet en dat terwijl het absurd warm is in het restaurant. Als je eindelijk een bietje hebt kunnen bestellen bij een "los lopende serveerster" zoals ze het zelf noemen kun je er minstens een half uur op wachten tot het je tafel eveneens lauw bereikt. Al met al nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Hier ga ik nooit meer heen.
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij werden prima ontvangen door een vriendelijke serveerster die ons vertelde hoe het werkte. Het eten was heerlijk en betaslbaar. Enige minpuntje dat het er erg warm was en de tafel voor 5 personen erg krap.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was over het algemeen lekker. De service in het begin was goed, maar als het wat drukker wordt, is de service meteen weg.
Heel lang wachten op een glaasje drinken en nog langer wachten op je bestelde gerechtjes. de kaartjes worden niet meer meegenomen en er wordt ook niet meer gevraagd of je nog een bakje thee of toetje wilt. Bij het weggaan is er ook niemand gedag zegt. Ze kunnen hier qua service nog heel wat leren.
Olav V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
27 juli daar wezen eten. Gezellige sfeer in het tentje. Echter het eten was slecht. Alles veel te zout en overgoten met mayonaise sausjes. Het is dus niet voor herhaling vatbaar
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Bij binnenkomst werden we niet naar onze tafel begeleid, we mochten kiezen waar we wilden gaan zitten terwijl wij hadden gereserveerd. Na 10 min wachten kwam er niemand ons vragen of we wat te drinken wilden hebben en welke menu we wilden hebben. We kwamen eigenlijk voor de zomeractie maar omdat er niets werd gevraagd, hebben we besloten om het gewone menu te nemen. We moesten zelf om drinken vragen en zelf vragen of de borden afgeruimd konden worden. Het duurde lang voordat we onze eten kregen, alsof het nog uit de winkel moest komen. Eten wat warm moest zijn waren koud. Niemand lette goed op onze lege glazen stonden er al vanaf het begin tot eind.
PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant met wat collega's, het ontvangst was prima en service de gehele avond niet heel bijzonder maar ook weer prima. Het eten idem echter redelijk laag op smaak gebrachte gerechten welke met een redelijke snelheid op tafel werd geslingerd. Ik denk niet dat ik hier weer snel zal gaan eten, maar nooit meer wil ik niet zeggen.
Nicky C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We waren met 4 personen bij La Cubanita, zodra we binnenkwamen kwam er al iemand naar ons toe om ons naar onze tafel te begeleiden. De tapas waren erg lekker en er werd ook vlot geserveerd. Alles wat ik bestelde was goed warm en erg lekker. Het enige wat jammer was was dat de deur op een klein kiertje stond omdat het anders oververhit zou gaan raken, alleen wij zaten vlakbij die deur. De sfeer was erg gezellig en er was vriendelijk personeel. Het personeel wisselde na een tijdje en dat hebben ze netjes tegen ons gezegd en de nieuwe serveerster aan ons voorgesteld. Ik zou er graag weer heen gaan, ze zien mij zeker terug!
J R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We hadden niet gereserveerd en toen we binnen kwamen zat de hut stampvol maar we konden gelukkig een plekje aan de bar krijgen in afwachting van het eerste vrijkomende tafeltje. Prima toch?
De serveerster stelde zich netjes voor, legde het concept uit en in no-time stond er brood en drankjes voor onze neus. We mochten onze bestellingen, steeds twee tapas p.p. doorgeven op een bierviltje dus zo zaten we opeens aan de garnalen en carpaccio om te beginnen. Niet lang daarna konden we verkassen naar een prima tafeltje en kregen we het ene na het andere bordje tapas.
Over de kwaliteit van de hapjes verschilden we van mening; sommigen zoals de carpaccio en de kroketjes waren heerlijk. Anderen waren minder van kwaliteit. De uienringen waren meer meel dan ui, de garnalen vet en taai en ook de grote gamba’s vielen tegen. Ook de porties waren wisselend: zes kipkluifjes in een schaaltje tegenover slechts één varkenshaasspiesje (!). De nagerechten waren uiteindelijk een klein feestje, zowel het ijs als de tiramisu waren heerlijk.
We vonden al met al dat we hier prima gezeten hebben, het restaurant is warm en sfeervol, de bediening was vriendelijk en vlot, niks op aan te merken en dat maakte het matige eten meer dan goed.
An K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wij hebben hier met vier personen heerlijke tapas gegeten. Bediening heel vriendelijk. We hebben veel verschillende tapas gegeten en allen waren even lekker. Ook het dessert was lekker. Komen hier zeker terug! Klein min puntje, de verlichting mag van ons wat beter. Het is erg donker, we konden de menukaart moeilijk lezen.
Vries1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Leuke avond gehad bij La Cubanita in Almere! Er is veel keuze uit lekkere gerechten, sinds kort hebben ze ook nieuwe gerechten toegevoegd aan de kaart. De bediening was erg vriendelijk en er hangt een leuke ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Voor de tweede keer wezen eten maar het eten is erg matig .voor mijn idee alles kant en klaar de gerookte eendenborst was zo koud dat je niks proefde kregen regelmatig niet bestelde tapa,s geserveerd de vooraf bestelde brood was zo veel dat het niet in het mandje paste en een piepklein bakje met knoflooksaus.Erg jammer voor dit leuke concept.moet er wel bij zeggen dat de bediening vriendelijk is maar erg jong en niet echt professioneel, de inrichting is erg simpel maar de tafels veel te klein
LindaAlmere .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik heb meerdere keren gegeten bij La Cubanita. Sinds kort hebben ze een vernieuwde menukaart. Er zijn lekkere tapas bijgekomen. De bediening bestond uit vriendelijke meiden! De tapas werden snel geserveerd. De muren in het restaurant is ook opnieuw geverfd. Het ziet er heel verzorgd uit.
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
La Cubanita is een leuke tent. Als je het All You Can Eat menu neemt ben je echt goedkoper uit dan wanneer je het ala carte besteld. Dat is best aan de prijs. De bediening is traag en bijzonder rommelig. Toch hebben we een prima avond gehad met lekker eten in een gezellig tentje. Uiteindelijk met de drankjes erbij hebben we voor 30 euro per persoon gegeten, dat is prima in verhouding leek ons.