La Cubanita Almere

Belfort 132 1315 VD Almere Nederland Kaart

Over restaurant La Cubanita Almere

La Cubanita staat voor zwoele salsaklanken, spannende cocktails en heerlijke tapas!

Zondag t/m donderdag onbeperkt tapas voor € 17,50 p.p.
Vrijdag en zaterdag onbeperkt tapas voor € 22,50 p.p.

Alle cocktails voor maar €5,- per stuk!

Meer informatie over restaurant La Cubanita Almere

Zondag t/m Donderdag 17:00 - 22:00

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

6,6
6,3
7,1
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Wij werden prima ontvangen door een vriendelijke serveerster die ons vertelde hoe het werkte. Het eten was heerlijk en betaslbaar. Enige minpuntje dat het er erg warm was en de tafel voor 5 personen erg krap.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Het eten was over het algemeen lekker. De service in het begin was goed, maar als het wat drukker wordt, is de service meteen weg.
Heel lang wachten op een glaasje drinken en nog langer wachten op je bestelde gerechtjes. de kaartjes worden niet meer meegenomen en er wordt ook niet meer gevraagd of je nog een bakje thee of toetje wilt. Bij het weggaan is er ook niemand gedag zegt. Ze kunnen hier qua service nog heel wat leren.
Olav V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
27 juli daar wezen eten. Gezellige sfeer in het tentje. Echter het eten was slecht. Alles veel te zout en overgoten met mayonaise sausjes. Het is dus niet voor herhaling vatbaar
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Bij binnenkomst werden we niet naar onze tafel begeleid, we mochten kiezen waar we wilden gaan zitten terwijl wij hadden gereserveerd. Na 10 min wachten kwam er niemand ons vragen of we wat te drinken wilden hebben en welke menu we wilden hebben. We kwamen eigenlijk voor de zomeractie maar omdat er niets werd gevraagd, hebben we besloten om het gewone menu te nemen. We moesten zelf om drinken vragen en zelf vragen of de borden afgeruimd konden worden. Het duurde lang voordat we onze eten kregen, alsof het nog uit de winkel moest komen. Eten wat warm moest zijn waren koud. Niemand lette goed op onze lege glazen stonden er al vanaf het begin tot eind.
PDM2015 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Voor het eerst gegeten bij dit restaurant met wat collega's, het ontvangst was prima en service de gehele avond niet heel bijzonder maar ook weer prima. Het eten idem echter redelijk laag op smaak gebrachte gerechten welke met een redelijke snelheid op tafel werd geslingerd. Ik denk niet dat ik hier weer snel zal gaan eten, maar nooit meer wil ik niet zeggen.
Nicky C.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We waren met 4 personen bij La Cubanita, zodra we binnenkwamen kwam er al iemand naar ons toe om ons naar onze tafel te begeleiden. De tapas waren erg lekker en er werd ook vlot geserveerd. Alles wat ik bestelde was goed warm en erg lekker. Het enige wat jammer was was dat de deur op een klein kiertje stond omdat het anders oververhit zou gaan raken, alleen wij zaten vlakbij die deur. De sfeer was erg gezellig en er was vriendelijk personeel. Het personeel wisselde na een tijdje en dat hebben ze netjes tegen ons gezegd en de nieuwe serveerster aan ons voorgesteld. Ik zou er graag weer heen gaan, ze zien mij zeker terug!
J R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
We hadden niet gereserveerd en toen we binnen kwamen zat de hut stampvol maar we konden gelukkig een plekje aan de bar krijgen in afwachting van het eerste vrijkomende tafeltje. Prima toch?
De serveerster stelde zich netjes voor, legde het concept uit en in no-time stond er brood en drankjes voor onze neus. We mochten onze bestellingen, steeds twee tapas p.p. doorgeven op een bierviltje dus zo zaten we opeens aan de garnalen en carpaccio om te beginnen. Niet lang daarna konden we verkassen naar een prima tafeltje en kregen we het ene na het andere bordje tapas.
Over de kwaliteit van de hapjes verschilden we van mening; sommigen zoals de carpaccio en de kroketjes waren heerlijk. Anderen waren minder van kwaliteit. De uienringen waren meer meel dan ui, de garnalen vet en taai en ook de grote gamba’s vielen tegen. Ook de porties waren wisselend: zes kipkluifjes in een schaaltje tegenover slechts één varkenshaasspiesje (!). De nagerechten waren uiteindelijk een klein feestje, zowel het ijs als de tiramisu waren heerlijk.
We vonden al met al dat we hier prima gezeten hebben, het restaurant is warm en sfeervol, de bediening was vriendelijk en vlot, niks op aan te merken en dat maakte het matige eten meer dan goed.
An K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wij hebben hier met vier personen heerlijke tapas gegeten. Bediening heel vriendelijk. We hebben veel verschillende tapas gegeten en allen waren even lekker. Ook het dessert was lekker. Komen hier zeker terug! Klein min puntje, de verlichting mag van ons wat beter. Het is erg donker, we konden de menukaart moeilijk lezen.
Vries1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Leuke avond gehad bij La Cubanita in Almere! Er is veel keuze uit lekkere gerechten, sinds kort hebben ze ook nieuwe gerechten toegevoegd aan de kaart. De bediening was erg vriendelijk en er hangt een leuke ongedwongen sfeer. Wij komen zeker terug!
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Voor de tweede keer wezen eten maar het eten is erg matig .voor mijn idee alles kant en klaar de gerookte eendenborst was zo koud dat je niks proefde kregen regelmatig niet bestelde tapa,s geserveerd de vooraf bestelde brood was zo veel dat het niet in het mandje paste en een piepklein bakje met knoflooksaus.Erg jammer voor dit leuke concept.moet er wel bij zeggen dat de bediening vriendelijk is maar erg jong en niet echt professioneel, de inrichting is erg simpel maar de tafels veel te klein
LindaAlmere .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Ik heb meerdere keren gegeten bij La Cubanita. Sinds kort hebben ze een vernieuwde menukaart. Er zijn lekkere tapas bijgekomen. De bediening bestond uit vriendelijke meiden! De tapas werden snel geserveerd. De muren in het restaurant is ook opnieuw geverfd. Het ziet er heel verzorgd uit.
Martinb78 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
La Cubanita is een leuke tent. Als je het All You Can Eat menu neemt ben je echt goedkoper uit dan wanneer je het ala carte besteld. Dat is best aan de prijs. De bediening is traag en bijzonder rommelig. Toch hebben we een prima avond gehad met lekker eten in een gezellig tentje. Uiteindelijk met de drankjes erbij hebben we voor 30 euro per persoon gegeten, dat is prima in verhouding leek ons.
Foodlover21 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Zaterdag avond hebben wij gegeten bij La Cubanita in Almere. Wij werden vriendelijk ontvangen en naar ons tafeltje gebracht. Wij hebben een hele leuke avond gehad en heerlijk gegeten. De bediening was zeer alert en vrolijk. Wij komen zeker terug! Prijs kwaliteit verhouding was goed en de tropische sfeer doet het restaurant ten goede.
Lisaskitchen .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij La Cubanita in Almere! Restaurant is leuk ingericht en er hangt een gezellige sfeer. Bediening was vlot en vriendelijk en het eten was heerlijk!
Dwnm .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Bij binnenkomst was onze reservering niet bekend. Jammer, ik had vooraf gebeld maar kennelijk is er iets mis gegaan. We mochten een plaatsje aan de bar nemen. Niet echt wat ik in gedachte heb bij uiteten maargoed. Het concept is leuk, het eten laat erg de wensen over. Ik heb het idee dat veel wordt gefrituurd. Smaken zijn vlak en soms zelfs niet lekker.

Agh, wat kan je verwachten voor zo een prijs, weinig! voor mij niet meer, zelfs dat beetje wat het kost is het me niet waard

Frankje1970 .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
De bediening liet te wensen over helaas. Er werden meerdere bestellingen niet geserveerd en geen excuses aangeboden. Verder moesten we iedere keer zelf om iets te drinken vragen. Als de bediening hier pro-actief mee om was gegaan dan had de omzet aan onze tafe hoger geweest. Personeel is erg vriendelijk. Verder was het erg warm binnen en was de vloer bij in/uitgang en de toiletten spekglad!! Complimenten voor het eten, dat is altijd erg goed en de sfeer is huiselijk/gezellig.
Eva123456789 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Miniscule porties (5 olijven en een gevulde peppadew voor 4,25), 1 mm dunne inktvisringetjes in een vettige laag beslag en veel te veel bood. Maar dat alles kwam pas nadat we lang hadden gewacht op bediening. Bediening kwam met een glimlach maar was verder te gehaast. Bovendien lieten ze alle lege bordjes en schaaltjes gewoon staan tenzij ik er iets van zei.
Ik was dus niet onder de indruk en kom hier nooit meer terug.
Tamara G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
De bediening in dit restaurant is echt om te huilen. Pas na een kwartier kwam er iemand bij de tafel om drinken op te nemen. Na 40 minuten hadden we nog niets gegeten of gedronken! De bediening laat de lege glazen en flesjes de hele avond op de bar staan, er wordt geen moeite gedaan om op te ruimen. Ondertussen staan ze wel gezellig te kletsen en te hangen bij de bar. Het eten was matig, een groot deel van de kaart bestaat uit gefrituurde gerechten. Zalm op toast niet opgegeten, zag er niet vers uit en was overgoten met honing. Broodje met doorbakken biefstuk ook niet opgegeten, kregen we niet weg gekauwd. Rest van het eten was te doen, maar niet echt goed op smaak.
Alexander T.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Bediening zet je aan een tafel maar vergeet dat je er bent. Vervolgens duurt het enorm lang voordat je bestelde drinken er is. De bestellingen komen niet goed door en ook die duren erg lang voordat ze komen. Personeel haalde vaak tafels door elkaar heen met wie wat besteld had. Meest hinderlijke was dat alles lang duurt. Of je nou drinken besteld of een bestel formulier.

Het was ook enorm heet binnen. Waarom?
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Hier voor de tweede keer gegeten. Er was een nieuwe kaart. De bediening was vriendelijk en attent. Was zelfs op woensdag avond druk sommige tafels waren zelfs twee keer bezet. Heerlijk gegeten alleen 1 keer kregen we vis maar die was niet gaar.