La Cubanita Alkmaar

7,1
6,5
Ramon R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Eergisteren hier gegeten en het beviel goed. Veel tapas en lekkere cocktails. Door de drukte duurde het soms ietsje langer maar de smaak van het eten maakte dat meteen weer goed. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ramon R.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Gisteren in Alkmaar gegeten en het beviel goed. Veel tapas keuze en lekker cocktails! Door de drukte duurde het soms ietsje langer maar de smaak van het eten maakte dat meteen weer goed. Er is ook geen tijdslimiet wat bij 'All you can eat' zeer fijn is. Voor herhaling vatbaar!
Robine R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Laatst hier gegeten en ik vond de tapas echt heel lekker. Er is lekker veel keus, voor ieder wat wils! De tapas waren verassend en zagen er ook goed uit. Ik vind de sfeer in het restaurant erg leuk en gezellig en de cocktails zijn ook echt fijn. Ik heb een hele fijne avond gehad en ik raad het zeker aan!
Jorik S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Deze vrijdag gegeten bij LaCubanita Alkmaar, was erg fijn om na een drukke dag achter mijn vriendin aan hollen met al haar shoppingtasjes bij een leuke gezellige tent even tot rust te komen.
We zijn samen altijd nogal kieskeurig waar we willen zitten (meestal in een hoekje) dus nadat we ergens werden een tafel werden gewezen vroeg ik of ik niet een andere tafel kon kiezen, wat tot mijn blije verbazing geen probleem was.

Na lang te hebben gezocht naar een geschikte cocktail (wat zijn het er veel!) kreeg ik een heel mooi glas met daarin een hele lekkere drank van de barman die heel charmant was en alles volgens de etiquette deed wat voor mij erg fijn was.

Voor de rest kwam het eten niet tegelijkertijd maar dat is het concept van het restaurant, daar kwamen we later achter!
voor de rest was alles super lekker, zelfs nog een aangepast menu gekregen voor mijn veganistische vriendin.

Erg goeie ervaring!
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Met collega's wezen eten. De tapas waren voor het overgrote deel slecht te noemen. Ik vermoed dat alles bevroren binnen komt en alleen in de magnetron wordt ontdooit en opgewarmd. De carpaccio was ijskoud. De balletjes in tomatensaus waren lauw en roken vreemd etc. Het personeel was heel erg jong en duidelijk onervaren, wel deden ze erg hun best. De sfeer was verder goed. Wel jammer dat veel gasten last hadden van de de tocht telkens als er iemand binnen kwam of vertrok doordat de deuren bij de ingang niet goed sluiten.
Kesia N.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Afgelopen zaterdag hier gegeten met vriendinnen en het was echt top! Gezellige sfeer en het eten en drinken was er ook steeds lekker snel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!!!!
Sannexxxx .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten bij La Cubanita Alkmaar! De bediening was vriendelijk. De cocktails waren ook erg lekker!! Kort om, hele leuke avond gehad en echt een aanrader voor een avondje uit met vrienden en vriendinnen.
Nanuq B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Eten en drinken kwam meestal lekker snel en het eten smaakte ook heerlijk! Vind het personeel erg leuk en vriendelijk en helpt je goed. Ben erg tevreden over dit restaurant! Er hangt een goede sfeer en het is ook erg leuk dat er een open keuken is. Het enige nadeel is wel dat de deur niet goed sluit, maar daar kan het restaurant volgens mij ook niks aan doen, want het is gewoon een rare deur. Kortom: het is een erg fijn en gezellig restaurant.
Dorien P.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Gamba's waren niet gaar, biefstuk taai, drankjes komen veel te laat. koffie bleef 10 minuten op de bar staan, dus toen het kwam was het lauw. Tweede keer besteld, kwam weer niet. We hebben de indruk dar het personeel te jong is en niet begrijpt dat de drankjes sneller moeten komen.
Dieuwjans .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
met een groep van 10 man lekker getafeld en lekker gegeten. Leuk dat er een open keuken is. alleen jammer dat het boven zo warm was...Gelukkig deed het personeel op mijn vraag gelijk de ramen nog meer open.
Alles kwam vlot achter elkaar op tafel.
Plaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gisteren hebben we met zes personen bij La Cubanita Alkmaar gegeten. We hebben lekker gegeten en de service was prima. De drankjes en de gerechtjes werden snel op tafel gezet.
Wel vonden we het heel erg lawaaiig. Het was druk en we zaten boven. Deze ruimte heeft een laag plafond en dit zorgt ervoor dat je letterlijk alles en iedereen door elkaar hoort praten. Dit geeft toch een beetje een vreetschuureffect en dat is jammer, want het is het favoriete restaurant van mijn kinderen. Een betere geluidsisolatie zou veel oplossen.
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Opzich lekker eten, maar kenmerk vreetschuur wil ik wel aanduiden. Luidruchtig bij drukke avonden en lang wachten. Bestellingen gaan echter niet een keer fout maar 4x bij een grote groep. Personeel is af en toe de draad kwijt en er is geen sturing vanuit leidinggevende bediening. Jammer want het concept is leuk!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Tijdje geleden gegeten toen het net nieuw was op deze lokatie, nu weer er geweest. Ze zijn al wel wat meer op elkaar ingespeeld, alhoewel het af en toe nog wat hapert. Gerechten komen niet door of drankjes duren heel lang.
De bedrijfsleidster lost het allemaal met een glimlach op, stuurt ongare producten terug naar de keuken en zegt dat met voorrang het opnieuw wordt gemaakt, maar dan zie je dat "jouw" gerecht overal wordt rondgebracht behalve bij jou.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Eten was redelijk, het was niet druk dus de bediening was redelijk snel. Bezwaar is dat je geen kraanwater kan bestellen, je moet Spa water bestellen, is niet meer van deze tijd.
Yanke H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag gegeten bij la cubanita in alkmaar. Het eten smaakte erg lekker, het is alleen super jammer dat we een uur moesten wachten op onze eerste ronde. Na dit 2 keer gemeld te hebben kregen wij geen excuus en duurde het nog een kwartier terwijl het vervolgens niet compleet was. Erg jammer.
D209 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Twee weken terug op zondag wezen eten bij La Cubanita in Alkmaar. Heb wel eens vaker bij een La Cubanita gegeten maar hier was het eten toch minder. Lauw, of koud en flauw van smaak. Wat ik erg jammer vond, en wat voor mij een reden is om niet meer te komen, is dat de tijd van bestellen en het ontvangen van de tapas zeer lang duurt. Voor mij is het idee van tapa's eten verschillende schaaltjes op tafel zo dat je iets te kiezen hebt.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met 6 personen gegeten. De zaak was vol en dat is te merken aan de onervaren bediening. Jonge meiden die hard lopen met bestellingen en niet weten welke tafel ze moeten hebben. Er jammer leek wel bingo. Kan door gaan met opsommingen maar sinds de verhuizing: slechte bediening en zeker de tapas zijn er achteruit gegaan. Kant en klaar producten bij de groothandel vandaan. Erg jammer ik kwam hier graag.
Erickitty .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Prijs / kwaliteit prima in verhouding.
Zeer goede bediening, meisje liep haar benen uit haar lijf en was zeer behulpzaam.
Lukkie .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Normaal zijn wij erg tevreden over La Cubanita maar de laatste twee keer vielen erg tegen.
We zaten boven, aan een tafeltje achteraan. De vorige keer vonden wij het al veelste lang duren. Toch hebben wij gisteren evengoed voor La Cubanita gekozen aangezien we normaal gesproken erg tevreden zijn. We hebben gisteren 3 uur gezeten en veel moeten wachten. Met als gevolg dat de gerechten die we veelste laat kregen ook nog lauw/koud waren geworden. Ook de smaak was niet zo goed als anders, te veel peper, de pasta salade zonder saus, erg teleurstellend! Eigenlijk wilden we nog een dessert, maar aangezien het kaartje na 20 minuten nog niet was meegenomen, zijn we na 3 uur weggegaan. Voor ons absoluut geen La Cubanita meer in Alkmaar. Zonde, aangezien we vaste klant waren.
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Hier op maandagavond gegeten. Het was rustig toen we binnen kwamen maar er kwamen nog wel wat tafeltjes bij. Eerste rondje drinken duurde opvallend lang. Ook na het vragen van een broodje kregen andere tafels die na ons binnenkwamen eerder dan ons. Dit aanggegeven werd het vrij snel geregeld. Verder was de bediening rest van de avond atent. Het eten was heerlijk en werd snel op tafel gezet. Restaurant ziet er gezellig uit alleen erg jammer dat er niet meer op de muren geschreven mag worden. Dit hoorde toch wel echt bij la cubanita.