La Cubanita Alkmaar

6,9
5,7
Dieuwjans .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
met een groep van 10 man lekker getafeld en lekker gegeten. Leuk dat er een open keuken is. alleen jammer dat het boven zo warm was...Gelukkig deed het personeel op mijn vraag gelijk de ramen nog meer open.
Alles kwam vlot achter elkaar op tafel.
Plaatje66 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Gisteren hebben we met zes personen bij La Cubanita Alkmaar gegeten. We hebben lekker gegeten en de service was prima. De drankjes en de gerechtjes werden snel op tafel gezet.
Wel vonden we het heel erg lawaaiig. Het was druk en we zaten boven. Deze ruimte heeft een laag plafond en dit zorgt ervoor dat je letterlijk alles en iedereen door elkaar hoort praten. Dit geeft toch een beetje een vreetschuureffect en dat is jammer, want het is het favoriete restaurant van mijn kinderen. Een betere geluidsisolatie zou veel oplossen.
Remon D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Opzich lekker eten, maar kenmerk vreetschuur wil ik wel aanduiden. Luidruchtig bij drukke avonden en lang wachten. Bestellingen gaan echter niet een keer fout maar 4x bij een grote groep. Personeel is af en toe de draad kwijt en er is geen sturing vanuit leidinggevende bediening. Jammer want het concept is leuk!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Tijdje geleden gegeten toen het net nieuw was op deze lokatie, nu weer er geweest. Ze zijn al wel wat meer op elkaar ingespeeld, alhoewel het af en toe nog wat hapert. Gerechten komen niet door of drankjes duren heel lang.
De bedrijfsleidster lost het allemaal met een glimlach op, stuurt ongare producten terug naar de keuken en zegt dat met voorrang het opnieuw wordt gemaakt, maar dan zie je dat "jouw" gerecht overal wordt rondgebracht behalve bij jou.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
Eten was redelijk, het was niet druk dus de bediening was redelijk snel. Bezwaar is dat je geen kraanwater kan bestellen, je moet Spa water bestellen, is niet meer van deze tijd.
Yanke H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vandaag gegeten bij la cubanita in alkmaar. Het eten smaakte erg lekker, het is alleen super jammer dat we een uur moesten wachten op onze eerste ronde. Na dit 2 keer gemeld te hebben kregen wij geen excuus en duurde het nog een kwartier terwijl het vervolgens niet compleet was. Erg jammer.
D209 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Twee weken terug op zondag wezen eten bij La Cubanita in Alkmaar. Heb wel eens vaker bij een La Cubanita gegeten maar hier was het eten toch minder. Lauw, of koud en flauw van smaak. Wat ik erg jammer vond, en wat voor mij een reden is om niet meer te komen, is dat de tijd van bestellen en het ontvangen van de tapas zeer lang duurt. Voor mij is het idee van tapa's eten verschillende schaaltjes op tafel zo dat je iets te kiezen hebt.
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Met 6 personen gegeten. De zaak was vol en dat is te merken aan de onervaren bediening. Jonge meiden die hard lopen met bestellingen en niet weten welke tafel ze moeten hebben. Er jammer leek wel bingo. Kan door gaan met opsommingen maar sinds de verhuizing: slechte bediening en zeker de tapas zijn er achteruit gegaan. Kant en klaar producten bij de groothandel vandaan. Erg jammer ik kwam hier graag.
Erickitty .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Prijs / kwaliteit prima in verhouding.
Zeer goede bediening, meisje liep haar benen uit haar lijf en was zeer behulpzaam.
Lukkie .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Normaal zijn wij erg tevreden over La Cubanita maar de laatste twee keer vielen erg tegen.
We zaten boven, aan een tafeltje achteraan. De vorige keer vonden wij het al veelste lang duren. Toch hebben wij gisteren evengoed voor La Cubanita gekozen aangezien we normaal gesproken erg tevreden zijn. We hebben gisteren 3 uur gezeten en veel moeten wachten. Met als gevolg dat de gerechten die we veelste laat kregen ook nog lauw/koud waren geworden. Ook de smaak was niet zo goed als anders, te veel peper, de pasta salade zonder saus, erg teleurstellend! Eigenlijk wilden we nog een dessert, maar aangezien het kaartje na 20 minuten nog niet was meegenomen, zijn we na 3 uur weggegaan. Voor ons absoluut geen La Cubanita meer in Alkmaar. Zonde, aangezien we vaste klant waren.
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Hier op maandagavond gegeten. Het was rustig toen we binnen kwamen maar er kwamen nog wel wat tafeltjes bij. Eerste rondje drinken duurde opvallend lang. Ook na het vragen van een broodje kregen andere tafels die na ons binnenkwamen eerder dan ons. Dit aanggegeven werd het vrij snel geregeld. Verder was de bediening rest van de avond atent. Het eten was heerlijk en werd snel op tafel gezet. Restaurant ziet er gezellig uit alleen erg jammer dat er niet meer op de muren geschreven mag worden. Dit hoorde toch wel echt bij la cubanita.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Voor het eerst in de nieuwe locatie gegeten. Ruim opgezet, ruimere tafels en lichte inrichting. Een verademing. Wachten op het eerste drankje duurde lang en werd helaas de voorbode voor de rest van de avond. Het eten kwam traag door maar was wel lekker. Alleen een aantal gerechten werden regelmatig met teveel peper bestrooid, waardoor een aantal van ons dit te scherp vonden om te eten. En als je dan nog 10 minuten moet wachten op je drankje brandt de peper lekker lang na ;-)
Er liep ook een jongen rond die aan het begin van de avond ons beloofde een knijper te brengen om de kaartjes in te zetten. Helaas is dat niet gelukt. Wel meer lukte hem niet geloof ik...
Wat ook nog opviel is dat aan het begin vd avond (18:00 uur) de wc-rol bij het damestoilet al bijna op was, dat check je toch even voor het openen?
Wat wel heel netjes was is dat de aardige serveerster die zag dat een van de laatste gerechten echt compleet onder de peper zat en ook toen excuses maakte voor de chaotische avond, het dessert van de rekening werd gehaald zonder dat wij hier maar iets over hadden gezegd of zo. Een complete verrassing en dat is toch waardoor je met een goed gevoel het restaurant verlaat.
Lauravanrees .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Lekker eten
Ossenhaas carpaccio Gambaas
Wij eten hier graag
Zou alleen leuker zijn als je alle gerechten gelijk krijg
Maar komen zeker weer
PollyC .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Vandaag voor de 2e keer hier gegeten omdat ik het restaurant een herkansing wilde geven na de zeer tegengevallen 1e keer.
Helaas geen verbetering t.o.v. vorige keer. Rommelige bediening, geen structuur, personeel die je de hele tijd negeert, verkeerde drankjes bezorgde na een lange wachttijd na het bestellen van een drankje (30 min), eten koud, genegeerd bij het verlaten van het restaurant en het meest kwalijke is dat het personeel elkaar heel erg belangrijk vindt dan de gasten in het restaurant. Absoluut niet meer voor herhaling vatbaar.
Gooltje123 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
De nieuwe locatie van la cubanita Alkmaar op de plattestenenbrug is heel leuk! Er is veel ruimte, ziet er goed uit en heeft echt sfeer! De bediening is aardig en levert goede service! Het eten was erg lekker!
Atme69 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Zaterdag, Lichtjesavond, gegeten met vrienden. We kregen een tafel bij de deur en raam. Ik was bang voor de tocht, was al verkouden, en daar werd meteen actie op ondernomen. Een kant van de, openslaande, deur werd vastgezet zodat onze tafel geen last meer had van de tocht.
Het was enorm druk, en ondanks dat kwamen de tapas goed door. We hebben heerlijk zitten eten.
Complimenten voor de ontzettend aardige, mooie, stralende gastvrouw. Als ik haar werkgever was zou ik haar koesteren. Toppertje!
Cees-jan D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Hier gegeten met een groep van 15. Lekker eten al vonden we het jammer dat de aubergine niet meer te bestellen was. Kroketjes met diverse vulling zijn lekker.
Groentespies zou ook niet te bestellen zijn. Dit hebben we laten checken bij de keuken, en dat bleek dan toch weer wel te kunnen.
Bediening had het moeilijk. Bij de eerste ronde drankjes werden vijf mensen snel voorzien. De rest duurde even. De eerste vijf hadden hun drankje al praktisch op.
Ook werd twee keer een dienblad laten vallen waarbij iemand van onze groep onder het bier kwam. Dit werd wel netjes opgelost door het aanbieden van een La Cubanita t-shirt.
Gezellige rommelige tent waar je je lekker vol kunt eten.
Esvi .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Zowel het eten als de bediening viel mij erg tegen. Het duurde een half uur voordat wij eindelijk onze gerechten van de eerste ronde hadden en hierdoor was ook niet alles warm en lekker meer.
De bediening was meer met elkaar bezig dan met de gasten en je zag dat er geen structuur in tafelverdeling was waardoor we vaak lang moesten wachten totdat er iemand bij onze tafel kwam. Erg jammer want bij andere restaurants van La cubanita heb ik altijd prima gegeten.
Misskitty .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Ik heb hier gegeten toen het restaurant nog op de oude locatie zat. Ik moet zeggen dat het niet het type restaurant voor mij is. Omdat ik zag dat het er altijd erg druk was en de prijs erg laag is wou ik het een keer proberen. Ik vond het eten gewoonweg niet lekker. De aankleding vond ik wel grappig, dat sprak me wel aan. En de bediening was ok.