La Couronne (City Hotel)

Raadhuislaan 43 5341 GL Oss Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Couronne (City Hotel)

Maandag t/m Vrijdag
Zaterdag en Zondag 18:00 - 22:00

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Heerlijk gegeten een zeer verfijnde keuken, alleen helaas van de wat rommeligge en ongeorganiseerde bediening, we moesten erg lang wachten op onze dranken en de menu kaart
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Afgelopen weekend hier gegeten. Zag er trendy en toch gezellig uit. Als je de kaart ziet, en ook de manier waarop de borden opgemaakt zijn, dan is dat erg verrassend, met zeer veel aandacht gedaan. Prima seizoensgerechten op de kaart, hert en duif smaakten prima, ook de kabeljauw en kalfssukade van mijn vrouw waren uitstekend. Smaken zijn prima, bijpassende wijnen ook. Voor ons beiden zeker voor herhaling vatbaar.
Proever2013 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Doordat ze een bib gourmand hebben ontvangen besloten we om weer eens in dit restaurant te eten. We werden niet teleurgesteld. Het voorgerecht van tonijncarpaccio was mooi op smaak, de boerenkip was niet droog en mooi sappig gebleven. Het tussengerecht van tartte tatin van witlof met scampi's gaf een bijzondere combinatie. De skrei als hoofdgerecht mocht er ook zijn, goed gegaard met mooie garnituren. Tafelgenoot lustte het dessert van het menu niet, daarvoor kregen we een keuze uit twee andere desserts, chapeau! De wijnkeuze is voldoende en de bediening is formeel en op de achtergrond, mag iets meer interactie zijn. Prijs/kwaliteit is dik in orde.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Weer lekker gegeten van het theatermenu! Goede formule... 2 gangen genomen! Carpaccio van biet met geit en de runder! Daarna blackangus hamburger en 2 bereidingen van sucade! Dan is er geen plek meer voor een toetje! Lekker flesje wijn erbij ! Goede prijs kwaliteitverhouding!
Plek om vaker terug te komen,zeker nu het interieur wordt 'aangepakt'!