La Cosina de España

Vingerhoekhof 8 3401 DX IJsselstein Nederland Kaart

Over het restaurant La Cosina de España

De Spaanse eigenaar Alberto is opgegroeid in een grote familie, waarbij koken, en natuurlijk eten, centraal stond. Niet alleen thuis, maar ook in hun familierestaurant in Madrid. Dit was het ontmoetingspunt in de buurt, waar men kwam buurten en op zijn gemak een hapje kwam eten. Een menu was er niet, dit veranderde van dag tot dag. Het echte Spaanse gevoel moest in La Cosina terugkomen. Het interieur is daarom kleurrijk ingericht met een gezellige bar en tafels. Wij werken alleen met de beste producten om de heerlijke tapas van te bereiden. De ambachtelijke ingrediënten, Ibericoham, brood uit Galicië en verschillende kazen en worsten worden veelal direct uit Spanje geïmporteerd. Hiermee garanderen wij mooie gerechten die op traditionele wijze worden bereid. “Wij heten je graag welkom bij in het kleine stukje Spanje in IJsselstein! Bienvenidos!” – Alberto Lopez Silvosa (eigenaar)

Meer informatie over restaurant La Cosina de España

di - za: vanaf 16:00 uur
zo-ma: gesloten

• Bar , Engels gesproken , Nederlands Gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Cosina de España

Michelle A.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Erg gezellig en heerlijk eten!
Daarbij vind ik het ook erg leuk om de Spaanse muziek te horen :).
Ik zou het aanraden en ik kom er nog vaker terug.
Gerard Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Klein, knus Spaans restaurant. Uitgebreide menukaart. Voor elk wat wils. Tapas zijn ruim voldoende qua hoeveelheid. En goede bijpassende wijn. Gerard en Eleonora
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijke echte Spaanse tapas gegeten samen met een goed glas sangria. Gezellige fijne bediening. Top!
Shantie S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijke paella gegeten. Je proeft dat het vers is en met zorg bereid is. Vriendelijke mensen. Leuke zaak om te onthouden en kom er zeker vaker. Echt een aanrader voor wie van Spaans eten houdt!
MrBD .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijke tapas gegeten met veel knoflook. De gepofte knoflookbol was lekker maar mag ook warm worden geserveerd. Gevulde champignon warm en zacht van smaak. Gefrituurde bloemkool roosjes waren iets te vet. Wijn was ok, het wijnglas niet. Het wijnglas leek meer op een potje waar een waxinelichtje in past. Jammer want dat doet afbreuk aan de wijn. Verder leuke winkel en vriendelijke bediening.
lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Meerdere keren hier geluncht, de broodjes zijn overheerlijk en de cafe con leche, mmm. Wij hebben vaker gehad dat we al echt erge trek hadden bij arriveren, de broodjes worden vers belegd, dat kan even duren dus wij nemen thuis altijd al een klein hapje om niet ongeduldig te worden door de heerlijke geuren die er hangen. De warme broodjes met catalaanse worst of met kip zijn heerlijk, je kunt aangeven of je het pittig wilt of liever niet, staat ook goed op de menukaart. Heel weinig tafels maar de meeste mensen halen het eten, wij gaan er graag zitten. Goede sfeer.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Wat een aanwinst voor IJsselstein, een hartelijk welkom. Heerlijke tapas en forse porties, authentieke smaken en het enthousiasme spat er van af. De hondshaai was echt top, wil snel weer terug om nog meer de proeven, was weer even vakantie.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Heerlijke Tapas en allerlei Spaanse zaligheden. Daarnaast geven de eigenaren goede tips om zelf Spaanse maaltijden te maken, waarvoor zij ook de ingrediënten in huis hebben. Hun enthousiasme en gastvrijheid is opmerkelijk. Je voelt je dan ook echt thuis in hun Spaanse domein: een echte aanrader én een welkome aanwinst voor ons gezellige IJsselstein!
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Fantastische tapa's, prachtige wijnen, lekkere koffie, zalig brood, altijd een zonnig gevoel als je daar binnen bent! Geweldige gastvrije en aardige mensen, echt een aanwinst voor IJsselstein, TOP!!