La Cosina de España

Zondag Gesloten

• Af te huren , Catering
Sophias S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Heerlijke paella gegeten. Je proeft dat het vers is en met zorg bereid is. Vriendelijke mensen. Leuke zaak om te onthouden en kom er zeker vaker. Echt een aanrader voor wie van Spaans eten houdt!
MrBD .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijke tapas gegeten met veel knoflook. De gepofte knoflookbol was lekker maar mag ook warm worden geserveerd. Gevulde champignon warm en zacht van smaak. Gefrituurde bloemkool roosjes waren iets te vet. Wijn was ok, het wijnglas niet. Het wijnglas leek meer op een potje waar een waxinelichtje in past. Jammer want dat doet afbreuk aan de wijn. Verder leuke winkel en vriendelijke bediening.
Lekkerweernietkoken .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Meerdere keren hier geluncht, de broodjes zijn overheerlijk en de cafe con leche, mmm. Wij hebben vaker gehad dat we al echt erge trek hadden bij arriveren, de broodjes worden vers belegd, dat kan even duren dus wij nemen thuis altijd al een klein hapje om niet ongeduldig te worden door de heerlijke geuren die er hangen. De warme broodjes met catalaanse worst of met kip zijn heerlijk, je kunt aangeven of je het pittig wilt of liever niet, staat ook goed op de menukaart. Heel weinig tafels maar de meeste mensen halen het eten, wij gaan er graag zitten. Goede sfeer.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Wat een aanwinst voor IJsselstein, een hartelijk welkom. Heerlijke tapas en forse porties, authentieke smaken en het enthousiasme spat er van af. De hondshaai was echt top, wil snel weer terug om nog meer de proeven, was weer even vakantie.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Heerlijke Tapas en allerlei Spaanse zaligheden. Daarnaast geven de eigenaren goede tips om zelf Spaanse maaltijden te maken, waarvoor zij ook de ingrediënten in huis hebben. Hun enthousiasme en gastvrijheid is opmerkelijk. Je voelt je dan ook echt thuis in hun Spaanse domein: een echte aanrader én een welkome aanwinst voor ons gezellige IJsselstein!
Melanie K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2014
Fantastische tapa's, prachtige wijnen, lekkere koffie, zalig brood, altijd een zonnig gevoel als je daar binnen bent! Geweldige gastvrije en aardige mensen, echt een aanwinst voor IJsselstein, TOP!!