La Copita

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant La Copita

jannie H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Wat hebben wij lekker gegeten hier! Net restaurant, gezellige sfeer. Ook het terras aan het water ziet er gezellig uit. Deze zomer maar eens proberen. Wij komen hier zeker weer!
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Leuk atrium achter het restaurant waar je aan het water kunt zitten, maar veel meer aantrekkelijks heeft deze pizzeria niet te bieden. De pizza had de aanblik van een pizza, maar was volkomen smakeloos; zelfs de bodem smaakte nergens naar! De gemengde salade bleek een grote schep fijngesneden rauwkost met een paar plakken sinaasappel als misplaatste versiering.
28061949 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Ben de naam van de pizza vergeten maar het was nummer 45. Een heerlijke pizza met ham kaas champignons ui en paprika, verrukkelijk!
Bediening snel en vriendelijk. Een groot compliment omdat deze pizza erg weinig zout bevatte, dat spreekt ons aan!
jeffrys .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Heerlijk gegeten pizza akkrum een echte aanrader. Gezellig terras voor midden in het centrum en heerlijk achter bij het water zitten. Leuk personeel met een gezellig praatje. En ook van binnen ziet alles er tip top uit
Heerlijkeeter1981 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
We zijn met ons gezin dit weekend wezen eten bij La Copita en een woord: GENIETEN! De pizza's waren heerlijk vers en de sfeer was ook erg gezellig. We waren met zijn vieren en iedereen heeft echt genoten. Als we weer in de buurt zijn, gaan we zeker nog een keer hier eten!
Carmen K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Na het lezen van recensies zijn wij naar dit restaurant gegaan. Vanaf het eerste moment was het twijfelachtig. We wisten niet of we er wilde gaan eten. De bediening duurde erg lang net als ons voorgerecht. Ik had een salade mista besteld. Zeg maar gerust olijfolie mista. Er was meer olijfolie dan groene slablaadjes. Al hoe wel de sla was volgens mij cheape ijsbergsla en dan het onderste stuk. Het was namelijk geel/wit en helemaal niet zo groen als verwacht. Na het aangeven dat het meer olijfolie was, kreeg je de reactie: "smaken verschillen" We zijn in de tussentijd verplaatst van tafel we zaten onder een wc raam. Tijdens het voorgerecht hoorde je de plas van mensen kletteren. misselijk makend!!! De pizza was uiteindelijk redelijk lekker, maar het was een te kleine pizza. Ach tja zoals het personeel zegt smaken verschillen
Marieke G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
We hebben thuis laten bezorgen. Dit werd binnen een half uur bezorgd. Lekker snel dus.
We hadden schotel kipfilet met champignons in roomsaus en een pizza scampi. De kipfilet was geen kipfelet maar kipshoarma, hij was taai en de roomsaus was waterig en doorgelopen. Het smaakte flauw.
De pizza was niet krokant, had weinig garnalen, de garnalen waren bruin en hadden een rare nasmaak.
Dit met elkaar was een grote teleurstelling voor het bedrag wat je ervoor moest betalen.
Beetje jammer, doen we niet weer.