La Colombe

Markt 30 6211 Maastricht Nederland Kaart

Over restaurant La Colombe

Internationale allure

Een Hollandse stad met internationale allure, gemoedelijk en gastvrij. Dit zie je allemaal terug in Restaurant La Colombe. In een monumentaal pand in het hart van Maastricht worden met chirurgische precisie fantastische gerechten bereid, die geïnspireerd zijn op de internationale keuken. Een licht en ruim interieur binnen wordt perfect aangevuld met een zonnig terras buiten. Kun je er geen genoeg van krijgen? Boek dan een overnachting in Hotel La Colombe.

Meer informatie over restaurant La Colombe

7,1
Voordelig
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben de menu genomen en heerlijk genoten van het lekker eten ,kok kwam aan tafel het was echt ok komen zeker nog terug en prijzen het aan bij iedereen
Lot1993 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
La colombe

+ leuke locatie. We zatenop het terras dus van de inrichting binnen heb ik niks gezien. Buiten was het leuk bij de markt. Een centrale plek

- ze brengen je wel bestek maar niet datgene wat je nodig hebt.
- Op de kussens staat een andere naam dan hoe het restaurant heet
- Bediening is Langzaam. Duurt lang voordat de borden worden opgehaald.
We hebben gewacht met de portemonnee op tafel. Na 15 minuten kwam er iemand ons eten ophalen. Toen hebben we gevraagd naar de rekening. Er zou zo een collega aankomen. Dit duurde weer 10 minuten. We stonden op het punt om weg te gaan zonder te betalen
- Je verwacht meer van het eten. Het was het net niet. Niet vies maar ook niet echt lekker. We hebben er lunch gehad. Ik had het 12 uurtje. Ik verwachtte de kroket op een boterham maar je krijgt deze los. De boterhammen zijn ongelijk gesneden en erg dik. Mijn vriendin had de mini hamburgers.

Ik ga er niet snel terug.
Ralph S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wij hebben gebruik gemaakt van een all-you-can-eat socialdeal bij La Colombe. Dit was een zeer geslaagde ervaring. We hadden 3 tafels nodig om al het eten een plaats te geven.
Prima vers vlees, vis, frietjes, salades en sauzen. We hoefden geen gebruik te maken van een extra bestelling want er was meer dan genoeg aanwezig. Prima restaurant met prima eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Remco.mur .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Ik vond het voor (kaasje) en hoofdgerecht (kip) heerlijk! Zeer verrassend Er is veel aandacht aan besteed. Volgende keer als wij weer in Maastricht zijn keren wij zeker terug
heel erg bedankt voor de reactie, we vinden het zeer prettig dat u er van heeft genoten.
We hopen met zijn allen u nog een keer te mogen begroeten

Lekkerviaiens .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Vriendelijke ontvangst, maar het diner viel erg tegen. Het vlees (Agnus vlees volgens de menukaart) bevatte heel veel vet en spierweefsel. Niet te vergelijken met de fijne vetmarmering waar dit vlees zo om bekend staat. In plaats van de bijbehorende gebakken aardappelen werd een in de oven in aluminium gepofte aardappel geserveerd. Volgens de kok wordt dit gebakken aardappel genoemd, en hij werd volgens de serveerster zelfs boos toen hem gevraagd werd om aardappelen in de koekenpan te bereiden. De serveerster heeft nog wel vriendelijk frietjes aangeboden. Helaas zou de rest van het gerecht nog verder afkoelen, dus dit aanbod afgeslagen.. Het nagerecht viel ook tegen. De "dronken peer" bleek dusdanig hard dat er geen sprake van dat de zoete rode wijn niet in de peer opgenomen was. De smaak van kruidnagel was erg overheersend. Al met al geen feestmaaltijd. Misschien een volgende keer maar iets anders kiezen.. De serveerster kon van mijn fooi in ieder geval niet op vakantie naar Ibiza. Met dank aan de kok.
We bedanken u voor de recensie die u heeft geschreven, en stellen het zeer op prijs dat u eerlijk bent.
we hopen u nog een keer te mogen ontvangen en dat dan alles in orde is.

N. S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Vooraf namen we een mandje brood met kruidenboter. Ongevraagd werden er twee mandjes gebracht. De kruidenboter was (ook ongevraagd) vervangen door een soort zoetige crème, die wij helaas niet lekker vonden. Werd na onze opmerking hierover vervangen door kruidenboter. Vervolgens kwam de varkensfilet op tafel; vlees was droog en er zat veel vet en spierweefsel aan. De kip timbaal smaakte goed. Bijgerecht was gepofte aardappel. Deze zag er vreemd uit en was erg droog. Kleine portie ook. het vegetarisch hoofdgerecht -was vooraf gemeld- bestond uit prima gegrilde groenten met frietjes. Helaas geen vervanger voor het vlees...Bij het afrekenen werd de korting, die beloofd was op Iens niet verrekend. Ook na telefonisch contact met de manager werd dit niet alsnog verrekend. Jammer, gemiste kans. Een ontevreden klant kost je meer dan 8 euro... Ook werd er tijdens ons verblijf wat geklust met ladders en waren er tafels niet beschikbaar omdat de wanden net geschilderd waren...Al met al vonden wij de gang van zaken weinig professioneel en de kwaliteit van het eten ook niet echt voor herhaling vatbaar. De bediening was daarentegen beleefd en alert.
Hartstikke bedankt voor de recensie. Bedankt ook voor uw eerlijkheid.
ons doel is ook om iedereen te laten genieten van het eten en van algehele beleving in ons restaurant. Daarom vinden we het ook erg jammer dat u niet heeft kunnen genieten op de manier die we dat graag hadden gezien. We hopen daarom ook dat we u toch nog een keer mogen begroeten.

Huub_M .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
We waren met oude vrienden een dagje naar Maastricht gegaan, toen hadden we bij La Colombe een drankje gedaan op het terras, en omdat de menukaart ons wel aan stond hebben we ook gegeten daar. Vanwege de drukte iets langer moeten wachten, maar dat was het wel waard.
heel erg leuk dat jullie zo spontaan bij ons zijn belandt en dat we jullie hebben mogen verrassen met onze menukaart. we hopen daarom ook natuurlijk dat bij een volgend bezoek aan maastricht we jullie weer mogen begroeten

Juriaan_NN .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
afgelopen week waren we met 4 man komen eten, en dat was ons zeer goed bevallen. we waren aangenaam verrast door de gerechten die we kregen, en ook de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Remy222 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
we hadden gebeld om met 3 personen te kunnen eten, en dat was mogelijk. eenmaal aangekomen werden we goed geholpen door het personeel, en ook het eten was goed, totaal iets anders als dat we hadden gedacht.
heel erg fijn dat we jullie goed hebben kunnen helpen en hopen daarom ook dat we jullie mogen blijven verrassen met onze menukaart.