La Colline

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over restaurant La Colline

Gezelligheid in Oss

Zin om even te ontspannen? Met vrienden, familie of collega's lekker bij te kletsen, een hapje te eten of een drankje te pakken? Bij Brasserie La Colline ontmoet je elkaar. Dankzij de gevarieerde kaart, het prachtige terras en gezellige drukte, wordt La Colline ook wel de huiskamer van Oss genoemd!

Meer informatie over restaurant La Colline

- Lunch vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Maupie00 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij la Colline.
De service en bediening zijn uitstekend.
Prijs kwaliteit is goed.

Het AH menu is niet heel erg uitgebreid maar toch keuze genoeg.
Aadvandijk62 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op doorreis kwamen in het voor ons volkomen onbekende Oss terecht. Via de AHrestaurantactie leek ons dit restaurant een aangename tussenstop. Wat een voltreffer! Keurig apart kaartje voor de actie met een ruime keuze aan gerechten. De kabeljauw was perfect.
De vergeten sjaal werd ons in looppas achter ons aan gebracht.
Enig minpunt: groep lawaaierige heren aan grote tafel.
DProever .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden, er gingen wel wat dingetjes mis met bestellen en service, maar daar konden we wel om lachen.
Arian M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Je zou zonder korting 90 Euro kwijt zijn. De soep was ok. Vlees was taai en vol peesjes. Matige hoeveelheid. Toetje qua smaken wel prima. Wel veel chocolade.....mag wat mij betreft meer variatie aangebracht worden.
J.w.boon68 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hadden het AH-menu. Ruime keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Alles mooi opgemaakt en smakelijk bereid. Vriendelijk personeel en een sfeervolle ambiance.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
prima eten en vooral de vegetarische quiche was heerlijk.de entourage zou w at gezelliger kunnen.
ook een prachtig en gezellig terras met verwarming.
Info913 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik vind het jammer dat het stukje dat je kunt invullen met een mededeling voor het restaurant niet wordt gelezen. Ik had geschreven dat wij er waren omdat mijn dochter jarig was, maar dat is niet gelezen. Je zult maar hebben aangegeven dat je een ernstige allergie hebt.........
Gerried .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We zaten heerlijk op het terras en toen het afkoelde werd de verwarming ontstoken. Het voorgerecht, Carpaccio van kalfsvlees met tonijndressing, vond ik het lekkerste. Hoofdgerechten Ribeye en Oerham waren ook niet slecht. Het granddessert vonden wij verrukkelijk! Vriendelijke bediening en de prijs kwaliteit verhouding prima!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Goed gegeten met het AH menu, maar mag wel wat spannender op het bord. Prettige bediening, niet te formeel, wel netjes. Wordt regelmatig geïnformeerd of alles nog naar wens is, zonder dat het opdringerig wordt. Ambiance is gezellig zonder opsmuk, zonder problemen van tafel binnen naar het terras.
Nannykerkhof .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Ik denk dat wij de tafel waren waar bij alles verkeerd ging gisteren. Niet aan gedacht dat het nog kermis was dus het was heel druk buiten. Terras uitgebreid, personeel ingehuurd die er normaal niet werken, de extra tafels hadden geen nummer volgens mij waar door de drankjes iedere keer naar een andere tFel werden gebracht en vervolgens toch bij ons. Moesten zelf om menukaart vragen, vervolgens hadden we om kwart voor 9 nog geen hoofdgerecht. Tafel gereserveerd voort kwart voor7. De hoofdgerechten waren voor 4 van de 6 personen besteld zonder saus wat geen probleem zou zijn. Vervolgens komen ze allemaal met saus op tafel. Worden mee terug genomen en op een ander bord gelegd dus nog volop saus aan de onderkant. Het was allemaal lauw en de ribeye was voor de helft vet en taai. De meesten hebben het toch opgegeten grotendeels omdat het inmiddels bijna kwart over 9 was. Toen kwam het toetje gelukkig wel vlot. En we kregen een gratis consumptie voor al het ongemak.
Toen kwam de verkeerde rekening en we hadden even het idee om te betalen en dan weg te gaan. Maar zo zitten wij niet in elkaar en hebben het eerlijk gezegd. Scheelde 70 euro voor ons. Die hebben we keurig betaald omdat we bang waren dat onze rekening dan naar het tafeltje er naast zou gaan. En dan zijn die mensen weer niet blij. Al met al een avond om snel te vergeten qua eten maar als gezin hebben we toch een gezellige avond gehad. Mede dankzij de serveerster die er nog nooit gewerkt had maar wel een paar keer de tijd nam om ons uit te leggen dat het echt verkeerd was uitgevallen voor ons. Het is een heel verhaal geworden maar dit moest ik even kwijt.
Beste Nanny Kerkhof,

Het is spijtig om te zien dat u een slechte ervaring heeft gehad in ons restaurant. We streven ernaar dat al onze gasten met een goed gevoel naar huis gaan. Om deze reden willen wij dan ook graag met u in contact komen. Kunt u een mailtje sturen naar info@la-colline.nl ? Dan kunnen we samen tot een gepaste oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Brasserie La Colline
Hajdevocht .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
het opgemaakt eten was door de kok uitstekend opgemaakt met een randje van heerlijke saus.het vlees was van uitstekende kwaliteit.prima
Leentje5 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
We hebben genoten van ons etentje. Een aanrader! De sfeer was goed plus leuke bediening. En natuurlijk het eten op zich was lekker. Zou t zo weer overdoen wat waarschijnlijk ook gaat gebeuren.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
zeer bescheiden AH keuze menu voor EUR 32, terwijl een 3 gangenmenu wordt aangeboden voor EUR 25 met keuze uit de gehele kaart!! Oplichterij naar mijn mening en een zware teleurstelling
Scoozy .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij hadden voor vier gereserveerd via de AH actie. Ondanks dat we te vroeg aanwezig waren werd er op het terras een plek voor ons geregeld. De carpaccio smaakte goed echter, kalfsfricandeau van de vitello tonato was uitgedroogd doordat hij veel te dun gesneden was. Niet lekker. De ribeye was niet medium gebakken maar gewoon doorgebakken en ook taai. Rodewijsaus smaakte niet naar rode wijn. Er werd gemeld dat we extra frites en salade konden bestellen, dit werd op verzoek ook snel gebracht. De bij de bestelling opgenomen mayonaise bleef uit, ook na melding hiervan. Bij de tweede portie kwam een klein schaaltje mayonaise. (Op de nota stonden er echter wel twee). Toetje smaakte goed alleen jammer dat ze vooraf gemaakt zijn en kant en klaar in de koeling worden gezet. Glaasje zat vast in de chocolade op het bord. De koffie verkeerd leek meer op een bak slappe Franse koffie. Als ik €34 had moeten betalen per persoon voor dit menu zou ik me aardig "genomen" voelen. Pluim voor de dame die een palekje regelde op het terras maar een pure min voor de kok en de heer die ondanks onze melding niet alsnog een mayonaise kwam brengen. Jammer.
Beste Scoozy

Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het vervelend dat uw avond niet naar wens verlopen is. We willen dan ook graag met u in contact komen. Kunt u mailen naar info@la-colline.nl ? Dan kunnen we samen tot een gepaste oplossing komen.

Met vriendelijke groet,

Brasserie La Colline
Gumman .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Het was er gezellig en de bediening deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken.
Het eten was goed klaargemaakt en er was ook rekening gehouden met specifieke wensen
W_D .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Met twee personen weer een langs La Colline geweest om wat te eten.
Bediening was erg goed, oplettend zonder opdringerig te zijn. Mosselen en de hamburger van de menukaart gekozen. Mosselen waren lekker maar wat jammer van die hamburger. Voor die prijs verwacht je toch iets meer dan een prefab gehaktschijf met een zurig sausje!
Verder superleuke ambiance waarbij de akoestiek duidelijk verbeterd is sinds de verbouwing.
Bierbuik1978 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
AH actiemenu. De ribeye carpaccio was heerlijk net als de vitello tomato. De hoofdgerechten waren minder. De ribeye was niet erg mals en het beenhammetje was niet lekker. Het grand dessert daarentegen was erg lekker. 7, dankzij voor en nagerecht.
Vanerp1 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Lekker gegeten. Vooral dessert was lekker. Wel opvallend dat een menu normaal 25 euro is (en dan duidelijk meer keus) en nu 34 euro.
Jeza .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Bij La Colline gegeten via de AH Restaurantactie. Vorig jaar ook, never change a good recipe. Lekker eten, mooi actiemenu met voor ieder wat wils, vlotte bediening, gezellig terras (binnen minder mijn smaak). Waren met drie personen, goed geadviseerd over hoe het beste van de actie gebruik te maken (hadden 1 kaart voor 2 personen). Wederom een prima avond!
Anjabijveld .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Wij waren met 6 personen en hadden bij de reservering aangegeven dat we met mooi weer graag buiten wilden zitten . Echter buiten kan niet gereserveerd worden .
Bij aankomst zat het redelijk vol op terras maar er werd meteen iets geregeld voor ons, dat was super.
5 personen kozen voor het €15 menu en 1 persoon voor het € 25 menu .
De gerechten waren een tikkeltje aan de zoute kant, de drankjes werden op de goede temperatuur geserveerd en in de juiste glazen geschonken.
Vriendelijke bediening .
Goed gegeten voor een mooie prijs.
Een aanrader voor mensen met een kleinere beurs om uit eten te gaan.