La Colline

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant La Colline

Gezelligheid in Oss

Zin om even te ontspannen? Met vrienden, familie of collega's lekker bij te kletsen, een hapje te eten of een drankje te pakken? Bij Brasserie La Colline ontmoet je elkaar. Dankzij de gevarieerde kaart, het prachtige terras en gezellige drukte, wordt La Colline ook wel de huiskamer van Oss genoemd!

Meer informatie over restaurant La Colline

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag 10:00 - 00:00
Dinsdag 09:00 - 00:00
Woensdag en Donderdag 10:00 - 00:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 01:00
- Lunch vanaf 11:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten met zn 2en. Genoeg en verassende keuzes, voor ieder wat wils. Ook leuk dat ze voortaan de groenten op het bord serveren. Het zag er super uit. Bediening ook vlot!
icg .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten: een prima AH menu. Leuke keuzes en alles was lekker. Mijn man en ik hebben elkaars hoofd-en voorgerecht geproefd en allebei hadden we een super 'grand desert'.
De bediening is echt gastvrij. Regelmatig kwamen ze vragen of alles o.k. was. We komen zeker terug.
Kim G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij la colline!
Een fijne plek om te lunchen, dineren of borrelen. Goede en klantvriendelijke bediening. Je kunt er in de zomer en winter lekker buiten zitten. Ook fijn om met kinderen heen te gaan!
Kevin H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Op deze vrijdag avond heerlijk gegeten met de hele familie! Goede prijs-kwaliteit verhouding, en alles gerechten werden mooi op tijd geserveerd. De bediening was heel vriendelijk en kwamen steeds precies op tijd vragen of alles naar wens was en of we nog wat drinken wouden bestellen. We komen zeker terug en vinden het zeker een aanrader voor andere.
Niek S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijke avond gehad. leuk speciaal menutje voor vakentijn genomen. Bediening heeft goed hun best gedaan zodat we niks te kort zijn gekomen. we komen snel weer langs!
koolant .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Via AH actie geboekt, nadat ik er een week eerder al een keer 'normaal had gegeten. In het speciale IENS/AH menu gekozen voor carpaccio (prima) en een steak. In de kaart staat "Entrecote: deze malse ribeye...". Wat voor biefstuk het precies was weet ik niet, maar het was zeker niet mals en leek ook totaal niet op ribeye (ook niet op een - normaalgesproken - dooraderde entrecote trouwens).
Door de gastvrouw werd erg professioneel gereageerd; geen discussie en binnen mum van tijd stond een nieuw gerecht klaar. Helaas marginaal beter en nog steeds niet mals zoals ribeye door z'n vet hoort te zijn. Toch maar opgegeten, ondanks het aanbod van een ander gerecht. De smaak was wel OK.
E.e.a. werd sportief opgevat; drankjes werden niet berekend en een gratis kopje koffie na het dessert toe. Zodoende toch met een prettig gevoel weggegaan, maar La Colline moet toch eens met z'n slager in gesprek.
r.vanhoutte .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben gereserveerd via de AH-restaurantactie. La Colline is een zeer populaire brasserie. Het was er zeer druk en de meeste tafels werden meerdere malen bezet. Ondanks dat was de bediening vlot en attent. Het AH-menu bood voldoende keus. De kwaliteit was goed. La Colline is meer een gelegenheid waar je vlot een goede maaltijd gebruikt dat een restaurant waar je gezellig een hele avond dineert.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Muziek iets te luid waardoor conversatie lastiger. Verder uitstekend gegeten en het personeel was buitengewoon attent en vriendelijk.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellig geborreld met een goed gaswinning en Ekeren hapjes. Bediening dacht mee eerst tafeltje in het midden en erna een tafe aan de zijkant
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Het eten was lekker en service prima. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Kwaliteit en prijsverhouding was ook goed.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
We hebben lekker gegeten, genoeg keuze in het AH menu. Vriendelijke en goed personeel. Gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.
maupie00 .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij la Colline.
De service en bediening zijn uitstekend.
Prijs kwaliteit is goed.

Het AH menu is niet heel erg uitgebreid maar toch keuze genoeg.
aadvandijk62 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Op doorreis kwamen in het voor ons volkomen onbekende Oss terecht. Via de AHrestaurantactie leek ons dit restaurant een aangename tussenstop. Wat een voltreffer! Keurig apart kaartje voor de actie met een ruime keuze aan gerechten. De kabeljauw was perfect.
De vergeten sjaal werd ons in looppas achter ons aan gebracht.
Enig minpunt: groep lawaaierige heren aan grote tafel.
DProever .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten met vrienden, er gingen wel wat dingetjes mis met bestellen en service, maar daar konden we wel om lachen.
Arian M.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Je zou zonder korting 90 Euro kwijt zijn. De soep was ok. Vlees was taai en vol peesjes. Matige hoeveelheid. Toetje qua smaken wel prima. Wel veel chocolade.....mag wat mij betreft meer variatie aangebracht worden.
j.w. B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
We hadden het AH-menu. Ruime keuze uit 4 voorgerechten, 4 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Alles mooi opgemaakt en smakelijk bereid. Vriendelijk personeel en een sfeervolle ambiance.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
prima eten en vooral de vegetarische quiche was heerlijk.de entourage zou w at gezelliger kunnen.
ook een prachtig en gezellig terras met verwarming.
info913 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ik vind het jammer dat het stukje dat je kunt invullen met een mededeling voor het restaurant niet wordt gelezen. Ik had geschreven dat wij er waren omdat mijn dochter jarig was, maar dat is niet gelezen. Je zult maar hebben aangegeven dat je een ernstige allergie hebt.........
Gerried .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
We zaten heerlijk op het terras en toen het afkoelde werd de verwarming ontstoken. Het voorgerecht, Carpaccio van kalfsvlees met tonijndressing, vond ik het lekkerste. Hoofdgerechten Ribeye en Oerham waren ook niet slecht. Het granddessert vonden wij verrukkelijk! Vriendelijke bediening en de prijs kwaliteit verhouding prima!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Goed gegeten met het AH menu, maar mag wel wat spannender op het bord. Prettige bediening, niet te formeel, wel netjes. Wordt regelmatig geïnformeerd of alles nog naar wens is, zonder dat het opdringerig wordt. Ambiance is gezellig zonder opsmuk, zonder problemen van tafel binnen naar het terras.