La Cocotte

Nieuwe Langeweg 21 3194 DC Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant La Cocotte

Sfeervolle brasserie

In deze sfeervolle zaak is het genieten geblazen. Passie en vakkundigheid typeert het keukenteam. Je proeft dat er liefde en kennis in het eten wordt gestopt! De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal perfect verloopt.

Meer informatie over restaurant La Cocotte

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening! En heerlijk eten. Korte wachttijden tussen de gangen.
Goede parkeer gelegenheid. de reservering ging vrij simpel.
B.J. O.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij hebben met 4 personen gebruik gemaakt van de AH-actie.
Alhoewel we dichtbij La Cocotte wonen, waren we er nog niet eerder bij de Brasserie gaan eten. Wel gehoord dat de zelfgemaakt frites heerlijk zijn!

Na een vriendelijke ontvangst kregen we een gezellige tafel bij het raam. Drankjes werden gelijk genoteerd en enige tijd later werden we op de hoogte gehouden dat het voorgerecht binnen korte tijd geserveerd zou worden. De service en bediening is heel goed, er werd regelmatig gevraagd of we nog iets wilden drinken en het personeel maakte af en toe tijd voor een praatje.

Het driegangenmenu was heerlijk, we hebben genoten! En inderdaad, de frites zijn écht heel erg lekker; werden leuk opgediend in een frituurmandje.

We hebben er ongeveer 2 en een halve uur gezeten. We komen hier zeker nog een keer terug om te dineren, te lunchen of een pizza/frites af te halen.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Eten heerlijk en keurig verzorgd. Bediening uitmuntend. Ook de ontvangst zeer vriendelijk. Het was voor ons een prima besluit van een prettige dag.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We hebben met z'n vieren genoten van het AH menu. De bediening was heel attent en gezellig. Het menu was uitstekend. Omdat we volgens de eigenaresse wat te lang op het hoofdgerecht moesten wachten (was ons nog niet opgevallen), werd ons na afloop koffie van het huis aangeboden. Een zeer attent gebaar.
Al met al vonden wij het een zeer geslaagde avond in het gezellige restaurant met uitstekende service en heerlijk eten.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij heb het bezoek als heel prettig ervaren. Met persoonlijke aandacht en heerlijk eten. Wij voelden ons echt verwend. De uitleg betreffende het eten was ook goed
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben hier met de AH restaurant actie gegeten.
We konden kiezen uit een drie gangenmenu van vlees, vis of vegatarisch. Het eten was echt super! Niets op aan te merken, goede producten die mooi aansluiten op het seizoen. Een sterk verbeterpunt was het opnemen van de drankjes. Bij ontvangst kregen we een amuse en werd de drank bestelling opgenomen. Vervolgens hebben we de keten erna (nog 3x) zelf om nog een drankje moeten vragen. Echt een gemiste kans!
Al met al een heerlijke avond met fantastisch eten en we keren zeker nog eens terug!
Gonneke S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Met een vriendin genoten van de AH restaurantactie. De opmaak en smaak van de gerechten was prima. Mooie portie, daar wordt zeker niet op beknibbeld!! Allervriendelijkste bediening en gezellige inrichting. Onverwacht, zo midden in een industrieterrein! Aanrader!
Tom U.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
AH actie menu was heerlijk. Smaken waren erg goed, porties waren goed. Bediening was professioneel en correct. Hier komen we zeker nog een keer terug!
Maarten L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Gemoedelijk en gastvrij, goed eten en drinken, jammer dat het rumoerig is. voor herhaling vatbaar.
José B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Heerlijk gegeten met AH bon.
Het menu was een speciaal samengesteld AH menu en behoorlijk aan de prijs vonden wij.
Maar het was heerlijk en de uitleg bij ieder gerecht werd erg goed gedaan door de bediening.
Ook is het heel leuk om Hymalayazout op tafel aan te treffen. Een heerlijk en gezond zout.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Met 2 familieleden hier gegeten. Goede ontvangst. Prima voorgerechten (MRY Rund tartaar en Vitello Tonnato), prima hoofdgerechten (Bouillabaise, Entrecote en Scholfilet met kreeft en garnaaltjes).
Leuke bediening en lekkere wijntjes. Al met al zeker een bezoek waard!
Zet-and-Es .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Ik kom hier 1x per maand. Het eten is mooi en goed. Vriendelijke bediening. Makkelijk parkeren. We huren een zaal boven voor onze Joomla 010 Bijeenkomsten.
Helena061063 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Heerlijk lamsgerecht gegeten. Uitstekende bediening. Kon het voorgerecht met moeder delen. We zijn allebei kleine eters. Werd een extra bord en bestek bijgezet. Top! Fijne avond gehad. We komen terug. Doen we al jaren zowel privé als zakelijk.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Hier met zijn 2 via de AH actie gegeten. Locatie vonden we wel bijzonder, maar het werd al snel duidelijk dat hier veel zakelijk gegeten wordt. Dat mocht de pret niet drukken, want het eten was heerlijk en de sommelier werd helemaal enthousiast dat we hem lieten beslissen de wijntjes erbij te kiezen. De lamsham, runderlende, gazpacho en geitenkaas kroket waren om de vingers bij af te likken!
M.duinkerke9 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voortreffelijk gegeten in een mooie ambiance. De bediening vergat ons af en toe maar maakte dat met de uitleg bij de gerechten ruimschoots goed. We genoten van het 4 gangen dagmenu. Een echte aanrader !
Marloes H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Samen met 2 vriendinnen het AH menu gegeten, voorgerechten waren smakelijk. Hoofdgerechten lieten lang op zich wachten maar omdat wij elkaar lange tijd niet hadden gesproken was het niet storend. Leuke bediening die bij iedere gang de tijd neemt om de gerechten toe te lichten. Aanrader!
Famvanschie .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
eten was heel erg lekker,mooi opgemaakte borden,goeie koks,combinaties van het vlees/vis met groentes en sausjes heerlijk
bediening ook heel goed,vertellen precies wat er allemaal op je bord ligt
nemen de tijd voor je,relaxte sfeer,ik ga zeker binnenkort terug met mn vriedinnen om te lunchen ook de lunch is erg goed
Vera V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
In 1 woord: HEERLIJK!!!
Ik had dit restaurant nooit zelf gevonden of bedacht als ik niet via de AH actie op zoek was gegaan naar een leuk restaurant. Het restaurant ligt namelijk naast de snelweg op een industrieterrein. Daar verwacht je niet zo snel een restaurant...
Dit restaurant is voor mij 1 grote verrassing geweest. Het ziet er binnen erg leuk en verzorgd uit, je kan ook lekker buiten zitten (daar mag nog wel iets meer aandacht aan worden besteed om het nog meer aan te kleden) en het eten was echt op en top!! De portie zijn prima, de smaken zijn echt heeerlijk en de bediening ontzettend vriendelijk!! Ik zou zeker aanraden om naar dit restaurant te gaan! Your gonna love it!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Bij binnenkomst was het gelijk al goed we werden netjes ontvangen , we kregen uitleg over de menukaart en de keuze was snel gemaakt, we hebben heerlijk gegeten alles was goed van smaak, komen er zeker terug
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het gaat nu een keer over de catering van la Cocotte.
We hadden een leuk feest maar geen zin om te koken.
La Cocotte gebeld voor wat opties van de cateringservice.
Er werd een uitgebreide mail gestuurd met alle opties.
afgesproken werd dat er eten voor 40 personen zou worden geregeld.
Heerlijke lasagne, sate met satesaus, een ceasarsallade en stokbrood met eigengemaakte kruidenboter. Daarbij ook 40 borden en bestek.
Het geheel kwam keurig op tijd aan , in warmhoudschalen.
Iesereen heeft genoten van het heerlijke eten!
Ik kan niet anders zeggen dat alles heel goed geregeld was.
Maandag ochtend werd alles op tijd weer opgehaald, en het fijne was dat ik alles vuil kon inleveren.
Al met al, als je een feestje geeft en geen zin hebt om zelf te koken is dit echt een aanrader!