La Cocotte

Nieuwe Langeweg 21 3194 DC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Cocotte

Sfeervolle brasserie

In deze sfeervolle zaak is het genieten geblazen. Passie en vakkundigheid typeert het keukenteam. Je proeft dat er liefde en kennis in het eten wordt gestopt! De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal perfect verloopt.

Meer informatie over restaurant La Cocotte

9,3

Jouw recensie over het restaurant La Cocotte

Corrie L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten de kabeljauw was heerlijk lekkere frietjes.
De slijting was ook heerlijk.
Dessert was ook top
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Al meerdere keren hier gegeten. Het eten was heerlijk en er was ook een goede fles wijn bij. De service was vriendelijk en attent. Ook al was men nog een bbq aan het opruimen. We komen zeker weer terug..
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Een hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en leuke bediening, hebben passie voor hun werk.
Bijzondere gerechten met veel zorg gereserveerd.
Al met al een echte aanrader!!
Gaan hier zeker vaker komen.
Stella V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Goede service, heerlijk gegeten, attente bediening. Kan niets aanmerken. We kwamen voor de mosselen en dat was een schot in de roos. Zalig!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Op het terras gezeten en moet zeggen voldoende ruimte en je zit niet op elkaars schoot ????
A.M. .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
via de site dit restaurant gevonden, Een goed restaurant en heerlijke gerechten met zorg klaargemaakt door de chef ! Heel tevreden !
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Lekker eten, wensen worden ingewilligd. Vriendelijk personeel. Na vele bezoeken wellicht een aardigheidje bij volgende reservering. Is erg klantvriendelijk.
Dogan C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
La cocotte is een leuke locatie die voornamelijk voor zakelijke lunches en etentjes word gebruikt. Echter kan je hier ook prima met je gezin uit eten. Het eten is bijzonder lekker en kwalitatief goed, zo is ook de service meer dan prima. Sfeer is bijzonder aangenaam en ik raad het aan een ieder. Een klein verbeter punt waren de toiletten, daar waar een wasbak niet was gemonteerd en het er ook niet schoon uitzag.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima gegeten in een gezellige ambiance. Bijzonder dat je soms tussen de werklui zit, die nog even aan de bar komen drinken.
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
La Cocotte is een super leuk restaurant, verassende kaart en fijne, professionele bediening met een persoonlijke touch. Altijd goed!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk pizza gegeten, lekkers vers gemaakt. Dit is echt een van de betere restaurants in de omgeving. Veel keuze en de locatie is prima
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Zoals altijd was het weekmenu erg lekker en goed verzorgd. Ook met glutenvrij werd rekening gehouden. Kortom het was een succes.
Marlene M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik kan namens mijn collega's mededelen dat La Cocotte zeker voor herhaling vatbaar is. Het is er erg gezellig. De stoelen zijn comfortabel (erg belangrijk) en het eten is heerlijk.
Frauke W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Leuke gezellige brasserie met goed eten! alleen de bediening had iets sneller/vlotter gemogen zeker met zakelijke lunch is dit wel gewenst
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was uitstekend, samen met Smith zeevis hadden ze een prima diner samengesteld, prima enthousiast personeel, we komen hier zeker terug.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was prima, alleen iets te lang moeten wachten,maar aan de kwaliteit,deed er niets af. Het was prima verzorgd.
Wij hebben al plannen voor een volgende keer. {het is niet de eerste keer dat wij daar komen}
fam,Bergwerf doen prima hun best alle lof. groeten j.lammers.
it .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Gekozen voor een viergangenmenu. Vooraf een drieluik van zalm. Heerlijk vers en goede smaken bij elkaar. Als hoofd hert. Smelt bijna op de tong, uitstekende garing. Als nagerecht een carpaccio van ananas, lekker fris. Bediening is erg goed, raadt goede gerechten aan en weet veel van wijn waardoor het geheel goed bij elkaar past. Leuke sfeer
dorry57 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Keurige bediening, heerlijk gedineerd. Aparte gerechten, maar ook gewoon bijv. sliptongetjes. Heerlijke desserts.medewerkers mogen iets langer wachten met afruimen cq , kijken of er al afgeruimd kan.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed restaurant, aantal keer geweest voor zakelijke lunches. Zeer vriendelijk personeel en prima eten.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. En de omgeving is goed. Wel moesten we erg lang wachten tussen de gangen. We hebben er van 6 tot 10 gezeten. Verder was het behoorlijk rumoerig.