La Cocotte

Nieuwe Langeweg 21 3194 DC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Cocotte

Sfeervolle brasserie

In deze sfeervolle zaak is het genieten geblazen. Passie en vakkundigheid typeert het keukenteam. Je proeft dat er liefde en kennis in het eten wordt gestopt! De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal perfect verloopt.

Meer informatie over restaurant La Cocotte

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant La Cocotte

Frans R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. En de omgeving is goed. Wel moesten we erg lang wachten tussen de gangen. We hebben er van 6 tot 10 gezeten. Verder was het behoorlijk rumoerig.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een uitstekende ontvangst we werden echt verwacht. Bediening was goed op de hoogte van de gerechten en de daarbij behorende wijnen. Je kon merken dat de bediening het met passie deed. Gerechten waren van uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Kort om een uitstekende avond gehad bij La Cocotte
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel lekker gegeten met gezin, serveerster was heel positief. Goede adviezen en uiteindelijk voor het 3 gangen menu gekozen, met verrassende recepten op hoog niveau. We komen zeker nog een keer terug!
rien H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
sfeervol, ongedwongen en zeer goede kwaliteit van de gerechten
Stéphanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
normaal altijd tevreden over de spaghetti carbonara, maar volgens mij is er iets veranderd in het recept waardoor ik hem absoluut niet lekker meer vind. Beetje heel erg droog en weinig smaaak,
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
ik kan La Cocotte sterk aan te bevelen, goede bediening, heerlijk eten.
Cornel V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige inrichting, vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. En zoals altijd was het eten heerlijk. De kaart wisselt regelmatig, de gerechten zijn altijd weer een fijne verrassing. De plek waar dit restaurant ligt is wat ongebruikelijk, maar voor ons wel op loopstand. We komen hier graag. De bediening is altijd vriendelijk en attent.
Vera J.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Eten was bijzonder, geen alledaagse gerechten maar wel erg toegankelijk. Ook de amuse, aangeboden door La Cocotte stelden wij erg op prijs. Daarnaast goed wijnadvies bij de gerechten. Heerlijk gegeten, echt een aanrader!
Karin.westerveld W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wel hebben met z'n zessen een heerlijke en gezellige avond gehad. De bediening was gewedig. Zij hebben echt alles gedaan om het ons naar de zin te maken. Het dat is zeker gelukt. Top!!!
Corina1970 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Erg lekker gegeten. Tevoren aangegeven dat 1 van ons geen room mocht en daar werd goed rekening mee gehouden en men vroeg of sommige dingen wel konden. Voorgerecht en toetje werden aangepast, super!
Wat ik altijd jammer vind is dat er niet gemeld wordt als er uien verwerkt worden in een gerecht, dit kan ook een allergeen zijn. Wachttijd is niet kort maar hoeft ook niet beter, er zat voldoende tijd tussen de gangen maar niet te lang. Positieve ervaring rijker.
lompe.dog .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Eten bij La Coccotte is altijd een geweldige ervaring, het personeel is zeer vriendelijk en professioneel ook deze keer weer hebben ze een heerlijk voor- en hoofdgerecht neergezet met mooie smaken en verrassende combinaties in de gerechten, vooral het voorgerecht met twee bereidingen van eend was geweldig. Het dessert zorgde voor een leuk gesprek met de bediening over het al dan niet anders presenteren van de tarte tatin die heerlijk smaakte. Al met al zeker de moeite waard om weer even voor om te rijden!!
wimburki .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
La Cocotte zweeft constant tussen haute cuisine en goed. De bediening is goed in het beschrijven van de gerechten en wanneer je dit zelf door je gedrag aangeeft vriendelijk of soms wat afstandelijk. De inrichting is niet echt gezellig maar is voor ons prima. de gerechten zijn goed maar ietsjes aan de prijzige kant. wij hebben in ieder geval gezellig en goed gegeten.
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heb daar heerlijk zitten eten! En de bediening is vriendelijk. Je voelt je op je gemak en voor je het weet zit je daar al drie uur. Een dikke pluim!!
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gisteren hier geweest met een AH restaurantbon. Driegangenmenuutje, kaasplankje, glaasje wijn enzo. alles van hoge kwaliteit. Minpuntje was dat de amuse , een aardperensoepje, wel heel veel leek op het soepje dat onderdeel was van de paddestoelenproeverij bij het voorgerecht. Bediening was zeer gedreven en deskundig, grappig dat naast de eigenares ook een zoon en een dochter in de zaak werken. Minpuntjes dat de wachttijd tegen het eind opliep, en dat een paar geïrriteerde onderlinge discussies tussen moeder en zoon waar te nemen waren. Dat het gebouw speciaal is gebouwd om er dit restaurant in te huisvesten, op deze sfeerloze plek, is ook wel weer bijzonder.
Ian T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker restaurant met deskundig personeel. Wij hebben hier voor het 3-gangen dag menu gekozen en het eten was erg lekker. Bediening legt goed uit wat er op het bord ligt en de gast staat hier echt centraal. Sfeer van het restaurant vind ik persoonlijk kill maar voorderest erg goed restaurant!
esther V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Met ah restaurant actie wezen eten. Ik heb lactose intolerantie en dit wist het restaurant pas 3 uur voordat we kwamen. Alles is voor mij aangepast en werd aan tafel ook uitgelegd dus ik ben erg in de watten gelegd en wij vonden het eten van zeer goede kwaliteit zowel vis als vlees. Ook vonden wij dat het eten mooi was opgemaakt en dat de wijnadviezen klopte. Wij gaan zeker nog is terug!
Harma K.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Verrassend goed restaurant bij een industrie terrein. Bediening die weet wat gastheerschap is, een keuken die weet wat verfijnd koken is en een mooi restaurant. kortom de eerste perfecte avond uit eten Albert Hein actie met partner in crime.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heb hier op 4 januari met ander person geluncht. Zeer goede en vlotte bediening. Steak tartaar was perfect. Rondje Rotterdam bestaande uit 3 boterhammen met kaas, katenspek en kroket gewoon erg lekker. Vergezeld door prima glas Chardonnay. Eerlijke en heerlijke zaak!