La Cocotte

Nieuwe Langeweg 21 3194 DC Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant La Cocotte

Sfeervolle brasserie

In deze sfeervolle zaak is het genieten geblazen. Passie en vakkundigheid typeert het keukenteam. Je proeft dat er liefde en kennis in het eten wordt gestopt! De attente bediening zorgt dat het aan de voorkant allemaal perfect verloopt.

Meer informatie over restaurant La Cocotte

Maandag t/m Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag 17:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant La Cocotte

Dogan C.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
La cocotte is een leuke locatie die voornamelijk voor zakelijke lunches en etentjes word gebruikt. Echter kan je hier ook prima met je gezin uit eten. Het eten is bijzonder lekker en kwalitatief goed, zo is ook de service meer dan prima. Sfeer is bijzonder aangenaam en ik raad het aan een ieder. Een klein verbeter punt waren de toiletten, daar waar een wasbak niet was gemonteerd en het er ook niet schoon uitzag.
Wendy S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Prima gegeten in een gezellige ambiance. Bijzonder dat je soms tussen de werklui zit, die nog even aan de bar komen drinken.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk pizza gegeten, lekkers vers gemaakt. Dit is echt een van de betere restaurants in de omgeving. Veel keuze en de locatie is prima
Elly G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Zoals altijd was het weekmenu erg lekker en goed verzorgd. Ook met glutenvrij werd rekening gehouden. Kortom het was een succes.
Marlene M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Ik kan namens mijn collega's mededelen dat La Cocotte zeker voor herhaling vatbaar is. Het is er erg gezellig. De stoelen zijn comfortabel (erg belangrijk) en het eten is heerlijk.
Frauke W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Leuke gezellige brasserie met goed eten! alleen de bediening had iets sneller/vlotter gemogen zeker met zakelijke lunch is dit wel gewenst
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Het was uitstekend, samen met Smith zeevis hadden ze een prima diner samengesteld, prima enthousiast personeel, we komen hier zeker terug.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Het was prima, alleen iets te lang moeten wachten,maar aan de kwaliteit,deed er niets af. Het was prima verzorgd.
Wij hebben al plannen voor een volgende keer. {het is niet de eerste keer dat wij daar komen}
fam,Bergwerf doen prima hun best alle lof. groeten j.lammers.
it .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Gekozen voor een viergangenmenu. Vooraf een drieluik van zalm. Heerlijk vers en goede smaken bij elkaar. Als hoofd hert. Smelt bijna op de tong, uitstekende garing. Als nagerecht een carpaccio van ananas, lekker fris. Bediening is erg goed, raadt goede gerechten aan en weet veel van wijn waardoor het geheel goed bij elkaar past. Leuke sfeer
dorry57 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Keurige bediening, heerlijk gedineerd. Aparte gerechten, maar ook gewoon bijv. sliptongetjes. Heerlijke desserts.medewerkers mogen iets langer wachten met afruimen cq , kijken of er al afgeruimd kan.
Eva B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed restaurant, aantal keer geweest voor zakelijke lunches. Zeer vriendelijk personeel en prima eten.
Frans R.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. En de omgeving is goed. Wel moesten we erg lang wachten tussen de gangen. We hebben er van 6 tot 10 gezeten. Verder was het behoorlijk rumoerig.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Een uitstekende ontvangst we werden echt verwacht. Bediening was goed op de hoogte van de gerechten en de daarbij behorende wijnen. Je kon merken dat de bediening het met passie deed. Gerechten waren van uitstekende kwaliteit/prijs verhouding. Kort om een uitstekende avond gehad bij La Cocotte
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heel lekker gegeten met gezin, serveerster was heel positief. Goede adviezen en uiteindelijk voor het 3 gangen menu gekozen, met verrassende recepten op hoog niveau. We komen zeker nog een keer terug!
rien H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
sfeervol, ongedwongen en zeer goede kwaliteit van de gerechten
Stéphanie V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
normaal altijd tevreden over de spaghetti carbonara, maar volgens mij is er iets veranderd in het recept waardoor ik hem absoluut niet lekker meer vind. Beetje heel erg droog en weinig smaaak,
Carla N.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heerlijk gegeten!
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
ik kan La Cocotte sterk aan te bevelen, goede bediening, heerlijk eten.
Cornel V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige inrichting, vriendelijk personeel, voor herhaling vatbaar.
Nanja D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. En zoals altijd was het eten heerlijk. De kaart wisselt regelmatig, de gerechten zijn altijd weer een fijne verrassing. De plek waar dit restaurant ligt is wat ongebruikelijk, maar voor ons wel op loopstand. We komen hier graag. De bediening is altijd vriendelijk en attent.