La Citadel

Gildenplein 28 1967 KL Heemskerk Nederland Kaart

Over het restaurant La Citadel

Een restaurant waar iedereen op adem komt. Ofwel op het prachtige terras ofwel in het knusse restaurant binnen. Hoe dan ook, culinair genieten staat hier voorop. Met z’n tweeën, tienen of met 80 personen. De gastvrijheid blijft dezelfde. Lekker achterover leunen kan hier, met een heerlijk glaasje, tapas en het vooruitzicht van een goed verzorgde maaltijd. Volop keuze, alles vers en tot in de puntjes verzorgd en prachtig gepresenteerd. Eet smakelijk!

Meer informatie over restaurant La Citadel

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.30 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant La Citadel

Mariëlle A.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk eten
Super bediening en zeer gezellige ambiance.
Mooie opmaak van de gerechten
Het vlees was heel mals.
Echte aanrader.
jjdenneman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat echt kan veranderen is dat je eerst even een glas kan drinken en niet meteen de menukaart in je handen word geduwd en bij je blijf staan en vragen heeft u al een keuze gemaakt. Dat was heel irritant. Maar voor de rest van de avond was het prima in orde. en het eten was ook goed. Niets op aan te merken.
Sjaak S.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Weinig keuze menu ah-actie. Kwaliteit van gerechten was goed. Bediening was goed en alert. Sfeer restaurant was gezellig. Komen zeker nog een keer terug!
j.j.welp .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Alles was top heerlijk gegeten gezellig en lekkere sfeer gewoon heel goed. Een aanrader
, wij zullen zeker nog eens terug komen
peterdeb1 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We waren hier voor de AH restaurantactie, het was prima heerlijk gegeten geen aangepaste porties.Voorgerecht carpaccio en tonijnrolletjes, hoofdgerecht zalm en een vlees spies erg lekker allemaal. Zag er goed verzorgd uit en vriendelijke bediening. Komen zeker terug ook zonder AHbon.
derksenfijnproevers .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
we zouden met de AH actie hier gaan eten. Er bleek slechts 1 soort vlees , 1 soort vis en 1 pasta te zijn waar je uit kon kiezen. we zijn toen toch maar a la carte gaan eten. De bediening was vriendelijk en eten was goed alleen hebben we lang moeten wachten op het eten. (70 min tussen binnenkomst en hoofdgerecht)
Cor J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Duur,,maar goed...qwertyuiopqwertyuiopqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnmqwertyuiopasdfghjklzxcvbnm
Hannie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Onze reservering stond niet genoteerd bij Citadel. Het vegetarische menu aangegeven via de boekingssite kwam totaal niet overeen met het AH menu blaadje wat we kregen bij Citadel. Het menu bevatte zelfs geen enkel vegetarisch gerecht. De medewerkster wist niets af van een vegetarisch gerecht, maar deed wel haar best om het bij de keuken na te vragen. Wij kwamen voor de geitenbreier (met geitenkaas, walnoot, appel en honing uit de oven) en de vegetarische moussaka aubergine op Griekse wijze klaar gemaakt). Maar men had alleen een vegetarische tomatensoep en een pasta. Voor ons dus een enorme tegenvaller!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
een aanrader / ontvangst heel gezellig / kwaliteit van het AH- bonnenboekje- menu was prima
keuze tussen vlees of vis / misschien handig om de keuze iets uit te breiden
al met al hadden we geen klagen
cokpit .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Wachttijd tot hoofdgerecht bedroeg 5 kwartier.
We vonden dit wel wat lang !!!
De reden: het is zo druk. Dit werd ons niet verteld toen we binnen stapten.
Jammer, want het zag er allemaal zo goed uit.
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik ben vandeweek met acht personen bij La Citadel wezen eten. Als voorgerecht had ik een proeverij. Deze bevatte een stukje carpaccio, een rolletje met tonijnmayonaise en ossenhaas een soepje en een bonbon van vis. Het geheel zag er erg vraai uit en was erg smakelijk. Als hoofdgerecht had ik de tournados. Deze was erg mals en zag er wederom weer goed uit. Ondanks de drukte werd ik snel geholpen door de vriendelijke bediening. Het was erg lekker en heb nergens iets op aan te merken. Ons zie je zeker terug. Het heeft mijn verwachtingen overtroffen!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ik ben vandeweek met acht personen bij restaurant La Citadel wezen eten. Als voorgerecht had ik proeverij, waar een stukje carpaccio op zat, een rolletje met tonijnmayonise en ossenhaas en een bonbon van vis. Het geheel zag er erg vraai uit en was zeker smakelijk. Als hoofdgerecht had ik de tournedos. Het vlees was erg mals en zag er wederom goed uit. De bediening was erg vriendelijk en ondanks de drukte werden wij snel geholpen. Er was niks op aan te merken en het eten heeft mijn verwachtingen overtroffen!
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Op 13 juni heerlijk gegeten in dit restaurant. De sfeer en de bediening was heel goed. Ik heb vooral erg genoten van de heerlijke carpaccio.
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ik heb heerlijk gegeten in dit restaurant. De sfeer was goed en de bediening was super aardig. De carpaccio was zeker mijn favoriet en raad ik dus ook zeker aan. ik heb ook zeker niet lang moeten wachten op mijn eten. kortom heel goed restaurant!
J B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Alleen maar positief,het was lekker en een gezellige sfeer,voor herhaling vatbaar!! Wij waren zeer tevreden,ook over de bediening.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk eten in gezellige sfeer met topbediening

Op vrijdag 9 december bezochten we het restaurant La Citadel van chefkok Ziko in Heemskerk. Buiten de heerlijke gerechten die mooi worden uitgeserveerd door de professionele bediening, is de sfeer er heerlijk relaxed. Geen dravende obers die opdringerig de omzet proberen te verhogen maar een soort 'welkom thuis' in een ambiance die huiselijk is. Ziko en zijn brigade zorgen ervoor dat de overheerlijke gerechten tot in de puntjes verzorgd op het bord terechtkomen. Dit restaurant in het hartje van de Broekpolder in Beverwijk en Heemskerk is al jarenlang een aanwinst voor de buurt.
Chapeau Ziko!
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Lekker geluncht. .2 volwassenen met 2 kids .erg oprecht aardige bediening...het zeker waard om weer terug te komen....bedankt!
Elisa V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren met zijn 13en gegeten bij la citadel. Het eten was heerlijk en het restaurant is erg mooi, er heerst een prettige en gezellige sfeer! Helaas, was de service iets minder. De soep van het voorgerecht was vergeten, drinken was vergeten en op het eind waren ze ook de koffie vergeten met het desserts. Jammer, omdat het eten verder echt super is!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Samen met 10 collega's gegeten bij La Citadel. Een gezellig restaurant in een woonwijk van Heemskerk (ong. 10 min lopen vanaf station Heemskerk) die is opgezet in de vorm van een vestingstad (citadel). Hierdoor lijkt het toch een beetje in een centrum(pje) te liggen. Ernaast zit ook nog een gezellig bruin cafe "Ons Plein".
In het restaurant hangt een leuke sfeer er was nette en gezellige bediening, het zag er schoon en fris uit. Wat hebben we alle 11 heerlijk gegeten en voor een prima prijs!
Kortom een aanrader als je eens in de buurt bent.

Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Na een warm onthaal, ontvingen we een heerlijke 3 gangen lunch.
Zowel eigenaar als medewerkster waren oprecht vriendelijk en gastvrij.

Vooraf genoten van een soep, vervolgens aan de zalm op brood. Beide uitstekend!
Eigenlijk voldaan maar toch nog deels genoten van een dessert.
Goede koffie & heerlijke wijn.

Het interieur is niet mijn stijl, maar als je er eenmaal zit dan heeft het wel wat.
Complimenten voor de hygiëne! Zowel het restaurant als de toiletten zijn super schoon.

Absoluut een aanrader om een keer een lunch/diner te nuttigen!