La Citadel

Gildenplein 28 1967 KL Heemskerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Citadel

Elisa V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Gisteren met zijn 13en gegeten bij la citadel. Het eten was heerlijk en het restaurant is erg mooi, er heerst een prettige en gezellige sfeer! Helaas, was de service iets minder. De soep van het voorgerecht was vergeten, drinken was vergeten en op het eind waren ze ook de koffie vergeten met het desserts. Jammer, omdat het eten verder echt super is!
Dick T.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Samen met 10 collega's gegeten bij La Citadel. Een gezellig restaurant in een woonwijk van Heemskerk (ong. 10 min lopen vanaf station Heemskerk) die is opgezet in de vorm van een vestingstad (citadel). Hierdoor lijkt het toch een beetje in een centrum(pje) te liggen. Ernaast zit ook nog een gezellig bruin cafe "Ons Plein".
In het restaurant hangt een leuke sfeer er was nette en gezellige bediening, het zag er schoon en fris uit. Wat hebben we alle 11 heerlijk gegeten en voor een prima prijs!
Kortom een aanrader als je eens in de buurt bent.

Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Na een warm onthaal, ontvingen we een heerlijke 3 gangen lunch.
Zowel eigenaar als medewerkster waren oprecht vriendelijk en gastvrij.

Vooraf genoten van een soep, vervolgens aan de zalm op brood. Beide uitstekend!
Eigenlijk voldaan maar toch nog deels genoten van een dessert.
Goede koffie & heerlijke wijn.

Het interieur is niet mijn stijl, maar als je er eenmaal zit dan heeft het wel wat.
Complimenten voor de hygiëne! Zowel het restaurant als de toiletten zijn super schoon.

Absoluut een aanrader om een keer een lunch/diner te nuttigen!
Mellika .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Heerlijk eten, we hadden de visschotel en de surf en turf : beide erg lekker. Goede bediening , leuk restaurant: erg jammer dat het midden in een rustige woonwijk zit.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
Wat een heerlijk eten hebben ze hier en voor een prima prijs. Ik had, omdat ik door een maagverkleining maar weiig kan eten, de lady saté haassaté...wat heerlijk mals en alsnog teveel, maar mijn man vond dat niet zo erg. Hij had de Ierse biefstuk welke top was! Hij heeft het zich goed laten smaken. Vooraf had hij nog de Italiaamse tomatensoep en ook die smaakte heerlijk. Zelfs zo lekker dat hij hem zou aanbevelen. Ja, dit was zeker meer dan de moeite waard. De bediening was vriendelijk, de ambiance relaxed en sfeervol. Het toilet een hele schone balzaal.
Don Q.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Wij zijn hier met zijn met zijn vieren wezen eten en ik moet zeggen dat het ons heel goed is bevallen.
Prijs kwaliteitsverhouding is prima en wij komen hier zeker nog eens terug en dan ga ik zeker
de T-bone steak proberen
EvdStolpe .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Hoewel we vlakbij wonen, nu pas voor het eerst bij La Citadel gegeten. En dat is goed bevallen. Vooraf een proefkonijn: van alles wat. Tomatensoep, carpaccio, zalmbonbon en vitello tonato, HEERLIJK. Als hoofdgerecht hadden we hertenbiefstuk met portsaus en kip met champignon/gorgonzolasaus en alweer SUPER. Enig puntje van kritiek: de hertenbiefstuk was niet helemaal medium gebakken, maar niet minder smakelijk. Lekker wijntje erbij en ook de bediening was zeer goed. Dus hier komen we zeker terug.
Busky .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2013
Een gezellig restaurant in wat ik wel een beetje uithoek van Heemskerk vind. Maar het was de moeite waard om er heen te rijden. Er hangt een leuke sfeer er was nette en gezellige bediening, het zag er schoon en fris uit.
We waren er met vier personen hadden allen een ander gerecht gekozen van een uitgebeide kaart. Ikzelf had gekozen voor de opde huid gebakken kabeljauw met kreeftensaus en dat smaakte perfect, was mooi gebakken en de goede gaarheid. Mijn tafelgenoten hebben van de diverse gerechten ook heerlijk gegeten. Van wijnen op zich heb ik niet heel veel verstand maar de witte wijn die mij geserveerd werd bij de vis paste er goed bij.
Het nagerecht bitterkoekjes parfait met caramelsaus vond ik en toppertje. Prijs kwaliteit verhouding is zeker goed.
G G.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2013
Net alweer heerlijk gegeten bij grand cafe/ restaurant La Citadel. De tonijncarpacio, saté, lamskoteletten en kabeljauwfilet waren, ook volgens mijn tafelgenoten, erg lekker. Ook de desserts (pineapple dream, dame negra en crème brulee) bevielen goed. Daarbij zijn de prijzen heel redelijk. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding dus. Ik blijf er komen.
De-Wit .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2013
Ik heb van de week met mijn vriendin bij La Citadel gegeten en het was heerlijk. Als voorgerecht hadden we tonijncarpaccio dat was heel erg lekker. Als hoofdgerecht had ik t-bone steak en mijn vriendin had kalfsoesters het was precies goed met lekkere groentegarnituur. Het nagerecht was huisgemaakte teramisu dat was ook erg lekker. Ook de bediening was heel vlot en het was gezellig.
Ik kom zeker terug beter dan La Citadel heb ik niet gezien!
Jemel .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2012
Voor mijn verjaardag bij La Citadel gegeten, het was weer heerlijk! Ik was met 5 personen hier naar toe. Ik had als voorgerecht champignonsoep en als hoofdgerecht de kipfilet! De smaak was perfect! Dikke 10 voor deze leuke avond!
Vxdh93 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2012
Eten: kan echt niet. Voorgerecht (vis) was qua smaak niet als zodanig te herkennen. Overheersende balsamicoreductie, salade erbovenop met zand erin, geen dressing. Erg slecht eigenlijk. Hoofdgerecht (T-bone) te taai, geen bijgerechten met groente (had hoofdgerecht nog iets kunnen sauveren). Conclusie is dat kok ofwel daartoe niet opgeleid is of het eten eenvoudigweg niet proeft. Geen basis om een vaste clientele aan je te binden. Advies: huur professionele kok in, de locatie is goed, kan zo nog wat worden.

Decor/ambiance: leuk restaurant, leuke plek in nieuwe woonwijk. Er zaten voor een doordeweekse dag ook aardig wat mensen.

Service: vrij afwachtend/sloom.
Timo-ab .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Chefkok Ziko stopt al zijn liefde voor het koken in zijn gerechten. Diverse malen heerlijk gegeten. Heerlijke saté en zijn T-bone niet te overtreffen...Kortom voor een eerlijke prijs lekker even buiten de deur eten!