La Cipolla

Denekamperstraat 36 7631 AC Ootmarsum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 26.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Tris di Limone
      Tartufo Nero
      Sorbetto d'arancia

Over het restaurant La Cipolla

Chic Italiaans eten is heel gewoon in Ootmarsum. In dit restaurant is er niets standaard. De gerechten die hier worden geserveerd zijn stuk voor stuk originele maaltijden waar de chef kok héél erg zijn best voor heeft gedaan. Met lokale Twentse producten en heel veel biologische producten uit Italië. ’t Is er ook nog eens héél gezellig: de bar is een warme plek binnen het restaurant. Dus eerst even warmdraaien aan de bar en dan aanschuiven voor de meest bijzondere Italiaanse gerechten.

Meer informatie over restaurant La Cipolla

Bus 64
  • : We beschikken over een grote parkeerplaats

Maandag en Dinsdag: gesloten (m.u.v. van Feestdagen)
Woensdag t/m zondag: 16:00 tot 22:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Cipolla

Sten V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Jan Koert S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Weekendje Ootmarsum en hier geboekt met de AH restaurantactie, cheapskates dat we zijn.
Formule hier is 3 gangen keuzemenu waarbij je steeds het duurste gerecht betaalt.
Voorgerechten prima, pizza's van het hoofdgerecht waren zoals een pizza hoort te zijn, dunne bodem en niet teveel ingrediënten. Nagerechten uitstekend, uiteindelijk waren we inclusief drank voor 45 Euro klaar, uitstekende prijs / kwaliteitsverhoging die uitnodigt tot een goede fooi
H V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Wij waren aangenaam verrast. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Ook zonder de aanbieding.
Annet S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Sfeervol restaurant met vriendelijke, vlotte bediening. Voorgerechten waren heerlijk en van goede kwaliteit. De hoofdgerechten waren ook goed van smaak. Dessert vinden we wat minder origineel. Onze tip zou zijn om wat minder soorten op de kaart te zetten maar ze dan wel zelf te maken.
Margo B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijke pizza’s, aardige bediening en super lekkere toetjes, kortom top!!!
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bij restaurant La Chipolla verstaat men wat gastvrijheid is. De kaart is fantastisch, authentiek Italiaans en dus echt niet alleen pizza’s (die wel erg lekker zijn) De bediening zeer vriendelijk en vol service. Als je van echt goed Italiaans eten houdt in een kleine gemoedelijke setting is dit een Must-go in Ootmarsum.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten. De Pancetta was fantastisch. De service was heel vriendelijk.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Heerlijke gerechten
De tafel van Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Super lekker eten, goede bediening, leuke sfeer. Kortom: zeer geschikt voor een avondje lekker uit eten!
E K.
Wij hebben prima gegeten, alles was naar wens
J.A. D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke enlotte bediening. Absoluut een aanrader!
P M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Authentiek Italiaans eten, ruime keuze.
Vlotte service.
Prettige atmosfeer.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk eten voor een goede prijs. De bediening is uitstekend!
Henriëtte E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Goed eten voor weinig
Harry U.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Topkwaliteit voor een goede prijs met spontane bediening.
John D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Keuken met hoge Sardijnse kwaliteit
Milto C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima keuken/kok. Zeer grote porties. Goed geserveerd met bijgerecht . Deze keer was een pasta gerecht heel erg al dente (hum). Origineel Sardijns !
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De stoelen waarop we zaten waren niet comfortabel, zaten te hard en te recht. De helft van alle tafels hadden andere stoelen met een ronde rugleuning . We waren net op tijd om ze te wisselen met de onze . Binnenkant deur van de wc zaten resten op van iets ( dit oogt vies),- wellicht was t lijm( misschien ooit n spiegel gehangen) .
Toen meerdere tafeltjes bezet waren werd het natuurlijk behoorlijk lawaaierig , gordijnen voor de ramen zouden dit kunnen iets absorberen .
Het eten was echt super ! ????
Bediening vriendelijk , liepen zich de benen uit hun lijf .
Kortom leuk restaurant met lekker eten .
Palde P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hier gegeten met de AH/Iens restaurantbon. Gelokt door de goede recensies over de Sardijnse keuken van dit Italiaanse restaurant. Maar helaas was het nogal teleurstellend want vanwege die bon konden we als hoofdmaaltijd alleen kiezen uit pizza of pasta. Vleesgerechten e.d. waren niet opgenomen in het menu voor de eters met een kortingsbon. De menulijst met die gerechten kregen we pas te zien bij het uitkiezen van het dessert. Hierdoor kregen we naar ons idee niet echt de kans om kennis te maken met de 'meest bijzondere gerechten' van dit restaurant zoals die worden aangeprezen door het restaurant zelf. Menukaart konden we op internet trouwens niet vinden omdat de website van het restaurant niet funtioneert. De wijnen uit Sardinië maakten het avondje gelukkig nog wel een beetje goed. Jammer.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
wij werden vriendelijk ontvangen, het eten was goed,
wij moesten wel lang wachten op onze pizza
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018