La Cipolla

Denekamperstraat 36 7631 AC Ootmarsum Nederland Kaart

Over het restaurant La Cipolla

Chic Italiaans eten is heel gewoon in Ootmarsum. In dit restaurant is er niets standaard. De gerechten die hier worden geserveerd zijn stuk voor stuk originele maaltijden waar de chef kok héél erg zijn best voor heeft gedaan. Met lokale Twentse producten en heel veel biologische producten uit Italië. ’t Is er ook nog eens héél gezellig: de bar is een warme plek binnen het restaurant. Dus eerst even warmdraaien aan de bar en dan aanschuiven voor de meest bijzondere Italiaanse gerechten.

Meer informatie over restaurant La Cipolla

Bus 64
  • : We beschikken over een grote parkeerplaats

Maandag en Dinsdag: gesloten (m.u.v. van Feestdagen)
Woensdag t/m zondag: 16:00 tot 22:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant La Cipolla

Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Super! Ik durf rustig te zeggen dat ik nog nooit zo voortreffelijk Italiaans gegeten heb! Compliment voor de bediening en de sfeer.
Regula M.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Vriendelijk personeel. Lekker gegeten voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar.
Irene D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
heerlijk eten bij La Cipolla
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het was erg druk, dus begrijpelijk dat je moet wachten.
Een klein knabbeltje zou dan lekker zijn.
Beste Hennie,

Hartstikke bedankt voor uw recensie en tip!
We zorgen nu bij drukte voor een lekker huisgemaakte broodje & kruidenboter.
Graag tot een volgende keer.

Groetjes Britt
ton V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Een van de pasta’s had te lang in de oven gestaan. Was aan de bovenkant verbrand. Het voorgerecht en de andere pasta waren prima.
margriet W.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
La Cipolla is een gezellig restaurant. Alleen bij binnenkomst was er even geen personeel waardoor wij zelf een tafeltje hebben uitgekozen. Verder was bediening en personeel erg vriendelijk en leuk. Eten was bijzonder lekker. Kortom: een gezellige avond gehad, bedankt!
D. S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Lekker eten en super bediening tegen een heel schappelijke prijs; aanrader!
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten. De prijskwaliteit verhouding is heel erg goed. Mooie streekproducten, leuke sfeer En bovenal erg leuk barpersoneel.
Philip K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
super lekker echt Italiaans eten; goede prijs kwaliteitsverhouding!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke mensen en gezellig restaurant. Aanrader!
ME81 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Lekker eten en aardig personeel. We zaten aan de bar wat mogelijk niet de meest comfortabele plek was. Door het lage plafond relatief veel lawaai.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Fantastisch restaurant. Gezellig ingericht, sfeervolle Italiaanse achtergrondmuziek. Prijs-kwaliteit prima in orde. De pasta smaakt zoals in Italie, dus heerlijk. Wij komen heel binnenkort terug!
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
We hebben genoten van een sfeervolle avond en een smakelijk diner tijdens ons verblijf in Twente.
We hebben gebruik gemaakt van de AH-actie en het personeel van het restaurant heeft daar veel
zorg aan besteed.
Alex E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer met fantastische bediening.Een absolute aanrader om heerlijk Italiaans te eten. Wij komen zeker een keer terug
Joyce M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Inzet was zeer goed goede bereiding van de gerechten alleen jammer dat de kwaliteit van het vlees wat minder was
dalesj .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Erg goede kok . Goede Sardijnse gerechten. Goede wijn en goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Voorgerecht met artisjok, brood met Parmaham prima. Hoofdgerecht Lasagne, Pizza en cannalone erg goed en nagerecht panna cotta met een smaakvolle Limoncello
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Hier komen we beslist terug. De aankleding van het restaurant zou nog iets beter kunnen.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Ik ben verbaasd over deze mail. Ik heb op tijd afgemeld, omdat we door omstandigheden niet in Ootmarsum waren. Ik mag toch hopen dat jullie het restaurant op tijd hebben gewaarschuwd.
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Afgelopen zondag zijn we hier wezen eten, als afsluiter van ons weekendje weg. Wat jammer dat we dit restaurantje pas de laatste dag van het weekend hebben ontdekt, anders waren we hier alle avonden geweest. Heerlijk eten en uiterst gastvriendelijke bediening! Je voelt je meteen welkom bij deze lieve mensen en nog belangrijker het eten is echt fantastisch. Eindelijk een plek waar de echte Italiaanse keuken nog zegeviert. We hadden de antipasti della casa en de carpaccio di carcioffi vooraf, geserveerd met huisgemaakt brood en huisgemarineerde olijven: wat een feest! Ik had de "gamberi" als hoofdgerecht en mijn vrouw een witte pizza met buffelmozzarella, basilicum en verse tomaat. Echt verrukkelijk, zo wordt een pizza toch nog een culinair hoogtestandje! Complimenten, hier komen we zeker terug! (al moeten we er speciaal voor naar toe rijden!)
Patricia R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Mijn vriend en ik hebben hier gegeten terwijl we op vakantie waren. Van de andere reviews hadden we hoge verwachtingen. Ik had een van de specialities van de chef, en het was super lekker. Mijn vriend vond dat de pizza was wel lekker, maar viel een beetje tegen na alle hoge reviews. De restaurant ziet er uit meer als een pub dan een stereotypische italiaanse restaurant, een beetje klein.