La Cipolla

Denekamperstraat 36 7631 AC Ootmarsum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 21.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tris di Limone
      Tartufo Nero
      Sorbetto d'arancia

Over het restaurant La Cipolla

Chic Italiaans eten is heel gewoon in Ootmarsum. In dit restaurant is er niets standaard. De gerechten die hier worden geserveerd zijn stuk voor stuk originele maaltijden waar de chef kok héél erg zijn best voor heeft gedaan. Met lokale Twentse producten en heel veel biologische producten uit Italië. ’t Is er ook nog eens héél gezellig: de bar is een warme plek binnen het restaurant. Dus eerst even warmdraaien aan de bar en dan aanschuiven voor de meest bijzondere Italiaanse gerechten.

Meer informatie over restaurant La Cipolla

Bus 64
  • : We beschikken over een grote parkeerplaats

Maandag en Dinsdag: gesloten (m.u.v. van Feestdagen)
Woensdag t/m zondag: 16:00 tot 22:00

• Af te huren , Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant La Cipolla

Milto C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Prima keuken/kok. Zeer grote porties. Goed geserveerd met bijgerecht . Deze keer was een pasta gerecht heel erg al dente (hum). Origineel Sardijns !
Jolanda K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
De stoelen waarop we zaten waren niet comfortabel, zaten te hard en te recht. De helft van alle tafels hadden andere stoelen met een ronde rugleuning . We waren net op tijd om ze te wisselen met de onze . Binnenkant deur van de wc zaten resten op van iets ( dit oogt vies),- wellicht was t lijm( misschien ooit n spiegel gehangen) .
Toen meerdere tafeltjes bezet waren werd het natuurlijk behoorlijk lawaaierig , gordijnen voor de ramen zouden dit kunnen iets absorberen .
Het eten was echt super ! ????
Bediening vriendelijk , liepen zich de benen uit hun lijf .
Kortom leuk restaurant met lekker eten .
Palde P.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Hier gegeten met de AH/Iens restaurantbon. Gelokt door de goede recensies over de Sardijnse keuken van dit Italiaanse restaurant. Maar helaas was het nogal teleurstellend want vanwege die bon konden we als hoofdmaaltijd alleen kiezen uit pizza of pasta. Vleesgerechten e.d. waren niet opgenomen in het menu voor de eters met een kortingsbon. De menulijst met die gerechten kregen we pas te zien bij het uitkiezen van het dessert. Hierdoor kregen we naar ons idee niet echt de kans om kennis te maken met de 'meest bijzondere gerechten' van dit restaurant zoals die worden aangeprezen door het restaurant zelf. Menukaart konden we op internet trouwens niet vinden omdat de website van het restaurant niet funtioneert. De wijnen uit Sardinië maakten het avondje gelukkig nog wel een beetje goed. Jammer.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
wij werden vriendelijk ontvangen, het eten was goed,
wij moesten wel lang wachten op onze pizza
Marian H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Francesco A.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
De insalata caprese, scaloppina corgonzola,de scampi waren heerlijk.Complimenten voor de kok!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Prima gegeten. Alleen jammer dat de toetjes zo Nederlands en fantasieloos waren.
Geert H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Met hoge vewachtingen vanuit de goede verhalen over dit italiaanse restaurant een tweede poging gewaagd, nadat de eerste avond het helemaal vol bleek te zitten. Na een avond met heerlijk, authentiek eten snappen we dat helemaal. Persoonlijke bediening, erg goed eten, heel veel mooie gerechten op de kaart. Op ons aangeven dat we na twee paste gerechten eigenlijk meer hadden willen proeven, maar dat dit teveel zou worden had de kok toch even twee bordjes met kazen en artisjok harten gemaakt om te proeven. Geweldig lekker en wát een leuk gebaar. Het is te ver voor ons om even op en neer te gaan, anders hadden we een nieuwe favoriet er bij. Nu een reden voor nog een weekendje Ootmarsum!
Merel V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig, lekker eten, gemoedelijk.
Yolanda S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellige kleine pizzeria met vergieten en raspen als lampen, heeerlijk soupa Di pomodori en leuke bediening: kortom avondje uit!!!
Frits W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Aardige ontvangst, restaurantactie van AH was geen enkel probleem. Eten uitstekend, wijn prima, bediening alleraardigst, de vlekjes op de kleding van de serveerster zij haar vergeven , zo vriendelijk als ze bediende. Een aanrader, het restaurant is net buiten het centrum gelegen maar die paar minuten extra lopen wel waard.
Wilbert T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Lekker gegeten en goede,vlotte bediening.
Michel H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Pima restaurant vor een goede maaltijd!
J. D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt Italiaans eten! Heerlijk!!
We moeten er een stukje voor rijden, maar dat is het meer dan waard.
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
echte aanrader!
Arend G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Wederom top!
Anneke B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Alleen de pizzabodem was een beetje hard. Verder prima ????
Dorethy B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk(echt) Italiaans gegeten met wijntje uit Sardinië.
Carmen V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Fantastische smaken, heerlijke artisjokcarpaccio en salade caprese met smaakvol sardijns brood. Komen snel weer terug!!
Jackie S.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Lekker gegeten. Aardige bediening.