La Ciabatta

8-A Mariaplaats 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant La Ciabatta

Iris G.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Wij hebben hier een broodje gehaald. Wat een baggerzaak zeg. Ongeïnteresseerd meisje achter de toonbank die niet eens wist wat op welk broodje ging (gewone tomaat ipv zongedroogde erop doen, honing-mosterdsaus op gorgonzola doen terwijl dat pesto moest zijn ) en hoe duur ze waren (4 euro vragen terwijl het 3,50 was). Vervolgens blijkt dat je er niet kunt pinnen en dat er ook geen wisselgeld is. Het broodje geitenkaas heeft 1 dun plakje (net zoals bij een gewone boterham met kaas) gesmolten geitenkaas erop en verder heel veel sla en olie. Het broodje droop van het vet en het hele zakje en mijn handen zaten helemaal onder. Ik heb geen geitenkaas geproefd.
Kortom, níet goed, niet naartoe gaan!
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Ten eerste is hier service zoals service bedoeld is, maar hetgeen je elders zelden nog aantreft. Vriendelijke, persoonlijke, attente bediening; altijd geïnteresseerd en hartelijk. Het eten is simpel, maar vers en huisgemaakt: Pasta's, pizza's en broodjes. Alles van uitstekende kwaliteit en tegen schappelijke prijzen. Wil je gewoon een goede maaltijd met lekkere verse ingrediënten tegen een schappelijke prijs? En ook altijd met een glimlach? La Ciabatta, nu ook in de Schoutenstraat. Een absolute aanrader.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Lekkere pizza's. Advies bel van te voren want het wachten duurt vaak lang. Kortom goed eten voor een eerlijke prijs. Een aanrader!
ElineJansen .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2013
Mijn favoriete Italiaan in Utrecht! Voor de melanzane parmigiana kun je me 's nachts wakker maken. Aardige mensen en heerlijke gerechten voor rond de €8 Echte aanrader dus!
Annnie .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2012
Italiaans afhaal. Wij komen er bijna 1x in de 2 weken! Verveelt niet. Lekkere pasta's maar ook aardappeltjes-groente-gehaktbal. Of combinatie, wat je maar wil. Vaak broodje erbij. Toperrrr: pizza rucola, met ansjovis.
Garmt V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2012
Gewone "eerlijke Italiaanse kost". Twee keer afgehaald hier en twee keer heel prima gegeten. Het is niet bijzonder, maar prijs/kwaliteit is erg prima en het eten smaakt alsof je Italiaanse tante net voor je gekookt heeft. Aubergine met farfalle, gegrilde groentes, tomaat/mozarella, canneloni; het smaakt allemaal alsof het die dag vers is gemaakt en daarmee is het honderd keer beter dan een stoommaaltijd :) De plek zelf is niet bijzonder maar daar kom je hier ook niet voor.